raiskaus?

onko tämä

Olin ystävieni kanssa juhlimassa tutulla kouluporukalla baarissa. Tulimme jatkoille kämpilleni, jossa itse menin samantien kovassa kännissä nukkumaan omaan huoneeseeni ovi kiinni. Koulusta tuttu naama oli tullut myös jatkoille kämpillemme, mutta tämän henkilön kanssa en itse ollut ikinä edes jutellut tms. Havahduin omasta sängystäni seuraavaksi siihen, kun mies kähmi ja suuteli minua. Olin kovassa kännissä, enkä kännini takia osannut rekisteröidä asiaa mitenkään vaan nukahdin uudestaan. Seuraava mielikuva on siitä kun mies oli repinyt sukkahousuni alas, työntänyt peniksensä sisääni ja laukesi reisilleni. Aamulla heräsin sängystä yksinäni ja ainoa todiste yöstä oli tahmeat reidet. Mies lähetti seuraavana päivänä tekstiviestin, jossa sanoi olevansa pahoillaan. Kuulin myös, että hän oli ensin ollut kaverini sängyssä, ja yrittänyt samaa hänelle, mutta kaverini oli ollut hereillä ja käskenyt miehen pois.

Asia ei edennyt mihinkään, mutta on jäänyt vaivaamaan mieltäni todella pahasti. Olenko ihan oikeasti raiskauksen tai hyväksikäytön uhri? Mitä mieltä olette? Mielestäni raskauttavinta asiassa oli se, että olin tietoisesti tajunnut olevani niin kovassa kännissä ja väsynyt, etten jäänyt muun porukan kanssa hereille vaan painuin suljetun oven taakse nukkumaan.

59

2709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väkisinmakaaminen

      Kyllä tuo on selkeä raiskaus. Aiemmin vastaavanlaisten tilanteiden rikosnimike oli seksuaalinen hyväksikäyttö, mutta se muutettiin sitten raiskaukseksi. Tiedottomassa tilassa olevan kanssa kun ei seksiä saisi harrastaa.

      Itselleni kävi vähän samantyyppinen tilanne muutama vuosi sitten. En itse muista illasta mitään. Olin ollut kovassa humalassa ja mennyt huoneeseen jonne mies oli tullut perässä. Olin ollut tietoisessa tilassa eli hereillä, vaikkakin kovassa kaatokännissä enkä silloinkaan osannut puolustautua. Poliisista sitten sanottiin että tämä oli oma vikani koska olin ollut niin humalassa. Kuulemma jos olisin sammuneena ollut seksin ajan niin se olisi raiskaus.

    • mimmiliini1

      Nyt marssit heti poliisilaitokselle ja teet rikosilmoituksen, ellet ole näin jo tehnyt. Mun mielestäni se, että on ollut hereillä, vaikkakin kaatokännissä, ei ole mikään peruste sille, että syytetään humalaa ja jätetään tutkimatta.

      Itse en ollut alkoholin vaikutuksen alaisena vaan lamaantunut kauhusta paikoilleni, kun se tehtiin mulle, ja silti tutkittiin ja mentiin käräjäoikeuteen. Älkää syyttäkö itseänne siitä, ettette kyenny tappelemaan vastaan! Terveisin kohtalontoveri

      • Anonyymi

        Melkein kuin Juha Vuorisen kirjasta. Siinä oli vain useampi känninen ja sammunut nainen.


      • Anonyymi

        Tämä "mee too" on lähtenyt ihan käsistä. Raiskaus on väärin ja ne jotka oikeasti raiskaavat rikoslaillisesti, ovat 20% näistä kokonais- tapauksista. Nämä sairaat ihmiset kiihottuvat siitä kun otetaan toinen väkisin, tämä on tunnusomaista raiskaaja-seksuaalirikollisille.

        80% raiskaus-tapauksista ovat usein täysin perättömiä, jossa miehet ovat oikeasti syyttömiä. Näitä perättömiä lausumia poliisin tietoon tuovia naisia yhdistää tietynlaiset samat haasteet lapsuudesta aikuisuuteen. Nämä samaiset naiset, jotka väittävät tulleensa raiskatuksi, ovat useimmiten mieleltään jo ennestään psyykkisesti sairaita/ rikkinäisiä.

        Näitä naisia yhdistää usein jo lapsuudessa tapahtuneet kaltoinkohtelut ja tai usean vuoden aikuisiällä tapahtuneet kaltoinkohtellut, esim huono parisuhde, jotka luovat mielen toimintaan alkuväärisistymiä. Lisäten edelliseen seuraksi psyykelääkkeiden monivuotinen käyttö ovat perättömille raiskaus-ilmiannon aiheuttaville naisille tunnusomaista .

        Riskitekijät ovat suuria, kun nämä psyykeltään hatarat ja ailahtelevat naiset lähtevät baariin juomaan alkoholia, tyrkyttämään itseään miespuolisille, hakien hyväksyntää, heikolle itsetunnolle kohotusta, ja jo ennestään vuosia oireilevan mielen, psyykkisten ongelmien, psyykelääkkeiden seuraksi otetaan vielä alkoholia, johtaa tämä usein katastrofaalisiin seurauksiin. Näden naisten käytös on usein hyvin ailahtelevaista, epäjohdonmukaista ja miehille todella vaarallista. Näille naisille sairas mieli on kehittänyt joko ennen tai jälkeen esim valemuistoja, jotka kupruilevat tutkijoiden papereissa.

        Miehille on siis todella suuri riski joutua ansaan baareissa. Syyte ja tuomio voi tulla, vaikka olisi syyytön, ja romuttaa jopa koko elämän. Näitä naisia on paljon ja miehet saavat olla todella varovaisia.

        Minusta on tosi hienoa, että monet näistä perättömän ilmiannon antavista naisista saavatkin nykyään herkemmin rikos-syytteen, jossa syyllistyvät usein perättömän ilmiannon lisäksi toiseen rikosnimikkeeseen eli kunnianloukkaukseen. Usein jää pimentoon myös miesten kokemat ahdistelut ja raiskaukset. Jos nainen työntää käden miehen housuihin ja koskee sukupuolielintä, tämä on raiskaus. Tämä tulisi yhteiskunnan ,yleensäkin miesten tunnistaa ja tuoda rohkeammin esiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä "mee too" on lähtenyt ihan käsistä. Raiskaus on väärin ja ne jotka oikeasti raiskaavat rikoslaillisesti, ovat 20% näistä kokonais- tapauksista. Nämä sairaat ihmiset kiihottuvat siitä kun otetaan toinen väkisin, tämä on tunnusomaista raiskaaja-seksuaalirikollisille.

        80% raiskaus-tapauksista ovat usein täysin perättömiä, jossa miehet ovat oikeasti syyttömiä. Näitä perättömiä lausumia poliisin tietoon tuovia naisia yhdistää tietynlaiset samat haasteet lapsuudesta aikuisuuteen. Nämä samaiset naiset, jotka väittävät tulleensa raiskatuksi, ovat useimmiten mieleltään jo ennestään psyykkisesti sairaita/ rikkinäisiä.

        Näitä naisia yhdistää usein jo lapsuudessa tapahtuneet kaltoinkohtelut ja tai usean vuoden aikuisiällä tapahtuneet kaltoinkohtellut, esim huono parisuhde, jotka luovat mielen toimintaan alkuväärisistymiä. Lisäten edelliseen seuraksi psyykelääkkeiden monivuotinen käyttö ovat perättömille raiskaus-ilmiannon aiheuttaville naisille tunnusomaista .

        Riskitekijät ovat suuria, kun nämä psyykeltään hatarat ja ailahtelevat naiset lähtevät baariin juomaan alkoholia, tyrkyttämään itseään miespuolisille, hakien hyväksyntää, heikolle itsetunnolle kohotusta, ja jo ennestään vuosia oireilevan mielen, psyykkisten ongelmien, psyykelääkkeiden seuraksi otetaan vielä alkoholia, johtaa tämä usein katastrofaalisiin seurauksiin. Näden naisten käytös on usein hyvin ailahtelevaista, epäjohdonmukaista ja miehille todella vaarallista. Näille naisille sairas mieli on kehittänyt joko ennen tai jälkeen esim valemuistoja, jotka kupruilevat tutkijoiden papereissa.

        Miehille on siis todella suuri riski joutua ansaan baareissa. Syyte ja tuomio voi tulla, vaikka olisi syyytön, ja romuttaa jopa koko elämän. Näitä naisia on paljon ja miehet saavat olla todella varovaisia.

        Minusta on tosi hienoa, että monet näistä perättömän ilmiannon antavista naisista saavatkin nykyään herkemmin rikos-syytteen, jossa syyllistyvät usein perättömän ilmiannon lisäksi toiseen rikosnimikkeeseen eli kunnianloukkaukseen. Usein jää pimentoon myös miesten kokemat ahdistelut ja raiskaukset. Jos nainen työntää käden miehen housuihin ja koskee sukupuolielintä, tämä on raiskaus. Tämä tulisi yhteiskunnan ,yleensäkin miesten tunnistaa ja tuoda rohkeammin esiin!

        Hsista sinä anaaliasi. Et tiedä mitään raiskatuksi tulemisesta, et edes ymmärrä mitä käsite raiskaus tarkoittaa koska sulle kaikki naiset ovat paskoja. Psykoterapia teksi terää tuohon misogyniaan. .


    • kunnianloukkaaja??

      Raiskauksiahan nuo. mimmiliini1, mitä asialle tapahtui sitten käräjäoikeudessa, saiko mies jonkun tuomion? Väkisinmakaaminen: mikä helvetin poliisi noin on sanonut?? :o Jos on humalan takia puolustuskyvyttömässä tilassa, niin eihän se voi oma vika olla..?

      Itselläkin käynyt niin, että olin humalassa, päädyin jatkoille tuntemattomien kanssa, toistelin heille että tulen vain juomaan viinaa, en harrastamaan seksiä tms. Luulin, että tämä onnistuisi. Join ihan liikaa, taisin oksentaa ja jossain vaiheessa menin sängylle lepäämään, ilmeisesti sammuin koska seuraava muistikuva on siitä että minulla ei ole housuja jalassa ja miehen penis on sisälläni... Suljin silmät ja kuvittelin olevani jossain muualla, turvassa, poikaystäväni kanssa ja annoin kaiken vaan tapahtua... Suljin itseni koko tilanteesta pois. Sammuin kesken miehen tekojen, mutta olin siis hetkittäin ollut ainakin puoliksi hereillä enkä ollut taistellut vastaan tms. Jälkeenpäin en edes muistanut aluksi että mitään on tapahtunut, kuvittelin sen olleen vain pahaa unta. Kysyessä mies sitten myönsi seksiä tapahtuneen, ja vielä ilman kondomia... Lisäksi mies oli piilottanut puhelimeni minulta!!
      En suostunut uskomaan että minut on raiskattu. Seuraavana päivänä vaihtelin mielessäni, että olen joko itse suostunut seksiin ja se on siis ihan oma vika, tai sitten seksiä ei koskaan ollutkaan ja näin vain painajaista. Lopulta tajusin, että mies oli oikeasti nussinut minua vaikka olin kyllä alusta lähtien sanonut etten halua seksiä, ja vielä moneen kertaan... Ja siinä vaiheessa kun tämä tapahtui, olin siinä kunnossa etten kyennyt ilmaisemaan tahtoani mitenkään.

      Nyt pari viikkoa tapahtuneen jälkeen olen nähnyt joka yö painajaisia, olen ollut vainoharhainen yksin ollessani ja saanut jotain paniikkikohtauksen tyyppisiä itkukohtauksia.. Syytän jatkuvasti itseäni, itsehän olin paikalle mennyt ja juonut itseni siihen kuntoon, enkä vastustellut. Voiko tällaista edes sanoa raiskaukseksi? Tein kyllä seuraavalla viikolla rikosilmoituksen ja mies on löydetty. Sanoin poliisillekin, että syytän itseäni, mutta poliisi ei minua syyttänyt ja laittoi asian eteenpäin nimikkeellä raiskaus. Tietenkin kyseinen mies kieltää raiskauksen, väittää seksin tapahtuneen yhteisymmärryksessä ja syyttää minua nyt kunnianloukkauksesta! Ahdistaa muutenkin niin helvetisti tämä kaikki, että en olisi tarvinnut jotain syytettä vielä kaupan päälle.. Mitä tällaisissa tapauksissa sitten tapahtuu, jos on sana sanaa vastaan ja molemmat syyttää toisiaan? En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, jotenkin naurettavaa joku kunnianloukkaus häneltä. Pitäisi kuulemma joku lakiavustaja hankkia.. Ahdistaa kaikki, nyt vain odotan että pääsen kriisiapuun juttelemaan jonnekin ennen kuin pää räjähtää. Lääkärissähän kävin myös, mutta siellä testattiin vain sukupuolitaudit.

    • Anonyymi

      Keksitty tarina Persu

    • Anonyymi

      Älä satuile.

    • Anonyymi

      Laki käskee kieltäytymään seksistä,kieltäydytkö?
      Tajuttomassa tilassa olevan ihmisen hyväksikäyttö on sitten toinen juttu,josta seuraa
      rankaistus,jos asia pystytään näyttämään toteen.

      • Anonyymi

        Pää pilvissä, todellisuus oman kuplan sisällä täydellinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pää pilvissä, todellisuus oman kuplan sisällä täydellinen...

        ...harha.
        Greta Thonberg vastaa tänään oikeudessa Malmössa. Kyse on niskoittelusta mielenosoituksessa.


      • Anonyymi

        Vaif oli mies henkilö tai homo poika.


      • Anonyymi

        🫣😂🙃🙉🙊🙈


    • Anonyymi

      Ei ketään saa sillä lailla hyväksikäyttää , kyllä se oli raiskaus .äjos minulle olisi noin käynyt niin ilmoittaisin poliisille .

      • Anonyymi

        Sitä saa mitä tilaa. Sää pekasin.🤷‍♂️


      • Anonyymi

        Itse itseäsi kidutat


      • Anonyymi

        9 🙉🙊🙈


      • Anonyymi

        Ulina,ulina,ulina....yhyy, Yhdysvallat,yhyy, kertokaa se hänelle,
        Ei oo, ei tuu, ei tipp a tapa ja ämpäriin ei huku
        🙉


      • Anonyymi

        Eelikaisa ei vastaa mutta piimä kaatui lattialle, ei lähde nuollen, vuollen eikä luudalla lakaisten. Mikä se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eelikaisa ei vastaa mutta piimä kaatui lattialle, ei lähde nuollen, vuollen eikä luudalla lakaisten. Mikä se on?

        Ajantasalla arvoitus...Östersjön ja Ös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eelikaisa ei vastaa mutta piimä kaatui lattialle, ei lähde nuollen, vuollen eikä luudalla lakaisten. Mikä se on?

        Ajantasalla oleminen on ollut surkea arvoitus. 😾🙉🙊🙈🧒👧🧑🤷‍♂️


      • Anonyymi

        Artsi. Eli kuka?


      • Anonyymi

        Uuden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuden

        Hyvink


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvink

        Katu


    • Anonyymi

      Niitä on eriasteisia oikeusoppineitten mukaan. Nykyään on muotia kiistellä ja väitellä kuinka.

    • Anonyymi

      Uuden

      • Anonyymi

        Ahaa.... Miksi paavilla on parveke?


      • Anonyymi

        Tulee mieleen vanhat hyvät ajat kun Sinde sotki hermoratoja🙉


      • Anonyymi

        Palkkaan


      • Anonyymi

        Yogazu?


      • Anonyymi

        Mikael johtaa aina thorolf Runebe4giin, muuten en


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikael johtaa aina thorolf Runebe4giin, muuten en

        Tällaista koston kierrettä pysty ymmärrätämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista koston kierrettä pysty ymmärrätämään.

        On aika monta koston kierrettä hallittavana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aika monta koston kierrettä hallittavana...

        Jaakko kulta, olet herännyt riittävästi. Pidä välillä kunnon päikkäritaukokin, sekin ilahduttaa meitä kaikkia.


      • Yoshimura?


    • Anonyymi

      Vuotias

      • Anonyymi

        Norrköpingissä Ruotsissa onn pienkoneet erros


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Norrköpingissä Ruotsissa onn pienkoneet erros

        ...On pienkerrostalossa sattunut voimakas räjähdys. Myös läheisissä taloissa on ikkunoita rikkoutunut. Ja kadunva3rella on autoja vahingoittunut.
        Paikalle on hälytetty pommiyksikkö.

        Kannattaa seurata myös oman kuplan ulkopuolella tapahtumia
        🤷


    • Anonyymi

      Raiskaus.

    • Anonyymi

      Kerran eräs sättäri väitti tulleensa raiskatuksi, kun miehen käsi oli ollut hänen housuissaan. Nainen oli lisäksi ollut itse aloitteellinen ja sen jälkeen muuttunut passiiviseksi. Teko loppui ensimmäiseen kieltoon. Nainen sai muut uskomaan miehen syyllisyyteen ja odottaa nyt kuolemantuomiota.

      • Anonyymi

        Onko kyse Pohjanmaalla 22 elokuuta käräjöidystä keissistä?


    • Anonyymi

      Kyllä tuo on raiskaus. Todisteet vaan katosivat. Jos supermarketti ei ole, silminnäkijät epäluotettavia..... ei tuosta enää mitään saa.

    • Raiskaus ainakin. Mutta miten homma eteni? Kävitkö poliisilla?

      • Anonyymi

        Nyt on kyse Pohjanmaalla 22 elokuuta käsitellystä tapauksesta. Mauri myrsky ja prikaatinkenraali laittoivat utelijoille luun kurkkuun.
        Ei ole kunnossa tiedotus kun ei ole tietoa siitä onko raiskattu mies vai nainen.


      • Anonyymi

        Aloitus oli vuodelta 2013 , ehkä jo tehty rikosilmoitus ja tuomiokin annettu. Mutta mielenkiintoista ja hyvin surullista on se että samat jutut toistuvat oli kyseessä vuosi 2023 tai 2024 ja todemnäköisesti tulee samat jutut toistumaan ja tapahtumaan vielä v.2080..jonkun aina ollesa seksuaalirikoksen tekojä ja jonkun uhri, mikään ei näytä muuttuneen. Ja huonolta näyttää sen suhteen että myöskään tulisi muuttumaan.


    • Anonyymi

      Tämä "mee too" on lähtenyt ihan käsistä. Raiskaus on väärin ja ne jotka oikeasti raiskaavat rikoslaillisesti, ovat 20% näistä kokonais- tapauksista. Nämä sairaat ihmiset kiihottuvat siitä kun otetaan toinen väkisin, tämä on tunnusomaista raiskaaja-seksuaalirikollisille.

      80% raiskaus-tapauksista ovat usein täysin perättömiä, jossa miehet ovat oikeasti syyttömiä. Näitä perättömiä lausumia poliisin tietoon tuovia naisia yhdistää tietynlaist samat haasteet lapsuudesta aikuisuuteen. Nämä samaiset naiset, jotka väittävät tulleensa raiskatuksi, ovat useimmiten mieleltään jo ennestään psyykkisesti sairaita/ rikkinäisiä.

      Näitä naisia yhdistää usein jo lapsuudessa tapahtuneet kaltoinkohtelut ja tai usean vuoden aikuisiällä tapahtuneet kaltoinkohtellut, esim huono parisuhde, jotka luovat mielen toimintaan alkuväärisistymiä. Lisäten edelliseen seuraksi psyykelääkkeiden monivuotinen käyttö ovat perättömille raiskaus-ilmiannon aiheuttaville naisille tunnusomaista .

      Riskitekijät ovat suuria, kun nämä psyykeltään hatarat ja ailahtelevat naiset lähtevät baariin juomaan alkoholia, tyrkyttämään itseään miespuolisille, hakien hyväksyntää, heikolle itsetunnolle kohotusta, ja jo ennestään vuosia oireilevan mielen, psyykkisten ongelmien, psyykelääkkeiden seuraksi otetaan vielä alkoholia, johtaa tämä usein katastrofaalisiin seurauksiin. Näden naisten käytös on usein hyvin ailahtelevaista, epäjohdonmukaista ja miehille todella vaarallista. Näille naisille sairas mieli on kehittänyt joko ennen tai jälkeen esim valemuistoja, jotka kupruilevat tutkijoiden papereissa.

      Miehille on siis todella suuri riski joutua ansaan baareissa. Syyte ja tuomio voi tulla, vaikka olisi syyytön, ja romuttaa jopa koko elämän. Näitä naisia on paljon ja miehet saavat olla todella varovaisia.

      Minusta on tosi hienoa, että monet näistä perättömän ilmiannon antavista naisista saavatkin nykyään herkemmin rikos-syytteen, jossa syyllistyvät usein perättömän ilmiannon lisäksi toiseen rikosnimikkeeseen eli kunnianloukkaukseen. Usein jää pimentoon myös miesten kokemat ahdistelut ja raiskaukset. Jos nainen työntää käden miehen housuihin ja koskee sukupuolielintä, tämä on raiskaus. Tämä tulisi yhteiskunnan ,yyleensäkin miesten tunnistaa ja tuoda rohkeammin esiin!

      • Anonyymi

        Taidat "massapostittaa" tätä paskanjauhantaasi joka sivustoille missä vain keskustelu liippaakaa seksiä ja raiskauksia?
        . Onko huono omatuntoa jostain ? Tullut laivalla kähmittyä nuorta tyttöä ja tehty sanat temput kuin aloittajalle joka on kirjoittanut kokemuksestaan vuonna 2013.
        Eikä ole äijien asenteet muuttuneet mihinkään, ihan samanlaisia ovat vielä 2023 ja todennäköisesti vielä vuonna 2060 eli muna vie äijiä rikoksesta toiseen.


    • Anonyymi

      Jos hänet todetaan syylliseksi Toivottavasti hänet raiskata rautakangella lukemattomia kertoja ja elvytetään aina uutta penetraatiota varten

    • Anonyymi

      Totta kai sinut on raiskattu ja olet luultavasti saanut sukupuolitaudin tekijältä. Joudut menemään tutkimuksiin ja elämään tiedon kanssa, että saatoit itsesi tilaan, jossa sinut päästiin raiskaamaan. Jos kyse oli suojaamattomasta seksistä voi olla, että kannat raiskaajan lasta. Älä kännää.

    • Anonyymi

      Ihmettelen etenkin vanhempia miehiä kun ovat kovassa puutteessa käytös alaarvoista. Ilmankos raiskataan ällö ukkoja. Koko aika hokevat kun panettaa ei sellaista viitsi kuunnella. Vanha ukko ja ei kunnolla seiso miten noloa miehelle.

    Ketjusta on poistettu 198 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      149
      6371
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3848
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe