Mikä tuokin ees on? Onko joku viirus juttu?
Vastaukset 7
Tarkoittanet tätä http://www.flv-media-player.com/
Kyseessä näyttäisi olevan Flash Video -tyyppisten mediatiedostojen toisto-ohjelma.
Ainakaan WOT, McAfee SiteAdvisor ja Google Selaussuoja eivät varoita että sivustolla olisi epäilyttävää tai haitallista sisältöä. Lisäksi ohjelma näyttää löytyvän monelta tunnetulta lataussivustolta, joten todennäköisesti se ei ole virus.- minä vaan
Kone varoittaa aina haitallisesta materiaalista kun yrittääladata ja eristää tuon ohjelman....
Mikä virustorjunta ohjelma koneessa on? Entä latasitko tuon ohjelman sen kotisivuilta?
- minä vaan
Kotisivuilta ja F Secure -.-
- veelcee
Kannattaa käyttää videoiden toistoon yksinomaan VLC:tä.
- VLC ei vaan toimi
Minäkin käyttäisin jos toistaisi flv:n äänet.
Äänet ei siis toimi, vaikka olen mitä yrittänyt.
Nyt sitten katsotaan jos VLC:lle löytyisi korvaava vaihtoehto näyttämään flv:t äänillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271615
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031026Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.159697Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.234557- 31510
- 187509
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11464- 186462
- 41436
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18413