Halusin ostaa ja oikeasti nyt testata maksullista malwarebyte scanneri ohjelmaa, koska ilmaisversio on antanut vain myönteistä.
Minä tänään sain rekisteröityä sovelluksen ja suojaus meni heti päälle.
Nyt minä haluankin kysyä niiltä jotka asiasta paremmin tietää, eli kun vierailen jollain verkkosivuilla (esimerkiksi veikkaus.fi) saattaa joskus tulla alhaalle ilmoitus että IP tämä ja tämä on estetty, eli se suojaus siis varmaan toimii kuin pitääkin?
Mutta mitä haitallista hyökkäystä tuolta muka tulisi, perin kummallista? Ovatko nämä ip:n estohyökkäykset siis ihan oikeita hyökkäyksiä , vai estääkö ohjelma vain jotain mitä ei ole tarpeellista sallia mutta se ei ole niin vaarallista?
Anteeksi tyhmyyteni tässä asiassa.
rekisteröin eilen malwarebytesin
muotimerkki
1
94
Vastaukset
Jos ilmoitukset tulee vain selaimen ollessa auki, niin mahdollinen laukaisija on mainos banneri.
"If the alerts only appear when you are surfing with a browser open then the possible trigger is a banner ad."
http://helpdesk.malwarebytes.org/entries/23482998-What-does-it-mean-when-I-get-an-IP-alert-about-blocking-a-malicious-site-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947733- 374087
- 483650
- 2473206
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402752Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as402715Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212684- 462623
- 1402588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292549