Ensimmäinen sähköpostitili

mietiskelijä..

Mitä sähköposti ohjelmaa sosittelette tai mikä näistä suraavista olisi hyvä?

Gmail
Yahoo
Hotmail


Yahoo kiinnostaisi eniten koska tulee muutenkin tuolla sivulla käytyä,
itseasiassa on kotisivuna :)

http://fi.yahoo.com/

115

4286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun ovat ilmaisia niin kokeile kaikkia niin näet jokaisesta miltä näyttää ja onko mukava käyttää niin on helpompi valita. Luettelemasi vaihtoehdot ovat sähköpostipalveluja joita käytetään pääasiassa selaimilla, eivät ole sähköpostiohjelmia.

      • HOTMAIL KANNATTAA!!!

        MULLA ON HOTAMIL, EIKÄ OO TULLU YHTÄ AINUTTAKAAN MAINOSTA!! SUOSITTELEN!


      • 14+20
        HOTMAIL KANNATTAA!!! kirjoitti:

        MULLA ON HOTAMIL, EIKÄ OO TULLU YHTÄ AINUTTAKAAN MAINOSTA!! SUOSITTELEN!

        Mikä olisi parempi kuin mikään noista mainituista kolmesta?

        Hotmail: MSN sivulle hyppiminen ärsyttää. Latailee kesken kaiken mitä sattuu.
        Yahoo: Sivusto on niin ärsyttävä ettei ole sähköpostiin rekisteröitmiseen asti päässyt
        Gmail: Namiskuukkelit ovat epäselviä, mutta kun hoksaa niin kai iahnhyvä.

        Entä ne muut sähköpostipalveluit?!


      • Hotmail.fi
        HOTMAIL KANNATTAA!!! kirjoitti:

        MULLA ON HOTAMIL, EIKÄ OO TULLU YHTÄ AINUTTAKAAN MAINOSTA!! SUOSITTELEN!

        @HOTMAIL KANNATTAA!!!

        Hotmail.com:iin tulee paljon mainoksia ja roskaposti mutta Hotmail suodattaa roskapostin omalle roskapostisivulle josta helppo poistaa. Hotmail.fi on parempi. Sinne ei tule ylimääräistä postia.


      • 10 vuoden kokemuksel
        14+20 kirjoitti:

        Mikä olisi parempi kuin mikään noista mainituista kolmesta?

        Hotmail: MSN sivulle hyppiminen ärsyttää. Latailee kesken kaiken mitä sattuu.
        Yahoo: Sivusto on niin ärsyttävä ettei ole sähköpostiin rekisteröitmiseen asti päässyt
        Gmail: Namiskuukkelit ovat epäselviä, mutta kun hoksaa niin kai iahnhyvä.

        Entä ne muut sähköpostipalveluit?!

        selkeää ja helppoa; Hotmail


      • kgejg
        HOTMAIL KANNATTAA!!! kirjoitti:

        MULLA ON HOTAMIL, EIKÄ OO TULLU YHTÄ AINUTTAKAAN MAINOSTA!! SUOSITTELEN!

        Eikös hotmail ole menneen talven lunta?
        Nyt pitäisi olla Outlook mail.


      • citaprevia
        10 vuoden kokemuksel kirjoitti:

        selkeää ja helppoa; Hotmail

        Aika hyvä provo taas! Aloittajalla on jo e-mail osoite. Kunhan joku "fiksu" taas heittää pallon ja "hölmöt" vastaa siihen kehumalla omia osoitteitaan. Ei sen puoleen suomi24 ei kait kukaan suosittele vaikka sekin on tuhansilla. Niin usein pitkään kestäviä ongelmia on päästä sähköpostiinsa kirjautumaan. Silti sitä tulee siedettyä, kun siitä on tullut tuttu ja turvallinen, vaikka minullakin on myös toinen osoite.
        Sitäpaitsi esim. Espanjassa suomi24.fi e-mail osoite ei kelpaa, kun tilaa netin kautta auton katsastusaikaa.


      • BMW kusipää
        citaprevia kirjoitti:

        Aika hyvä provo taas! Aloittajalla on jo e-mail osoite. Kunhan joku "fiksu" taas heittää pallon ja "hölmöt" vastaa siihen kehumalla omia osoitteitaan. Ei sen puoleen suomi24 ei kait kukaan suosittele vaikka sekin on tuhansilla. Niin usein pitkään kestäviä ongelmia on päästä sähköpostiinsa kirjautumaan. Silti sitä tulee siedettyä, kun siitä on tullut tuttu ja turvallinen, vaikka minullakin on myös toinen osoite.
        Sitäpaitsi esim. Espanjassa suomi24.fi e-mail osoite ei kelpaa, kun tilaa netin kautta auton katsastusaikaa.

        "Sitäpaitsi esim. Espanjassa suomi24.fi -email osoite ei kelpaa, kun tilaa netin kautta auton katsastusaikaa."

        Voi eiii!Minä kun ajattelin ajaa auton katsastukseen Espanjaan ;D


      • agvaedgvda
        BMW kusipää kirjoitti:

        "Sitäpaitsi esim. Espanjassa suomi24.fi -email osoite ei kelpaa, kun tilaa netin kautta auton katsastusaikaa."

        Voi eiii!Minä kun ajattelin ajaa auton katsastukseen Espanjaan ;D

        Suomi24:n sähköpostiosoite on helppo ja nopea tehdä, ei tarvitse tunnistautumista tai edellistä sähköpostiosoitetta.

        Sähköposti on myös selkeä ja helppo käyttää aloittelijankin.

        Ainoana huonona puolena on turvattomuuden tunne ja outojen mainos/huijausviestien ilmestyminen sähköpostiin.


      • nörttisetä
        10 vuoden kokemuksel kirjoitti:

        selkeää ja helppoa; Hotmail

        Mulla on tullut Hotmail-osoitteeseeni varmaan yhteensä miljoona roskapostia.
        Ota mieluummin mikä tahansa muu, muttei Hotmailia!
        Sitäpaitsi hottis on pelkästään kakaroitten suosima palvelu.
        Aikuiset käyttää aivan muita parempia sähköpostikanavia.


      • MicrosoftLobbari
        14+20 kirjoitti:

        Mikä olisi parempi kuin mikään noista mainituista kolmesta?

        Hotmail: MSN sivulle hyppiminen ärsyttää. Latailee kesken kaiken mitä sattuu.
        Yahoo: Sivusto on niin ärsyttävä ettei ole sähköpostiin rekisteröitmiseen asti päässyt
        Gmail: Namiskuukkelit ovat epäselviä, mutta kun hoksaa niin kai iahnhyvä.

        Entä ne muut sähköpostipalveluit?!

        outlook.com


    • qwfwfq

      suosittelen molempia eli gmail ja hotmail,näistä on eniten hyötyä myös mobiilissa

    • Gmailia olen käyttänyt yli 3-vuotta ja olen ollut siihen tyytyväinen. Suosittelen sitä!

    • Hotmailia et enää saa, siis tuolla päättellä, se on outlook.com , Yahoosta ei kokemusta . Itsellä gmail sekä outlook, molemathan tietty näyttää mainnoksia mutta outlook vähemmän työntää varsinaiseen laatikkoon. Ilmaista lounastai ei ole.

      • Yahoo mainostaa selvästi enemmän kuin Outlook. Tällä hetkellä selaimella käytettävässä Outlookissa ei ole mainoksia lainkaan mutta niitä on tulossa sinne.


      • f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Yahoo mainostaa selvästi enemmän kuin Outlook. Tällä hetkellä selaimella käytettävässä Outlookissa ei ole mainoksia lainkaan mutta niitä on tulossa sinne.

        "Yahoo mainostaa selvästi enemmän kuin Outlook."

        Piti sanoman: Yahoo mainostaa selvästi enemmän kuin Hotmail (Nykyään tosiaan entinen Hotmail)..


      • Hottisposti

        Itse perustin viikko sittenitselle @hotmail.fi tilin... Saa vielä myös @hotmail.com...
        Mutta palvelu on live.com


      • tällasta vaan

        Jos sulla on vanha hotmail-sähköposti saat pitää sen sellaisenaan. Jos sen sähköpostin tekee nyt, niin silloin toki tulee tuo uusi versio käyttöön.

        Niin ja mulla ollu Yahoossa email monta vuotta, todella selkeä ja helppo käyttää (englanniksi tosin).


      • ankee tausta
        tällasta vaan kirjoitti:

        Jos sulla on vanha hotmail-sähköposti saat pitää sen sellaisenaan. Jos sen sähköpostin tekee nyt, niin silloin toki tulee tuo uusi versio käyttöön.

        Niin ja mulla ollu Yahoossa email monta vuotta, todella selkeä ja helppo käyttää (englanniksi tosin).

        mulla ainakin muuttui lopulta automaattisesti outlook-versioks, eikä pysty mistään muuttaan enää entisen näköseks.. siis sen postilaatikon ulkonäköö. Hotmail-osoite tietenkin pysyi samana.


      • tällasta vaan
        ankee tausta kirjoitti:

        mulla ainakin muuttui lopulta automaattisesti outlook-versioks, eikä pysty mistään muuttaan enää entisen näköseks.. siis sen postilaatikon ulkonäköö. Hotmail-osoite tietenkin pysyi samana.

        Jeps. Tarkoitinkin, että se oma osoite pysyy samana niillä, ketkä ovat Hotmailia jo vuosikausia käyttäneet.


    • Hugo Wanker

      Kaikki ne on hyviä ja tarvittavat asiat toimii. Gmail ollut vuodesta 2006, Yahoo 2005 ja Hotmail aina. Yahoon käytössä pitää olla tarkin, eniten kaiken maailman väliamerikkalaista horoa tarjoo alastonkuviaan

    • ?..

      Entäs S24 sähköposti?

      • Suomi24:n sähköpostista sen verran kokemusta, että joitain vuosia sitten yksi Suomi24:n seriffi sai hepulikohtauksen ja poisti meikäläisen profiilin sähköposteineen. Eli hyvin epävarmalla pohjalla on.

        Kannattaa siis ainakin lukea Suomi24:n käyttöehdot tarkkaan.


      • eihyvas24

        en suosittele suomi24:n sähköpostia. Suurin kokemus siitä on, että "takkuaa" vähintään kerran viikossa, yleensä useamminkin eli ei pääse kirjautumaan sähköpostiin lainkaan. Ilmeisesti liikaa kuormitusta. Surkea sanoisin.


      • Eräs käyttäjä
        eihyvas24 kirjoitti:

        en suosittele suomi24:n sähköpostia. Suurin kokemus siitä on, että "takkuaa" vähintään kerran viikossa, yleensä useamminkin eli ei pääse kirjautumaan sähköpostiin lainkaan. Ilmeisesti liikaa kuormitusta. Surkea sanoisin.

        Joo suomi24:n sähköpostia en minäkään suosittele kenellekään. Olen menettänyt hermot monta kertaa :-/
        Kyllä todella takkuaa.


      • hhghxg
        eihyvas24 kirjoitti:

        en suosittele suomi24:n sähköpostia. Suurin kokemus siitä on, että "takkuaa" vähintään kerran viikossa, yleensä useamminkin eli ei pääse kirjautumaan sähköpostiin lainkaan. Ilmeisesti liikaa kuormitusta. Surkea sanoisin.

        Eilen jouduin odottelemaan satamegaisella yhteydelläkin viisi minuuttia että sain Suomi24 postin auki! Joskus kokeilin mokkulan kautta pelkkää keskustelua lukea ja se jo oli aivan liian hidas. Käytännössä mokkulan kautta yhteyttä ei saisi ollenkaan postiin.

        Eli kyse ei todellakaan ole mistään käyttäjien huonoista yhteyksistä vaan ihan Suomi24:n omista töksähtelyistä.

        Luukun sähköposti avautuu vilauksella, mutta Suomi24:n vaihdoin pois käytöstä sen jälkeen kun he "paransivat" käytettävyyttä, eli lopettivat Opera selaimen tukemisen kokonaan muutama vuosi takaperin.

        Explouderilla ei tule Suomi24:stä kuin harmaita hiuksia, mutta nopeaa selainta ei saa käyttää, että on tämä Suomi24 niin perseestä.


      • hhghxg
        Eräs käyttäjä kirjoitti:

        Joo suomi24:n sähköpostia en minäkään suosittele kenellekään. Olen menettänyt hermot monta kertaa :-/
        Kyllä todella takkuaa.

        Lisäksi suomi24:n postiin tulee roskapostia vaikka osoitetta en ole jaellut yhtikäs mihinkään nettiin.

        Roskapostista on taas kiittäminen sitä kun venäläiset hakkerit varastivat suomi24:n tiedostot muutama vuosi sitten.

        Vielä viisi vuotta sitten pidin Suomi24:n sähköpostia parhaana, mutta heidän uudistustena jälkeen se on ylivoimaisesti huonoin kaikilla mittareilla mitattuna!


      • fbhdbh

        Ei suomi24:n sähköpostia voi suositella kenellekään! Takkuaa jatkuvasti, laittaa välillä lähettämäni viestit toisen roskapostikansioon, josta vastaanottaja ei niitä sitten löydä jne.


    • S24 sähköpostissa on 1 Gt ilmaista tilaa kun taas esimerkiksi Gmailissa on 10 Gt.

      • wwerrrwe

        ja google-tunnukselleen voi ostaa lisätilaa vaikka 10 Tt


    • 1-5

      Olen käyttänyt Yahoota runsaan vuoden ja saanut tasan yhden mainoksen muualta kuin tilaamistani osoitteista. Tallennustila on rajoittamaton ja käyttölogiikka sopii minulle paremmin kuin Gmailin vastaava.

      • 12 19

        Onko liitetiedostojen koolla eroja?


      • Almilampi

        No tuohon mahtuu jo vaikka mitä - epäilenpä muilla olevan pienemmät rajat.


    • Jätän väliin

      gmail seuraaja tallentaa reaali ajassa kaiken nettitouhuilusi.

      Niin että sittä vaan

      • Keemaili

        Itselläni on gmail. Kovastihan sitä vöyhkätään 'big datasta' ja Google lienee suurimpia tekijöitä sen suhteen. Jos joku taho nyt sitten tahtoo urkkia Kentucky's western-buutsien tai pyöräilyshortsien hakujani niin siitä vaan. Onpahan tulevaisuudessa tutkijoille dataa mistä ammentaa.


      • Keemaili

        Itselläni on gmail. Kovastihan sitä vöyhkätään 'big datasta' ja Google lienee suurimpia tekijöitä sen suhteen. Jos joku taho nyt sitten tahtoo urkkia Kentucky's western-buutsien tai pyöräilyshortsien hakujani niin siitä vaan. Onpahan tulevaisuudessa tutkijoille dataa mistä ammentaa.


      • dgfhdhdhgh
        Keemaili kirjoitti:

        Itselläni on gmail. Kovastihan sitä vöyhkätään 'big datasta' ja Google lienee suurimpia tekijöitä sen suhteen. Jos joku taho nyt sitten tahtoo urkkia Kentucky's western-buutsien tai pyöräilyshortsien hakujani niin siitä vaan. Onpahan tulevaisuudessa tutkijoille dataa mistä ammentaa.

        Eihän siinä mitään jos olet tuota mieltä. Annatko kuitenkin kavereillesi ja muille yhteyshenkilöille mahdollisuuden valita haluaako ne osallistua "big data" kokeiluun?

        Itsehän en vastaa gmailsita tuleviin posteihin


    • kuukuppi3

      Gmail, se vaan yksinkertaisesti on paras, sitä voipi myös käyttää android puhelimella

    • Sähköposti kannattaa valita myös osittain kännykän mukaan. Jos käyttää Androidia niin Gmail sopii siihen parhaiten.

    • Hotmail(:(:(:(:(:(:

      HOTMAIL, oon käyttänyt sitä jo kauan. Posti tulee nopeest perille ja lähettää nopeest. Ei ongelmia kirjautumisen kanssa. Yksinkertaisesti PARAS!

    • just joo..

      Luet Yahoosta ilmeisesti "Iltalethiä" ja "Taulos Sanomia".

    • Hahsd

      Muuten hyvä, mutta hotmail ei ole olemassa. Kaikki tilit vaihdettiin outlook.com tileiksi.

      • l i v e

        vaikka nimeä hotmail ei ole olemassa, postini on edelleen hotmail.fi tai live.fi loppuiset.


      • -tiedoksi-

        Vanhat hotmail-osoitteet säilyy hotmail.com loppuisina.


    • nimenime

      Minulla on kaksi eri postia, toinen Gmailissa joka on virallinen ja johon ei tule lainkaan roskapostia, ja toinen Hotmailissa jonka olen tehnyt nuorena ja jota käytän viihdesivustoissa.(nyt kuitenkin Outlookina, on kestänyt pitkään että uuteen ulkonäköön tottuu, se on ihan liian epäselvä edelleen)

      Yahoosta en ole kuullut mitään ja kenelläkään tuttavallani, suomalaisella tai ulkomaisella onlinetutulla ei ole sitä. Jos tietenkin tykkäät sivustosta ja olet tottunut siihen, ota se ilman muuta käyttöön.
      Voit kuitenkin teettää kaikkiin palveluihin osoitteen - tilit saa helposti poistettua kun teet lopullisen päätöksen.

    • JIHAD!

      Voi herranjumala! Miksi tästäkin pitää näin iso haloo nostaa?!

    • HotmailLuukkuGmail

      SUOSITTELEN hotmailia, luukkua ja gmailia

      Itselläni hotmailissa 1, luukussa 1 ja gmailissa 1 sähköpostitili

      • ilkka.

        luukku on ihan perseestä, täyttyy roskapostista, ja vähän tilaa.


      • Erkki

        Luukusta on aika mennyt edelle jo aikoja sitten. Samaten hotmailista.


    • 3 parasta

      Noissa kaikissa (gmail, yahoo, outlook) tosiaan tila ei lopu käytännössä koskaan. Itse en enää edes ottaisi postia, jota joutuu siivoamaankin.
      Käytän lähinnä gmailia, ja live.fi ja yahoon osotteitakin sen aliaksina, ja sitten viestin edelleenlähetys noista osotteista gmailiin. Alkuun näytti sekavalta (paljon turhiakin toimintoja), mutta nyt siihen on tottunu.
      Kyllä hotmail.com, hotmail.fi ja live.fi -osotteitakin on vielä saatavilla outlook.comin ohella. En vaan itse tykkää sen uuden outlookin karusta ulkonäöstä. Lisäksi tuo posti tuntuu olevan eniten jumissa ja hitain, esim. postit ei meinaa heti aueta. Kyllä niitä "virhe"-ilmotuksia joskus gmailissa ja yahoossakin tulee, mutta ei sentään häiritsevän usein.
      Mutta jos yahoo on sulle jo muutenkin tuttu niin sinne sitten varmaan mieluiten :) ainakin se on noista kaikkein selkeimmän näkönen posti.

      • pettynyt4

        hotmail o ihan kauhee jostai syystä, kun avaa uuden mailitilan, kestää pari minuuttia että voit edes koskea mihinkään koska muuten se kirjottaa tekstisi mihin sattuu lataillessaan niitä jotai järjestelmiä. Ennen outlookia ei ollut noin suurta ongelmaa.


    • ilkka.

      www.oululainen.com
      on hyvä sähköposti, ei tule roskapostia. Rajattomasti tilaa. Itellä 10gt käytössä nytten...

      • höhhhh

        toi oululainen.com oli humpuukia, ei toiminut vaikka laitoin tunnukset oikein ja varmistin sataan kertaan...... mikä lie


    • oma domain rulaa

      Ota sen palveluntarjoajan antama osoite, miltä olet ottanut nettiyhteytesikin. Parasta olisi ottaa ihan oma domain. Aina paras pidemmän päälle.
      Mutta noista Amerikkalaisista ehkä ottaisin gmailin.

    • hotmail ja S24 on mun mielest hyvii

    • tyytyväinen

      Moxillan Thunderbid! suosittelen,monta vuotta jo käytössä ja on taatusti kehumisen arvoinen!

    • hushmail

      Se on aika paljon makuasia mistä tykkää. Gmailia en käytä samoista syistä miksi pyrin välttämään kaikkia muitakin googlen palveluita. Mä suosittelen Hushmailia. Ilmaistili tosin aika suppee, mut maksullinen versio on todella hyvä ja tietoturva kohillaan ja rajattomat pseudet.

    • Maija44v

      Mulla on jippii.fi ja toimii kiistatta. Kings Light sokeriton jäätelöpuikko maistuu kun luen sähköposteja. Älyttömän hyvää. Saa isoista CM tavarataloista. Vien usein diapeetikko mummolleni viemisiksi ja tulee tosi hyvälle tuulelle.

    • Että silleen

      Suomi24 kelvollinen ja toimii siinä kuin muutkin ilmaispalvelut erotuksella tuon kytkeminen puhelimeen puutteena. Maksullisessa palvelussa saa tuon palvelun ja hieman lisää muistia jne.

      • Erkki

        Niin, suomi24:ään saa maksamalla samat ominaisuudet, kuin esim. gmailiin ilmaiseksi.


      • samaa mieltä

        Niin Suomi24 sähköposti on aivan surkea kaikella tavalla.
        Sisään pääsee milloin pääsee... ja postit häviää, jos et niitä kerkeä tallentamaan tietyn ajan kuluessa.


      • ...
        samaa mieltä kirjoitti:

        Niin Suomi24 sähköposti on aivan surkea kaikella tavalla.
        Sisään pääsee milloin pääsee... ja postit häviää, jos et niitä kerkeä tallentamaan tietyn ajan kuluessa.

        Ihan hyvin on toiminut suomi24. Ainut ja ensimmäinen sähköpostiosoitteeni 7 vuoden ajan.


      • bcxd
        ... kirjoitti:

        Ihan hyvin on toiminut suomi24. Ainut ja ensimmäinen sähköpostiosoitteeni 7 vuoden ajan.

        "Ihan hyvin on toiminut"

        "Ainut ja ensimmäinen"

        Loogisesti ihan syvältä tuo sinun väitteesi. Kokeilisit joskus jotakin muuta, niin tietäisit kuinka helevetin huonosti Suomi24 sähköposti oikeasti toimii!

        Ja ei ylläpitäjät, niiden miinuspeukaloiden tunkeminen ei asiaa muuksi muuta!


    • Yahoossa riskejä?

      Yahoon käyttö myös yksityisen sähköpostin katsomiseen on joissakin työpaikoilla ainakin ulkomailla kielletty tai estetty. Viitannee siihen, että Yahoon kautta on livahtanut viruksia tai haittaohjelmia työkoneille?

    • Hotmailia ei enään ole, sori.

    • Gmail, hyvin toimii ja on täysin ilmainen / mainos vapaa.

      Lisäksi toimii hyvin ainakin samsung ja nokia puhelimessa (älypuhelimet tietysti)

    • Gmail, voit liittää sen kätevästi youtube-palveluun, jolloin ei tarvitse molempiin palveluihin erikseen. Yksi tunnus ja kaikki Googlen palvelut on sulle avoinna, yhdellä salasanalla.

      Ei tarvitse KOSKAAN poistaa viestejä - kätevä kansiointi ja suodatus.

      Ja jos joku vielä vinkuu, että gmail kerää roskaposteja, niin itseasiassa kaikki emailit kerää, ei vaan pidä tunkea sähköpostiosoitettaan joka paikkaan.

      Mikäli näitä tulee, ilmoitat kyseisen postin roskapostiksi, ja jatkossa se menee roskaposteihin suoraan.

      Ylläolevissa kommenteissa mainittu "Namiskuukkelit ovat epäselviä" ja paskat.

    • erkki

      suomi 24 sähköpostia olen käyttänyt yli 5 vuotta. kohtalaisen hyvin on toiminut. Suosittelen. On myös Gmail ja soneran sähköpostit,mutta pääasiassa käytän suomi 24:ää.

    • Jandeks

      Suomen Mäntsälän konesalin uusin posti.
      Ei ole riippuvainen meriyhteyksistä.

      https://mail.yandex.com/?lr=87

      Perusteena on tämän sivuston tiedote:
      Venäläinen hakukonejätti Yandex ostaa Suomi24:än (Aprillipila!)
      Venäjällä, Ukrainassa, Kazakstanissa, Valko-Venäjällä ja Turkissa toimiva Yandex on yksi Itä-Euroopan suurimmista verkkopalveluista. Sivulla on kuukausittain noin 90 miljoonaa käyttäjää. Yandex pyrkii kaupalla kasvattamaan markkinaosuuttaan ja laajentamaan toimintaansa Länsi-Euroopassa.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11379899

      Toisella kotimaisella kielitaidolla:
      http://www.yandex.ru/

      • Anonyymi

        gdsgds


    • Nördelina

      Hotmail ei oo turvallinen ja samoin yahoolla liikkuu hakkeriväkeä riesana.
      Oma tilini on ainaki hakkeroitu kerran viimmeisen 5 vuoden sisään.
      (niin ne roskapostiviestit on juuriki hakkerien tekosia)
      G. mail toimii parhaiten ei oo ainakaan vielä tullu ongelmia.
      mutta en mee yhdistämään sitä muihin palveluihin koska, se nimenomaan altistaa juurikin näitä roskabottaajia /hakkreita kiinostumaan tilistäsi.
      Valitse salasana joka sisältää kirjaimia ja numeroita että on varmempi suoja.
      ja vaihda se kerran vuodessa toiseen sarjaan että vähennät ongemia.

      • sanna 78

        Suomi24 turvallisin ja kotimainen.


      • dfsb
        sanna 78 kirjoitti:

        Suomi24 turvallisin ja kotimainen.

        Suomi24 sähköposti on ihan perseestä ja tiedät sen itsekin! Olisit vain kertonut suoraan että olet ylläpidossa hommissa.


      • dfsb
        sanna 78 kirjoitti:

        Suomi24 turvallisin ja kotimainen.

        Suomi24 on ihan paska sähköpostipalvelu, eikä se muuksi muutu vaikka kuinka yrittäisit klikkailla niitä miinuspeukaloita.


      • jgxg
        sanna 78 kirjoitti:

        Suomi24 turvallisin ja kotimainen.

        "Suomi24 turvallisin"

        etkö muista että muutama vuosi sitten venäläishakkerit varastivat ne osoitetiedot teiltä, että se siitä turvallisuudesta.


    • Jep jep..

      Hotmail-tilini lähettää ja minulle lähetetään paljon roskapostia, en ole käyttänytkään sitä vuosiin.. Gmailissa ongelmana surkea niminluonti, ei mitään erikoismerkkejä saa käyttää. Ainoa vaihtoehto olisi tunkea paljon numeroita nimeen, kun se on minulla niin yleinen.

      • Jep jep..

        Tosiaan, unohtui sanoa että Suomi24:n postia olen nämä vuodet käyttänyt, muuten toimii kohtalaisesti mutta liitetiedostoissa on jotain hämminkiä. Omalla koneellani saan vänksläämisen jälkeen auki, mutta jos jonkun muun koneella pitää avata, lähetän sen aina tuonne Hotmailiin.


    • Vanha pieru

      Mulla on gmail, s24, outlook ja live.fi.

      Gmail tuli uuden android-puhelimen myötä. Harvoin käytössä.

      S24 normaalikäytössä. Huono roskapostisuodatus. Jostain kautta mennyt jopa kiinalaisille tai vastaaville. Teksti ihmeellistä ja vastaanott. saattaa olla mainittu noin 30-50 kpl. Käytössä, kun en halua tunnistettavan. Saattaa olla useita päiviä pois käytöstä.

      Outlook muutamissa virallisissa posteissa.

      Live.fi ei juurikaan kokemusta. Tuli joskus otettua hotmail -aikoihin.

      Kannattaa hankkia hankkia pari. Virallisiin papereihin ja sitten tämmöistä käyttöä varten.

    • @suomi.fi

      kun tällä sivustolla kysyy!?? ap.. niin ilmeisesti seuraa myös keskusteluja!?? niin tänne myös sähkö posti....!!! itellä ollu vuosija
      !! ja on toiminu....! :)

    • Kannattaa kerralla tehdä hyvään sähköpostipalveluun tili niin ei tarvitse sitten muutaman vuoden päästä vaihtaa toiseen. On tullut tämänkaltaisia tapauksia vastaan.

    • Ubuntutyyppi

      Gmail ja Hotmail ovat mukavia, itse tykkään enemmän Hotmailista (tai nykyisinhän se on Outlook).

    • Bittiusva leijailee.

      Olen vuosien mittaan käyttänyt luukkua, hotmailia ja gmailia.
      Luukku toimi takerrellen, hotmail ja gmail haluavat yhtenään sinun menevän mukaan syvemmälle systeemeihinsä. Ne muuttavat käyttötapaa myös usein - opiskeltavaa riittää.

      Ellet mene ehdotuksiin mukaan alkaa kuvien lähettäminen vaikeutua, haluavat puhelinnumerosi.... Poatin avautuminen hidastuu...

      Hotmailista ja luukusta olen päässyt jo eroon. Seuraavaksi potkut saa gmail. Kerrostaloasunnon mukana tuli "pakollinen" maksullinen sähköposti, jota ensin hyljeksin. Se kuitenkin toimii häiriköimättä ja asioitani urkkimatta. Siinä minulle sähköposti. Ja jos minulla on jokin postia koskeva onjelma, sieltä vastataan muutamassa tunnissa sähköpostiin.
      Niin, sähköpostin vaihtaminen on työlästä - uudet osoitteet kerrottava kaikille asianosaisille.

      Mutta periaatteessa: Kaikki biteillä toimiva on epävarmaa, häiriöille altista ja kieli siansaksaa. Katsokaa vaikka tulostimenne valikkoja ja ohjeita. Ovat kuin vanhan Mossen ohjekirja. Kääntäjä ei tuntenut alkuunkaan autoa eikä tekniikan ilmaisuja.
      Niin tuli ohjekirjaan sanoja perätysten ilman järkevää ilmaisua.
      Nykyisin joka häkkyrän ohje tulisi testata kadunmiehillä, sen sijaan, ettänörtti tekee asiasta itselleen muistion, jonka kone tai muu asiaa tuntematon kääntää.

    • EL.ak.IM

      mietiskelijä..

      Jos käytät paljon googlen palveluja, niin ota gmail. Ne ovat yhteensopivia, koska gmail on googlen palvelu. Onhan tietysti muitakin hakukoneita. Ota sellainen sähköposti jonka palvelua käytät.

    • digi.info

      Gmail edellämainituista, minä en edes vastaanottaisi yahoo postilaatikoista mitään koska niiltä tulee eniten huijaussähköpostia, se on tiedon kalastelijoiden suosituin palvelu, eli kaikki ulkomaalaiset hommaa jahoo sähköpostitilin ja alkaa lähettää roskap****a niillä yahoo tunnuksillaan. Hotmailiia ei enää ole olemassakaan. Se muuttui outlook.com palveluun. Gmaililla on sika iso tallennustila ja postilaatikosta menee muutakin läpi kuin jonkun dna-welhon 12 Megaa viesti, gmailin laatikon mukana tulee gigoittain tallennustilaa verkkoon.
      MUTTA NE EI OLE OHJELMIA! vaan palveluita. Ohjelmalla tarkoitetaan ohjelma joka hakee postin ja säilyttää sitä koneella yleensä.kun palvelu itsessään toimii selaimella webmail liittymänsä kautta. Palvelinten osoitteet ja asetukset pitää osata antaa ohjelmalle sekä salausasetukset portteineen. Wippies oli toinen hyvä mutta se loppuu, uusia tilejä ei enää saa. Se katoaa kun yhteistyösopimukset palvelussa päättyy. Googlen urkintaan en ota kantaa tässä mutta tykkää olla vähän yhtä utelias asiakkaan yksityisyydelle kuin facebookikin ja tuputtaa omia lisäkkeitään koneellekin asennettavaksi.

    • androidtabletti mies

      gmail ehdottomasti,ei spämmiä ei mainoksia on paras ja hyödyllisin kaikista käyttämistäni 6 eri laatikosta.T,Google fan

    • SUOLI24.FI !!!

      JA QSO KULKEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Kokemusta noista jokaisesta, Gmail on ihan okei jees ja Gmail tunnukset käy lähes kaikkiin googlen palveluihin, bloggeriin ja youtubeenkin saa ladattua niiden avulla matskua... Hotmail ei tällaista tue, mutta myös ihan kätevä... Tosin se on nykyisin Outlook nimellä... Yahoo on jotenkin sekainen, en suosittele... Kaikki noi saa tilattuun kännykkään ja ovat ihan käteviä, mut ehkäpä GMAIL kaikista paras noista. Kaikki ovat ilmaisia joten kaikkia voi kokeilla ja parhainta, mielekkäintä sitten käyttää :)

    • Römelö

      Vanhat erkit täällä kivasti mainostaa joo "minä olen käyttänyt s24-sähköpostia se viisi vuotta ja hyvin toimii!", joka sitten meinaa sitä, että he ovat vähän olleet rajottuneita internetin käyttäjiä eivätkä ole koskaan uskaltaneet käyttää mitään muuta, lisäksi tuon aikainen sähköpostin käyttö on todella alkukantaista. Yleisimmät sähköposti-tilit luodaan näinä päivinä Googlen kautta, jonka voi yhdistää aiemmin luotuihin käyttäjä-tileihin, jota voisin suositella, mutta jos on vanhanaikaisemmasta ihmisestä kyse, niin ole hyvä ja käytä toki näitä remeleitä mitä täällä kivasti suositellaan, just saying... koittaisitte vaan myös vanhatkin ihmiset tajuta, että internet kattaa muutkin asiat, kuin hassujen kissavideoiden kattomisen, sähköpostitilin tarkistaminen yahoossa (koska sieltä voi katsoa 'uusimmat' uutiset) yms.

    • tormail

      tormail

    • Kaikki ihan ookoo, mikä vain niistä on ihan hyvä. Suosittelen kuitenkin että avaat kaksi tiliä, siihen "oikeaan" jota käytät ystävien kanssa yhteydenpitoon y.m. viralliseen postiin kannattaa olla erillinen osoite.
      Siihen "viralliseen" voit sitten ihan reilusti ottaa oman nimesi kunhan varot käyttämätä sitä kaupallisilla sivustoilla:
      Vaikkapa [email protected] (jos on vielä vapaana) tai @yahoo.com tai @hotmail.com. Nykyään kai Hotmailin saa myös päätteellä outlook.com. Ja onhan Suomi24:lläkin ihan hyvä ja toimiva sposti!

      Mutta kannattaa hankkia myös kakkososoite jota käyttää kun rekisteröityy erilaisiin palveluihin ja kaupallisille sivustoile. Ne tuppaa aina syytämään sitä mainospostia ja muuta tuubaa joten paree että ne menee toiseen postilaatikkoon eikä spämmää sitä "virallista".

      Yksi erinomaisen hyvä, helppo ja ilmainen sposti on "Kansalaisen sähköposti" siinä saa oman kotipaikkakuntansa osoitteekseen tyyliin [email protected] tai [email protected] tai [email protected] (Huom! aina .com-pääte).

      Osoitteeksi löytyy jokainen Suomen kunta ja kaupunki. Rekisteröityessä ei muistaakseni kysytä muuta tietoa kuin sukupuoli.

      Haluamansa osoitteen löytää kirjoittamalla Googleen oman kotipaikkakuntansa nimen (tai minkä paikkakunnan nyt sitten mahtaa halutakaan osoitteekseen) muodossa vantaalainen, helsinkilainen, kuopiolainen j.n.e.
      (se on se osoite jossa näkyy 2 kaksoispistettä)

      • ei toiminu

        kokeilin rekisteröidä @tamperelainen.org -osotteen, enkä päässy edes kertaakaan kirjautuun sisälle.. herjas väärää salasanaa vaikka oli varmasti oikein. Muutenkin lukenu että siinä on näitä kirjautumisongelmia, kadottaa posteja jne., että ei ehkä kaikkein luotettavin.. jos niitä nyt edes saa enää.


    • makuasioita :)

      Olen testaillut aika monia vaihtoehtoja ja todennut sen, että ainakin yahoon viestit menee useinmiten vastaanottajien roskapostikansioon. Siitä syystä en suosi yahoota, vaikka sinänsä kivannäköinen muutoin olisikin.

      Itsellä on gmail ns. virallisena sähköpostiosoitteena. Sitten mulla on suomi24 ja outlook (entinen hotmail) ns. epävirallisiin kirjoitteluihin. Luukkuakin joskus käytin, mutta tällä hetkellä ei ole siellä tiliä.

    • Ip:t esille

      Outlook hyvä sen takia, että sieltä löytyy saatujen viestien lähteet. Erityisesti ip:t ovat niitä mitä luen.

      Gmail taas hyvä siinä, että sieltä löytyy meilin sisältä oikeasta alakulmasta Tiedot.
      Jota klikkaamalla näkee sen ip:n mistä on kirjauduttu sisälle viimeiset kymmenen kertaa.
      Tästä näen onko meiliini murtauduttu jostain toisesta ip:stä mitä itse käytän.

      Haluaisin saman ominaisuuden Outlookiin, en ole löytänyt joten tuskin siinä on.

      • makuasioita :)

        Ohos, aina sitä oppii uutta. En ollut hoksannutkaan tuota "tiedot"-linkkiä. Aika näppärää.


    • paras vaihtoehto.

      www.kirkonpolttajat.zzn.com/‎ toimii helposti ja vaivattomasti. paljon kotisivutilaa eikä yhtään mainoksia.

    • hah haha haaaaa

      taitaa olla taas ylläpidon trolleja?

      Sulla on muka netti kotona, mutta ei sähköpostia?
      Heh heh, ei mee kuule läpi, ei mee :DDD

    • Älä ainakaan tänne perusta. Tämä tökkii jatkuvasti!

    • Gmail synkronoinnit toimii android laitteiden kanssa näppärästi

      Oikeastaan tarvitset kaksi osoitetta. Toisen yhteydenpitoon oikeiden ihmisten kanssa, toisen nettipalveluiden ja vastaavien käyttöön. Jos tilaat jotakin netistä, käytä kirjautumisen ja yhteydenpitoon mainosposti osoitettasi. Mainoksen menee eri osoitteeseen kuin ihmisten välinen yhteydenpito.

      Ja kohta kolme. älä misään nimessä ota internet palvelun tarjoajasi e-mail osoitetta. Olet senjälkeen naimisissa operaattori kanssa. Jos voisit valita joko operaattorilukitun ja operaattorista riippumattoman puhelinnumeron, kummanko valitset? Yhtään mitään et hyödy siitä että sitoudut operaattoriisi tällätavoin.

    • Yksi osoite periaatteessa riittää. Gmailissa on hyvä roskapostisuodatin joka osaa laittaa mainospostit ja muut automaattisesti roskapostikansioon. Ja jos ei osaa niin ne voi itse laittaa ja tavallaan "opettaa" Gmailille.

    • työstä iloa

      kannattaa käyttää työnantajan sähköpostia. Se on yleensä turvallisin ja ei tule turhaa mainontaa.

    • postia pukkaa

      Paljon palveluita mihin ei voi rekisteröityä hotmail, yahoo, luukku ja suomi24-osoitteilla.

    • meillä näin

      Laittaa oman sähköpostipalvelimen, esim. Windows Server AD ympäristö Exchange postipalvelin, siinä on muitakin etuja kuin pelkkä posti.

      Myös esim. hMailserver on hyvä ja löytyy muitakin, ja jos linux-palvelimen laitat niin siihen myös.

    • Sähköpostisähläri

      Ilmaisia sähköpostiosoitteita tarjoavia sivuja löytyy tosi tosi paljon! :) Laitan nyt tähän ihan kaikille tiedoksi, että on niiiiin paljon muitakin osoitteita olemassa kuin vain ne tylsät iänikuiset hotmail, suomi24, luukku jne jne jne.......!!

      www.mail2world.com - tässä saa valita osoitteen loppuosan tosi monesta vaihtoehdosta, esim. @mail2artist.com, mail2daughter.com jne :) Helppo käyttää, hyvä ja selkeä, englanninkielinen

      www.mail.com - tässäkin saa valita, esim. @europe.com, @writeme.com, @cheerful.com jne jne. :) Tämäkin on helppo ja hyvä, kuitenkin pidän enemmän tuosta mail2world.com -postista

      www.hushmail.com - tästä on aikaa kun viimeksi olen tätä käyttänyt, mutta ihan hyvältä ja helpolta tuntui käyttää. Muistaakseni on tarjolla vain tuo @hushmail.com -osoite

      www.safe-mail.net - tämä on minulle ihan uusi tuttavuus, pitääkin testata! Kaikki osoitteet muotoa @safe-mail.net

      www.bigstring.com - tästäkin on aikaa kun viimeksi olen käyttänyt, mutta hyvin tuntui toimivan silloin. :) Kaikki osoitteet @bigstring.com. Englanninkielinen

      Ja henkilökohtainen suosikkini

      www.zzn.com :) Tämän sivun kautta voi saada käyttöön todella uniikin osoitteen - käytännössä tuon @-merkin jälkeen voi olla ihan mitä vaan! Osoite loppuu aina .zzn.com - eli osoite voi olla esim.

      @helsinki.zzn.com
      @apuva.zzn.com
      @postiamulle.zzn.com

      Niitä osoitteen loppuja jotka ei ole jo olemassa voi luoda itse, menee vain osoitteeseen www.zzn.com ja rekisteröi oman osoitteen, sitten saa itselleen käyttöön sen webmaster-osoitteen. Se vaatii vähän tutustumista, mutta on hyvä ja luotettava! Tätä voi käyttää myös suomeksi, klikkaa vain suomenlippua sillä sivulla jolla oma osoite on.

      Esim. jos vaikka rekisteröisin osoitteen @postiamulle.zzn.com

      Tämän osoitteen "kotisivu" (sivu josta kirjaudutaan sisään postilaatikkoon) olisi http://postiamulle.zzn.com ja sieltä voisin klikata suomenlippua jos haluaisin käyttää suomeksi. Saisin automaattisesti käyttööni osoitteen [email protected] - ja voisin luoda myös osoitteen joka on muotoa [email protected]
      Tämä kaikki on siis ilmaista.
      Ja jos on valmis maksamaan vähän (ei ole edes kallis!) saa osoitteen, jonka käyttäjäksi ei voi rekisteröityä kuka tahansa, vaan osoitteen saavat käyttöönsä vain ne, joille itse lähetät kutsun webmaster-osoitteesta!

      • hyshysposti

        hush.com unohtui


      • paljonko tilaa

        noissa muissa on? zzn.comissa ainakin surkeat 3Mt...


      • Sähköpostisähläri
        hyshysposti kirjoitti:

        hush.com unohtui

        HUPS! No niinpä unohtui - kiitos! :) www.hushmail.com - sieltä saa ilmaisen osoitteen joka on muotoa @hush.com tai @hushmail.com - ja taisi olla muutama muukin. Tämäkin on ilmainen, kivasti rekisteröityessä mainittiin että jos luo ilmaisen osoitteen ja haluaa pitää sen aktiivisena, pitää kirjautua sisään vähintään kolmen viikon välein. :)


      • Sähköpostisähläri
        paljonko tilaa kirjoitti:

        noissa muissa on? zzn.comissa ainakin surkeat 3Mt...

        No joo se on kyllä totta - zzn.com -postilaatikko on kyllä kieltämättä tosi pieni, nyt vasta itsekin huomasin. :) Mutta minulla se riittää jokapäiväisten sähköpostiasioiden hoitoon, ja sen kestää kun osoite on niin uniikki eikä tarvitse olla tyyliin [email protected] - isoja liitetiedostoja varten mulla on sähköpostiosoite (enpäs kerro missä!) jonka annan vain silloin kun tiedän että iso liitetiedosto on tulossa. :)


    • Bwhahaahah!

      Ei noi ole sähköpostiohjelmia, tollo.

    • Macmanosx
    • dakany.endre

      Luottotarjous.

      Etsitkö kiireellistä lainaa? Jos näin on, sovelletaan nyt 3 prosentin korkoa. Ota yhteyttä tänään sähköpostilla: ([email protected])

      Paljon kiitoksia.

    • Anonyymi

      Ajankohtainen aihe. Kymmenen vuotta sitten aloitettu. Eikö näitä miteenkään saada poistetuksi näitä ikivanhoja juttuja. Lopuksi kysyisin erästä windows 3.11 liittyvää asiaa...

    • Anonyymi

      Minun eka sähköpostiosoite on muodostettu hotmailiin 10/1998 ja on vieläkin käytössä.

    • Anonyymi

      Ihmisellä on varmaan luuri! Käytä samaa postia joka on luurissa!

      Äläkä ohjelmalla vaan nettisivulla!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe