I

halenoo

Ooooooo.... Pokemonit on ihan bestei. Kerään vielä pokekortteja vaikka mun ikä on..... No..... Jos pidän sen salassa. Asiaan. Kerään hullusto pokkareita. Mul on boxei jotain 13 vaikka se ei oo paljon ja kaikis niis boxeis on pokekortteja ja ne kaikki on täynnä. Mun kokoelmasta löytyy: Lehtiä, Kortteja tietenkin, Kolikoita, kuulia, isoja ja pieniä leluja, pokemon pehmoja, pokepalloja, nintendo DS kyniä, poke rantapallo, hamahelmi pokemoneja mun tekemii, piirustuksii ja poke pelejä että vanhoja ja uusia, Ainiin ja myös DVD ja videoita. hihih hoh hah! On vielä muitaki, mut en jaksa luetella, Liikaa kaikkee jännää xD Jos teillä sattuu olee jotain kivaa pokemon krääsää tai eihän se krääsää oo vaan... jotain, Nii kertokaa mulle ;)
T: LÄSKIMUMMO ;)

4

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Multa löytyy ;D

Mulla on
      Tarroja
      Stylus kynä
      Pehmoja
      Kortteja
      Pelejä
      Leluja
      Juliste jossa on ekat 151 pokemonia

• pikapika!♥♥

mul on sellanen sairaan iso pikachu pehmolelu, pikachu pyyhe, pikachu normikokonen pehmo, oshawott norm.koko pehmo, wii peli, hurrrjasti kortteja, pikachu puku, pikachu pyjama, pikachu lelu, ja kaikista iiiiiiiiiiihanin...pikachu muovinen (aika iso) rantalelu! sain sen ku olin pieni! :D tiedätkö mistä sais vielä niitä pokemon rantalelui?

• pokemon's is bestest

pokemon's love I

• Aloittaja tiedän mistä puhut. Mun todellisen ikäni pidän salassa ja Pokemon on parasta mitä on. Katson jokainen viikonloppu aamuisin ja nauhoitan jokaisen jakson vhs nauhoitus kasetille, Pokemon anime on suorastaan huippua katsottavaa. Mulla on pokemon anime kans vhs ja dvd. Sitten löytyy Pokemon kortteina. Pikachu pehmolelu, keräily tarravihko, julisteita, kolikoita. Pokemon pelejä löytyy red, blue, yellow, crystal, ruby, emerald, pearl, platium, soulsilver, black, mystery of dungeon blue ja pokemon puzzle challence. Sekä muuta keräilytavaroita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      102
      4639
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2415
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      110
      2312
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2199
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      426
      1997
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      175
      1545
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1279
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      33
      1087
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      986
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      870
    Aihe