Samsung NX300 kuvia

komisantto

10

926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pahaa?

      Haluaisitko tietää ”pahaa” kamerastasi vai oletko turkulainen?
      Palstalta kerättyä:
      – vajaakennoinen
      – optinen etsin puuttuu
      – joutuu kuvaamaan kädet suorina
      – näytöstä ei näe mitään valoisassa
      – liian pieni, liian kevyt
      – liian suppea objektiivivalikoima
      – ei paljon vanhoja käytettyjä merkkiobjektiiveja markkinoilla
      – ei kuvanvakaajaa rungossa
      – jne

      Halusitko höiriköidä peilinheilutinsetiä?

      Ei tämä auto Varissual men?

      • osaan ottaa

        Ja lisää tulee:

        -Ei ole aito järkkäri
        -Akunkesto huono
        -Ei pöly eikä vesitiivis
        -Ei käy kaikki objektiivit
        -Liian painava yhdelle kädelle
        -Etsin ei näy sivulta
        -Kuvaputki värisee videota kuvatessa
        -Etulinssi ei toimi alivalotukseen
        -Samsung ei hyväksy Linuxin käyttöä

        Tässä muutamia puutteita ja vikoja.


      • komisantto

        Kiitos kommenteistasi, ensinnäkin kuvaan myös 5D mk iii:sella tämä on loistava kakkoskamera tai reissuun ihan ehdoton. Et varmaan paljoa kuvaa tai ole ainakaan tuota kameraa kokeillut? Mut hei, lääkkeet, alkoholi ja nettikirjoittelu on huono yhdistelmä. Yleensä en edes vaivaudu kommentoimaan nimimerkkittömiin kirjoituksiin.

        Jokainen menee ja kuvaa tavallaan ; )


    • Tämä on hienoa grafiikkaa. Bremerin sedän "hiuksenteräkuvat" kuvaa näitä valln hyvin. Mutta näkemystäkin löytyy. Samin kamera tuottaa selvästikkin upeita kuvia. Tykkäsin näistä kovasti. Erinomaisesti tasapainotettuja. HDR- kuviako otit vallan? Todellisia postikortteja.

      • komisantto

        Joo on kaikki kuvat mennyt LR läpi, "pikkasen" tonaa lisätty ;)


    • No jaa.

      Ei kait vaan myyntipakkauksessa mukana tuleva Lightroom ole suuremmassa roolissa kuin itse kamera ja sen ominaisuudet?

      • roolissa kuin

        Kyllä noissa jotain hujausta täytyy olla. Ei tuollaisella kameralla saa ottaa noin hyviä kuvia. Tuollaisten näyttäminen on tuhmaa peilinheiluttajien kiusaamista. Objektiivinakin on tietty ollut NX suttukittizoomi.
        On se niin väärin!


    • Ihmettenlkin itse sitä minkän vuoksi minä kannniskelen painavaa ja kallista Nikon merkkistä järkkykameraa painavien linssien kanssa mukanani kuvatessani vaikka omistan myös kepeän Pamasonic taskukameran vailla kunnollista etsintä?
      Eikö käsipuhelinkameralla muka saa hyviä kuvia?

    • Joskus valokuvannut

      Kuvaatko vai kerrotko kameranominaisuuksista?
      Ennen otettiin hienoja mustavalkokuvia mutta nyyyyyt.............

      • monocromenisti

        Mulla se menee niin, että kerron kuvilla ja ajattelen kuvatessa myös kameran ominaisuuksia.

        mutta nyyyyyt............. kuvaan Leican monocromella mustavalkokuvia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe