Täällä kuviani, ei pahaa sanottavaa kamerasta ja sen ominaisuuksista
http://kontto.kuvat.fi/kuvat/Turkey/
Samsung NX300 kuvia
10
783
Vastaukset
- ei pahaa?
Haluaisitko tietää ”pahaa” kamerastasi vai oletko turkulainen?
Palstalta kerättyä:
– vajaakennoinen
– optinen etsin puuttuu
– joutuu kuvaamaan kädet suorina
– näytöstä ei näe mitään valoisassa
– liian pieni, liian kevyt
– liian suppea objektiivivalikoima
– ei paljon vanhoja käytettyjä merkkiobjektiiveja markkinoilla
– ei kuvanvakaajaa rungossa
– jne
Halusitko höiriköidä peilinheilutinsetiä?
Ei tämä auto Varissual men?- osaan ottaa
Ja lisää tulee:
-Ei ole aito järkkäri
-Akunkesto huono
-Ei pöly eikä vesitiivis
-Ei käy kaikki objektiivit
-Liian painava yhdelle kädelle
-Etsin ei näy sivulta
-Kuvaputki värisee videota kuvatessa
-Etulinssi ei toimi alivalotukseen
-Samsung ei hyväksy Linuxin käyttöä
Tässä muutamia puutteita ja vikoja. - komisantto
Kiitos kommenteistasi, ensinnäkin kuvaan myös 5D mk iii:sella tämä on loistava kakkoskamera tai reissuun ihan ehdoton. Et varmaan paljoa kuvaa tai ole ainakaan tuota kameraa kokeillut? Mut hei, lääkkeet, alkoholi ja nettikirjoittelu on huono yhdistelmä. Yleensä en edes vaivaudu kommentoimaan nimimerkkittömiin kirjoituksiin.
Jokainen menee ja kuvaa tavallaan ; )
Tämä on hienoa grafiikkaa. Bremerin sedän "hiuksenteräkuvat" kuvaa näitä valln hyvin. Mutta näkemystäkin löytyy. Samin kamera tuottaa selvästikkin upeita kuvia. Tykkäsin näistä kovasti. Erinomaisesti tasapainotettuja. HDR- kuviako otit vallan? Todellisia postikortteja.
- komisantto
Joo on kaikki kuvat mennyt LR läpi, "pikkasen" tonaa lisätty ;)
- No jaa.
Ei kait vaan myyntipakkauksessa mukana tuleva Lightroom ole suuremmassa roolissa kuin itse kamera ja sen ominaisuudet?
- roolissa kuin
Kyllä noissa jotain hujausta täytyy olla. Ei tuollaisella kameralla saa ottaa noin hyviä kuvia. Tuollaisten näyttäminen on tuhmaa peilinheiluttajien kiusaamista. Objektiivinakin on tietty ollut NX suttukittizoomi.
On se niin väärin!
Ihmettenlkin itse sitä minkän vuoksi minä kannniskelen painavaa ja kallista Nikon merkkistä järkkykameraa painavien linssien kanssa mukanani kuvatessani vaikka omistan myös kepeän Pamasonic taskukameran vailla kunnollista etsintä?
Eikö käsipuhelinkameralla muka saa hyviä kuvia?- Joskus valokuvannut
Kuvaatko vai kerrotko kameranominaisuuksista?
Ennen otettiin hienoja mustavalkokuvia mutta nyyyyyt.............- monocromenisti
Mulla se menee niin, että kerron kuvilla ja ajattelen kuvatessa myös kameran ominaisuuksia.
mutta nyyyyyt............. kuvaan Leican monocromella mustavalkokuvia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262608KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.731524Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351503Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet641449Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771299- 1171214
- 851040
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1081038Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.241987En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si3984