Saako Skypen käynnistetyä mitenkään omaan ikkunaansa W8:sssa?
Nyt se käynnistyy vain aloitusnäytön laatikosta koko ruudulle.
En löydä edes Skype-kansiota mistään, eli onko skype W8:n sisäisenä osana?
Löydän ainoastaan sellaisen Skype-ohjelman, jolla pääsen skypen hallintasivulle, mutta en pääse siitäkään kirjautumaan itse yhteysohjelmaan. Kirjautuminen skypeen tapahtuu Microsoft-tunnuksilla.
Skype ikkunaan
21
1121
Vastaukset
- Toinen versio
Lataa Skypen työpöytäversio. http://www.skype.com/fi/download-skype/skype-for-computer/
- sdfsdfsdfdsdsd
se kokoruudun skype mahtaa olla skype home?
Jos olen oikein tulkinnut niin sen voisi erikseen poistaa lisää/poista ohjelmia valikosta... Windows 8 aloitus käyttöliittymän Skype poistetaan klikkaamalla ohjelman tiiltä hiiren oikealla ja valitsemalla alhaalta "Poista asennus".
- <<<>>>
Tuossa W8:n aloitusnäytön Skype-ohjelmasta en ole löytänyt juurikaan asetuksiin vaikuttavia valintoja. Ohjelma toimii vain joillakin alkuasetuksilla koko näytöllä.
Onko tuo Skype W8:n osa, eikä erillinen ohjelma?Windows 8:n aloitus näytön kaikkien sovellusten asetuksia muutetaan (hiirellä) yleensä siten, että sovelluksen ollessa käynnissä viedään osoitin oikeaan ylänurkkaan ja valitaan reunaan tulevasta valikosta hammasratas eli Asetukset.
Skype ei ole Windows 8:n osa, vaan erillinen sovellusohjelma.- Skype
ksenom_o kirjoitti:
Windows 8:n aloitus näytön kaikkien sovellusten asetuksia muutetaan (hiirellä) yleensä siten, että sovelluksen ollessa käynnissä viedään osoitin oikeaan ylänurkkaan ja valitaan reunaan tulevasta valikosta hammasratas eli Asetukset.
Skype ei ole Windows 8:n osa, vaan erillinen sovellusohjelma.En ainakaan löydä Skypeä asennetuista ohjelmista tai resurssihallinnan avulla.
Missähän Skype piileskelee? - Skype
ksenom_o kirjoitti:
Windows 8:n aloitus näytön kaikkien sovellusten asetuksia muutetaan (hiirellä) yleensä siten, että sovelluksen ollessa käynnissä viedään osoitin oikeaan ylänurkkaan ja valitaan reunaan tulevasta valikosta hammasratas eli Asetukset.
Skype ei ole Windows 8:n osa, vaan erillinen sovellusohjelma.Toisaalta aloitusnäytöstä käynnistetyllä Skypellä oikean reunan Asstus-valikosta ei löydy juurikaan Skypen tuunaamiseen työkaluja, kuten erillisessä Skypessä löytyy.
Skype kirjoitti:
En ainakaan löydä Skypeä asennetuista ohjelmista tai resurssihallinnan avulla.
Missähän Skype piileskelee?Aloitus näytössä klikkaa tyhjää kohtaa (jossa ei ole tiiliä) hiiren oikealla ja valitse alhaalta "Kaikki sovellukset".
Aloitus näytössä klikkaa tyhjää kohtaa (jossa ei ole tiiliä) hiiren oikealla ja valitse alhaalta "Kaikki sovellukset".
Joo, kyllä Skype sieltä löytyy, mutta ei Ohjauspaneelin kautta asennetuista ohjelmista, eikä löydy kansiotakaan resurssihallinnassa.
- adygishdl
Skype kirjoitti:
Joo, kyllä Skype sieltä löytyy, mutta ei Ohjauspaneelin kautta asennetuista ohjelmista, eikä löydy kansiotakaan resurssihallinnassa.
Ne aloitusnäkymän "tiilisovellukset" ovat ihan oma lukunsa, niitä ei näy Ohjauspaneelissa. Käyttöliittymältään ne on pääasiallisesti suunniteltu kosketusnäytöille. Oletuksena ne aukeavat koko näytölle.
Jos niistä haluaa eroon, poisto-ohjeet mainittiinkin jo tuolla ylempänä.
Jos haluat "perinteisen" Skypen, lataa sen työpöytäversio.
Jos kyseessä on tavan tietokone niin kannattaa käyttää sitä työpöytä ikkunaa. Se on kätevämpi jos koneessa ei ole kosketusnäyttöä. Ja kannattaa tutustua tähän ohjelmaan: http://aleksijohansson.net/artikkeli/2012/10/nä-palautat-windows-8n-käynnistä-valikon
- wtty
"Ohjelma on englanninkielinen."
Entä käynnistä-valikko?
Eiköhän sen saa suomenkieliseksi ainakin kommenttien mukaan.
- jasso zzz
Missähän mahtaa olla vika? Kun poistin ison skypen ja asensin työpöytäversion. Nyt skype on asennettuna koneessani, mutta se ei aukea enkä pääse kirjautumaan sisään? Skypelaatikko tulee ruutuun mutta se on vain sininen lukuunottamatta pilviä ja sateenkaarta alalaidassa. kun tehtäväpalkin kohdalle vien hiiren ja tulee sissäänkirjaus mitään niin ei tapahtu. missä vika? Windows kasi ottaa päähän.
- joko tai
Oletko kirjautunut Skypen tunnuksilla vai Microsoftin tunnuksilla (Hotmail). Minulla on aloitusnäytössä Skype, kirjaudun kasiin hotmail tililläni. Niinpä kun klikkaan vain Skype ruutua se avautuu. On myös suosikeissa nettiversio, johon voi kirjautua joko Skypen omalla tilillä tai Microsoftin tilillä. Eri näköisenä avautuvat.
- jasso zzz
joko tai kirjoitti:
Oletko kirjautunut Skypen tunnuksilla vai Microsoftin tunnuksilla (Hotmail). Minulla on aloitusnäytössä Skype, kirjaudun kasiin hotmail tililläni. Niinpä kun klikkaan vain Skype ruutua se avautuu. On myös suosikeissa nettiversio, johon voi kirjautua joko Skypen omalla tilillä tai Microsoftin tilillä. Eri näköisenä avautuvat.
Skypen tunnuksilla olen kirjautunut. Sen Windows kasin jätti version saan toimimaan, mutta työpöytäversiota en. Siinä ei vain tapahdu mitään kun painaa sisään kirjausta. Olen koittanut poistaa jätti sovelluksen, mutta se ei auta. Olen ladannut työpöytäversion monta kertaa mutta se ei toimi. Netti toimii hyvin siinä ei ole vikaa. Koko sivun skype on vain niin surkea käyttää.
Joku bugi. Nettiyhteys varmaankin toimii hyvin?
- jokujokahaluuskypen
mulla on semmone ongelma et ku koitan ladata skypee netistä ni tulee aina et tämä sovellus ei toimi koneessasi ni sitte koitan ladata kaupasta mut se heittää mut heti ulos sieltä et oisko vinkkejä miten sais skypen ?
Mistä koitit ladata?
- Lotjake
Kaupasta, johan tuo kertoi.
Sieltä ei kannata ladata mitään pc koneissa vaan työpöytäversio: http://www.skype.com/fi/download-skype/skype-for-windows/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456