Eroon Facebook-tilistä

kusinen paikka

Tää on varmasti väärä palsta mutten löytänyt sopivaa.

Eli tilanne on se että mulla on Facebook-tili jota en ole käyttänyt pitkälti yli vuoteen. En voi kirjautua koska olen unohtanut sekä sähköpostiosoitteen että salasanan. Voi kuulostaa oudolta mutta noin on koska tein tuota tiliä varten uuden sähköpostin jonka tietoja en kirjannut ylös mihinkään.. Ja vielä kävi niin että menin poistamaan sen sähkäpostitilin. Se oli virhe mutta siihen oli syynsä ja tein sen ajattelematta Facebook-tiliäni. Eli ei nyt onnistu sähköpostin eikä Facebook-tilin palauttaminen millään tavalla.. Mua häiritsee hirveästi se tili siellä varsinkin siksi että vähän aikaa sitten tapahtui juttu joka sai minut tuntemaan ettei olisi ikinä pitänyt liittyä sinne. Onko mitään keinoa saada tuota tiliä poistettu sieltä? Kuin esim Google tiliä ei käytä 9 kuukauteen niin se poistuu niin voiko Facebook-tili poistua koskaan itsestään?? Ja jos se joskus poistuu niin poistuvatko ne kommentitkin kaikkialta sieltä kuvista yms. mitä olen laittanut? Ei varmaan mutta olen kirjoitellut joskus tyhmiä ja nyt hävettää..

Ja tiedän että kuulostaa niin uskomattomalta koko juttu että tulee mieleen provo, mutta tää on totta..

2

108

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa ottaa yhteyttä suoraan Facebookiin.

http://fi-fi.facebook.com/help/contact/357439354283890

• Pääsääntönä voi pitää että kun kerran liittyää FB niin sieltä ei koskaan pääse kokonaan pois vaikka poistaakin tilin. Eli siis kommenttisi ja muut voivat jäädä FB tietovarastoon vaikka poistaisit tilin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 121
      1530
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1006
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      619
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      223
      520
    5. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      499
    6. 30
      482
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      444
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      182
      433
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      39
      408
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      393
    Aihe