OSTIN LENNOT 6.6.-11-6- MALAGAAN. VIEN MIEHENI YLLÄTYSLOMALLE.
AINOA MUTTA ON LENTOJAT LAKSEUDUMME KLO 23.30 ELI MISSÄ KANNATATISI EKA YÖ OLLA (ITSE AJATTELIN MALAGAA)
JA PALUU 11.6. KLO 7:00 ELI MALAGASSA VARMAAN YÖ. MUTTA MITÄ SUOSITTELETTE.
OLISIKO HYVÄ IDEA OTTAA AUTO TOKA PÄIVÄNÄ JA AJAA TORRE, MARBELLA, JA GIBRALTAR?
VAI OLISIKO PAREMPI ANDALUSIA KIERROS?? SUOSITELKAA!
MISSÄ YÖ KUN LENTO KESKIYÖLLÄ
6
774
Vastaukset
- 67mike
Jääkää lentokentän express hotelliin yöksi. Hyvä ja kohtuuhintainen. Aamulla vuokraatte auton lentokentältä Autokatti.fi, sekin hyvä ja kohtuuhintainen.
- pirkken
Jos vuokraatte auton niin ajakaa päiväkäynnille Rondaan. Hieno paikka, myös matkalla vaikuttavia maisemia mm Malagasta ajettaessa Rondaan.
Riippuu missä viikon vietätte, mutta autoa ei kannata vuokrata "naapuri"kaupunkia ajatellen Fuge-Torre välille, junalla tai bussilla ja kävellen parempi. - matkaa suunnitteleva
21EVELIINA
Hei missäpäin rannikkoa olitte ja kerkesikö 5 yön matkalla katsoa kaikki nähtävyydet ?- hiphophoijaa
No ei varmasti ehdi ........
Suosittelisin jättämään "nähtävyyksien perässä juoksemisen" vähemmälle, ja nauttimaan olosta enemmän.
Tietenkin pitää olla hotelli heti kentän luona menen-tulle, ja väliajalle korkeintaan kahdessa paikassa majoitus, jois on alle viikon matka kysymyksessä.
Parin viikon reissulle jo voisi puolenkymmentä kylää valita etapeiksi.
Syrjäkylälle pois turistikuvioista noin lyhyellä matkalla.
Kolmen päivän autonvuokraus ja osa iha rennosti bussikyydillä. Ne ovat reilusti halvempia kuin Suomessa.- Amigo
Mulla kanssa lento joka laskeutuu 4.8 klo 0.40, niin otin hotellin Torremolinoksesta, Apartmentos Bajillo, josta tulevat veloituksetta noutamaan kentältä. Vaihtoehtona ottaa ensimmäiseksi yöksi lentokenttähotelli kun respat ovat ylensä suljettuina yöaikaan. Bajillossa respa auki 24 h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483