Millasista femmeistä tykkäätte?

'Poikatyttö'

Pistää silmään nuo "millaisista poikatytöistä tykkäätte" kysymykset yms poikatyttöjen, butch lesbojen 'kilpailuttaminen' :D Tulee paineita.. Itse olen tälläinen vähän 'poikamainen'. Pitäis olla pitkä ja urheilullinen, lihaksikas ja tatuoitu, milloin millainenkin tukkamalli.. Ja pitäisi olla rock ja kauheen maskuliininen, suojeva.. Ja samalla söpö ja sinisilmänen ja ruskeesilmänen, mitä vielä :D Kuulen kaveriporukassa kun tytöt juttelee siitä, kuka on kuumin ja kuka söpöin julkkis tomboy.. Itse saan kommenttia miten voisin hankkia enemmän lihasta ja olla ehkä vähän ruskettuneempi.. Ja joskus kun satun pukeutumaan tai käyttäytymään vähän naisellisemmin, kaikki ovat ihan ihmeissään. Kovat on odotukset :D

No ei siinä mitään, mutta ajattelin kerrankinnäin päin, että millaisista femmeistä täälä tykätään? (: itse kun pidän sellaisia tosi söpön tyttömäisiä, hyväkäytöksisiä, huoliteltuja tyttöjä vetävinä. Pidän pitkistä hiuksista, ja aika hoikista, lyhyistä tytöistä. Söpöjen lisäksi kiinnostavia on myös sellaiset pikkuset, uhmakkaat pahat tytöt, tekee mieli vaan kaapata kainaloon. Ruskeat silmät ovat ihania ja muutenkin vähän päivettynyt pinta ja eksoottisen näköiset naiset (: Rakastan kesää kun kaikenmaailman kissat kulkee pikkusissa vaatteissa, pitsitopeissa ja mikroshortseissa :D oi oi. No mutta avautukaas nyt :)

23

1082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain ihan muuta

Sellaiset jotka eivät polta tupakkaa eikä läträä alkoholilla muutenkuin oikeasti kohtuudella. Kiltti, luotettava ja rauhallinen mutta tuhma jossain muualla ;)
      Muutoin melkein samaa kuin aloittajalla mutta hyvä olla jotain mistä voi ottaa kiinni.

• mehheh

"No ei siinä mitään, mutta ajattelin kerrankinnäin päin, että millaisista femmeistä täälä tykätään? (: itse kun pidän sellaisia tosi söpön tyttömäisiä, hyväkäytöksisiä, huoliteltuja tyttöjä vetävinä. Pidän pitkistä hiuksista, ja aika hoikista, lyhyistä tytöistä. Söpöjen lisäksi kiinnostavia on myös sellaiset pikkuset, uhmakkaat pahat tytöt,"

Oijoi! Osuipa aika lähelle mua. Etnisesti tosin olen ihan suomalainen.

Itse pidän naisista, jotka ovat vakaita ja vahvoja, huumorintajuisia ja omistavia/suojelevia. Femme, joka on kuitenkin hieman maskuliininen ja "kova".

• -reddari-

Nonni! Tätä tarvittiinkin. :)

Ainahan nämä tietyt kliseet tulee sanottua: luotettava ja huumorintajuinen.
      Sisältä siis pitää olla kaunis, rento ja positiivinen ihminen. ei mikään "tyrkky" mutta ei hissukkakaan. Sellanen menevä ja sosiaalinen tyyppi joka on valmis sitoutumaan. Tykkään paljon kilteistä tytöistä mutta ei sitä ihan luonteeton saa olla, pitää siellä jotain tempperamenttiakin löytyä.

Ulkonäköön ei oo niin tiukkoja määritelmiä, toki sitä tykkää näteistä tytöistä. Monta kertaa sitä jää vain tuijottelemaan kaduilla naisten perään, kun ei saa kaunokaisesta silmiä irti. Pitkät hiukset on kyllä minusta tosi hyvän näköiset naisella, varsinkin vaaleat/blondit.

• Mirlku bi

Itse tykkään naisellisti pukeutuvista naisista, pitkät hiukset on must. Mutta siitä en tykkää, jos nainen on ajellut karvojaan!

• Jos on naisellinen niin yleensä silloin myös huolehditaan
        että karvankasvu pysyy kurissa.
        Olisiko se enää seksikästä kun olisi hottis pikkumusta päällä
        ja säärikarvat rehottaisi kuin tsekkiläisellä kansantanssijalla ; )

• karvapeikko
        reissupupu kirjoitti:

Jos on naisellinen niin yleensä silloin myös huolehditaan

ymmärsin et tarkoitti intiimialuelta ajeltua...

• laikala
        reissupupu kirjoitti:

Jos on naisellinen niin yleensä silloin myös huolehditaan

Jos olisin jossain puisevissa cocktail-juhlissa ja näkisin sliipatun ja vimpan päälle laittautuneen naisen kalliin näköisessä pikkumustassa, katsoisin alas ja näkisin ajelemattomat sääret... Olisin TODELLA vaikuttunut. Mikä pokka. Rakastan itsevarmoja naisia jotka pelaa omien sääntöjensä mukaan. Se että naisten pitäis olla täysin karvattomia on niin bullshittiä muutenkin.

Ja tarkennetaan vielä: jos joku tulisi hienoihin juhliin verkkareissa ja hikisessä t-paidassa, kelaisin että tyyppi on moukka joka ei kunnioita muita ihmisiä (eteenkin jos kyseessä olis jotkut kaverin juhlat). Aivan hyvin voi pukeutua hienosti ja olla samalla uskollinen omalle tyylilleen.

• tälläisesta

Lyhythiuksisista, muodokkaista, ei luiseva, söpöistä, hieman vanhemmista, kypsistä, aikuismaisista muttei liian kalkkis..pitää olla hieman mustasukkaista luonnetta, tulee itsellekkin tärkeä olo jos sitä on sopivasti. Ei polta tupakkaa, alkoholia kohtuudella. Hellä, kova, pehmeä..intohimoinen ;) Ei liian femme (minihameita yms), vaan sopivasti ...

• hhhhhffffffffffff

Aina yhtä jännittävää lukea määritelmiä, millaisista butcheista tai femmeistä tykätään, kun ei tunne kuuluvansa kumpaankaan ja kuitenkin molempiin. Tyyliltään ja mieleltään.
      Fiiliksen mukaan aina pukeudun, minulla on tyyli kummallekin, tyttömäiselle ja poikamaiselle puolelleni. Enpäs tiedä, en sovi näihin 'normeihin' sitten kai ja saan elää käpyjen kanssa loppuelämäni. :'D

• jevi1

Mut hei, sä olet persoonallinen tyyppi,kun et suostu mihinkään lokerointiin.Pidä siitä kiinni ;) Ja sit on jossain muusta kiinni,jos ei kellekkään passaa.

• jeni_flower

Kuule, loppujen lopuksi todella moni ihminen kokee olevansa "jotain siltä väliltä", riippumatta siitä puhutaanko vaatetyylistä, siisteydestä, seurallisuudesta tai autolla ajamisesta. Itsensä kun tuntee aika hyvin ja asioita katselee sisältäpäin, niin yleistäminen on hankalaa. Ja ääripää ihmiset on muutenki aika harvinaisia.

Rajojen vetäminen riippuu myös aika tavalla varmaan siitä millaisissa piireissä on kasvanut. Se mikä joissain piireissä tulkittaisiin silmiinpistäväksi "miehekkyydeksi" (esim. meikittömyys, lyhyt tukka, rempseä luonne) on mun mittapuulla vain tietynlaisen naisen tyyliä.

Ja mitä näihin ihannekumppanin kriteereihin tulee niin hmm, no, sanotaan nyt vaikka että "katotaan sitten parin vuoden päästä uudestaan", nimittäin että millanen mussukka onkaan sitten todellisuudessa päätynyt kainaloon :)

• pax86

ihan sama homma mulla, kohtalotoveri, en ole yksin :,D

• kohl

Pitkät(köt) hiukset, hymyilevät silmät ja suu.
      Itsetunto kohdillaan, mutta antaa mun olla se huolehtiva ja ovia availeva osapuoli eikä vaivaannu siitä.

• laikala

Meikittömistä, boheemeista, itsevarmoista ja vähän rentuista.

• ehdoton ei

Ehdottomasti ei boheemeille, rentuille, sottasille, suttasille, kulahtaneille, fanaattisille luomuille, tyhmille, epävarmoille ja täysin meikittömille sekä laittautumattomille.

• Mää voisin kommentoida molempiin :D mää itse en edusta kumpaakaan. Välillä oon ihan Femme välillä selkeästi poikamainen. Muhun vetoo sekä Femmet että poikamaiset. Ei liian ulkonäkö keskeinen, tumma tai Vaalee pitkä tai lyhyt tukka ei välii :D mua lyhyempi mielummin. Alle 174. Mielummin vähän pyöree, kuin anorektisen laiha. Mut hoikka Ja pieni vetoo muhun eniten.

• Luonteessa joustavuus, vaikka sattuisi olemaan eri mieltä asioista, ei huutais päälle. Sit rentous, ystävällisyys Ja arvostaa ympäristöänsä :)

• MissImmortal

Oho, mulla on sitteki mahollisuuksia! Pitänee tämän kunniaks opetella syöpäkääryleistä eroon :D

• Ihanat femmet

Pitkät tummanvaaleet hiukset ja siniset silmät jotka tuikkii kun tähdet taivaalla... ;)

• 453543

Tekeekö pitkät hiukset naisesta automaattisesti femmen?

• Halooo urpå
        453543 kirjoitti:

Tekeekö pitkät hiukset naisesta automaattisesti femmen?

Sanoiko joku niin? Hän vain kertoi millaisesta femmeistä itse tykkää...

• banshee2

Pidän naisellisista naisista jotka ei lähde edes roskista viemään ilman laittautumista...;) Nainen on kauniimpi ilman lävistyksiä ja tatuointeja...anteeksi tämä on vain minun mielipiteeni. Mielestäni tiettyä itsevarmuutta ja oman arvon tuntoa ja koppavuuttakin pidän naisessa viehättävänä. Nainen joka paistatttelee kursailematta silloin kun häntä kehutaan ja huomioidaan.Teknisissä asioissa avuttomiksi heittäytyvät naiset on niin ihania...... kun osaavat esittää avutonta vaikka osaisivatkin .
      Ja jos nyt pitää alkaa ulkonäköä hifistelemään niin tummahiuksiset ovat useimmin saaneet sykkeeni nousemaan...siis positiivisesti..

• miun mukkaan

Minä taas pidän miehekkäistä voi olla tatskoja ja lävistyyksiä. Kävelytyyli saa olla miehekäs transukin kävisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7639
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1893
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1870
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      769
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      32
      764
    Aihe