Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemmin. 😬
En sano tätä pahalla
57
815
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle tämän sanot?
- Anonyymi
Sille vaan, josta aiemmin tykkäsin satasella. Tykkään toki vieläkin, mutta järki on nyt mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sille vaan, josta aiemmin tykkäsin satasella. Tykkään toki vieläkin, mutta järki on nyt mukana.
Tiedät kyllä että rakastan sua vaikka en osoita sitä myrskyisästi vaan lempeästi ja rakkaudellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kyllä että rakastan sua vaikka en osoita sitä myrskyisästi vaan lempeästi ja rakkaudellisesti.
Haluan sitä lempeuttä ja rakkautta ...
Se on just aivan parasta ..
Ei se myrsky ... Vaan se et kuuilen joka p hellästi et oon rakas❤️
- Anonyymi
It's ok to be a bit slow intellectually.
- Anonyymi
Mullakin on reippaasti ikäeroa isoisääni.
- Anonyymi
Et kuitenkaan uskalla sanoa suoraan?
- Anonyymi
Siis tämä oli sellaiselle josta pidin yksipuolisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Eli aloitus ei ollut sille joka kertoi viime syksynä rakastuneensa suhun vuosi sitten keväällä mutta joka on peitellyt tunteitaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vattu sä oot ilkee ja itsekäs ämmä! Huhhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vattu sä oot ilkee ja itsekäs ämmä! Huhhu.
Tuohan on joku aloittajana esiintyjä
- Anonyymi
No ei nyt niin paljoa lopulta.
- Anonyymi
Ota se isi possu sit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota se isi possu sit
Nyt en tajunnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota se isi possu sit
Ei ole aloitus siltä joksika luulet.
- Anonyymi
Oliko tuo jokin perustelu toisen jättämiselle, älä viitti.
- Anonyymi
10v. On esim sopiva? Mikä on paljon?
- Anonyymi
Noin viisi vuotta on sopiva ikäero.
- Anonyymi
Et tainnut tajuta mitään muutakaan.
- Anonyymi
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
- Anonyymi
Kuinka paljon ikäeroa?
Eräs sanoi kerran sängyssä ollessamme ja jutellessamme että olemme aika samassa elämäntilanteissa.- Anonyymi
🤭 voi apua. Älkää ny liikaa paljastako
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭 voi apua. Älkää ny liikaa paljastako
Yksityiskohdat kerroin pois rajatakseni tunnisteilla.
- Anonyymi
Voidaanko soittaa ja puhua? Mulle tuli todella paska fiilis.
- Anonyymi
Mä en vaan nyt ja taaskaan ymmärrä en sun puolen kuviota, enkå sitä että mitä nyt tapahtui.
- Anonyymi
Ai niinku aina ennenkin? Ei käy. En jaksa enää puhua sun kanssa puhelimessa.
- Anonyymi
Eihän sitä kaikkea aina voi tajuta. Ehkä jossain vaiheessa ymmärrät muutakin.
Ei millään pahalla.
:3 - Anonyymi
Tai nähdä jossain?
Hienoa, että tajusit asian.. Nyt vielä kun se toinenkin tajuaisi sen asian, täällä tämä on pelkkää hakuammuntaa ja pilaa kaikkien harhaisten mielikuvat. 😹
- Anonyymi
Ei se papparainen mitään ymmärrä!
- Anonyymi
Onko M naisen aloitus?
- Anonyymi
Taisipa olla
- Anonyymi
Kyllä tuo Ämmältä kuullosti
- Anonyymi
Ei ollut, J- mieheltä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut, J- mieheltä oli.
Kerro ikäero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ikäero
Mistä mä J-miehen ja jonkun sen naisen ikäerot tiedän🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisipa olla
Ei ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä mä J-miehen ja jonkun sen naisen ikäerot tiedän🤔
No niin mä ajattelinkin että ei voi olla J:ltä kun irl ei ole mitään viitteitä tullut tällaiseen väittämään. Jos olisi niin irl niin uskon ja toki kunnioitan jos niin kokisi.
Yxi S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin mä ajattelinkin että ei voi olla J:ltä kun irl ei ole mitään viitteitä tullut tällaiseen väittämään. Jos olisi niin irl niin uskon ja toki kunnioitan jos niin kokisi.
Yxi SVoi se olla joltain toiselta J: lta 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla joltain toiselta J: lta 🤔
Se on kyllä totta mutta veikkaan että on vain provo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taisipa olla
No eipä taitanut olla.
- Anonyymi
Mikä sai sut nyt yhtäkkiä tajuamaan?
- Anonyymi
Gubbe tuskin tajuaa koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe tuskin tajuaa koskaan
Jos noin on, niin täytyy ottaa kovemmat keinot käyttöön, että menee varmasti perille!
- Anonyymi
Jos et sitä tajunnut niin ei voi kuin ihmetellä!!
- Anonyymi
Miten aiot sillä ikäerolla ratsastaa. Ajatteletko et pienempi ikäero vie sinua enemmän maailmalle kiinnostavampana persoonana tai mitä näet siitä hyötyä täällä mainostaa 🤔
- Anonyymi
Ookoo…
- Anonyymi
Tää taitaa nyt kolahtaa täällä aika moneen, vaikka on pelkkä provo🤭
- Anonyymi
Kenellä kenenkä kanssa
- Anonyymi
Ja sit oon mä joka on sua rakastanut koko ajan.. Ja sä vaan katselet muualle. Väärin niin väärin.
- Anonyymi
Ruttu Sari HAAVEILEE 🤣😂 Kirjoittaa nuorempana miehenä. Pysy kaukana se on mun ❤️🖕
- Anonyymi
Pysyn älä pelkää..
- Anonyymi
Aika paha pysyy kaukana jos on sama osoite 😂😂
- Anonyymi
Onko lääkkeet ottamatta.
- AnonyymiUUSI
Itseäni ei ikäero haittaa yhtään. Olen rakastunut mieheen itseensä. Se mitä välillämme on tuntuu ainutlaatuiselta. Vain häntä ja hänet haluaisin.
- AnonyymiUUSI
Olen kans sitä mieltä että jos oikeasti rakastaa niin iällä ei ole väliä ❤️ Ihmisessä on niin paljon muutakin kuin ikä. Ei tainnut rakastaa oikeasti.
- AnonyymiUUSI
Ei se ikäero haittaa, mutta jos sen mukana ei tule elämänkokemusta ja järkeä, ymmärrystäniin se alkaa jo haitata ja isosti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3422711Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1191502Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481350Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa56947Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15904Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta26876Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo147851- 78842
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar204819En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm57805