Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemmin. 😬
En sano tätä pahalla
89
1959
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle tämän sanot?
- Anonyymi
Sille vaan, josta aiemmin tykkäsin satasella. Tykkään toki vieläkin, mutta järki on nyt mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sille vaan, josta aiemmin tykkäsin satasella. Tykkään toki vieläkin, mutta järki on nyt mukana.
Tiedät kyllä että rakastan sua vaikka en osoita sitä myrskyisästi vaan lempeästi ja rakkaudellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kyllä että rakastan sua vaikka en osoita sitä myrskyisästi vaan lempeästi ja rakkaudellisesti.
Haluan sitä lempeuttä ja rakkautta ...
Se on just aivan parasta ..
Ei se myrsky ... Vaan se et kuuilen joka p hellästi et oon rakas❤️
- Anonyymi
It's ok to be a bit slow intellectually.
- Anonyymi
Are you sligtly upset of these palstasetä’s pakinas- why is like that champion?
- Anonyymi
Mullakin on reippaasti ikäeroa isoisääni.
- Anonyymi
Fantasioitko sinä siitä, että tämä palstasetä on joku nainen, joka kirjoittelee iäkkäämmille henkilöille? Joku fetissi sul
- Anonyymi
Et kuitenkaan uskalla sanoa suoraan?
- Anonyymi
Siis tämä oli sellaiselle josta pidin yksipuolisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Eli aloitus ei ollut sille joka kertoi viime syksynä rakastuneensa suhun vuosi sitten keväällä mutta joka on peitellyt tunteitaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vattu sä oot ilkee ja itsekäs ämmä! Huhhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vattu sä oot ilkee ja itsekäs ämmä! Huhhu.
Tuohan on joku aloittajana esiintyjä
- Anonyymi
Tämä absoluuttinen kysymys mitä jatkuvasti esität palstaäijälle voimakkaasti tähän epätietoin jätetyn osaan eläytyen on karmaisevaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Eli aloitus ei ollut sille joka kertoi viime syksynä rakastuneensa suhun vuosi sitten keväällä mutta joka on peitellyt tunteitaan?
Mielenkiintoista, minkähän aloituksen olet läpinäkyvästi omia aloituksiasi markkinoiva gubbe kirjoittanut viime syksynä? Se ei ole oikeasti mielenkiintoista
- Anonyymi
No ei nyt niin paljoa lopulta.
- Anonyymi
Ota se isi possu sit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota se isi possu sit
Nyt en tajunnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota se isi possu sit
Ei ole aloitus siltä joksika luulet.
- Anonyymi
Oliko tuo jokin perustelu toisen jättämiselle, älä viitti.
- Anonyymi
Mieti nyt- joku on tämän palstasedän kertomuksen mukaan jättänyt toisen todella jylmästi, äläydy skeemaan huolella ihminen1
- Anonyymi
10v. On esim sopiva? Mikä on paljon?
- Anonyymi
Noin viisi vuotta on sopiva ikäero.
- Anonyymi
Et tainnut tajuta mitään muutakaan.
- Anonyymi
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
- Anonyymi
Kuinka paljon ikäeroa?
Eräs sanoi kerran sängyssä ollessamme ja jutellessamme että olemme aika samassa elämäntilanteissa.- Anonyymi
🤭 voi apua. Älkää ny liikaa paljastako
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭 voi apua. Älkää ny liikaa paljastako
Yksityiskohdat kerroin pois rajatakseni tunnisteilla.
- Anonyymi
Voidaanko soittaa ja puhua? Mulle tuli todella paska fiilis.
- Anonyymi
Mä en vaan nyt ja taaskaan ymmärrä en sun puolen kuviota, enkå sitä että mitä nyt tapahtui.
- Anonyymi
Ai niinku aina ennenkin? Ei käy. En jaksa enää puhua sun kanssa puhelimessa.
- Anonyymi
Eihän sitä kaikkea aina voi tajuta. Ehkä jossain vaiheessa ymmärrät muutakin.
Ei millään pahalla.
:3 - Anonyymi
Tai nähdä jossain?
Hienoa, että tajusit asian.. Nyt vielä kun se toinenkin tajuaisi sen asian, täällä tämä on pelkkää hakuammuntaa ja pilaa kaikkien harhaisten mielikuvat. 😹
- Anonyymi
Ei se papparainen mitään ymmärrä!
- Anonyymi
Onko M naisen aloitus?
- Anonyymi
Taisipa olla
- Anonyymi
Kyllä tuo Ämmältä kuullosti
- Anonyymi
Ei ollut, J- mieheltä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut, J- mieheltä oli.
Kerro ikäero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ikäero
Mistä mä J-miehen ja jonkun sen naisen ikäerot tiedän🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisipa olla
Ei ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä mä J-miehen ja jonkun sen naisen ikäerot tiedän🤔
No niin mä ajattelinkin että ei voi olla J:ltä kun irl ei ole mitään viitteitä tullut tällaiseen väittämään. Jos olisi niin irl niin uskon ja toki kunnioitan jos niin kokisi.
Yxi S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin mä ajattelinkin että ei voi olla J:ltä kun irl ei ole mitään viitteitä tullut tällaiseen väittämään. Jos olisi niin irl niin uskon ja toki kunnioitan jos niin kokisi.
Yxi SVoi se olla joltain toiselta J: lta 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla joltain toiselta J: lta 🤔
Se on kyllä totta mutta veikkaan että on vain provo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisipa olla
No eipä taitanut olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä totta mutta veikkaan että on vain provo
Mikä tässä aloittajaäijän feikkidialogissa ei olisi se ns provo- sitäkin kannattaa miettiä
- Anonyymi
Ei edelleenkään tee aloituksia ja nukkuu.
Eikä mene läpi kaikki muutenkaan, kun elää todellisessa elämässä. Suosittelen muillekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yxi SSinä S olet jo liiian vanha🤭😄😄😄😄
- Anonyymi
Mikä sai sut nyt yhtäkkiä tajuamaan?
- Anonyymi
Gubbe tuskin tajuaa koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe tuskin tajuaa koskaan
Jos noin on, niin täytyy ottaa kovemmat keinot käyttöön, että menee varmasti perille!
- Anonyymi
Jos et sitä tajunnut niin ei voi kuin ihmetellä!!
- Anonyymi
Miksi sä huudat koko ajan?
- Anonyymi
Miten aiot sillä ikäerolla ratsastaa. Ajatteletko et pienempi ikäero vie sinua enemmän maailmalle kiinnostavampana persoonana tai mitä näet siitä hyötyä täällä mainostaa 🤔
- Anonyymi
Olisikohan niin, että tämä jonkun ns kiinnostavuus, mitä pyörittelet ja räknäät näissä palstaäijän avauksissa häneen järjestään joka aloituksen yhdistäen on oman pääsi kehittämä surrealistinen pakkomielle? Tässä on paradoksi
- Anonyymi
Ookoo…
- Anonyymi
Hienoa neitimies- nyt saat sorvattua tällä kommentilla tätä banaalia ihmiskuvaasi eteenpäin senkun vaan päivittelet kuin pieni tyttö näitä palstasedän avauksia
- Anonyymi
Tää taitaa nyt kolahtaa täällä aika moneen, vaikka on pelkkä provo🤭
- Anonyymi
Sitäkö sinä aloittajaäijä nyt kihertelet siellä? Enimmäkseen vastailet ihan vaan itse itsellesi näitä ”voidaanko soitella, on paha mieli”- täytekommentteja ja se ainoa huomio mitä saat, tulee palstan kiintiöhörhöiltä, joilla on henkisiä ongelmia ja kompulsiivisia pakkoajatuksia tiettyyn henkilöön liittyen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö sinä aloittajaäijä nyt kihertelet siellä? Enimmäkseen vastailet ihan vaan itse itsellesi näitä ”voidaanko soitella, on paha mieli”- täytekommentteja ja se ainoa huomio mitä saat, tulee palstan kiintiöhörhöiltä, joilla on henkisiä ongelmia ja kompulsiivisia pakkoajatuksia tiettyyn henkilöön liittyen
Kiitos kommentista valaisi asioita 🩷
- Anonyymi
Kenellä kenenkä kanssa
- Anonyymi
Ja sit oon mä joka on sua rakastanut koko ajan.. Ja sä vaan katselet muualle. Väärin niin väärin.
- Anonyymi
Ruttu Sari HAAVEILEE 🤣😂 Kirjoittaa nuorempana miehenä. Pysy kaukana se on mun ❤️🖕
- Anonyymi
Pysyn älä pelkää..
- Anonyymi
Näinkö meidän tällä kertaa tulisi emojien palstaäijä tämä avauksesi tulkita? Tunteeko kukaan Saria? Kyllä varmaankin ja nyt sait Sarin satimeen ns. Taidat oikeasti uskoa näihin ajatelmiisi
- Anonyymi
Aika paha pysyy kaukana jos on sama osoite 😂😂
- Anonyymi
Onko lääkkeet ottamatta.
- Anonyymi
Sinulta tullut taas yön aikana tällainen mielipahakommentti kuin rutiinilla tähän palstaäijän avaukseen. Sinusta ei ota selvää että a) yritätkö maalittaa katkeruuden kohdetta b) tunnetko psy koottiseen empatiaa jotain abstraktia miesoletettua kohtaan, koska sinun päässäsi nämä aloitukset on tietyltä naispuolisella henkilöltä vai
c) kuvitteletko koska mielentilasi on mitä on, että täällä loukataan tai kirjoitellaan sinulle tutuista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta tullut taas yön aikana tällainen mielipahakommentti kuin rutiinilla tähän palstaäijän avaukseen. Sinusta ei ota selvää että a) yritätkö maalittaa katkeruuden kohdetta b) tunnetko psy koottiseen empatiaa jotain abstraktia miesoletettua kohtaan, koska sinun päässäsi nämä aloitukset on tietyltä naispuolisella henkilöltä vai
c) kuvitteletko koska mielentilasi on mitä on, että täällä loukataan tai kirjoitellaan sinulle tutuistaKiinnostaa myös, että missä määrin tämä psykoottinen tila on vielä jaettu kokemus
- Anonyymi
Itseäni ei ikäero haittaa yhtään. Olen rakastunut mieheen itseensä. Se mitä välillämme on tuntuu ainutlaatuiselta. Vain häntä ja hänet haluaisin.
- Anonyymi
Olen kans sitä mieltä että jos oikeasti rakastaa niin iällä ei ole väliä ❤️ Ihmisessä on niin paljon muutakin kuin ikä. Ei tainnut rakastaa oikeasti.
- Anonyymi
Ei se ikäero haittaa, mutta jos sen mukana ei tule elämänkokemusta ja järkeä, ymmärrystäniin se alkaa jo haitata ja isosti.
- Anonyymi
Alle 100v molemmat heh.
- Anonyymi
Plus 10 vuoden ikäeroa pidän aika hyvänä vaikka kaikki riippuu niin ihmisistä. Minulla on elettyä elämää mikä näkyy minussa vaikka nuorempi olenkin. Moni luulee vanhemmaksi. Tuntuu etten voisi edes kuvitella itseäni parisuhteeseen enemmän kun kaksi vuotta nuoremman kanssa.
- Anonyymi
näin on. plus 40v miehistä en ole kiinnostunut yhtään siinä mielessä!
- Anonyymi
No niin just aloittajasetä, mutta eikö näissä toisissa turjakkeiden huudatuksissa ole ollut n samanikäinen lenkkikaveri haussa?
- Anonyymi
En sano pahalla, muuten vain ilkeyksittänineni tiedoksi annan asian...
- Anonyymi
Muista nyt hyvä lapsi viljellä kaikkien aivokuoren tätä pakkoahatustasi palstaäijän avauksista ja tiedottaa tästä ilkeydestä, että elämäsi ainoa sisältö eli joukkoviha pysyy yllä. Olet banaali ja pakkomielteinen pieni poju
- Anonyymi
Uskotko sinä näihin ajatuksiisi oikeasti tähän ns absoluuttiseen aloittajaan liittyen? Miten minusta tuntuu, että siirrät oman elämäsi kurjuutta johonkin tiettyyn yksilöön ja yrität oikeuttaa vimmaisesti k-päistä käytöstä ja valheita
- Anonyymi
Totuushan on ettei ihminen parane kuin viini vanhetessaan olipa hän mies tai nainen🤐
Harvat ja valitut kyllä ja heidänkin kukoistus ei kestä kauaa.Pelkän luonteen perusteella.... Hah, joo mikä se on. - Anonyymi
Huomenta rakas ❤️
Ei väliä oletko pitkä tai pätkä, ihs minkä ikäinen.
Rakastan sua silti eikä sitä tunnetta mikää/kukaa vie multa pois.
Ihanaa torstaita sinne jonnekin ❤️- Anonyymi
Kiitos, samoin sulle! Torstai on toivoa täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, samoin sulle! Torstai on toivoa täynnä.
Tämä tässä näin ! Pelkkä sanonta vai liittyykö johonkin entiseen elämään kauan sitten? Hmm...
- Anonyymi
Luulin sinuakin paljon vanhemmaksi. Jos aikuisia niin sama ikäerolla.
Ei kuitenkaan ihan 25-50 vuotta. - Anonyymi
Etkö halua nähdä minua? Olen pahoillani kaikesta. Jos et halua nähdä minua, älä pidä sitäkään. En odota sinulta mitään. Vain yksi katse. Voin kulkea elämäni vain tällä . Rakkauteni ei ole niin itsekäs. Miten autan sinua, en tiedä.
Oletko kunnossa? Älä huolehdi maailman menosta liikaa. Elämässä tapahtuu ylä- ja alamäkiä. Minulla on perusteellinen käsitys tilanteestasi.
Jos et halua pitää mitään suhdetta, niin sekin on hyvä, älä koskaan usko, että olen järkyttynyt, en kadu. Ja aina kun suinkin, yritän tasoittaa tietäsi. Vannon etten välitä siitäkään, jos poistat numeron. Olen myös miettinyt sitä pahinta tilannetta, olen varautunut tähän. - Anonyymi
Kyllähän sen ikäeron on oltava sitten melkoinen jos rivien välistä lukee. Mihin juttu tyssäsi?
- Anonyymi
En oo juurikaan miettinyt meidän ikäeroa joka on kuitenkin kohtalaisen iso. Ei se oo mun murhe ollut.
Oo niin itsenäinen enkä kaipaa tai odota kumppanistani hoivaajaa tai omaishoitajaa.
Mua huvittaa vieläkin kun joskus tytöttelit mua vaikka olin niin paljon vanhempi sua.
Sellaista elämä on.
Kohta nukkumaan...Huomenna vp.
☆- Anonyymi
Kuin hälle.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086