Hei ! Sellasta tuli mieleen kysyä miten on mahdollista, että WD3200AAKS mallissa on kolmen platterin mallin ? Yritin googlesta etsiä ja yksi keskustelu löytyi ja vielä samasta vuosi mallista about (muttei nmitään tietoa) kaikkialla puhuttiin 2 tai 1 platterin malleista vain. Ostin sen joskus 2008. Yritin WD sivuilta käydä kattomassa muttei kyseistä kiintolevyä edes enää valmisteta joten sivut jossai siitä tietoa oli on myös poistettu.... Onko kukaan täällä tietoinen kyseisestä asiasta vai onko minulle myyty väärillä tiedoilla oleva kiintolevy ? Olen totisesti ihmeissään.
Mitä Ihmettä WD ?
Huijattu(kko)
3
216
Vastaukset
- --.-.-.-.-
Jos se toimii niin mikäs siinä kuin käyttää vaan.
- Sählääjä
Juuh. Selvisi pröbleema sillä että oli väärä kovalevy tutkittavana. Joten ensi kerralla tarkastan ekaks missä vika on ja sitten vasta kysyn eikä toisin päin !
Herrasmies tarkastaa ensin huolellisesti tavaran ennen toimiin ryhtymistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292648- 1322425
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141991Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151793- 161326
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731307- 1061284
- 93987
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks143958Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20913