Mie vaikutan iloselta ihmiseltä päälle päi mut mie oikeesti oon tooosi yksinäine ja musta tuntuu et oikeesti kukaa ei välitä musta ja tuski kovi moni välittääkää...... );
yksinäinen
13
146
Vastaukset
- Tollered
HA GAY!
- hhhjggfdddd
Musta tuntuu samalta just nyt.
- Trolleded
HA GAY!
- yksinäinen tyttö
Älä viitti tulla masentaa trollaamisellas trolleded
- Trålliherra
Hienoa saimme uuden trållaajan joukkoomme!
- Trollered
HA GAYS!
Jee oon tråll seurassa :DD- TRÖLLER
ONLY GAYS DOESN'T HAVE FRIENDS, HA! FUCK YOU MOM BITCH! VITU GAY
- yksinäinen tyttö
TRÖLLER kirjoitti:
ONLY GAYS DOESN'T HAVE FRIENDS, HA! FUCK YOU MOM BITCH! VITU GAY
En missää vaiheesaa sanonu ettei mulla ois kavereita
- Trollered
HA GAY!
You are swag and you just get trolled nigga!
Trållaajat valtaa maan!- ilkeää naurua
Jos joku vallottaa maa nii se oon mie eikä kukkaa muu
et missään nimessä oo yksin olen lähelläsi vaikkakin kaukana tu juttuun mun kaa varmaan pärjäillään
- Trollered
HA GAY!
You are swag and you just get trolled nigga!
Trållaajat valtaa maan! - jaa
jaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2453333Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3622975Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,181992Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.811854Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e651778Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591652MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131553- 1251502
Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11414Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4841413