Tytöille pissauksesta

poitsu97

Osaatteko pissata seisten? Entä oletteko yrittäneet pisssata pitkälle? kertokaa kuinka pitkälle

18

1609

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • märät pikkarit

oon pari kertaa pissannu seisten, nolo juttu!!! alushousut ja farkut kusessa.

• tyttö vaan

Osaan pissata seisten olen kerran yritänyt pissata pitkälle

• vastaaja tyttö 99

Totta kai voi pissata seisten, mutta pisu valuu silloin jalkaa pitkin. Se on inhottava tunne ku kuuma pissanoro valuu hiljaa jalkaa alas, kaikki tytöt joskus kokeneet ja varmasti pojatkin. Ja pitkälle pissaaminen? Ei taida onnistua, tietty voi koittaa keikuttaa lantiota niin etttä "heittää" pissaa kauemmas :D

• Pikku_Pippeli

Miten poika ois sen kokenut ett valuu jalkaa pitkin siis? Pojillahan on pippeli ja ne seisoo kun pissaa

• Näköjään vanha juttu mut kommentoin kuitenkin. Seisaaltaan pissatessa tytön pitää tietysti seisoa hajareisin niin ei valu reisiä pitkin. Mulla pissa lentää sen verran eteenpäin ettei varpaat kastu ja pikkusiskolla vielä vähän enemmän. Montakohan kertaa me onkaan pissattu kun ollaan suihkussa... ja joskus mökin pihalla... : D

• karppa boy

poitsu ymmärrän nuoruutesi kasvu kipsi. mutta nyt ei ollu fiksu toi sun kysäri .

• kuinka pitkälle olette pissaneet?

• tyttö98

olen kerran pissannut seisten, oli tosi kivaa! kannataa kokeilla!

• 98 tyttö

Pissasin mun poikakaverin päälle kun se oli mun sisällä. Nolotti vähän mut se sano et ei haittaa ja jatko painamist. Ihana tyyppi

• mummo76

Minä osaan kusta vain juostessa ja juosta vain kustessani. onnetonta on elämäni

• Veljmies

Seisaaltaankin voi kusta.Lentää ihan kuin pojilla !

• Anonyymi

Osaan pissata seisten, kun Pissaannsesiten se tulee housuun että housutn on pissassa vaan.

• Anonyymi

Jalat auki ja häpyhuulia levittäen ei tule kusethousuun

• Anonyymi

Mä pissaan ulkona niin et nostan jalkaa ylös ja levitän sormilla huulet auki niin ei kastu jalat eikä housut vaikka roiskuukin vähän.

• Anonyymi

Eihän toi nyt vaikeeta ole. Housut kannattaa riisua kokonaan muuten kastuu. Kuusen aina seisaaltaan kun ollaan kavereiden kanssa puistossa juomassa pussikaljaa.

• Anonyymi

Jos ulkona joudun pissaamaan niin suihkautan aina takakautta. Tarpeeks peppu pyystyyn niin lentää pidemmälle eikä kintut kastu eikä tarvii pimperoa laittaa maahan asti niinkun jos olis kyykyssä.

• Anonyymi

Kehon anatomia sallii laskea vain korkeelle.

• Anonyymi

Siidereissä ulkona pissaan takakautta, et pyllistän ja pissaan taaksepäin niin ei tule kintut ja housut märiksi. Pojat kyl joskus nauraa kun suihkautan peppu pystyssä mut minkäs tälle voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4230
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2383
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2368
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2134
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1907
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1895
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1550
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1314
    Aihe