Käytössä PDF -XChange Viewer jolle tallensin ko. dokumentin, e-mailin PDF-liittteen (käyttis W7). En löydä keinoa jolla saisin tuon dokumentin siirettyä muistikortille.
Exporter vaihtoehdossa (hiiren oikealla) on vain vaihtoehto siirto "kuvaan" ja raahaminenkaan ei ole mahdollista.
Ps. Nyt ei ole printteriä käytössä ja pitäisi käydä kopioimassa tuo domentti jossakin kopiofirmassa.
E-mailin PDF-liite muistikortille ?
6
102
Vastaukset
- PDF -XChange Viewer
Miten muuten on mahdollista ettei tuossa ohjelmassa ole dokumentin kopiointi-vaihtoehtoa, jolla sen saisi kopioitua haluamaansa paikkaan, kovolle, kortille, tikulle jne.
- PDF -XChange Viewer
Löytyi viimen kiertotie. Tulosta > siellä vaihtoehto "tulosta tiedostoon" > listasta muistikortti.
- 5+9
Eikö W7 ole mahdollista tallentaa/siirtää tiedostoa haluamaansa paikkaan?
- PDF -XChange Viewer
>> Eikö W7 ole mahdollista tallentaa/siirtää tiedostoa haluamaansa paikkaan?
En tiedä metodia jolla W7:ssa voi käydä PDF -XChange Viewer:sta onkimassa haluamansa dokumentin siirtääkseen sen toisaalle, vaikkapa tikulle.
PDF -XChange Viewer:ssa olevat dokumentit eivät nähdäkseni ole löydettävissä / näkyvissä W7:ssa vaan ainoastaan tuossa ko. ohjelmassa.
Lähinnä PDF -XChange Viewer:ssa tulisi olla namiska jolla voi kopioida ja / tai siirtää haluamansa dokumentin / -tit haluamaansa paikkaan toisaalle. PDF-XChange Viewer'n valikosta löytyy Tiedosto > Tallenna kopio...
josta voi normaalisti valita, mihin tallennetaan.- PDF -XChange Viewer
>> PDF-XChange Viewer'n valikosta löytyy Tiedosto > Tallenna kopio...
Yes, löytyi ja toiminto toimii kuten tuleekin. Ohjelman versio 2.5 (Build 210.0)
Ps. Ohjelman Live Updatelle en ole antanut lupaa vaikka se vakuuttaakin turvallisuuttaan, sillä mitä vähempi eri ohjelmille oikeuksia, sitä parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487