Pian ensimmäistä kertaa Alanyaan. Hotelli on itäisellä puolella, mutta ystäviä tulossa samaan aikaan Kleopatrarannan puolelle. Alanyassa on kuulema yli-innokkaita kauppiaita basaarialueella. Jos haluaa itäiseltä puolelta Kleopatrarannan puolelle, meneekö reitti väkisinkin basaarialueen läpi? Joutuuko kovasti kiertämään, jos haluaa välttää ostosaluetta?
Basaarialueen kiertäminen
7
563
Vastaukset
- Muhametti
Ei väkisin mene, mutta lyhin matka menee....
- Mehumutti
Lyhin ja pahin, tällä reitillä sinut syödään elävältä, viedään rahat, lähes r kataan jne
http://goo.gl/maps/BVxvo
Tässä vain hieman pidempi, mutta saat pitää henkesi, rahasi ja neitsyytesi jne
http://goo.gl/maps/0KqjE - Kotona paras?
Mehumutti kirjoitti:
Lyhin ja pahin, tällä reitillä sinut syödään elävältä, viedään rahat, lähes r kataan jne
http://goo.gl/maps/BVxvo
Tässä vain hieman pidempi, mutta saat pitää henkesi, rahasi ja neitsyytesi jne
http://goo.gl/maps/0KqjENo jopas mielikuvitus laukkaa!!!!
Kyllä alueen läpi voi kävellä ilman ongelmia. Jonkun loma menee tietysti pilalle, kun joutuu tervehtimään vieraita. Silloin pitää kiertää. - Mahamutti
Kotona paras? kirjoitti:
No jopas mielikuvitus laukkaa!!!!
Kyllä alueen läpi voi kävellä ilman ongelmia. Jonkun loma menee tietysti pilalle, kun joutuu tervehtimään vieraita. Silloin pitää kiertää.No anteeksi, Hieman yli-innostuin ja ylireagoin, kun huomasin niin hassun kysymyksen
:-)
- jää kotisohvalle
Onpas pelokasta sakkia!
Eipä jää muuta mahista kun ottaa aina taksi ja antaa lapulla osoite. Ettei siis tarvitse puhua kuskinkaan kanssa!
Ja kuulemma-tieto se parasta tietoa onkin, hehe. - Suoraan sinne tänne
Ei muuta kuin marssit pääkatua (kuten tuo toinen karttalinkki neuvoo) etkä poikkea mihinkään. Kauppojahan on sielläkin vieri vieressä mutta ohi vaan. Helppo nakki!!
Niitä innokkaita kaupustelijoita Turkissa riittää joka paikassa. Koska työntekijöiden palkka riippuu myynnistä ja kilpailuhan on sielläpäin todella kovaa, yrittävät monet myyjät tyrkyttää teille mitä milloinkin, muttei siitä kannata stressiä ottaa. Sen kun kävelette suoraan, ettekä reagoi näihin tyrkyttäjiin. Fyysisesti eivät enää kiinni käy, koska tietävät tasan tarkkaan, että sellaisesta heidän liike menee kiinni viikoiksi. Eli ei pelkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483