Tää siis teille, jotka poikatytöistä tykkää:
Minkä näköset poikatytöt kääntää päänne? Tyyli, vaatetus, hiukset, kasvot, kroppa, meikkaus, lävistykset, tatskat? Vanhempi/Nuorempi/Samanikäinen?
Lähinnä hakusessa nyt nämä kaikkein pinnallisimmat seikat, mutta saa toki myös kertoa niitä epäpinnallisempiakin kiehtovia piirteitä (olemus, luonne, arvot jne.). Nyt vaan kuvailemaan sitä unelmien tomboyta!
Millasista poikatytöistä tykkäilette?
18
974
Vastaukset
- AinoBorealis
Ainakin ne poikatytöt, joihin olen itse tuntenut vetoa ovat juurikin kovin.. poikamaisia. Ei meikkiä, lyhyet hiukset, tatskoja on ollut lähes kaikilla runsaasti (tosin tää nyt ei vaikuta sinänsä muhun negatiivisesti taikka positiivisesti, olen vain pannut tällaisen merkille), hoikkia.. Ja ikäisekseen ovat olleet ihan laidasta laitaan - omanikäisiä, hieman vanhempia ja reilusti nuorempia.
Koskaan en ole tosin naisen kanssa ollut, mutta toivon että vielä joku päivä natsaisi omalle kohdalle tuollainen ihana poikatyttö. :)
Oon kyllä tosin pistänyt merkille, että nää mun ihailemat "tomboyt" on olleet itsekin harvinaisen tietoisia siitä, että ovat vetävännäköisiä, ja ehkä jopa käyttäytyneet hieman ylimielisestikin. Eli kusi noussut hattuun suoraan sanoen.
Ja näyttää kovasti siltä, että varsinkin nuorempien poikatyttöjen suurin idoli on L-koodin Shane. ;)- tomppapoika
Shane pikemminkin androgyyni vaikka hahmon käytöksestä yritetty tehdä maskuliinisen poikamaista, tai jotkut luulevat tietyn asenteen ja naisrenttuilun olevan poikamaista. Mene tiedä, kuka mitenkin tulkitsee. Kateellisen panettelua tämäkin ;)
- Nimimerkki on varattu.
tomppapoika kirjoitti:
Shane pikemminkin androgyyni vaikka hahmon käytöksestä yritetty tehdä maskuliinisen poikamaista, tai jotkut luulevat tietyn asenteen ja naisrenttuilun olevan poikamaista. Mene tiedä, kuka mitenkin tulkitsee. Kateellisen panettelua tämäkin ;)
Shane
- lilith_1
Mun pään kääntävät kaikki maskuliinisen oloiset naiset; lyhyet hiukset, hupparit/farkut/urheilukamat...
Ei liian hintelät, ei pulkannarukäsiä; vaan joko treenatut tai pulskemmat naiset; vahvan näköiset. Sellaiset joiden haluaisi kietovan käden olkapäälle ja kuiskaavan korvaan "otan sut tänä yönä". Lääh- Punoitus
Osasit kuvata juuri sen...
Tatuoinneista/lävistyksitä vaan ei ole minulle väliä.
Tärkeä on myös että hänellä olisi kohtelias käytös.
Olisin "myyty" itsevarmuudesta (ja romantiikasta). - ihanuus!!
Punoitus kirjoitti:
Osasit kuvata juuri sen...
Tatuoinneista/lävistyksitä vaan ei ole minulle väliä.
Tärkeä on myös että hänellä olisi kohtelias käytös.
Olisin "myyty" itsevarmuudesta (ja romantiikasta).Niin ja ei haittaa vaikka on karvaiset käsivarret ja jalat lyhyet hiukset on myös ok.
Menettelee myös tatskat ja ykskaks lävistystä.
- ahsomegirl
Ensin asenne.. Itsevarma ja hot. Sitten ihanat silmät ja katse. Vaatetus tyylikäs tai street. Itselleen sopiva tyyli. Omasta ulkonäöstään huolehtiva. = täydellinen tomboy minulle
- qeeerr
Salaperäinen, urheilullisen näkönen, lyhyt tukka
- tomboysaresexy
No siis se lyhyt tukka. ;) Sit kans rock-tyyli vaatteissa ja musamakukin pitää olla punk/rock. Tatuoinnit on myös aika sexyjä, ei pakollisia tosin. Ite en niinkään syty urheilulisuudesta poikatytöissä, vaan se on just toi rock-asenne. :D
- Mriau
Sellaiset rock-henkiset poikatytöt, jotka eivät meikkaa paljoa ja ovat minua pidempiä :> Käytös ei mitään tyttömäisintä mahdollista, eli olisi kiva jos hämähäkin ulos vieminen ei tuottaisi yhtä suuria ongelmia kuin mulla =D Luonne on kuitenkin se tärkein, eli rauhallinen, ymmärtäväinen ja luotettava
- timmi peppu
Timmi, treenattu kroppa, älykäs, mieluiten akateeminen hot.
- marilii2
Ei meikkiä, muutama tatska, pari läväriä (ei nänneissä eikä klitassa!!), lyhyet tai toispuoleiset hiukset. Huppari / T-paita ja housut/shortsit, sellai katutyyli. Jostain syystä mustasankaiset lasit viehättää samoin kuin paksut reidet. Pienet tai keskikokoiset rinnat. Itsevarma ja söpö.
Tykkään tanakoista rekkiksistä, mutta toisaalta sitten androgyyni hoikka L-koodin Shane on enemmän kuin hottis, perfect! :P
Tärkeintä on, että hänellä on ihana ääni ja herkkisluonne. Eli poikamainen tai androgyyni ulkoa ja femme sisältä, niin mä oon myyty. - shane1
Shane
Tumma lyhyt tukka, ei liian poikamainen, on tunnistettava naiseksi. Pieni renttumaisuus, pari tatskaa :D normaali kokoinen/ hoikka :D huuli tai kulma läväri :3
- olalaaa
Miehekäs kävis transukin.
- mmmhii~~
Minuu pidempi, tummat tai shokkiväriset lyhyehköt hiukset, söpöt silmät, semisti treenattu kroppa ja vahvat käsivarret... *--* ♥ Tyyliin vois kuulua vaikka sellaset perus poikien farkut, ruutu/kauluspaidat ja t-paidat & löysät topit... :) Tai sitten sellainen rokimpi tyyli! aaa♥
- Lloveit
sellaset rokahtavat androgyynit,
niinku Shane :D - I <3 GIRLY GIRLS
En tykkää poikatytöistä, yäääkh! { >___< }
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767