RAVENSBURGER MATHIAS OHJEET HUKASSA!

vierailija9

Olisiko kellään kyseisen muisti- ja arvailupelin ohjeita? Jos löytyy ja saisin niistä kopion esim. tänne, olisin super onnellinen!

59

4781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelle hermanni

      Moi vierailija 9
      Jos tarkoitat Mathias, Ravensburger, pelino: 21 758 8, valmistusvuosi 2005,
      Tekijä Gunther Baars , Kuvitus Walter Pepperle.
      Ohjeet löytyy ja voin laittaa skannattuna kunhan saan ne koneseen ja osoite mihin lähetän ne.

      • vierailia

        Voisitko laittaa minullekin ne Mathias pelin ohjeet? Ostin tänään kirpparilta pelin josta puuttuu ohjeet. Kiitos. [email protected]


      • pelle hermanni
        vierailia kirjoitti:

        Voisitko laittaa minullekin ne Mathias pelin ohjeet? Ostin tänään kirpparilta pelin josta puuttuu ohjeet. Kiitos. [email protected]

        Moi vierailia .
        Ohjeet matkalla.
        Toivottavasti saat ne auki.
        Kevään ja kesän odotusta.


      • JillianH

      • pellehermanni2

        Moi JillianH.
        Ohjeet matkalla.


    • vierailija9

      pelle hermanni, juuri se peli! Pystytkö lähettämään ohjeet sähköpostiin?

    • pelle hermanni

      Moi taas vieralija9.

      Laitahan e- mailisi niin saat ohjeet.

    • vierailija9

      aappa1 [at] hotmail.com

    • pelle hermanni

      Moi vierailija. Ohjeet on lähetetty. J a ei kun pelamaan....:)

    • vierailija9

      Suuret kiitokset! Eikun pelaamaan :) Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka voivat auttaa! :)

    • pelle hermanni

      Moi. Ole ystävällinen. Ystävällisyys ja toisen auttaminen ei maksa mitään.
      Ja nyt kohti kesää ja peli-iltoja.
      Hyvää kesää.koko porukalle. :)
      Toivoo koko Pelle Hermaanin poppoo :)

    • vierailija9

      Aivan, olen samaa mieltä! Hyvää kesää myös teille! :)

    • Ellimelli
    • pelle hermanni

      Moi Ellimelli.
      Ohjeet matkalla joten ei kun pelamaan koko porukka ja ollaan kiltisti sillä kohta on joulu.

      • Ellimelli

        Huippua! Suurkiitokset! :)


    • saruliino

      Meilläkin on ohjeet hukassa. Miten määräytyy siirtojen/kääntöjen lukumäärä?

    • pelle hermanni

      Moi ja Joulunjälkeinenelämä saruliino. Laita osoitteesi niin saat ohjeet skannattuna.

      • Peli-ilta

        Saisiko tähän edes sitä ohjetta miten tuo kääntäjien lukumäärä määräytyi? Meillä kanssa ohjeet hukassa ja osin muistan mutten kaikkea :/


    • mikamikaa
      • pellehermanni2

        Moi mikamikaa
        Ohjeet lähetyetty matkaan.


    • Teeko

      Mä nostan tän ketjun näkyviin,koska täällä tällä hetkellä sama ongelma, kuin aloittajalla aikoinaan. Eli kyseisen pelin ohjeita kaipaisin

      • pellehermanni2

        Moi Teemoja.
        Laita osoitteesi niin saat ohjeet skannattuna.


    • Egne

      Moi! Saisinko myös ohjeet? Kiitos! egne1969(at)hot.ee

    • pellehermanni2

      Moi Egne..
      Ohjeet lähetetty matkaan.

    • Hanna12345

      Hei,
      Meiltäkin puuttuu ohjeet tähän peliin ja olisin kiitollinen, jos joku voisi ne lähettää meiliin [email protected].

      • pellehermanni2

        Moi Hanna12345.
        Ohjeet matkalla.


    • JänisJöplin

      Hei, olisiko täällä vielä joku ohjeet omistava kuulolla, joka voisi lähettää ne osoitteeseen nohvy[at]hotmail.com? Löysin pelin kirppikseltä mutten tajunnut, että ohjeet puuttuvat.

      • pellehermanni2

        Moi Jänis Jöplin.
        Ohjeet laitettu Mersun kyytiin ja matkalla kohti........
        Hyvää joulua.


      • SaaaNa1

        Heii, vielä samasta aiheesta kyselisin. Saisinko minäkin ohjeet tähän myyräpeliin osoitteeseen [email protected]? Olisin superkiitollinen :)


    • pellehermanni2

      Moi SaaNa1.
      Ohjeet lähetetty lumimyrskyn saattelemana bittitaivaalle..

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        Saisinko minäkin ohjeet. Hukassa ovat.
        [email protected]
        Kiitos etukäteen 👍

        Moi.
        Ohjeet lähetetty matkaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vieläkö olisi mahdollisuus saada ohje? :)

      • Anonyymi

        Moi. Kyllä on. Huomenna aukaisen koneen.


    • Anonyymi

      Moi! Saisinko minäkin ohjeet? raskiukas{at}yahoo.com Kiitos paljon!

      • Anonyymi

        Moi.
        Ohjeet lähetetty matkaan.


    • Anonyymi

      Täälläkin olisi ohjeille tarvetta, irtoaisiko ne vielä kerran? ☺️ [email protected] kiittää etukäteen :)

      • Anonyymi

        Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle mutta ei Punaisen torin kautta kuten Marhias Rust teki 1987.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Moi.
        Ohjeet matkalla.


    • Anonyymi
      • Moi.
        Ohjeet lähetetty matkaan.


    • Anonyymi

      Minökin löysin tuon Mathias-pelin varastosta ilman ohjeita...
      Saisiko ohjeet vielä tännekin juha.kokko [a] a1.net
      Suuresti oltaisiin kiitollisia.

      • Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voisiko joku kopioida niitä tänne ketjuun?
      Postilla voisi myös laittaa [email protected]

      • Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mekin löydettiin kirpparilta Matthias muisti- ja arvailupeli ilman peliohjeita. Vieläköhän ohjeet löytyisi täältä? Email [email protected].

      • Moi. Ohjeet lähetetty matkaan ennen nukkumaan menoa.


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi. Ohjeet lähetetty matkaan ennen nukkumaan menoa.

        Tämä on nyt vähän epätoivojono tyyppinen ratkaisu, mutta olisiko minunkin mahdollista saada noita ohjeita? [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on nyt vähän epätoivojono tyyppinen ratkaisu, mutta olisiko minunkin mahdollista saada noita ohjeita? [email protected]

        Moi. Ohjeet lähetetty matkaan.


    • Anonyymi

      Löysin pelin kirpputorilta ilman ohjeita ja epätoivoisena kyselen olisiko mahdollista saada vielä ohjeet? [email protected]

      • Moi. Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      107
      1047
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe