ENSIMMÄINEN JA VIIMEINEN KERTA : BIKETEAM

kävi kerran keväällä

Tässä palautteeni Biketeamille ja kertomukseni nettipalstoille.

Johdanto: Olen keski-ikäinen nainen. Ajokortti ollut 30 vuotta, siitä voi päätellä minkä ikäinen vähintään olen. Nopeasti arvioiden, moottoripyöriä on ollut 7 ja autoja ehkä 12 kpl 30 vuoden aikana. Noin puolet menopeleistä olen ostanut liikkeestä ja toisen puolen yksityiseltä myyjältä. En ole rikas, enkä kaunis, mutta luottoasiat on kunnossa ja sopimuksista olen aina pitänyt kiinni. Siis aika tavallinen lainkuuliainen nainen.

Tapahtui lauantaina 20. 4. 2013:
Olin potenut jo pitkään prätkäkuumetta. Ensioireina tsekkaillut netistä pyörätarjontaa, lueskellut käyttäjäkokemuksia, vertaillut teknisiätietoja yms.

Seuraava vaihehan on se, että lähdetään ihan oikeasti katsomaan ja myöskin koeajamaan kiinnostavia mp-yksilöitä.

Päätin suunnata ensimmäiseksi pääkaupunkiseudulle muutamaankin liikkeeseen, joissa oli hinta- ja kokoluokkaan sopivia pyöriä myynnissä.

Aurinkoinen ja melkeinpä jo kesäinen päivä edessä. Nakkasin ajovarusteet auton takapenkille ja ajoin lähes 100km matkan moottoripyöriä tsekkaamaan. Ensimmäisenä listalla oli Biketeam, Vantaa. Siellä oli jopa kaksi varteenotettavaa vaihtoehtoa.

Jotenkin tämän suuntaisesti tapahtumat menivät. Kävelin liikkeeseen sisälle ja löysin nopeasti toisen mielenkiintoni kohteista, kohta jo myyjäkin saapui paikalle. Tähän asti kaikki siis sujui ihan niin kuin pitääkin. Muutama sana siinä vaihdettiin ja sanoin sitten, että josko pääsis koeajelulle. Tähän myyjä alkoi selittämään jotain tämän suuntaista (ihan sanasta sanaan en muista): ”…ei noita vaihtopyöriä niin vaan pääse koeajamaan. Siellä on vähän rapanen kelikin, sit ne pitää pestä ja kaikkea…”
Kuten jo kerroin, päivä oli aurinkoinen, asfatti täysin kuiva, enkä toki ollut ajatellut lähteä ajelemaan hiekkateille ja kaahaamaan jokaisen mahdollisen vesilätäkön kautta.

Kysyin, että: ”Et tosiaan päästä koeajolle?” Myyjä: ”Jos kaupat tehdään, niin sit.”

Olin täysin äimistynyt, etten tajunnut edes hermostua heti ja siinä. Eihän se ole mikään koeajo, jos kaupat sovitan ensin. Vain tyhmä tai todella rikas ostaa kulkuneuvon ilman koeajoa.
Lähdin menemään vähän niin, että, kiitti ja moi. Pihalla vielä kävi mielessä, josko tv-kuvausryhmä rientää esiin kulman takaa ja sanoo: ”Olet piilokamerassa, menepäs nyt tekemään niitä kauppoja ihan normaaliin tapaan.” Mitään kuvausryhmää ei paikalle rynnännyt, joten ajoin seuraavaan etappiin muutaman kilometrin päähän, eli Bike Worldiin. Siellä olen aiemminkin käynyt, ostanut ajopuvun, hanskoja ja muuta pientä, pyörää tosin en (toistaiseksi ainakaan). Kohtelu on ollut asiallista.

Asiallista Bike Worldissa oli nytkin. Yksi kiinnostava pyörä, jota pyysin koeajolle. Myyjä alkoi heti viemään prätkää pihalle koeajoa varten, ei valittanut mitään (olemattomasta) rapakelistä, tai vaatinut etukäteen sopimaan kauppoja. Siis näinhän normaalisti toimitaan.

Sen verran tämän kevään prätkäkuumeesta vielä, että löysin sitten yksityiseltä samanlaisen, pikkasen uudemman, silti halvemman, pyörän, kuin mitä olisin siellä Biketeamilla ollut halukas testaamaan. Kaikki olisi voinut mennä ihan toisinkin. Olisin saattanut vaikka Biketeamilta prätkän ostaa, jos olisin palannut tyytyväisenä koeajolta. Tuollaisella myyntitavalla kyseinen pyörä luultavati vie tilaa ja kerää pölyä Biketeamin hallissa vielä ens keväänäkin, mutta eipähän ainakaan ole rapainen. Tuskin kukaan sitä ostaa ilman koeajoa.

Minulle ei ole kyllä vielä koskaan aiemmin näin käynyt, sen enempää mp-, kuin autokaupoissakaan, että ei olisi päässyt koeajolle. Ihan sadekelilläkin on saanut ajella. Joskus on tullut kaupat, joskus ei.

En koskaan enää mene mihinkään Biketeamin toimipisteeseen. Ja pitkävihaisena, sekä kostonhimoisena ihmisenä, tulen kertomaan huonosta kokemuksesta mahdollisimman monelle. Kauppakoulussakin aikoinaan opetettiin, että asiakas ei kerro hyvistä kokemuksista välttämättä kenellekään. Sehän on vain normaalia palvelua, jota asiakas voi ihan odottaakin saavansa. Jos on jotenkin erityisen hyvää palvelua saanut, niin sitten kertoo parille kaverille. Mutta huonosta palvelusta kertookin sitten jo todella monelle. Ja nykyään netin kautta huonot kokemukset pääsevät vielä entistä useamman tietoon ja vaikuttvat varmaan ainakin joidenkin ostopäätöksiin. Tapauksen jälkeen jo löysinkin muutaman samantapaisen kokemuksen netin kautta, että tämmöinen lienee ihan tavallista "asiakaspalvelua" Biketeamilla.

Palvelun tuottajien kannattaisi muistaa myöskin, että se resuisen näköinen ukko, saattakin olla miljonääri. Tai räkänokat ja pissikset ovat muutaman vuoden päästä ihan varteenotettavia asiakkaita. Tai se omituinen eukko voikin voittaa Lotossa ens viikolla. Eli kannattaa kaikkia asiakkaita kohdella kunnioittavasti, niin myynti varmaan paranee…

37

11411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samanlaista kokenut

      Niinpä, joskus käy noin, sanoitko myyjälle ymmärrettävästi / selvästi, ettet osta ilman koeajoa?, jos sittenkään ei koeajomahdollisuutta antanut, niin toimit ihan oikein lähtiessäsi ulos, mp-liikkeitä ja pyöriä pk-seudulla riittää.
      Ehkä oli hyvä, ettet päässyt kokeilemaan, nyt sait uudemman ja halvemman yksityiseltä, eli myyjä teki sinulle "palveluksen" tietämättään ;).
      Hyviä ajokelejä.

    • toiset rakastaa räte

      Tuntuu että myyjä on vain väärällä alalla, kyllä tuntuu tänä päivänä jos saa vain potentiaalisen asiakkaan myymälän sisälle niin siitä pidetään kynsin ja hampain kiinni.
      Myytävänähän ne pyörät siellä on, tais vain myyjä aliarvioida asiakkaan nyt pahemman kerran ja eikö aina yleensä auto tai pyörä koeajeta ensinnä ennenkuin edes ruvetaan hieromaan tosissaan kauppaa.

    • oikein teit

      Myyjä olisi joutunut työntämään pyörän ulos sieltä liikkeestä ja jälkeenpäin sitä olisi pitänyt pestä ja kaikkee. Kaikenlaista ikävää duunia olisi joutunut tekemään.

      Hienoa, että jaoit kokemuksesi niin muut asiakkaat osaavat varautua. Todennäköisesti Biketeamin edustajakin lukee viestisi ja kertoo myyjille minkä takia he ovat siellä duunissa.

      Teit oikein, kun marssit kaupasta ulos. Hyviä pyöriä Suomessa riittää, kuten huomasitkin. Itselläni on se periaate, että jos jostain liikkeestä saan tosi töykeää palvelua, en sen liikkeen saranoita enää kuluta. En, vaikka muualla sama tuote maksaisi vähän enemmän. Elän toivossa, että seuraava lama putsaa mädät hedelmät pois.

      • Itse kävin eilen vuonna 2018, heti tietty Kawazaki iski silmään ja joku moisen vuokrasikin käyttöönsä, kun siinä ihailin pyörää oli mukava, kohtelias ja muutenkin avulias myyjä ehdottamassa mm rahoitusjuttua, sanoi että kyllä kaikki järjestyy jne, elikä minulle jäi erittäin miellyttävä kuva tästä Bike Team puotista kaiken kaikkiaan. Eki Hyvinkää


      • Excustomer

        Liennee niin, että rahaa menee seiniin ja laseihin niin paljon , että varaa ei lämmitykseen ole. Kovin oli kylmä paikka ja kohtelu tunnin (1h) kuluttua palvelua jotenkin sai. Sitä saa, mitä tilaa. Mun Bmw matka jatkuu, mutta ei mitään Biketeamista. Niin tylyä oli kohtalo.


    • r2t3qevhwe

      Ei kannata arvottaa asiakasta ulkonäön perusteella. Tässähän se nähtiin. Ja tässä haisi vähän sellainenkin juttu kuin sovinismi. Autoliikkeet osaavat jo palvella naisasiakkaita, moottoripyöräliikkeet laahaavat sen suhteen vielä perässä.

      Mutta, käytetyistä on tällä hetkellä lievästi ylitarjontaa kun saksantuonti ym. on lisännyt vaihtopyörien määrää melkoisesti joten missään nimessä ei kannata ostaa sitä ensimmäistä jos havaitsee vähääkään venkoilua.

    • Kawasaki Z800

      Hei,

      itselläni taas aivan päin vastaset kokemukset.. kävin koeajamassa myjän "painostuksesta" ja rakastuin uuteen pyörääni, jonka käy hakemassa perjantaina!!! IHANAA! Toivotaan että oppivat palvelemaan kaikkia asiakkaitaan sukupuoleen, ikään tai rotuun katsomata! Turvallisia kilometrejä kaikille!

    • Motskarisetä

      Niinpä niin. Eräs urakoitsija... Rikas kuin Kroisos. Tarvitsi traktorin, ja meni kyseisiä kapineita myyvään liikkeeseen lähinnä normaalisti varustautuneena pultsarin näköisenä rahat seteleinä mukana olevassa jenkkikassissa. Ko liikkeessä hänet suunnilleen naurettiin ulos... Meni toiseen kauppaan, jossa häntä palveltiin asiallisesti, ja teki siellä kaupat. Sen jälkeen meni naapurikauppaan takaisin. Sanoi: "Teillä ei vissiin traktoreita myydäkkään. Tuolla naapurissa myytiin ja ostin sieltä kaksi. Maksoin käteisellä." Tämä tarina on ihan totta. Tunsin kyseisen miehen ihan henkilökohtaisesti.

      Itsellemme on sattunut vähän vastaavasti lievemmässä muodossa. Menimme ostamaan autoa erääseen liikkeeseen. Sattui vähän vääränlaiset kampeet päälle. Olimme verkkareissa ja tuulipuvuissa. Meitä ei palveltu. Ostimme auton naapurikaupasta.... Ei ole koiraa karvoihin katsomista...

    • pitävätkiinni.

      saman tunteen sai ennenvanhaan pankissa käydessä kun pankkiryökyt joku oli nyrpeinen palveluhaluiltaan .
      rahoja antaessaan luuliko hän että omistaan antaa.

    • Ei koskaan enää

      Biketeamin myyjien palveluasenne ei ole kyllä tältä vuosikymmeneltä, mutta ei kai sen ole niin väliä kun on iso hieno liiketila missä patsastella. Ketjun aloittajan kokemukset ovat aivan samanlaiset kuin itsellänikin edellisellä viikolla. Asiantuntematonta, tympeää ja kiukuttelua, siinä palvelu Biketeamissa.

      Uskomantonta että tuollaisella tyylillä liike pysyy pystyssä. Muissa moottoripyöräliikkeissä en vastaavaan ole törmännyt, olisinpa lukenut tämän ketjun ennen kuin sinne menin käymään, niin olisi sekin käynti jäänyt tekemättä ja olisin mennyt oikeaan moottoripyöräliikkeeseen.

    • Triumphpoika

      Oma kokemus Tampereen Biketeamista on ihan positiivinen. Kävin kesällä kysymässä koeajoon uutta Speed Tripleä, mutta sitä ei ollut vielä tullut. Sanoi sen tulevan seuraavalla viikolla. Kaveri tarjoutui ottamaan mun puhelinnumeron ja sanoi laittavansa viestin kun pyörä olisi koeajettavissa. Ja niin tapahtui, viesti tuli ja koeajollä kävin.

      Myös nykyisen pyörän ostin Tampereen Biketeamista sekä kaikki ajokamppeet. Kaikki meni hyvin silloinkin koeajoineen ja asiakaspalveluineen.

      Muutenkin on tullut muutamia kertoja käytyä ko. liikkeessä ja on prätkäliike siinä kuin muutkin. Ainoa miinus on se, että joskus liikkeessä on vain yksi myyjä paikalla ja silloin voi mennä odotteluksi jos muita asiakkaita.

      • Pyöräillen

        Itse olen pyöräkuumeen kourissa kärvistelevä ja ensi viikolla lomaa. Matka kohti pääkaupunkiseudun mp-kauppoja. Taidan jättää keski-ikäisenä rouvana Biketeamin käymättä =(. Olen sitä mieltä, että kaikkia on palveltava samalta viivalta, vaikka olisi minkälainen ulkoasu tahansa. Mistäs pirusta sen kukaan tietää, vaikka edessä seisoisi juuri se viimekertaisen loton jättipotin voittaja. Ja rumat ne vaatteilla koreilee =). Itselläni ei ole vielä koskaan ollut omaa pyörää ja keväällä menen mp-kurssille hommia opettelemaan. Nyt kyllä kuume sen verran tapissaan että katselemaan ja istumaan on päästävä. Josko vaikka jo löytyisi se oma menopeli kevättä odottamaan. Tarvitsen siis huikeasti myyjän ammattitaitoa avukseni oikean menopelin löytämiseksi ja siksi suuntaan liikkeisiin, joissa palvellaan. Turvallisia ja nautinnollisia kilometrejä pyörien päällä kaikille.


      • LoverBoy68

        Mene Mummotunneliin, siellä saat nautinnollisia ajokilometrejä. Ja pari tautiakin kaupantekijäisinä. BT on ihan kelpo mopokauppa.


    • Valinnan vapaus

      Olikohan vuosi 2011 kun asioin Vantaan Biketeamissa, vaihtoa kyselin, välirahan kuultuani oli helppo lähteä muualle kaupan tekoon. Kilpailevassa liikkeessä oli myyjällä naurussa pitelemistä, kun kerroin Bt:n välirahan = sairasta!

      • Puolustaja.

        Se mitään sairasta ole, se on kaupankäyntiä. Joskus kauppa syntyy joskus taas ei. Ei yhden tarjouksen perusteella voi kenenkään kaupantekoa sanoa sairaaksi. Seuraavalla kerralla "sairaan" tarjouksen tehnyt voi olla se joka tekee "terveimmän" tarjouksen. Itse olen aina saanut BT:ltä asiallisen tarjouksen, vaikka aina se ei ole kauppaan johtanutkaan.

        Näissä yrityksiin kohdistuvissa "nettiprotesteissa" on asiasta usein yksipuolinen näkemys, joka on anonyymina helppo heittää. Tulee kuitenkin muistaa, että yritykset toimivat lakien ja asetusten mukaisesti, maksavat veroja ja luovat työpaikkoja. Ei pitäisi kasvottomana arvostella sitä joka toimii kasvoilla. Sellainen ei ole reilua depattia.


    • vaihtoautoilija

      Täytyy ihmetellä, että näinä huonoina aikoina eri alojen liikkeillä on varaa huonoon asiakaspalveluun. Mutta kannattaako siitä ensin huudella netissä vai olisiko aloittajan kannattanut pyytää myyjän esimiestä paikalle ja kertoa tilanne. Jos esimies olisi suhtautunut asiaan oikealla tavalla, niin myyjä olisi taatusti saanut kuulla kunniansa ja palaute olisi mennyt perille. Nyt tätä ei tapahtunut ja esimies ei saanut todennäköisesti mitään tietoa.

      Pyörien, niinkuin monen muunkin kohdalla, ajoneuvon omistajilla on monesti väärä käsitys vaihdokkinsa todellisesta arvosta. Itselläkin oli, kun hieroin autokauppoja liikkeen kanssa. Kun näin tarjouksen, oman auton vaihtoarvo tuntui ihan naurettavalta. Mutta kun katselin netistä tarkemmin oman automallin hintapyyntöjä, niin karu totuus paljastui. Kun omassa autossa ei mitään isompia remontteja ole tiedossa, päätin ajaa entisellä. Pojalle voikin sitten siirtää tämän ja hieroa suoraa kauppaa uudemmasta. Eli kannatta todella katsella netistä etukäteen ennen kaupan hieromista ettei maksa liikaa ja ettei toisaalta odota liikoja vaihdokista.

      • Aloittaja akka

        laitoin sähköpostilla palautetta liikkeeseen. olin sen verta äimistynyt ko. hetkellä, etten osannut alkaa esimiesten perään kyseleen. Taas on mp-kuume iskenyt, ehkä nykyinen vaihtoon, mutta Vantaan Biketeam ainakin jää väliin...


    • Jammu-setä

      Kyllähän on pitänyt vituttaa ja kovasti, kun jaksaa vääntää tollasen tekstimäärän. Onnea elämän kevääseen... Ja toivottavasti panta ei kiristä loppuikää.

      • K1600GTL

        Riippuu ihan ihmisen omasta älyllisestä tasosta aika pitkälti tuo ihmettelemäsi jaksaminen, eli älykkäältä ihmiseltä pitempikin teksti, ja vieläpä siis ASIALLINENKIN teksti, syntyy oikeasti hyvinkin vaivattomasti. Mutta eihän siihen kaikilla sitten edellytyksiä ehkä ole, joten ymmärrettäköön toki ihmettelysi, Mikä-lie-setä, kiristää pantasi sitten vieläkin tai ei!


    • erikle

      Vaikuttaa vielä tänäkinpäivänä olevan samankaltaista palvelua,kävin pyörää katsomassa ja pyysin jos vois käynnistää näin sisätiloissa niin myyjä nyrpeenä tokas et voihan sen startata jos siinä sattuu olemaan virtaa,no ei ollut virtaa naksahti kerran ja siinä se,siihen sitten sano et tarvii ladata jokupäivä et saadaan virtaa,siihen se kauppa jäi siltäosin.

      • hoodeemän

        Taitaa olla aika yleistä tälläinen palvelu MP-liikkeissä? Olen potenttiaalista ostajakuntaa (>40v mies), ja mm. autokaupoissa myyjät tulee innolla kaupaamaan autoja. mutta MP-liikkeissä on saanut odotella myyjää välillä pitkäänkin, vaikka on tyhjä kauppa asiakkaista..

        Tampereella olen saanut kuitenkin hyvää palvelua Heinolla ja Biketeamissa (Ettei ihan haukkumiseksi mene).


    • turhautunut1000

      Eikä huollon nopeudessakaan ole mitään kehumista. On se kyllä kumma kun tällä alalla on vara vetkutella korjauksienkin kanssa. Olis kyllä kilpailijalla aika hyvä sauma iskeä

    • Ei missään nimessä Bt myivät viallisen pyörän mutta syyllistivät asiakkaan kun sanoin meneväni kulutusasiamiehen juttusille niin vastaus oli että korjaavat pyörääni koko kesän.Kuume oli vain niin kova että maksoin tuon korjauksen mutta ei ikinä enää BT

    • Naisvespakuski

      Huonoa palvelua BT Vantaalla- ensin ostin täysin uuden Vespan touko-17 ja kauppasivat 300 kuutioisen vaikka olin kertonut että en ole ajanut pariin kymmeneen vuoteen mitään mp-tä- vain autoa- no- meinasi henki lähteä ja pyörä vaihtoon. Myyjä ei moksiskaan onnettomuudesta- kun sanoin, että miksi myit niin isokuutioisen kun olen uusi kuski- kertoi vaan pokkana että monet haluavat vielä isompi kuutioisen... jäi kyllä suu auki- ei mitään vastuuta koko hommasta, vaan myydään

      Vaihdetussa käytetyssä Vespassa 125cc käsijarrut kiristämättä ja täysin sileä takarengas- hengenvaarallista- ajoin pyörällä koko kesän tietämättömänä- myyvät naiskuljettajalle siis mitä vaan. Täysin ammattitaidotonta myyntiä- EN ENÄÄ KOSKAAN OSTA SIELTÄ MITÄÄN- pyöränkin vein talvisäilöön muualle...
      KENENKÄÄN NAISEN EI KANNATA OSTAA SIELTÄ PYÖRÄÄ- EI MITÄÄN NEUVOJA EIKÄ AMMATTITAITOA MYYJILLÄ

      • nainen-tai.miesHOI

        No kyllä saatana se pitää pyörän ostajalla ja kuskilla olla sen verran älliä päässä, ettei sileällä takarenkaalla ajele. Johan sen kieltää lakikin!

        Ja jarrut... vai ajoit koko kesän huonojarruisella vehkeellä? Ei sitten sattunut käymään missään vaiheessa kesää mielessä, että "vittu kun jarrut ei meinaa ottaa"? Ja ei muutako kaasua, vesisateessa, sileällä takarenkaalla... voi ######!!!!!!

        Juuh - kyllä sun, Naisvespakuski, kannattaa ostaa polkupyörä. Tai tuliterä korkeintaan 50cc Vespa, jossa on kaikkikuuluuloppuelämän-takuu...

        Joka ryhtyy moottoripyöräilemään, millä vehkeellä tahansa, kuuluu ottaa perusasioista selvää. Muuten käy köyhästi. Esim. vesisateessa jarruttomalla, sileärenkaisella vehkeellä ajelu ON hengenvaarallista. "Muttako oli ne kunnossa v. 1998 kun tämän ostin???!!!"

        Voi herramunjee


    • kokemustaon

      Kokematon tai aloitteleva asiakas meneekin siksi tunnettuun liikkeeseen saadakseen ammattitaitoisen myyjän ohjeet ajopelin valinnassa. Samalla asiakas luottaa, että liikkeestä ostettava laite on kaikin puolin laillinen ja hintatasoonsa nähden ehjä. Naisvespakuski teki kaiken oikein. Myyjä petti luottamuksen. Kokematon ostaja ei osaa tarkastaa ja käydä läpi kaikkia kohtia ostohetkellä kuten ei aina osaa kokenutkaan.

    • HumppaTättärää

      Keskiäkäinen nainen ei siis ole onnistunut vauvahankkeissaan? Kello käy, yritystä lisää peliin.

    • Anonyymi

      Olen Tampereen BT:sta kolme pyörää ostanut,kaksi uutta ja yhden vanhan.En voi moittia heitä.Huolto on toiminut hienosti.

      • Anonyymi

        Olet myyjä


      • Anonyymi

        Huolto toiminut hienosti.. anna mun nauraa. Vantaalla bt huoltomiehet eivät tiedä moottoripyöristä mitään.


    • Anonyymi

      Kaverin Rocket piti kilinää. Hän vei sen biketeamiin. Purkivat kytkimen ja perän . Vaihtoivat turhaan osia ja laskua yli paritonnia . Sit olivat vielä vaihtanut jonkun osan ja taas saman verran laskua. Sama vika edelleen koeajettaessa. Hommat jatkuu kun triumph maahantuojan liikkeessä eivät ymmärrä mitään Rocketin korjauksesta En koskaan vie sinne omaa prätkää laitettavaksi. Nehän duunaa kaikkia merkkejä niin ei ole mitenkään etikoistunut Triumpheihin. Rahaa mennyt niin paljon rttä olisi saanut hyväm käytetyn prätkän sillä. Eikö maahantuojan pitäis kouluttautua nimen omaan Triumphiin. Virossa ainakin on liikkeitä mitkä ovat niihin erikoituneet ja varmaan tuntiveloituskin on paljon halvempi. Toivottavasti tästä oli oppia että kukaan ei vie sinne prätkäänsä

    • Anonyymi

      Samoja kokemuksia. Ei enää ikinä biketeamiin.

      • Anonyymi

        Itselläni myös erittäin huonoja kokemuksia ko. yrityksen Vantaan toimipisteen huollosta; työn piti olla parin viikon juttu, kaksi kuukautta myöhemmin (siinä se kesän ajokausi menikin) työ valmis, kustannusarvio 20% yli ja GS:n mittariin oli tullut huollon aikana 825km lisää. No, ilmeisesti joku sai lomareissunsa tehtyä minun pyörälläni. Olisivat edes tankanneet. Viimeinen kerta kun tuohon firmaan rahojani tungen.


    • Anonyymi

      Omasta mielestä biketeam myy ylihintaisia paskaläjiä.

    • Anonyymi

      Ei voi tosiaan kehua tämän liikkeen asiakaspalvelua. Mikään ei ole muuttunut.

    • Anonyymi

      Yhden kokemuksen perusteella suosittelen kiertämään kaukaa. Ei alkeellisintakaan käsitystä asiakaspalvelusta, käytös ylimielistä, onnetonta kompurointia ja sekoilua myyjän puheissa jolle aito läsnäolo oli täysin vieras käsite.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe