Tässä oma listani vanhimmasta uusimpaan!
-hp pavilion 2005 vuonna joka oli ensimmäinen tietokoneeni
-fujitsu siemens
-sony vayo
-asus
-acer aspire
-fujitsu lifebook
Kannettava gallup mitä kannettavia teillä on ollut?
monta ollut
3
107
Vastaukset 3
- Jalaa1
Itellä ollut tasan yksi läppäri, ja se oli F-S Amilo A7600. Toimi kakkoskoneena, ja kulki mukana opiskellessa.
- Toshiba Satellite A100-565 vuodelta 2006 on käytössä (sukulaisella) edelleen. Siitä hajosi Hitachi kiintolevyasema, tilalle vaihdettiin WD ja taas pelittää.
- Toshiba Satellite L300-1FI vuodelta 2009 on käytössä (itsellä) edelleen. Toimii muuten OK, mutta Windows 8 Pro ei palaudu lepo- tai horrostilasta oikein.Muistaakseni
HP Pavilion
Dell Latitude
Eee PC 1215B
IBM T23
HP Compaq
Parckard Bell Easynote 15.6"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491404- 1121335
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198919Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.327865Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä230805- 58713
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht232667Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21581