Oonko ainut Kemi-Tornio (about) alueella asuva tyyppi jolla ei oo otaku kavereita? :D Ois kiva jos ois joku jonka kaa cosplayta harrastaa yms. Oon 16, tyttö, löytyykö ketään joka haluais kaveruus merkeissä tavata? Ei tarvi iha sama ikäkään olla :)
Otaku-frendi haussa
usagi5an
4
152
Vastaukset
- animegirl
olisin muuten innokas tutustumaan sinuun mutta asut melko kaukana : DD
- usagi5an
ääh joo, oishan se kiva asua etelämpänä :))
- Nihon_wa_Daisuki
*melko ''vanha'' keskustelu mutta laitan silti* Harmittaa tuo sijainti, kun itse asun Pirkanmaan seudulla :c Olis ollu kyllä mahtava tutustua! :)
Ne iänikuiset välimatkat taitavat olla ikuisuusongelma, jos haluaa tavata toista, varsinkin jos osapuolet asuvat eri puolilla Suomea. ^^'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 963013
- 432896
- 1992412
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302140- 1331979
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51419- 171335