Terve. Miten saan toimintokeskuksen kokonaan pois käytöstä? Windows 7.
Toimintokeskus pois käytöstä
21
608
Vastaukset
- toni.
ensiksi että minkä takia?
- TimoTT
Jos se ei halua tietää, onko sillä virusohjelmaa tai palomuuria käytössä? Ja kyl sen näkökään sammuttaakin voi ilman maailmanloppua, kun just omalla kokeilin :P
(mutta tuli kyllä käynnistettyä takasinkin)
Että: jos nyt sitten kuitenkin odotettais sitä "Miksiä"
- Windows 7
Te ette tee sillä tiedolla mitään. Turhat höpinät sikseen. Jos osaat auttaa niin lyhyesti ja ytimekkäästi kiitos.
1) Klikkaa tehtäväpalkista kolmiota, josta aukeaa piilossa olevat kuvakkeet, ja valitse "Mukauta..."
2) Valitse "Ota järjestelmäkuvakkeet käyttöön tai poista ne käytöstä"
3) Toimintokeskus -kohdasta valitse "Ei käytössä" ja klikkaa OK.- Windows 7
Kiitos. Onko nyt pelä kuvake poissa vai koko toimintokeskus?
- TimoTT
Windows 7 kirjoitti:
Kiitos. Onko nyt pelä kuvake poissa vai koko toimintokeskus?
Kuvake
Toimintokeskusta ei kannata ottaa pois päältä. Se ei käytännössä haittaa yhtään koneen käyttöä.
- Windows 7
Toimintokeskus huolehtii asioista puolestani (ainakin mainitsee kun jotain tulisi tehdä). Mutta kun itse huolehdin koneestani niin toimintokeskus jää turhaksi. En haluaisi pelkkää kuvaketta pois vaan että koko toimintokeskus ei enää ikinä käynnistyisi. Ohjeita vai ei. Kiitos kuitenkin.
Windows 7 kirjoitti:
Toimintokeskus huolehtii asioista puolestani (ainakin mainitsee kun jotain tulisi tehdä). Mutta kun itse huolehdin koneestani niin toimintokeskus jää turhaksi. En haluaisi pelkkää kuvaketta pois vaan että koko toimintokeskus ei enää ikinä käynnistyisi. Ohjeita vai ei. Kiitos kuitenkin.
Pysäytä tietoturvakeskus palvelu.
WSCSVC-palvelu (Windowsin tietoturvakeskus) valvoo tietokoneen suojausasetuksia ja raportoi niistä. Näitä asetuksia ovat muun muassa palomuurin (käytössä / ei käytössä), virustorjunnan (käytössä / ei käytössä / vanhentunut), vakoiluohjelmien torjunnan (käytössä / ei käytössä / vanhentunut), Windows Updaten (päivitysten lataaminen ja asentaminen automaattisesti/manuaalisesti), käyttäjätilien valvonnan asetukset (käytössä / ei käytössä) sekä Internet-asetukset (suositeltu / ei suositeltu). Palvelu tarjoaa riippumattomille ohjelmistokehitysyrityksille COM-ohjelmointirajapinnat, joilla he voivat rekisteröidä ja tallentaa tuotteidensa tilan Tietoturvakeskus-palvelussa. Toimintokeskuksen käyttöliittymä käyttää palvelua tarjotakseen ilmaisinalueen ilmoitukset ja suojaustilojen graafisen esityksen Toimintokeskuksen ohjauspaneelissa. Verkonkäyttökäytäntö (NAP) käyttää palvelua raportoidakseen asiakkaiden suojaustilat NAP-verkkokäytäntöpalvelimeen, joka tekee verkon karanteenipäätökset. Palvelussa on myös julkinen ohjelmointirajapinta, jolla ulkoiset kuluttajat voivat- patukkalalalalal
Mistäs vapunen tuon tiedät? Tuskin sulla on mitään gurutietoa kun ei aiemmat vastauksesi anna näin olettaa.
- Windows 7
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Pysäytä tietoturvakeskus palvelu.
WSCSVC-palvelu (Windowsin tietoturvakeskus) valvoo tietokoneen suojausasetuksia ja raportoi niistä. Näitä asetuksia ovat muun muassa palomuurin (käytössä / ei käytössä), virustorjunnan (käytössä / ei käytössä / vanhentunut), vakoiluohjelmien torjunnan (käytössä / ei käytössä / vanhentunut), Windows Updaten (päivitysten lataaminen ja asentaminen automaattisesti/manuaalisesti), käyttäjätilien valvonnan asetukset (käytössä / ei käytössä) sekä Internet-asetukset (suositeltu / ei suositeltu). Palvelu tarjoaa riippumattomille ohjelmistokehitysyrityksille COM-ohjelmointirajapinnat, joilla he voivat rekisteröidä ja tallentaa tuotteidensa tilan Tietoturvakeskus-palvelussa. Toimintokeskuksen käyttöliittymä käyttää palvelua tarjotakseen ilmaisinalueen ilmoitukset ja suojaustilojen graafisen esityksen Toimintokeskuksen ohjauspaneelissa. Verkonkäyttökäytäntö (NAP) käyttää palvelua raportoidakseen asiakkaiden suojaustilat NAP-verkkokäytäntöpalvelimeen, joka tekee verkon karanteenipäätökset. Palvelussa on myös julkinen ohjelmointirajapinta, jolla ulkoiset kuluttajat voivatNo niimpä tietenkin. Kummasta pysäytän sen? Vai jostain muualta? Kiitos sulle.
http://aijaa.com/YK1VmW
http://aijaa.com/KLihTa Windows 7 kirjoitti:
No niimpä tietenkin. Kummasta pysäytän sen? Vai jostain muualta? Kiitos sulle.
http://aijaa.com/YK1VmW
http://aijaa.com/KLihTahttp://aijaa.com/KLihTa saat määritettyä myös käynnistystyypin= valitse "Ei käytössä"
- Windows 7
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
http://aijaa.com/KLihTa saat määritettyä myös käynnistystyypin= valitse "Ei käytössä"
Kiitos. Asia kaveri.
- TimoTT
Windows 7 kirjoitti:
Kiitos. Asia kaveri.
Ymmäthän sitten sen, että täst lähtien Windows ei sitten myöskään ilmoita automaattisesti päiivityksistä/ilmeisesti myöskään päivitä automaattisesti?
Kuten ei myöskään älähdä siitä, jos joku virus kaataa palomuurisi ja/tai virussoftasi! - Windows 7
TimoTT kirjoitti:
Ymmäthän sitten sen, että täst lähtien Windows ei sitten myöskään ilmoita automaattisesti päiivityksistä/ilmeisesti myöskään päivitä automaattisesti?
Kuten ei myöskään älähdä siitä, jos joku virus kaataa palomuurisi ja/tai virussoftasi!Ymmärretty. Windows Updaten asetus on laitettu kohtaan "Älä koskaan tarkista päivitysten saatavuutta (ei suositella)" Tarkistan itse, yleensä joka päivä. Perus prosessorilla tuollaiset ajoitetut toiminnot aiheuttavat pelien nykimisen. Jos sulla on vielä mielessäs jotai täysin turhaa urputusta niin anna palaa, käyttäydyt naurettavasti tällä sivustolla.
- TimoTT
Windows 7 kirjoitti:
Ymmärretty. Windows Updaten asetus on laitettu kohtaan "Älä koskaan tarkista päivitysten saatavuutta (ei suositella)" Tarkistan itse, yleensä joka päivä. Perus prosessorilla tuollaiset ajoitetut toiminnot aiheuttavat pelien nykimisen. Jos sulla on vielä mielessäs jotai täysin turhaa urputusta niin anna palaa, käyttäydyt naurettavasti tällä sivustolla.
Joo enköhän mä aina jotain keksi? ;)
PS: Mitenkähän mun pelit ei nyi yhtään, vaikka mulla onkin toi toimintokeskus päällä? :/ - htrrdexytx
TimoTT kirjoitti:
Joo enköhän mä aina jotain keksi? ;)
PS: Mitenkähän mun pelit ei nyi yhtään, vaikka mulla onkin toi toimintokeskus päällä? :/Sulla on tehokkaampi kone.
- TimoTT
htrrdexytx kirjoitti:
Sulla on tehokkaampi kone.
Mist tiiä?!?! Kuka kerto?
- dgfdhghtjt
TimoTT kirjoitti:
Mist tiiä?!?! Kuka kerto?
Sähän just kerroit ettei sulla nyi kun on toimintokeskus päällä. Eli itse kerroit. Naurettavaa toimintaa.
- kevat
dgfdhghtjt kirjoitti:
Sähän just kerroit ettei sulla nyi kun on toimintokeskus päällä. Eli itse kerroit. Naurettavaa toimintaa.
Kevät vapauttaa lisää avohoitopotilaiksi.
- TimoTTheOsaaja
dgfdhghtjt kirjoitti:
Eiku mul on 486, mut mä vaan OSAAN! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406