Onkohan muilla sähköposti takkuillut parin viikon ajan??? Yritän kirjoittaa,kaikki katoaa ja taas alusta,sama jatkuu................
Jo pari viikkoa Pimeänä!!
4
62
Vastaukset
Tuokin on tuttu juttu tässä vuosien varrelta, ei vaan nyt vaan jo aikaisemmin...
Tapahtui sellaistakin, että posti - sivusto vilisi vaan silmissä, kun taas tuli takaisin sama sivu, sivusto vaihtui kiireellä pari-kolme kertaa. Outoa. Välillä kummallisena eli postin yläpalkit eri järjestyksessä, kuin "normaalisti", on kuin eri sivu. Onko tämä taas jotain kokeilua? vas. luki ETUSIVU ja sen alla POSTI (näkyy nytkin niin olevan. sivuston yläosa outo.Kyllä harmittaa, kun on kirjoittanut pitkän viestin ja se menee taivaan tuuliin! Rupea siinä taas väsäämään uutta. ei muistakann, mitä ennemmin kirjoitti! Jää kirjoittamatta. Otan puhelimen käteen ja soitan kuulumiset!
- kiire olis,murr..
Minä en ole päässyt moneen päivään sähköpostiini, jää vain pyörimään ruudulle..ja tarttis saada tietoa sieltä ja välittää taas edelleen, hitto
...sama vika...sähköpostiin ei ole päässyt pariin päivään.V...taa kun esim kännykkä operaattoreilta tulee laskut sähköpostiin ja nyt ei pääse avaamaan saati maksamaan niitä.Postiin pääsee kirjautumaan mutta ei aukaise siitä eteenpäin?!??Koskahan vika mahdollisesti korjataan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013