Miksi?

Miksi tällakin palstalla, toistuvasti ja aina, väitetäan viestejä tyhjänpäiväisiksi ja huonoksi.

Minä tiedän kokemuksesta, että asia on helposti korjattavisssa.

Kirjoittakaa itse sellainen hyväsisältöinen kaikenkattava viesti, joka ihanuudellaan ihan tyrmää avaajankin.

Saatte nähdä, että tähänkin joku vastaa ja ellei vastaa, niin minä vastaan itse. En toki Ruuneperinä vaan jonain "kiikun kaakun kirjoittajana", josta ette tiedä mitään.

26

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On erilaisia ihmisiä, niin täällä kuin muuallakin. Olemmehan varmaan jokainen tavanneet heitä, jotka eivät helposti innostu mistään ehdotuksista.
      Heidän on helppo lausua latistava mielipide, jos ei tarjonta ole mieleistä.

      Niissä harvoissa yhteisöissä missä olen ollut mukana ideoimassa ohjelmia ( partiojuhlat, kyläjuhlien huvitoimikunta) on aina löytynyt ideoiden teilaajia.

      Ei se minuun vaikuttanut silloin, eikä tälläkään palstalla. Epäkohteliasta on moittia, kannustamisella saa parempaa jälkeä, mutta mielipiteen voi toki sanoa palstan tasostakin.

      Saattaa myös olla, että palsta on muodostunut liian tärkeäksi heille, joilla ulkopuolinen elämä ei anna kovin paljon virikkeitä.

      Silloin voi pettyä, jos ei aiheet anna paljon mieltä kohottavaa sisällöltään!

      Ei kukaan voi yltää huippusuorituksiin joka kerta, minusta täällä löytyy monia persoonallisia kirjoittajia, tosin heitäkin joiden personallisuuteen on vain kevyt pintaraapaisu. Jotkut hupun alla peräti tuntemattomia.

      Juuri he valittavat usein, että vastataan mieluimmin tutuille. Olen samaa mieltä, vastaan mieluimmin niille, jotka on uskaltautuneet antamaan itsestään normaaliin kanssakäymiseen tunnistettavuuden ihmisinä ja yksilöinä.

      Silloin voi minulle ainakin, palsta parhaimmillaan olla se keidas, josta saa mielihyvää, ja joskus ihan uusia näköalojakin!

    • huono kirjottaja

      Taas tuollainen negatiivisia asioita kaiveleva aloitus. Sinä itse olet nostanut jotkut kitjoittajat jalustalle, viimeksi Maalaismies ja Lyyli saivat palstan kautta aikojen parhaitten kirjoittajien palkinnot. Ja muutamaa muutakin olet kehunut ja toisia taas lytännyt. Itse teet sitä mistä nyt taas muita moitit.
      Eikö sitä ihanuutta pitäisi etsiämuualta kuin toisten palsta kirjoituksista ? Hieno kesäpäivä, mene sinäkin ulos vaikka puistoon istumaan ja tuulettamaan päätäsi.

      • parhaat olivat

        K O P I O Ruuneperin aloituksen tekstistä sinulle < huono kirjoittaja>
        Miksi tällakin palstalla, toistuvasti ja aina, väitetäan viestejä tyhjänpäiväisiksi ja huonoksi.

        Minä tiedän kokemuksesta, että asia on helposti korjattavisssa.

        Kirjoittakaa itse sellainen hyväsisältöinen kaikenkattava viesti, joka ihanuudellaan ihan tyrmää avaajankin.

        Missä hän moittii muiden kirjoituksia?

        Palstalla ei ole ollut, eikä ole nytkään yhtään Maalaismiehen ja Lyylin veroista kirjoittajaa ja minä sen kehumisen tuolla aloitin, Ruuneperi vastasi viestiiini ja hän oli samaa mieltä.
        Voitko Sinä " huono kirjoittaja" väittää muuta?


    • Hei! Elämässä on osa ihmisiä,jotka tekevät kaikenlaista ja sitten ne,jotka arvostelevat.:) Näin se menee! Olen ollut myös mukana,laatimassa ohjelmia ikä-ihmisille. Toiveita esitetään,mutta kun kysyy tarkemmin,mitä oikein haluatte,niin vastauksia ei tule.. Siis ,on helppoa arvostella,mutta rakentavia ehdotuksia,ei vaan keksitä minkäänlaisia..Pelkät ehdotukset; jotakin tai jonnekin menoa,ei minusta ole oikeita vastauksia.. Varrmaan ,joka paikassa, samanlaista.
      Täällä palstalla,voisimme jakaa kokemuksiamme elämästä,kun tämä on kuitenkin,meidän ikäisille tarkoitettu.. On täällä ollut paljon ,mielenkiintoisia ketjuja..
      Jos joku ei niistä pidä,niin voi laittaa itse sellaisen,mikä kiinnostaa. Kivaa lukea ,erilaisia ajatuksia..Välilä menevät ketjut pilalle,sentähden,kun arvostellaan kirjoittajien mielipiteitä.. Jokainenhan voi olla,mitä mieltä haluavat.. Iloa päivään! t.Irkku

    • Miksi juurikin SINÄ

      aina lyttäät tätä mehevintä palstaa, mikä Suomi24'stä löytyykään??
      Täällä on toimivaa älyä ja aikaansa seuraavia aloituksia. Muuaalla asiat ovat todella huonosti. Itsekin paheksuvat.

      • Ruuneperi juuri itse

        on aina marisemassa, sitä on kauhea lukea.


      • Ruuneperi juuri itse kirjoitti:

        on aina marisemassa, sitä on kauhea lukea.

        Mistä muka marisin? Ihmettelin vain, miksi palstaa pidetään niin olemattomana ja köyhänä?

        Huomautin, että itse kukin voi omilla kirjoituksillaan tilannetta muuttaa.


      • luettu ja ymmärretty
        Ruuneperi kirjoitti:

        Mistä muka marisin? Ihmettelin vain, miksi palstaa pidetään niin olemattomana ja köyhänä?

        Huomautin, että itse kukin voi omilla kirjoituksillaan tilannetta muuttaa.

        Täällä ei saa kehua ketään,
        mutta ei myöskään moittia.
        Heti tulee vastaus jossa olet väärässä, tai vähintäänkin olet nainen joka kehuu miestä, tai mies joka kehuu naista, tai joku sisäpiiriläinen joka kehuu toista samanmielistä ja tuttua. Kysytään usein, miksi ette juttele viesteillen!

        Olen kanssasi samaa mieltä, Ruuneperi.
        Täällä löytyy kirjoittajien mielestä vain turhaa höpinää, ei mitään kiinnosytavaa, ei mitään asiaa, ei mitään, ei mitään... ja kuitenkin palstalle kirjoitetaan päivittäin kymmeniä viestejä.

        Mihin vastataan, jos kerran ei ole asiaa?
        Vastataan moittimalla muita ja valiitamalla kun ei ole mitään...!!!

        Ruuneperi sanoi asian niin kuin se on ja heti oli vastaamassa joku jolle luetun ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia.

        NAURETAAN KESÄLLE JA KOKO VALITTAVALLE SÄTTIKANSALLE.


    • kaisu-liisa

      Kukin jos laittaa oman kätensä omaan poveen, ja miettii, mitä on tullut sanottua, löytää totuuden hyvin läheltä itseään, ja omaa sydäntään.

      Täällä kun kaikki olemme vain ja ainoastaan yhtälaisia kirjoittajia, joilla jokaisella on oikeus kirjoittaa omilla tiedoillaan ja taidoillaan, ja sen on riitettävä ihan jokaiselle.

      • 20 oli tulos

        Moittiko joku?
        Otin kantaa mielipiteisiin, ei korjoitusten älyyn ja laatuun, kieliopilliseen oikeinkirjoitukseen yms.

        Liikaa vain moititaan palstaa asiattomuudesta ja mielenkiinnottomuudesta, siksi, jokainen saakin miettiä moittiko palstaa, muita kirjoittajia ja mielipiteitä, vai kirjoittiko vain sellaista jonka voi allekirjoittaa omalla nimellä, tai sanoa naamat vastakkain.
        Seison sanojeni takana, julkisestikin.


      • kaisu-liisa
        20 oli tulos kirjoitti:

        Moittiko joku?
        Otin kantaa mielipiteisiin, ei korjoitusten älyyn ja laatuun, kieliopilliseen oikeinkirjoitukseen yms.

        Liikaa vain moititaan palstaa asiattomuudesta ja mielenkiinnottomuudesta, siksi, jokainen saakin miettiä moittiko palstaa, muita kirjoittajia ja mielipiteitä, vai kirjoittiko vain sellaista jonka voi allekirjoittaa omalla nimellä, tai sanoa naamat vastakkain.
        Seison sanojeni takana, julkisestikin.

        Vastaa hälle, jolle vastaus kuuluu.
        Minulla ei tulisi mieleenkään moittia muita, kun en itse ole muita ylempänä.

        Minä vastasin aloittajalle, en sinulle.


      • 20 oli tulos
        kaisu-liisa kirjoitti:

        Vastaa hälle, jolle vastaus kuuluu.
        Minulla ei tulisi mieleenkään moittia muita, kun en itse ole muita ylempänä.

        Minä vastasin aloittajalle, en sinulle.

        Minä vastasin Sinulle k-l


      • kaisu-liisa
        20 oli tulos kirjoitti:

        Minä vastasin Sinulle k-l

        Minä toivon tosiaankin, ettet sinä eikä kukaan muukaan moiti ketään.

        Missä minä moitin ketään, vastaapa nyt julkisesti.


      • kuka olet sinä
        20 oli tulos kirjoitti:

        Moittiko joku?
        Otin kantaa mielipiteisiin, ei korjoitusten älyyn ja laatuun, kieliopilliseen oikeinkirjoitukseen yms.

        Liikaa vain moititaan palstaa asiattomuudesta ja mielenkiinnottomuudesta, siksi, jokainen saakin miettiä moittiko palstaa, muita kirjoittajia ja mielipiteitä, vai kirjoittiko vain sellaista jonka voi allekirjoittaa omalla nimellä, tai sanoa naamat vastakkain.
        Seison sanojeni takana, julkisestikin.

        Sanojesi takana seisoja, niin on Suuria sanoja ettei naista näy,
        itsekehu vaan haiskahtaa tutulle.


      • 20 oli tulos
        kuka olet sinä kirjoitti:

        Sanojesi takana seisoja, niin on Suuria sanoja ettei naista näy,
        itsekehu vaan haiskahtaa tutulle.

        ---> kuka olet sinä:lle

        Oletko varma, että olen nainen?
        Luulo ei ole tiedon väärtti, sanotaan ja se on totta. Älä luule mitään kohdallani.


    • Hei! Katsokaapa 60 palstaa, siellä on meneillään samasta aiheesta otsikkona Palstan kuivuus:D

      Kyllä siellä hauskasti kehutaankin toisiaan, ja moikataan, mutta taitaa olla enemmän rekattuja mukana.

      Ihan söpöstikin vastaavat toisilleen ja käsittelevät eri tyylimuotoja! Se mikä oli minusta järkevä kommentti oli että:

      ***Pitäisikö heidän, jotka palstalla viihtyvät, viihdyttää heitä jotka eivät viihdy?***

      Joskus vaikuttaa kyllä siltä, siinä olis hieman miettimistä.

      • '''''''

        Mitä ihmeen rekattuja enemmän. Yhden käden laskettavat, aina samat äänessä olevat.

        Varmaan palstoilla olisi parempi viihtyvyys, jos ei aina arvosteltaisi vain muita.


    • 100+101

      JA aina moititaan niitä jotka kirjoittavat omilla mielipiteillä, jos jonkun on peiliin katsominensed on nyt aloittaja.

      Se mitä aikojen saatossa kukin on tehnyt ja oppinut. tähänkö on tultu,
      vapaa aikana voisi keskustella jA SIIHEN EI KUULU MOITTEET.

      • eiköhän kakki

        omilla mielipiteillä, mutta joskus hyväpitää ne vain ominaan. Mikä hinku on aina itseään korostaa että OMILLA.


    • minä-vaan

      Kirjoitukset osoittavat KYLLÄSTYMISTÄ tähän palstaan, mutta onko tähän pakko tulla. Jos on niin nettiriippuvuus on dg.
      Itselleenhän ihminen on kiukkuinen kun muita moitti
      mutta kuitenkin
      tuuli hiljaa henkäilee
      aalto vapaa välkkyilee
      pikkulinu huoleton
      laulelee nyt kesä on..

    • lukija yx

      Joka tapauksessa on tämä haukutun Ruuneperin aloitus 10 TOP listalla jo nyt!

    • enkelitön

      Minne ovatkaan kadonneet kaikki enkelien suunnitelmat.

      • ? -- ?

        Josko siivet on nypitty, kuin kärpäseltä?


    • Kiikun Kaakun

      Mitä korjaamista muka 70 plussassa? oletkos Ruuneperi nähnyt muiden palstojen surullisen surkeankuivan tila? Tää palsta on mielettömän muheva, kaikkein paras.

    • Onhan noita valittajia, joiden mielestä kirjoittelu on "kuivaa" ja vääriä aiheita ja jopa asiaakin puuttuu.

      Kyllä palsta muodostuu kaikista kirjoittajista. Enimmäkseen vain luen, kyllä tämä 70 palsta mielestäni ihan vertailunkin kestää. Ihan hyvin on moni ketju luistanut ja joukossa asiaakin. En kyllä ala valittamaan, eihän tämä "palvelutalo" lienekään. Jos sattuisin innostumaan ja tuntisin tarvetta, ryntäisin kyllä sekaan hämmentämään. Ei kainouteni ole syy, eikä pelkonikaan.

      Eihän voi ajatella, että kaikki toimisivat joidenkin epämääräisten mielihalujen mielihalujen mukaan. Itsensä ne on esille nostettava. Esim. politiikka on monelle mörkö, josta ei halua kuullakaan, joillekin pitää olla lyhyt, toisille pitkä viesti. Kyllä kävijöitä niin monta sorttia, että ei heitä saa mahtumaan samaan muottiin. Ja niin pitääkin olla.
      Jos jotkut avaukset ja viestit eivät kiinnosta, voihan ne hyvin ohittaa. Miksi niitä jäisi nälvimään?

      Minusta on jotenkin sekavaa, kuinka suhtautua mielipiteisiin. Tässäkin ketjussa on valitettu, että joku, jotkut heti "tyrmää mielipiteen." Eikö sitten saisi olla erimieltä mielipiteestä? Pitääkö siitä vetää heti herne nenuunsa, jos toinen esittää erilaisen käsityksensä? Ei kai paljon kaivattu suvaitsevaisuus voi mennä mahdottomuuksiinkaan.

      Kukin käyttää aikansa mielihalujensa mukaan, väkisin vääntämien on turhaa. Se aika, jolloin leivän vuoksi ponnistelin töissä " työnantajan valvonnan ja ohjeiden mukaan", on takanani. Niin myös väliin turhanpäiväisiltä "paskatöiltä" vaikuttaneet hommat. Eläkeläinen voi valikoida hommansa mielenkiintonsa mukaan ilman tuotantotavoitetta.
      Niin myös kirjoittelun.

    • ittrok

      kaikki tietää kaikista jotakin, eihän näillä palstoilla muuten käytäisikään jos ei oltais toista vastaan, asioistahan ei täällä nykyään enää kirjoitella, muuta kuin oho minä menin kauppaan ostin voi paketin ja niin edelleen ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe