Skype ikkunaan

Windows 8:ssa?

Saako Skypen käynnistetyä mitenkään omaan ikkunaansa W8:sssa?
Nyt se käynnistyy vain aloitusnäytön laatikosta koko ruudulle.
En löydä edes Skype-kansiota mistään, eli onko skype W8:n sisäisenä osana?
Löydän ainoastaan sellaisen Skype-ohjelman, jolla pääsen skypen hallintasivulle, mutta en pääse siitäkään kirjautumaan itse yhteysohjelmaan. Kirjautuminen skypeen tapahtuu Microsoft-tunnuksilla.

21

1179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen versio
    • sdfsdfsdfdsdsd

      se kokoruudun skype mahtaa olla skype home?
      Jos olen oikein tulkinnut niin sen voisi erikseen poistaa lisää/poista ohjelmia valikosta...

    • Windows 8 aloitus käyttöliittymän Skype poistetaan klikkaamalla ohjelman tiiltä hiiren oikealla ja valitsemalla alhaalta "Poista asennus".

    • <<<>>>

      Tuossa W8:n aloitusnäytön Skype-ohjelmasta en ole löytänyt juurikaan asetuksiin vaikuttavia valintoja. Ohjelma toimii vain joillakin alkuasetuksilla koko näytöllä.
      Onko tuo Skype W8:n osa, eikä erillinen ohjelma?

      • Windows 8:n aloitus näytön kaikkien sovellusten asetuksia muutetaan (hiirellä) yleensä siten, että sovelluksen ollessa käynnissä viedään osoitin oikeaan ylänurkkaan ja valitaan reunaan tulevasta valikosta hammasratas eli Asetukset.
        Skype ei ole Windows 8:n osa, vaan erillinen sovellusohjelma.


      • Skype
        ksenom_o kirjoitti:

        Windows 8:n aloitus näytön kaikkien sovellusten asetuksia muutetaan (hiirellä) yleensä siten, että sovelluksen ollessa käynnissä viedään osoitin oikeaan ylänurkkaan ja valitaan reunaan tulevasta valikosta hammasratas eli Asetukset.
        Skype ei ole Windows 8:n osa, vaan erillinen sovellusohjelma.

        En ainakaan löydä Skypeä asennetuista ohjelmista tai resurssihallinnan avulla.
        Missähän Skype piileskelee?


      • Skype
        ksenom_o kirjoitti:

        Windows 8:n aloitus näytön kaikkien sovellusten asetuksia muutetaan (hiirellä) yleensä siten, että sovelluksen ollessa käynnissä viedään osoitin oikeaan ylänurkkaan ja valitaan reunaan tulevasta valikosta hammasratas eli Asetukset.
        Skype ei ole Windows 8:n osa, vaan erillinen sovellusohjelma.

        Toisaalta aloitusnäytöstä käynnistetyllä Skypellä oikean reunan Asstus-valikosta ei löydy juurikaan Skypen tuunaamiseen työkaluja, kuten erillisessä Skypessä löytyy.


      • Skype kirjoitti:

        En ainakaan löydä Skypeä asennetuista ohjelmista tai resurssihallinnan avulla.
        Missähän Skype piileskelee?

        Aloitus näytössä klikkaa tyhjää kohtaa (jossa ei ole tiiliä) hiiren oikealla ja valitse alhaalta "Kaikki sovellukset".


      • Skype
        ksenom_o kirjoitti:

        Aloitus näytössä klikkaa tyhjää kohtaa (jossa ei ole tiiliä) hiiren oikealla ja valitse alhaalta "Kaikki sovellukset".

        Joo, kyllä Skype sieltä löytyy, mutta ei Ohjauspaneelin kautta asennetuista ohjelmista, eikä löydy kansiotakaan resurssihallinnassa.


      • adygishdl
        Skype kirjoitti:

        Joo, kyllä Skype sieltä löytyy, mutta ei Ohjauspaneelin kautta asennetuista ohjelmista, eikä löydy kansiotakaan resurssihallinnassa.

        Ne aloitusnäkymän "tiilisovellukset" ovat ihan oma lukunsa, niitä ei näy Ohjauspaneelissa. Käyttöliittymältään ne on pääasiallisesti suunniteltu kosketusnäytöille. Oletuksena ne aukeavat koko näytölle.

        Jos niistä haluaa eroon, poisto-ohjeet mainittiinkin jo tuolla ylempänä.

        Jos haluat "perinteisen" Skypen, lataa sen työpöytäversio.


    • Jos kyseessä on tavan tietokone niin kannattaa käyttää sitä työpöytä ikkunaa. Se on kätevämpi jos koneessa ei ole kosketusnäyttöä. Ja kannattaa tutustua tähän ohjelmaan: http://aleksijohansson.net/artikkeli/2012/10/nä-palautat-windows-8n-käynnistä-valikon

      • wtty

        "Ohjelma on englanninkielinen."
        Entä käynnistä-valikko?


    • Eiköhän sen saa suomenkieliseksi ainakin kommenttien mukaan.

    • jasso zzz

      Missähän mahtaa olla vika? Kun poistin ison skypen ja asensin työpöytäversion. Nyt skype on asennettuna koneessani, mutta se ei aukea enkä pääse kirjautumaan sisään? Skypelaatikko tulee ruutuun mutta se on vain sininen lukuunottamatta pilviä ja sateenkaarta alalaidassa. kun tehtäväpalkin kohdalle vien hiiren ja tulee sissäänkirjaus mitään niin ei tapahtu. missä vika? Windows kasi ottaa päähän.

      • joko tai

        Oletko kirjautunut Skypen tunnuksilla vai Microsoftin tunnuksilla (Hotmail). Minulla on aloitusnäytössä Skype, kirjaudun kasiin hotmail tililläni. Niinpä kun klikkaan vain Skype ruutua se avautuu. On myös suosikeissa nettiversio, johon voi kirjautua joko Skypen omalla tilillä tai Microsoftin tilillä. Eri näköisenä avautuvat.


      • jasso zzz
        joko tai kirjoitti:

        Oletko kirjautunut Skypen tunnuksilla vai Microsoftin tunnuksilla (Hotmail). Minulla on aloitusnäytössä Skype, kirjaudun kasiin hotmail tililläni. Niinpä kun klikkaan vain Skype ruutua se avautuu. On myös suosikeissa nettiversio, johon voi kirjautua joko Skypen omalla tilillä tai Microsoftin tilillä. Eri näköisenä avautuvat.

        Skypen tunnuksilla olen kirjautunut. Sen Windows kasin jätti version saan toimimaan, mutta työpöytäversiota en. Siinä ei vain tapahdu mitään kun painaa sisään kirjausta. Olen koittanut poistaa jätti sovelluksen, mutta se ei auta. Olen ladannut työpöytäversion monta kertaa mutta se ei toimi. Netti toimii hyvin siinä ei ole vikaa. Koko sivun skype on vain niin surkea käyttää.


    • Joku bugi. Nettiyhteys varmaankin toimii hyvin?

    • jokujokahaluuskypen

      mulla on semmone ongelma et ku koitan ladata skypee netistä ni tulee aina et tämä sovellus ei toimi koneessasi ni sitte koitan ladata kaupasta mut se heittää mut heti ulos sieltä et oisko vinkkejä miten sais skypen ?

    • Mistä koitit ladata?

      • Lotjake

        Kaupasta, johan tuo kertoi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe