Peniksen lepokoko?

Pizzanpaistaja

Jos penis on vaikka 15cm lepotilassa, niin onko se joku kauhea 20cm kun stondaa? Entäs jos on 8cm lepotilassa, niin onko mahdollista että on legendaarisen 20cm seisokissa?
Toisin sanoen voiko lepokoosta päätellä mitään erektiomitasta?

14

557

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+20

      15 velttona ja kovana 20, ok. Mutta että vain 8 cm vetelä, kaverisikin nauravat

      • Mittaat väärin poju!

        Tärkeintä on että naiset ei naura ja saavat.


      • Pieni lepotilassa..!
        Mittaat väärin poju! kirjoitti:

        Tärkeintä on että naiset ei naura ja saavat.

        Nyt on kerrottava naisen mielipide...olen jokusen nähnyt ja kokenut ja voin kertoa,että tuo 8cm levossa ja vajaa 20cm on kovana verrattuna 15cm (samahomma) on ainakin minun kokemusteni perusteella paljon parempi:)
        Kyllä meinaan on eritavalla jäntevä kun on kasvanut täyteen mittaansa!
        Eikä me naiset tehdä mitään lepotilassa olevilla varsinaisesti muutenkaan:D
        Joten mittailkaa vaan sitä seisokkipituutta/paksuutta ja muistakaa kiinnittää huomioo onko myös kova/jäntevä..
        Monet lepotilassa isot ovat aika pehmeitä seistessään.. Joten äläs nauteskele siellä:):):)


      • naiminen on kivaa :)
        Pieni lepotilassa..! kirjoitti:

        Nyt on kerrottava naisen mielipide...olen jokusen nähnyt ja kokenut ja voin kertoa,että tuo 8cm levossa ja vajaa 20cm on kovana verrattuna 15cm (samahomma) on ainakin minun kokemusteni perusteella paljon parempi:)
        Kyllä meinaan on eritavalla jäntevä kun on kasvanut täyteen mittaansa!
        Eikä me naiset tehdä mitään lepotilassa olevilla varsinaisesti muutenkaan:D
        Joten mittailkaa vaan sitä seisokkipituutta/paksuutta ja muistakaa kiinnittää huomioo onko myös kova/jäntevä..
        Monet lepotilassa isot ovat aika pehmeitä seistessään.. Joten äläs nauteskele siellä:):):)

        mullo akat mitttailleetkin. mut Asiaan turha höpistä pituudesta, paksuus ratkaisee, jos ratkaisee; 18 pitkä ja sopivan paksu.
        Sitäpaitsi nainen päättää, kunnon kalua ku tulee, ei päätellä mitään kastapausta 1: mitääorkuissa semmosen metelin et kuulo menee.
        tapauspikkusen jännittää selkäänsää tärisee ja nukahtaa, välimuotoja on miljooona.


      • nai en
        Pieni lepotilassa..! kirjoitti:

        Nyt on kerrottava naisen mielipide...olen jokusen nähnyt ja kokenut ja voin kertoa,että tuo 8cm levossa ja vajaa 20cm on kovana verrattuna 15cm (samahomma) on ainakin minun kokemusteni perusteella paljon parempi:)
        Kyllä meinaan on eritavalla jäntevä kun on kasvanut täyteen mittaansa!
        Eikä me naiset tehdä mitään lepotilassa olevilla varsinaisesti muutenkaan:D
        Joten mittailkaa vaan sitä seisokkipituutta/paksuutta ja muistakaa kiinnittää huomioo onko myös kova/jäntevä..
        Monet lepotilassa isot ovat aika pehmeitä seistessään.. Joten äläs nauteskele siellä:):):)

        "Nyt on kerrottava naisen mielipide...olen jokusen nähnyt ja kokenut ja voin kertoa,että tuo 8cm levossa ja vajaa 20cm on kovana verrattuna 15cm (samahomma) on ainakin minun kokemusteni perusteella paljon parempi:) "

        Kenen naisen mielipide tuo on? Ja mistä kuulit sen? Kai molemmat tiedämme sukupuolesi ;)


    • hukka3

      itellä 14cm ja naiset saa hyviä, ei tuu nauruja perässä. ei se paljoa auta jos on 18cm ja taidot hukassa...

    • pienisuuri-mies

      6cm löysänä, 16cm kovana. Hieman tuommonen katkarapu hävettää saunoessa, mutta onneksi sentään pelittää vällyjen välissä. :)

      • m4nopies69

        10cm levossa ja 17cm tanassa ja tuo vaimoke ainaki valittaa et välillä käy liian syvällä. so i'm happy :)


    • Täältä pohjanmaalta

      Kuinka hälyttävää!!!??? Olen 13 vuotta penikseni on levossa 3-5 cm ja seisonnassa 5-7 cm. Painan n. 70 kg ja pituutta on 160 cm.

      • -.-

        Mites 13v on K18 palstalle eksynyt?


    • NaiTATTI joskus

      mullao juhlakunnossa mittaa 17cm mutta paksuudella on merktystä , olen todennut! tärkeitä on esileikki eli ns. lämmittely, ja tämä unohtuu helposti JÄLKILEIKKI!

      • naisen hyväksi oloks

        Unohtu:

        Esileikki mukaanlukien piiiiiiiiiitkä hyväily koko kropalle, mikä taitaa olla just sitä millä aloitin.


      • Lapinlisäälisäää
        naisen hyväksi oloks kirjoitti:

        Unohtu:

        Esileikki mukaanlukien piiiiiiiiiitkä hyväily koko kropalle, mikä taitaa olla just sitä millä aloitin.

        Ok, sovitaan että mullaki on 17cm, kun se on melkein pienin mitta mita netissä kehtaa ilmoittaa. Oikeesti mulla on 12cm;)


      • Rehellisyys perii
        Lapinlisäälisäää kirjoitti:

        Ok, sovitaan että mullaki on 17cm, kun se on melkein pienin mitta mita netissä kehtaa ilmoittaa. Oikeesti mulla on 12cm;)

        Siinä on kerrankin rehellinen tunnustus. Lapista päin varmaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe