Mistä tv-sarjoista pidät?

Expimot

Minä tykkään:

- Doctor Who (lemppari)
- Hiljainen todistaja
- Kosto
- Mentalist
- Criminal Minds
- Isot Ja Pienet
- Benidorm
- Emmerdale
- Sydämen Asialla (yksi parhaista mutta kaikki jaksot jo nähty)
- Serranon Perhe (silloin kun vielä tuli)

26

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuta ei ehdi

      Kosto, Solsidan ja Isänmaan puolesta, Emmerdale ja Isot ja Pienet satunnaisesti jos on joutoaikaa.
      Kotikatsomon kotimaiset sarjat ellen ole ennen nähnyt ja Totuus rakkaudesta.

    • hmmmh

      Vanha suola janottaa on suosikkini. Ja House on myös hyvä.

      • maddest men

        Vanha suola janottaa on hyvä, myös minun suosikkini. Hienoa brittiläistä sitcomia.

        Poikani toi monta dvd:llistä Madmen-sarjaa. Aivan mahtavaa kuvausta 60-luvulta! Kuulema sarjan rooliasutkin ovat oikeasti 60-luvun kamaa. Vähän koukutti...


    • sini1957

      - Vallan linnake
      - Isänmaan puolesta
      - Sodan vangit (teema)
      - Frasier

      • Expimot

        Olenpa jotenkin täysin välttynyt noilta kolmelta ekalta, en tunnista ollenkaan.
        Frasier on ok.


    • A.S.

      Isänmaan puolesta (koukuttava!), Mentalist, Frasier, Monk, Blue Bloods. Emmerdalea seurasin vielä muutama vuosi sitten aika tiiviisti, nyt ei enää jostain syystä kiinnosta.

      • Expimot

        Monk oli tosiaan hyvä.
        Samaa mieltä Emmerdalesta, eii kiinnosta enää samalla tavalla kuin ennen.


      • are they?
        Expimot kirjoitti:

        Monk oli tosiaan hyvä.
        Samaa mieltä Emmerdalesta, eii kiinnosta enää samalla tavalla kuin ennen.

        Minäkin katsoin joskus vuosia sitten Emmerdalea. Ei kiinnosta enää. Sarjan ilmapiiri on muuttunut vastenmieliseksi, eivät kai kaikki britit voi olla niin inhottavia toisilleen koko ajan? Vai ovatko?


    • hertta

      The Wire,yksi parhaimmista ikinä
      Borgiat
      Vallan linnake
      Sodan vangit

    • H. Kukkanen

      Frasieriin olen täysin kyllästynyt. Pääsosan esittäjästä on tullut myös epämiellyttävää tietoa. Taitaapi olla meleko ärjy ja äksy ukko todellisuudessa.

      Yksi parhaita sarjoja on CSI,eli vanhat jaksot, joissa vielä on mukana Grissom. Isänmaan puolesta koukuttaa, mutta viime jaksossa putosin vähän kärryiltä. Onhan se vähän... No olkoon. Amerikassa osataan tehdä koukuttavia sarjoja. Alcantaran perhettä on kiva katsoa, kun sattuu hollille.

      • kesäkerttu.

        lemmenviemää, salatut elämät, ruotsin miljonääriäidit hollywoodissa,


      • Ö. Kökkänen

        Frasier on minusta kautta aikojen parhaita sarjoja. Voi katsoa aina uudelleen ja uudelleen.
        Jos pääosan esittäjän minästä olisi kiinni, ei taitaisi kukaan tykätä paljon mistään.
        Olen toki tietoinen, mutta ihmettä se vaikuttaa roolisuoritukseen.

        Yleensä amerikkalaiset lähes kaikki sarjat ovat poliisisarjoja, joita ei toinen toisestaan paljon eroita.


      • juupaeijuu
        Ö. Kökkänen kirjoitti:

        Frasier on minusta kautta aikojen parhaita sarjoja. Voi katsoa aina uudelleen ja uudelleen.
        Jos pääosan esittäjän minästä olisi kiinni, ei taitaisi kukaan tykätä paljon mistään.
        Olen toki tietoinen, mutta ihmettä se vaikuttaa roolisuoritukseen.

        Yleensä amerikkalaiset lähes kaikki sarjat ovat poliisisarjoja, joita ei toinen toisestaan paljon eroita.

        Suhtauduin Frasieriin alun perin niin, että siinä olisi ollut itseironiaa, mutta eipä ollukkaan.


      • Ö. Kökkänen
        juupaeijuu kirjoitti:

        Suhtauduin Frasieriin alun perin niin, että siinä olisi ollut itseironiaa, mutta eipä ollukkaan.

        Kukin näkee, miten näkee.
        Minusta veljesduon koko oleminen on itseironiaa.
        Frasier pedantti, itseäänkorostava, jota kuiten elämä kohtelee nyrkkeilyhanskoin.
        Veljensä neuroottisen siisti. Jollain lailla kumpikin poloisia.
        Kumpikin korostaa tapojensa hienostuneisuutta, joille isä ja Eddie takana nauravat.

        Itseironia minusta on koko sarja aihe.


      • rozzismo
        Ö. Kökkänen kirjoitti:

        Kukin näkee, miten näkee.
        Minusta veljesduon koko oleminen on itseironiaa.
        Frasier pedantti, itseäänkorostava, jota kuiten elämä kohtelee nyrkkeilyhanskoin.
        Veljensä neuroottisen siisti. Jollain lailla kumpikin poloisia.
        Kumpikin korostaa tapojensa hienostuneisuutta, joille isä ja Eddie takana nauravat.

        Itseironia minusta on koko sarja aihe.

        Veljesten keskinäinen snobistinen kilpailu on hauskaa katseltavaa. Roz on aivan mahtava tyyppi, kunpa saisin sellaisen kaverikseni tai ystäväkseni.
        Ja Martin ja Eddie, mikä pari!

        Minusta sarja meni jotenkin pilalle, kun siihen tuotiin Daphnen äiti ja juopot veljet, ne kohtaukset eivät ole hauskoja, lähinnä kiusallisia.


    • ...

      Telkkari lähes aina auki, harvemmin katon varsinaisesti mitään.

      Mutta muutama sarja on, mitä pyrin muistaissani kattomaa. Heartbeat, tottakai. Noita jenkkien rikossarjoja, koska ne on aina hyvin tehty. Mutta mieluusti siis brittijuttuja. Ei oikeastaan mitään niinkuin "linjaa", joistain pitää, joistain ei. Komediaa, draamaa, rikosjuttuja, sitä nyt mitä sattuu milloinkin näkemään.

      Kotimaisista suosikki Märät säpikkäät. Sehän ei itseasiassa ole sinällään sarjascenessä, mutta on siinä teemansa ja ideansa.

      Vaan, alkaneet mainostamaan "Pyhimys", elikkäs tämä Roger Mooren tähdittämä -60 luvun hittisarja. Siitä näytetään väreissä YLE- Teemalla kesällä 47 jaksoa. Jakso joka arkipäivä klo 18.00. Eka jakso näytetään huomenna( siis maanantaina 03.06). Pitää kai virittää joku herätyskello-systeemi, sen koitan katsoa kyllä.

      Noin yleensä, kattelen mieluiten asiaohjelmia ja uutisia. Mutta ei mulla ole mitään sarjojakaan vastaan. Ei vaan aina jaksa innostua. Hitto kun vielä näyttäisivät uusintana High Chapparrallin tai Virginialaisen, viimeks nähnyt -60 luvulla nekin ja ne sentään vaikuttaneet mun ajatusmaailmaan paljon aikanaan :DDDD


      =DW=

      • Sammutusnäppylä siinä parasta on. Siksi minulla ei koskaan TV:tä ole ollutkaan.
        Pelkkää kasaari"juutalaisten" suoltamaa hasbaraa ja pelkkää roskaa ja vääristeltyjä uutisia maailmalta lähes kaikki.
        Valtiontyrannimme silti riistävät osuusmaksun tähän roskaan kaikilta meiltäkin, jotka emme tätä roskaa tarvitse. Se juurikin yhdeltä osaltaan ilmaisee, vallitseeko maassa demokratia vai eliitin tyrannia.


    • Expimot
    • ------

      Mentalist, House, Benidorm, Kuniit ja rohkeat, Kettu, englantilaisia sarjoja, paras oli pokka pitää. Emmerdaleen kyllästyin, en katso näistä mitään joka kerta.

    • lalalalalailaa.

      Emmetaali on nyt lomalla, toki You Tubesta olen katsellut uusiakin jaksoja.
      Eilen alkoi Teemalla Pyhimys.
      Vanhan ajan tyylillä tehtyä, kuvan laatu oli erinomainen.
      Sydämen asialla näkyy jo vaikka kuinka monetta kertaa. Hyvä on silti.

    • Kostoa aloin seurata, mutta jäi pari jaksoa väliin niin seuraaminenkin jäi. Taitaa olla monien "vihaama" salkkarit ainoita, joita suht säännöllisesti katson.
      Tännään tulee leffa, Forrest Gump.. yks parhaita joita tiedän. Sen tallennan, tarvii ensin tarkistaa, ettei jo ole mulla.

    • 12+10

      Brittisarjojen ystävänä Foylen sota. Tulee taas huomenna tosin uusintoina. Ei haittaa.

    • timeandrelativedimen

      Doctor Who, Frendit ja Pasila on nämä lempparit. :3

    • ihastunut5

      Sydämen asialla on hyvä ja ne ihanat -60 luvun kappaleet...

    • liisukka52v

      Minä jäin ihan parin eka jakson jälkeen koukkuun sunnuntai-illan Silta_sarjaan. Siinä on ihan "hypnoottinen" ote. Värimaailma saatu todella kalsaksi ja ihmiset raadollisiksi. Jonkinlaista inhorealismia.

      Toinen, jota seurasin melko tiiviisti oli Borgiat, ihan näyttelijäkaartin takia. Ei hassumpi sarja, taitaa vielä jatkuakin myöhemmin.

      Madmen oli huikea, todella autenttinen miljöö ja puvustus. Kyllähän HBO osaa.

      Katselen telkkaria lähinnä sunnuntai- iltaisin aikaisintaan yhdeksältä, joten otos on vähän kapea. Silloin tällöin elokuvia tulee töllötettyä, jos sattuu suosikki kohdalle. Uusintojahan nuo tuppaavat olemaan.

    • Cloetta...

      Frasier ja Frendit

      Tykkään vanhoista sarjoista ja katson, aina kun mahdollista, Matlockin ja Dallasin. jossa on sitä hupaisaa 80-luvun muotia äärimmillään.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe