Yksi ilta eräs mies laittoi käden housuuni sisään ja kosketteli ja vaikka huusin "älä!" ja potkin niin ei lopettanut mies. Mitä tästä pitäisi ajatella. Se oli mielestäni epämiellyttävää.
Onko kähmiminen rikollista?
6
490
Vastaukset
Kuvauksesi perusteella kyseessä on seksuaalinen häirintä /hyväksikäyttö, joka on rikos. Sinun seksuaalista itsemääräämisoikeuttasi on loukattu. Teko ei ole hyväksyttävää.
Merkitystä on sillä, että uhri on selvästi kieltänyt tekijää. Tilanteessa on mahdollista, että uhri lamaantuu ja ei pysty kieltämään eikä estämään tapahtumaa.
Uhrin ollessa alle16 vuotta, joissain tapauksissa alle 18 vuotta, rikosnimikkeenä voi olla lapsen seksuualinen hyväksikäyttö.
Ohjeita ja tukea saat halutessasi lähimmästä Rikosuhripäivystyksen palvelupisteestä. ( www.riku.fi )
Lilja
Rikosuhripäivystys- niinkö
Niin luulisi, että tuollainen on rikos, mutta käytännössä se voidaan nähdä toisin.
Tein rikosilmoituksen naapurin miehestä, joka oli tehnyt minulle seksuaalisia tekoja tahtoni vastaisesti. Kerran hän nosteli hamettani ja yritti vetää pikkuhousuja alas. Kielsin, mutta pian hän taas nosteli hamettani ja työnsi sormensa sisälleni.
Kerroin tämänkin poliisille. Esitutkintaa ei kuitenkaan aloitettu. Päätös oli ei rikosta.
Voitko sinä Lilja sanoa, oliko päätös oikea? Jos se on kerran rikos, miksi tuollaiseen päätökseen päädyttiin? Mies ei kuitenkaan käyttänyt väkivaltaa, joten onko syy siinä? Sormien työntäminen sisälle ilman lupaa on ok, kunhan ei käytä väkivaltaa. Onko näin?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016041121398602_uu.shtml
Jonkun tuomarin mielestä TÖRKEÄ raiskaus....
Uutisen tapauksessa siis jokaisen tekijän kulli pysyi housussa koko teon ajan :)- roope72
Tarinasi perusteella luulen, että mies on ymmärtänyt tilanteen väärin, sillä usein naisen sanoma kielteinen sana on oikeasti myönteinen, niin seksin saralla kuin muissakin arkisissa asioissa. Lisäksi en usko että olisit täällä kysymässä mikäli teko olisi oikeasti ollut mielestäsi väärin, yrität täällä vain hakea sympatiaa. Miehen piikkiin voi tosin pistää sen, että koit olosi epämiellyttäväksi. Mikäli tapaatte vielä toistamiseen, opastaisin miestä vähän enemmän, jotta kokemuksesta saataisiin miellyttävä molemmille osapuolille.
- viber
safiyo
- soitaa
Viber
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962