Koiranpentu pilasi juhlat

reetta.

En itse valita, mutta monet vieraat nyrpistivät nenäänsä kun ei vielä sisäsiistiksi oppinut pentukoira jota pidettiin yhdessä huoneessa vierailun ajan pakersi sanomalehdille hajuisan kasan ja vaikka se korjattiin heti ja laitettiin tuuletus päälle niin ei se haju heti häipynyt.

Tämä tapahtui vähän ennen kun vieraat alkovat nauttia pöydän antimista ja koira on siskoni silmänterä.

77

5343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellasta se on

      Sellaisia ne koiravauvat ovat. Kuten ihmisvauvatkin. Odotahan kun siskosi saa lapsen ja viettelette vaavin ristiäis- ja muita juhlia. Kaikki tietysti haluaa paijaa vaavia, mutta sitten tapahtuukin ohops ja hyh-hyh! Ja tietysti vielä sen lapsia inhoavan sukulaistädin sylissä joka on pakotettu ottamaan kotivalo sylkkyyn. Vielä kun vaippa vähän falskaa ja on mehut ja sinapit tädin koltulla.

      Mutta no, näitä sattuu. Elämää se vain on, ei kummempaa.

      • Yööööööööööööök

        Voi helvetti kun mua etoo, kun verrataan ihmislasta tai muuta perheenjäsentä koiraan!! Koira ei ole perheenjäsen, kuten ihmiset, vaan lemmikki. Yöööööööööööööööööööök! Eikä koirien tarvi juosta/olla juhlissa vieraitten seassa. Kaikki eivät todellakaan pidä koirista/kissoista!


      • Jos et kerran
        Yööööööööööööök kirjoitti:

        Voi helvetti kun mua etoo, kun verrataan ihmislasta tai muuta perheenjäsentä koiraan!! Koira ei ole perheenjäsen, kuten ihmiset, vaan lemmikki. Yöööööööööööööööööööök! Eikä koirien tarvi juosta/olla juhlissa vieraitten seassa. Kaikki eivät todellakaan pidä koirista/kissoista!

        pidä niistä, niin pidä omat juhlasi sitten muualla. Äläkä tule kuokkimaan muiden juhlia. Kaikki eivät ole kuten sinä vaan jopa pitävät koirista/kissoista.

        Elämä on yksinkertaista kun sen oivaltaa, ystävä hyvä!


      • Näin se vaan menee!
        Yööööööööööööök kirjoitti:

        Voi helvetti kun mua etoo, kun verrataan ihmislasta tai muuta perheenjäsentä koiraan!! Koira ei ole perheenjäsen, kuten ihmiset, vaan lemmikki. Yöööööööööööööööööööök! Eikä koirien tarvi juosta/olla juhlissa vieraitten seassa. Kaikki eivät todellakaan pidä koirista/kissoista!

        Etoo tai ei, mutta kyllä se koira on perheenjäsen monessa kodissa. Kyllä moni vaavi jää toiseksi näissä karkeloissa - ei voi mittään !


      • Syyslilja
        Näin se vaan menee! kirjoitti:

        Etoo tai ei, mutta kyllä se koira on perheenjäsen monessa kodissa. Kyllä moni vaavi jää toiseksi näissä karkeloissa - ei voi mittään !

        Kyllä se on ihmeellistä jos koira on lasta tärkeämpi. Olen kurkkuani myöten kyllästynyt näihin räksyttäjiin. Miks niitä pitää kaikilla olla. Vaikka ei kotona juuri oltaisikaan, niin siellä se rakki paskaa pitelee hampaat irvessä pitkän päivän.


    • Laadukkaat vieraat?!

      Olisi pitänyt valita vieraansa paremmin. Jos pentukoira tekee kakit toisessa huoneessa ja ne heti siivotaan pois niin turha siinä on hienohelmojen nyrpistellä.

      Tosiaan koira ja lapsiperheessä sattuu kaikenlaista, olikohan teillä erittäin outoja vieraita?
      Enpä ole ennen kuullut, että juhlat menisivä PILALLE näin vähäpätöisen asian takia.

    • Tapoja on...
      • kuka kakkaa???

        Nämä sun hienot vieraat ei ilmeisesti kakkaa ollenkaan?Tai jos joskus kakkaavatkin,kakka tulee juuri sillon maanantaiaamuna klo 8:21:34,on vaaleenpunasta ja tuoksuu ruusuille.Voi että kuinka hienoo väkee.Olis pitäny ummettaa ja piilottaa mokoma penikka ja vasta skumppakestien jälkeen kakattaa se tahditon moukka vaikka laksatiiveilla.Niin mäkin aina teen ku mulle tulee kylään kakkaamattomia parempia ihmisiä.Koira kärsii,mutta pääasia ettei kellekään paljastu että mun koira kakkaa.Itekin laitan aina tulpan takapuoleen,jos laktoosi-intoleranssi alkaa vaivata.Ehe ehe.Tää oli just sängystä nousseen krapulaisen tollon väsynyttä hepuliläppää,älkäähän piitatko. :D


      • Laadukkaat vieraat?!
        kuka kakkaa??? kirjoitti:

        Nämä sun hienot vieraat ei ilmeisesti kakkaa ollenkaan?Tai jos joskus kakkaavatkin,kakka tulee juuri sillon maanantaiaamuna klo 8:21:34,on vaaleenpunasta ja tuoksuu ruusuille.Voi että kuinka hienoo väkee.Olis pitäny ummettaa ja piilottaa mokoma penikka ja vasta skumppakestien jälkeen kakattaa se tahditon moukka vaikka laksatiiveilla.Niin mäkin aina teen ku mulle tulee kylään kakkaamattomia parempia ihmisiä.Koira kärsii,mutta pääasia ettei kellekään paljastu että mun koira kakkaa.Itekin laitan aina tulpan takapuoleen,jos laktoosi-intoleranssi alkaa vaivata.Ehe ehe.Tää oli just sängystä nousseen krapulaisen tollon väsynyttä hepuliläppää,älkäähän piitatko. :D

        Toi oli just sopivaa läppää! Älkää hyvät paremmista piireistä olevat ihmiset menkö ollenkaan tuollaisiin huusholleihin.
        Tulee niin kova järkytys kun paljastuu, että toiseen huoneeseen on uskallettu piilottaa joku paskantava kirppukasa.

        Älkääkä te tavalliset ihmiset kutsuko enään ikinä tuollaisia hienostolaisia pilaamaan juhlianne!

        Omat koiranne pistätte myös kärsimään kun ei voi viedä ulos kakille, näiden nyrppyjen takia. Vaan pitää ne piiloon pistää :( hyi teittii!


      • 1122334455667788
        Laadukkaat vieraat?! kirjoitti:

        Toi oli just sopivaa läppää! Älkää hyvät paremmista piireistä olevat ihmiset menkö ollenkaan tuollaisiin huusholleihin.
        Tulee niin kova järkytys kun paljastuu, että toiseen huoneeseen on uskallettu piilottaa joku paskantava kirppukasa.

        Älkääkä te tavalliset ihmiset kutsuko enään ikinä tuollaisia hienostolaisia pilaamaan juhlianne!

        Omat koiranne pistätte myös kärsimään kun ei voi viedä ulos kakille, näiden nyrppyjen takia. Vaan pitää ne piiloon pistää :( hyi teittii!

        Joo. Eihän muumipeikotkaan tartte hyysiä. Tuuve-jönssönni ei antannu piirtäjien pyöräyttää muumeille hännän alle mitään ylimääräistä. Siispä jokaisen nirpan pitäis hommata oma kotimuumi. Ei mitään muuta elukkaa. Siksihän muumit ovatkin niiiin "lihavia". Saisi samalla vierakset haukkua sitä lihavaksi, ettei tartteisi muita haukkua. Haukkuminen on koiran tehtävä. Olis himakin siisti, kun oma kotimuumi ei sottaisi paikkoja eikä pilaisi juhlakalua ja-tai -fiilistä luonnollisen tarpeensa yllättäessä.


      • Kerrostalohaitta

        Kertokaa nyt hyvät koiranomistajat,että mitä iloa siitä paskatehtaasta oikeasti on?

        Tai siis,kattaako ne ilot todella kaiken sen sotkemisen,räntäsateessa ulkoilun ja matkustusrajoitukset..?


      • Laura&koirat <3
        Kerrostalohaitta kirjoitti:

        Kertokaa nyt hyvät koiranomistajat,että mitä iloa siitä paskatehtaasta oikeasti on?

        Tai siis,kattaako ne ilot todella kaiken sen sotkemisen,räntäsateessa ulkoilun ja matkustusrajoitukset..?

        Jokapäiväset imuroinnit,nartun juoksuajat,kustannukset ruuasta ja eläinlääkäristä,pentuajan pahat työt,heiluvien häntien tekemät vahingot,kuolat puhtaalla paidalla,joittenkin ennakkoluulot jostain rodusta,rutinoitunut tapa olla&elää,jne... Nikki kerrostalohaitta,onko sulla koiraa,ei varmasti. Entä lasta? Sama pätee lapsiinkin,ei toi lista kirjaimellisesti,mutta isoks osaks ja suhteutettuna suuremmakskin. Mulla on kaks saksanpaimenkoiraa,joista toinen vielä alle vuotias juniori,mun miehellä kaks lasta,ja itse teen jonkun verran lasten kanssa töitä. Vastaus sun kysymykseen: KYLLÄ SE KANNATTAA!!!!! Perustelkoon joku muu koiraihminen,äiti,isä,tai vaikka koiria&lapsia -perhe. Sun ei oo pakko ymmärtää,eikä koiraa hankkia,edes täytettyä sorsaa seinälles eikä jauhelihapakettia,vaiva kun siitäkin,tuotantoketjulle ja sulle myös kun siitä jotakin väsäät. Ruuanhaju rappukäytävässä on haitta,samaten yöt itkevä vauva,mut sellasista EI pidä häiriintyä ainakaan niin että alkaa keskustelupalstoilla moisia kysellä. Vastaus ei varmaan tullu puskista. Jokanen valitkoon itse mitä hankkii ja mitä ei. Aamu(?)äreenä ehkä provosoiduin,mut sut niin helppo stereotypioida. Koitetaan sietää kaikki toisiamme,kun betonielementtilokerikossa elämme. :)


      • lilmiss-
        Kerrostalohaitta kirjoitti:

        Kertokaa nyt hyvät koiranomistajat,että mitä iloa siitä paskatehtaasta oikeasti on?

        Tai siis,kattaako ne ilot todella kaiken sen sotkemisen,räntäsateessa ulkoilun ja matkustusrajoitukset..?

        Kertokaa nyt hyvät koiranomistajat,että mitä iloa siitä paskatehtaasta oikeasti on?

        Tai siis,kattaako ne ilot todella kaiken sen sotkemisen,räntäsateessa ulkoilun ja matkustusrajoitukset..?

        - Kyllä 200% mutta mitkä hemmetin matkustusrajoitukset? Kyllä mulla ainakin kaks isoo koiraa kulkee loistavasti mukana..


      • kuka kakkaa??? kirjoitti:

        Nämä sun hienot vieraat ei ilmeisesti kakkaa ollenkaan?Tai jos joskus kakkaavatkin,kakka tulee juuri sillon maanantaiaamuna klo 8:21:34,on vaaleenpunasta ja tuoksuu ruusuille.Voi että kuinka hienoo väkee.Olis pitäny ummettaa ja piilottaa mokoma penikka ja vasta skumppakestien jälkeen kakattaa se tahditon moukka vaikka laksatiiveilla.Niin mäkin aina teen ku mulle tulee kylään kakkaamattomia parempia ihmisiä.Koira kärsii,mutta pääasia ettei kellekään paljastu että mun koira kakkaa.Itekin laitan aina tulpan takapuoleen,jos laktoosi-intoleranssi alkaa vaivata.Ehe ehe.Tää oli just sängystä nousseen krapulaisen tollon väsynyttä hepuliläppää,älkäähän piitatko. :D

        Hajosin.. XD , sain kyl päivän piristyksen tuosta kommentistasi...KIITOS :D !!

        Itselläkin sakemanni kotona, ja joskus hajuhaittojakin, mutta ei meillä hienoja ihmisiä olekaan,,,paitsi ne muutamat sukulaiset jotka ei kakkaa,,,ja keräähntyvätkin ensi viikolla siskoni lapsen rippijuhliin, no oneksi heillä ei ole koiraa...


      • Kerrostalohaitta kirjoitti:

        Kertokaa nyt hyvät koiranomistajat,että mitä iloa siitä paskatehtaasta oikeasti on?

        Tai siis,kattaako ne ilot todella kaiken sen sotkemisen,räntäsateessa ulkoilun ja matkustusrajoitukset..?

        kerro nyt toki ihmeesssä koiravihaaja, että mitä iloa sinun kaltaisistasi ihmisistä oikeasti on ?


      • Laura&koirat <3
        hunajainen79 kirjoitti:

        kerro nyt toki ihmeesssä koiravihaaja, että mitä iloa sinun kaltaisistasi ihmisistä oikeasti on ?

        Hunajainen79,niistä on se ilo,että saa päivän naurut heti aamusta. Ja jos vastaheränneistä aivoista jotakin nasevaa irtoo,voi tähän(kin) ketjuun kirjotellessa harjottaa omia verbaaliakrobaattisia taitojaan,olettamatta kuitenkaan että ryppyotsaset möllit ja muut surulliset umpimielet mitään ymmärtäis saati sitte alkasivat ajatella ambivalentisti. Tää koko kihisevä ja kuhiseva Suomi24 on aivan parasta hauskaa mitä intterneetin ihmemaasta löytyy! Lisää nyrpistelyä ja kakkaavia koiranpentuja!!! Harmi ku toi oma saksanpaimenkakara oppinu sisäsiistiks. Toisaalta,voisin juottaa sille kahvia ja syöttää mätiä munia,ku huomenna tulee paikallisten persujen koko kerma syömään kolme viikkoo sitte leipomaani pullaa. Tarjolla myös hapansilakkaa ja janojuomaks puolivalmista kiljua. Vaikka mieli tekis ite jo alotella,hillitsen mieleni ja evästän tänään raakaa kaalia,säilykeherneitä,pellavan siemeniä ja pilaantunutta piimää. Ja sitten meillä kaikilla on niin mukavata ja nauretaan niin että tissit irtoo!


      • eiallerginen
        Kerrostalohaitta kirjoitti:

        Kertokaa nyt hyvät koiranomistajat,että mitä iloa siitä paskatehtaasta oikeasti on?

        Tai siis,kattaako ne ilot todella kaiken sen sotkemisen,räntäsateessa ulkoilun ja matkustusrajoitukset..?

        Taidat olla joku typerä allergikko jonka herkkä nenä ei kestä mitään.Toivottavasti teidät hävitetään kun haittaatte ihmisen kehitystä turhine allergionenne tappakaa ittenne oikeesti.


      • Laura&koirat <3 kirjoitti:

        Hunajainen79,niistä on se ilo,että saa päivän naurut heti aamusta. Ja jos vastaheränneistä aivoista jotakin nasevaa irtoo,voi tähän(kin) ketjuun kirjotellessa harjottaa omia verbaaliakrobaattisia taitojaan,olettamatta kuitenkaan että ryppyotsaset möllit ja muut surulliset umpimielet mitään ymmärtäis saati sitte alkasivat ajatella ambivalentisti. Tää koko kihisevä ja kuhiseva Suomi24 on aivan parasta hauskaa mitä intterneetin ihmemaasta löytyy! Lisää nyrpistelyä ja kakkaavia koiranpentuja!!! Harmi ku toi oma saksanpaimenkakara oppinu sisäsiistiks. Toisaalta,voisin juottaa sille kahvia ja syöttää mätiä munia,ku huomenna tulee paikallisten persujen koko kerma syömään kolme viikkoo sitte leipomaani pullaa. Tarjolla myös hapansilakkaa ja janojuomaks puolivalmista kiljua. Vaikka mieli tekis ite jo alotella,hillitsen mieleni ja evästän tänään raakaa kaalia,säilykeherneitä,pellavan siemeniä ja pilaantunutta piimää. Ja sitten meillä kaikilla on niin mukavata ja nauretaan niin että tissit irtoo!

        juu olet 100% oikeassa tuossa, minäkin niin monet vatsakivut naurusta ulvoen saanut juurikin näiden ihmisten ansiosta :D !!

        Todellakin, heitä tarvitaan, kiitos kun vastasit, nyt tiedän ;)

        Oma sakemanninikin on myöskin sisäsiisti, ripulia lukuunottamatta \(._.)/


      • ulkonakin on kivaa
        lilmiss- kirjoitti:

        Kertokaa nyt hyvät koiranomistajat,että mitä iloa siitä paskatehtaasta oikeasti on?

        Tai siis,kattaako ne ilot todella kaiken sen sotkemisen,räntäsateessa ulkoilun ja matkustusrajoitukset..?

        - Kyllä 200% mutta mitkä hemmetin matkustusrajoitukset? Kyllä mulla ainakin kaks isoo koiraa kulkee loistavasti mukana..

        Juuri noin. Sitäpaitsi koira ehkäisee verenpainetta, koira ehkäisee masennusta jne. Ja vain koiran kanssa näkee vuodenaikojen vaihtelut kunnolla, esim. metsässä, itse en ilman koiraa seurannut luontoa juuri yhtään.


      • Kerrostalohaitta
        lilmiss- kirjoitti:

        Kertokaa nyt hyvät koiranomistajat,että mitä iloa siitä paskatehtaasta oikeasti on?

        Tai siis,kattaako ne ilot todella kaiken sen sotkemisen,räntäsateessa ulkoilun ja matkustusrajoitukset..?

        - Kyllä 200% mutta mitkä hemmetin matkustusrajoitukset? Kyllä mulla ainakin kaks isoo koiraa kulkee loistavasti mukana..

        Pitää sit vääntää rautalangasta..

        Kaippa ne koirat saa mukaan etelänmatkalle,mutta toinen asia on löytää hotelli,joka suostuu ne saman katon alle ihmisten kanssa majoittamaan.
        Extempore-lähdöt,risteilyt,tai hauskan ravintolaillan jatkaminen pidempään ei onnistu.

        Mutta,ethän sinä käy missään,saati edes ravintoloissa.
        No,et kai kun sulla on se koira.. =)


      • Kerrostalohaitta
        Laura&koirat <3 kirjoitti:

        Jokapäiväset imuroinnit,nartun juoksuajat,kustannukset ruuasta ja eläinlääkäristä,pentuajan pahat työt,heiluvien häntien tekemät vahingot,kuolat puhtaalla paidalla,joittenkin ennakkoluulot jostain rodusta,rutinoitunut tapa olla&elää,jne... Nikki kerrostalohaitta,onko sulla koiraa,ei varmasti. Entä lasta? Sama pätee lapsiinkin,ei toi lista kirjaimellisesti,mutta isoks osaks ja suhteutettuna suuremmakskin. Mulla on kaks saksanpaimenkoiraa,joista toinen vielä alle vuotias juniori,mun miehellä kaks lasta,ja itse teen jonkun verran lasten kanssa töitä. Vastaus sun kysymykseen: KYLLÄ SE KANNATTAA!!!!! Perustelkoon joku muu koiraihminen,äiti,isä,tai vaikka koiria&lapsia -perhe. Sun ei oo pakko ymmärtää,eikä koiraa hankkia,edes täytettyä sorsaa seinälles eikä jauhelihapakettia,vaiva kun siitäkin,tuotantoketjulle ja sulle myös kun siitä jotakin väsäät. Ruuanhaju rappukäytävässä on haitta,samaten yöt itkevä vauva,mut sellasista EI pidä häiriintyä ainakaan niin että alkaa keskustelupalstoilla moisia kysellä. Vastaus ei varmaan tullu puskista. Jokanen valitkoon itse mitä hankkii ja mitä ei. Aamu(?)äreenä ehkä provosoiduin,mut sut niin helppo stereotypioida. Koitetaan sietää kaikki toisiamme,kun betonielementtilokerikossa elämme. :)

        On lapset ja lemmikkieläin myös,ei tosin koiraa.

        Mä tuossa kyselin,et mitä ihmeen iloa koirasta on,mutta kaikki luettelee vain haittoja,kuten sinäkin.

        Hyödyistä kukaan ei puhu mitään.
        Koirien ja eläintenvihaajaksi kyllä osataan nimitellä.

        Joku mainitsi terveyshyödyt,stressin ja verenpaineen vähenemisen myötä.
        Tutkimustulokset taitavat olla samaa tasoa kuin kahvin ja punaviinin suhteen,joten jätän ne huomiotta.

        Kerrostaloissa haukunta häiritsee jonkun verran.
        Ei niin,etteikö nukuttua saisi,mutta ihmettelyä se naapurin koiran haukunta herättää,että onkohan siellä kaikki hyvin.

        Mieluiten olisin ihmettelemättä..


      • 342
        hunajainen79 kirjoitti:

        juu olet 100% oikeassa tuossa, minäkin niin monet vatsakivut naurusta ulvoen saanut juurikin näiden ihmisten ansiosta :D !!

        Todellakin, heitä tarvitaan, kiitos kun vastasit, nyt tiedän ;)

        Oma sakemanninikin on myöskin sisäsiisti, ripulia lukuunottamatta \(._.)/

        Kyllä se on se koira,joka ulvoo vatsakivuissaan,kun joku on kylvänyt sen jopa Citymarketeissa n.10e:lla myytävän rottien ja hiirien torjunta-aineen siihen parkkipaikalle/hiekkalaatikolle,mitä käytätte koiranne vessana.

        Koirien vihaajat ovat ilkeitä ihmisiä,joita on turha provosoida varsinkaan naapurustossa,sillä onhan se koira kuitenkin perheenjäsen ja monelle lapsellekin kovin tärkeä.

        Kerätäämme kakkamme,niin sopu säilyy.


      • Mikä pakko
        Kerrostalohaitta kirjoitti:

        Pitää sit vääntää rautalangasta..

        Kaippa ne koirat saa mukaan etelänmatkalle,mutta toinen asia on löytää hotelli,joka suostuu ne saman katon alle ihmisten kanssa majoittamaan.
        Extempore-lähdöt,risteilyt,tai hauskan ravintolaillan jatkaminen pidempään ei onnistu.

        Mutta,ethän sinä käy missään,saati edes ravintoloissa.
        No,et kai kun sulla on se koira.. =)

        kenenkään on käydä ravintoloissa? Pään saat sekaisin kotonakin, ei siihen kapakoita tarvita eikä extempore-risteilyjä...


      • Luulenpa että
        342 kirjoitti:

        Kyllä se on se koira,joka ulvoo vatsakivuissaan,kun joku on kylvänyt sen jopa Citymarketeissa n.10e:lla myytävän rottien ja hiirien torjunta-aineen siihen parkkipaikalle/hiekkalaatikolle,mitä käytätte koiranne vessana.

        Koirien vihaajat ovat ilkeitä ihmisiä,joita on turha provosoida varsinkaan naapurustossa,sillä onhan se koira kuitenkin perheenjäsen ja monelle lapsellekin kovin tärkeä.

        Kerätäämme kakkamme,niin sopu säilyy.

        aivan turha kuvitella että ne myrkynlykkääjät tapojansa muuttaisi jos paskat korjaisikin pois. Ne keksis vaan jonkun muun tekosyyn tai jatkais ilman syytä. Se on syvällä niiden sisuksissa se paha, eikä sitä varmaan korjaa muu kuin kuolo.


      • kommentaattori
        Kerrostalohaitta kirjoitti:

        On lapset ja lemmikkieläin myös,ei tosin koiraa.

        Mä tuossa kyselin,et mitä ihmeen iloa koirasta on,mutta kaikki luettelee vain haittoja,kuten sinäkin.

        Hyödyistä kukaan ei puhu mitään.
        Koirien ja eläintenvihaajaksi kyllä osataan nimitellä.

        Joku mainitsi terveyshyödyt,stressin ja verenpaineen vähenemisen myötä.
        Tutkimustulokset taitavat olla samaa tasoa kuin kahvin ja punaviinin suhteen,joten jätän ne huomiotta.

        Kerrostaloissa haukunta häiritsee jonkun verran.
        Ei niin,etteikö nukuttua saisi,mutta ihmettelyä se naapurin koiran haukunta herättää,että onkohan siellä kaikki hyvin.

        Mieluiten olisin ihmettelemättä..

        Kerrostalohaitta,onko sun lemmikki joku pehmonalle? Mitä iloa sä saat siitä? Entä lapsista? Se joku Laura-nikki luultavasti ymmärsi sut väärin,niinkun mäkin. Haittoja hurumykket,varsinaisia hyötyjä täällä on jotakin jo lueteltu. Ihmiset versus koirat: ihminen perusitsekäs ja epärehellinen,koira aidosti itsekäs. Ihminen kiero petturi,koiran rakkaus ja huomionhaku pyyteetöntä ja luottavaista. Listaa olis vaikka kuinka,jatkakoon joku muu. Kärjistin,olen kyyninen,mutta en katkera vanhapiika,vaan parisuhteessa elän. Ihmisen on "biologinen pakko" hankkia lapsia,lajinsäilymisvaisto. Ihan perussettiä. Huolehtimisvietti on ollut velvollisuus luola-ajoista asti,evoluution meihin kirjottama. Lapsia en ole hankkinut,en halua,mulle aivan turhia kohdut ja kuukautiset,pidän lapsista,lisättäköön etten leimaudu vihaajaks. Eläimiä mulla on ollut aina,kissoja ja koiria,oon hoitanu hevosia jne... Yksinkertasta biologiaa,huolehtimalla ihminen toteuttaa tarkoitustaan.


      • 342 kirjoitti:

        Kyllä se on se koira,joka ulvoo vatsakivuissaan,kun joku on kylvänyt sen jopa Citymarketeissa n.10e:lla myytävän rottien ja hiirien torjunta-aineen siihen parkkipaikalle/hiekkalaatikolle,mitä käytätte koiranne vessana.

        Koirien vihaajat ovat ilkeitä ihmisiä,joita on turha provosoida varsinkaan naapurustossa,sillä onhan se koira kuitenkin perheenjäsen ja monelle lapsellekin kovin tärkeä.

        Kerätäämme kakkamme,niin sopu säilyy.

        No ei mun koira kyllä koskaan kaupunki alueella ole sontinut , ja itse asumme kaupungin laidalla,,,mutta aina on mennyt pusikkoon nin pitkälle kuin hihna periksi on antanut, koskaan ei keskelle tietä ole edes yrittänyt tehdä,,,jollei nyt sitten ripuli ole iskenyt,,,ja pusseja on aina mukana,,,mutta silloin tällöin lenkillä törmäämme erinäisiin ruoka aienisiin,,,kuten juuri makkaranpalaan ym...oudoissa paikoissa,,,,ja ei siinä ehdi reagoida kun koira jo nappaa sen suuhunsa...sitten ollaan itsekin vatsa kuralla ettei vaan ollut myrkkyä ,,,onneksi ei ole ollut vielä :)

        itse en todellakaan naapureita koita provosoida millään tavalla mutta valitettavasti on naapureita jotka jo pelkästä koiran näkemisestä tuntuvat hermostuvan,,,


      • Luulenpa että kirjoitti:

        aivan turha kuvitella että ne myrkynlykkääjät tapojansa muuttaisi jos paskat korjaisikin pois. Ne keksis vaan jonkun muun tekosyyn tai jatkais ilman syytä. Se on syvällä niiden sisuksissa se paha, eikä sitä varmaan korjaa muu kuin kuolo.

        ehkä vain kalvava katkeruus koska ei itse koskaan saanut toivomaansa hamsteria kissasta ja koirasta puhumattakaan ...


      • hännänheilutus :)
        Mikä pakko kirjoitti:

        kenenkään on käydä ravintoloissa? Pään saat sekaisin kotonakin, ei siihen kapakoita tarvita eikä extempore-risteilyjä...

        Voi että,eipä tultu aatelleeks ku otettiin noita koiria,me ei päästä hotelliin,eikä kelluvaan juottolaan!!! :( Vedit maton jalkojen alta!!! Koirat kulkee farkkuvolvossa,Tessu ajaa ja Moppe repsikkana. :D Pärjäävät kotona kun käydään kapakassa humpalla,jatkoille ei olla haaveilemassakaan. Krapula-aamusinkin saadaan pusuja,ei puruja eikä haukkuja. Jokanen lemmikkejä hankkiva tietää,toivottavasti ainakin,riesat,rajotukset ja muut seuraamukset,ei tullu puun takaa kaikki se hirvee vaiva,mut jokanen mun elämäni koira,oma tai hoitokoira,on ollu rakas,ja oma persoonansa. Silläkin se kaikki kakkaravi räntäsateessa kannattaa,ku vuorovaikutus on suoraa ja aitoa,häntä heiluu ja suurinta hupia opettaa koiralle hölmöjä temppuja hölmöillä sanoilla. Valitsin ennemmin koirat kun että olisin alkanu synnyttää tähän väkivaltaseen ja kurjaan maailmaan lisää ihmisiä kilpailemaan ja suorittamaan. Koiran maailma hyvässä kodissa on helppo ja lämmin,koira noudattaa vaistojansa,niitä samoja "sellasia biologiajuttuja" mistä muka-ylilaji homo sapiens yrittämällä yrittää irti,ja onkin jo eksynyt. Koira muistuttaa konkreettisesti että hyvääkin on olemassa. Kesken kirjottamisen mun syliin tuli ensin tassu,sitten pää. Toinen juoksee unissaan. Ovat mulle niin rakkaita.


      • haittatalokerros
        Kerrostalohaitta kirjoitti:

        Pitää sit vääntää rautalangasta..

        Kaippa ne koirat saa mukaan etelänmatkalle,mutta toinen asia on löytää hotelli,joka suostuu ne saman katon alle ihmisten kanssa majoittamaan.
        Extempore-lähdöt,risteilyt,tai hauskan ravintolaillan jatkaminen pidempään ei onnistu.

        Mutta,ethän sinä käy missään,saati edes ravintoloissa.
        No,et kai kun sulla on se koira.. =)

        Et säkään kerrostalohaitta varmaan käy ravintolassa,sullahan on lapsia! Ja mieti kuinka joku vois siitä häiriintyä kun sä hiljasuusajan jälkeen tossuttelet rapussa kotiis. Joku voi vielä ihmetellä et mahtaako sulla olla mikään hyvin. Eihän sun lapset vaan puhu naapureille? Joku ei ehkä tykkää. Kuten joku jo sanoi,yritettäs sietää toisiamme ku betonielementtilaatikossa asutaan. Sun tosin kannattais harkita pankkilainaa ja taloo keskeltä ei-mitään. Siel voi tosin olla lintuja piipittämässä ja haittaamassa murjotussessioita... :(


      • voi kakka taas
        342 kirjoitti:

        Kyllä se on se koira,joka ulvoo vatsakivuissaan,kun joku on kylvänyt sen jopa Citymarketeissa n.10e:lla myytävän rottien ja hiirien torjunta-aineen siihen parkkipaikalle/hiekkalaatikolle,mitä käytätte koiranne vessana.

        Koirien vihaajat ovat ilkeitä ihmisiä,joita on turha provosoida varsinkaan naapurustossa,sillä onhan se koira kuitenkin perheenjäsen ja monelle lapsellekin kovin tärkeä.

        Kerätäämme kakkamme,niin sopu säilyy.

        Koirien kakat kerään,omiani en millään viittis... :D Ei se pelkästään kakka-asioista oo kiinni. Ihminen vihaa,lähes jokanen jotakin,ilman perusteluja tai hyvin löysillä sellasilla. Sitä tää kylmä ja välinpitämätön yhteiskunta on. Koirat ja muut eläimet helppo kohde,poliisilla ei varmasti resursseja selvittää ja perinpohjin tutkia koiranmyrkytystapauksia. Mua ärsyttää väärät täytteet pizzassa,runnotut lonkerotölkit,räkälunssit kaupanoven edessä,ostoskärryt tuuppimassa kankkuja,itkupotkuraivarit,oma rahatilanne,jne... Siltikään en juokse myrkyttämässä maahanmuuttajia,juoppoja,teinejä, vanhuksia,varsinkaan lapsia enkä edes kokoomuslaisia. Puuttuu päästä just se joku tietty vika.


      • voi kakka taas kirjoitti:

        Koirien kakat kerään,omiani en millään viittis... :D Ei se pelkästään kakka-asioista oo kiinni. Ihminen vihaa,lähes jokanen jotakin,ilman perusteluja tai hyvin löysillä sellasilla. Sitä tää kylmä ja välinpitämätön yhteiskunta on. Koirat ja muut eläimet helppo kohde,poliisilla ei varmasti resursseja selvittää ja perinpohjin tutkia koiranmyrkytystapauksia. Mua ärsyttää väärät täytteet pizzassa,runnotut lonkerotölkit,räkälunssit kaupanoven edessä,ostoskärryt tuuppimassa kankkuja,itkupotkuraivarit,oma rahatilanne,jne... Siltikään en juokse myrkyttämässä maahanmuuttajia,juoppoja,teinejä, vanhuksia,varsinkaan lapsia enkä edes kokoomuslaisia. Puuttuu päästä just se joku tietty vika.

        eipä unohdeta lasinsiruja, tupakantumppeja, ojien varsilla lojuvia vaippoja sekä naisten settä vauvojen,,,tupakansavu omaan asuntoon jonkun toisen parvekkeelta/takapihalta, radiota huudattavat naapurit...ym....juu kyllä noita löytyy....että eläimet on kyllä pienimmästä päästä...


      • kuka kakkaa???
        hunajainen79 kirjoitti:

        eipä unohdeta lasinsiruja, tupakantumppeja, ojien varsilla lojuvia vaippoja sekä naisten settä vauvojen,,,tupakansavu omaan asuntoon jonkun toisen parvekkeelta/takapihalta, radiota huudattavat naapurit...ym....juu kyllä noita löytyy....että eläimet on kyllä pienimmästä päästä...

        Roskathan vasta ilo silmille! Ihana kirpely ku muovitossulla astuu rikottuun pulloon,aah! Naapurit ku soittaa Popedan koko tuotantoo läpi,ni riemuan niin että veri vuotaa korvista. Jotenki tää koko "keskustelu" alkaa maistua koirankakalta,vielä on nillittämättä koirien pissat!!! On ne tolpat sitte kamalan näkösiä ku joku rakinretale kehdannu siihen lorauttaa... Onneks on niitä teinejä bommaamassa rumia,mutta oi niin nerokkaita f-sanoja pissojen päälle. Hakaristi tai kirkkovene vaatii jo suurempaa hahmottelukykyä,mutta koska niitäkin näkyy,en ole huolissani Suomen nuorison väitetystä henkisestä taantumisesta. Päätin tänään alkaa kerätä koirieni pissatkin,etten vaan suututa ketään. Ämpäri hankala saada narttukoiran pyllyn alle,ja epämukava kuljettaa,mut mitä sitä ei tekis ettei koko kaupunki mua vihais. Ja varmuuden vuoks yritän lihakset kireinä pantata etten kakkais itekkään. Koirankakka kun maatuu,mut ihmisen menee vesistöihin rehevöittämään ja tappamaan kaloja. Oon varmaan väärässä ku en oo sitä Suomi24stä lukenu... Se kakkinut koiranpentu,kaiken tän pahan alku ja juuri,sai ansionsa mukaan ja istuu kunnianloukkauksesta Niuvanniemessä. Me ollaan kato feisbuukkifrendei. Samalla kun kakatin naapurin koiran meiän talon katolle,poltin tupakkaa Citymarketissa,jätin Renaulttini keskelle pelastustietä,hakkasin parit mummut ja mamut,vilautin puistopuliukoille ja yritin myydä Seiskaa hätänumeroon tuli mieleeni aivav valtava oivallus,joka voi nostaa Nokian pois suosta: Rumia007-älypuhelin, jolla vois jättää ja kuunnella puheviestejä Suomi24-palstoille!!! Voi että mä odotan kuinka viisas ylilaji homo sapiens kehittää ittensä takasin metsään.


      • ulkoluttaja
        Kerrostalohaitta kirjoitti:

        On lapset ja lemmikkieläin myös,ei tosin koiraa.

        Mä tuossa kyselin,et mitä ihmeen iloa koirasta on,mutta kaikki luettelee vain haittoja,kuten sinäkin.

        Hyödyistä kukaan ei puhu mitään.
        Koirien ja eläintenvihaajaksi kyllä osataan nimitellä.

        Joku mainitsi terveyshyödyt,stressin ja verenpaineen vähenemisen myötä.
        Tutkimustulokset taitavat olla samaa tasoa kuin kahvin ja punaviinin suhteen,joten jätän ne huomiotta.

        Kerrostaloissa haukunta häiritsee jonkun verran.
        Ei niin,etteikö nukuttua saisi,mutta ihmettelyä se naapurin koiran haukunta herättää,että onkohan siellä kaikki hyvin.

        Mieluiten olisin ihmettelemättä..

        Kun sairastin ekan infarktin 40 v. niin päätin ostaa koiran lenkkeilyttämään itseäni. Vähitellen on terveys kohonnut.


      • positiivista
        ulkoluttaja kirjoitti:

        Kun sairastin ekan infarktin 40 v. niin päätin ostaa koiran lenkkeilyttämään itseäni. Vähitellen on terveys kohonnut.

        Ulkoiluttaja,siinä konkreettinen esimerkki p*skatehtaan hyödyistä! :)


    • mä ja mun juhla

      Ihan silkkaa kuvitelmaa. Vai olitko se sinä joka nyrpisti.

      Pentu on lapsi, sen ymmärtää kaikki

      • koiranpieru

        Eihän sitä kaikki ymmärrä,tai halua ymmärtää. Valitettavasti. Jopa pieru voi olla ihan liian kamalaa,jos ei koirista pidä.


      • 1122334455667788
        koiranpieru kirjoitti:

        Eihän sitä kaikki ymmärrä,tai halua ymmärtää. Valitettavasti. Jopa pieru voi olla ihan liian kamalaa,jos ei koirista pidä.

        VOE ärseen-sutti! Sillon ei voi syyttää muuta kun muoriaan. Ei se 60-luvun hippi-höppi-puppi oikeen ole snaijjannu, minkä perustavaa laatua olevan erheen se on kakaroitteensa kasvatuksessa aikonaan tehny! Olis seki harkinnu, mitä on huolinu ja fatsin olis kannattannu olla HYVIN varovainen, ettei olis lirauttannu niitä vesiä sieltä mukaan! Ei vaan mahra mittään, lirautettu ja lorautettu on. Nyt sit jälkeiset kantaa mukana senkin vahingon. Ja viel antavat vahingon kiertää :(


    • Koirallinen emo

      Muista AP ensi kerralla keventää sitä raskasta ilmaa ja sano että teillä on peppureikäinen otus asunnossa.Se otus ei vain ole vielä"siihen"tutustunut tarkemmin..

    • tyyne3

      Minua ei koiranpennut häiritse, päinvastoin. Silti veimme omamme juhlien ajaksi päiväkotiin :D Ihan loistava paikka! Koira pääsi leikkimään koko päiväksi, eikä meinannut haluta lähteä kotiin kun mentiin hakemaan :D Ja kyllä oli väsynyt sen jälkeen! Kannattaa tutustua tällaiseen kuin http://www.koirapaivakoti.fi/ jos asustelee pääkaupunkiseudulla.

      • HotDog

        Kannattaa kysyä myös pidempiaikaista säilytystä,tai vaikka leasing-koiraa,jos ei ihan täyspäiväinen koiranelämä kiinnosta.

        http://www.koirapaivakoti.fi/


      • 15 + 2 = 5439 V
        HotDog kirjoitti:

        Kannattaa kysyä myös pidempiaikaista säilytystä,tai vaikka leasing-koiraa,jos ei ihan täyspäiväinen koiranelämä kiinnosta.

        http://www.koirapaivakoti.fi/

        Koiranturkkeja myös kaupan samassa osoitteessa.

        Alennuksessa rajoitetun ajan, kiirehtikää hyvät kansalaiset.

        Naapurin mummo hoksasi jo tarjouksen, tuli äskettäin rekki täynnä puudeliturkkeja takaisin, nopeat syö hitaat, ja mummolla on ferrari.

        On se vaan aikamoinen tuo mummo, on vesiskootterikin kadun varressa, sillä se talvisin kovasti päristelee ja paistaa makkaraa punaisella pakoputkella.
        Niin, vesiskoottereissahan on traktorin kaltainen, ylöspäin sojottava pako-aukko.

        Mutta mitäs jos sinne lentää lepakko?

        Ei helvatan helvata eihän siitä tuu lasta eikä paskaa perkules sentäs.


    • Silloin kun vaippapaviaaneja oli viellä Korkeasaaressa et vissiin lapsena taikka aikuisena ole käynyt siellä sisätiloissa kakanhajua paljookaan haistelemassa?

      • 17 = 8 + 9 V

        tottakai kävin, ja toin perheelle tuliasiksi kakkasäkit per lärvi.

        Ja ai että oli iloista porukkaa, naama niin virneessä ettäs!

        Mutta kabanossi on täyttä lihaa, toisin kuin puudeli.

        Jätä siis puudelit kinuskeille ja grillaa jänistä. Faunattaresta saa oivan lounaan.


    • hanki elämä

      Odotappas, kun vietätte mummosi / anoppisi / muun läheisen 80 - 100 -vuotis synttäreitä ja juhlkalu istuu pyörätuolissa / sohvalla ja piereskelee äänekkäästi ja erittäin tuoksuvasti koko ajan.

      Mitäs silloin tekisit ?

      Vietkös juhlakalun toiseen huoneesseen / pihalle haisemaan vai mitä teet, ettei vieraat häiriinny.

      Ajattelemisen aihetta sullekin.

      • nikitön nillittäjä

        Nikki hanki elämä,voisin pahoin tietysti,niin mä tekisin. Mut onpa sulla viisaat vertailut,se kerran kakkinu koiranpentu,ja jatkuvasti pierevä vanhus,oisko vähän eri asioita? Nyt mä varmaan kuulostan puusilmätosikolta,mut ketjun alottajakaan ei varmaan ryppyotsasesti tarkottanu et koko kekkerit olis ollu aivan kertakaikkiaan pilalla eikä ikinä mitään enää tehtävissä ja joulukorttilistaltakin poistettu kamalan maailmaakaatavan koirankakan takia. Ni miks sä hyökit pierumummoesimerkeilläs ja nikilläs? Hanki elämä,mene vaikka AJANVIETE -sivulle viettämään aikaa.


      • doors

        hanki elämä vertaa kunnioitettavan iän saavuttanutta läheistään koiraan.

        Ei ihme,jos perintö jää saamatta.. =)


      • ....

        No tuskin kukaan vie vanhusta ulos tai toiseen huoneeseen haisemaan. Muttei siitä muiden oo kovin kiva olla kun vanhus piereskelee ja haisee, ihan kokemuksesta voin sanoa.


      • Se teki sen
        .... kirjoitti:

        No tuskin kukaan vie vanhusta ulos tai toiseen huoneeseen haisemaan. Muttei siitä muiden oo kovin kiva olla kun vanhus piereskelee ja haisee, ihan kokemuksesta voin sanoa.

        tahallaan, nähdäkseen kenelle kannattaa tehdä testamentti. Ja te tyhmät ette tajunneet sitä että se näki teen läpi. Kyllä ihan turhaan vaivauduitte näyttelemään kilttiä ja ystävällistä sukunne matroonaa kohtaan. Olsitte vaan pysynee kotona tai ainakin kaukana siitä omassa fiinissä parfyymein vuoratussa elämässänne.


      • Karvainen AnuSaukko
        nikitön nillittäjä kirjoitti:

        Nikki hanki elämä,voisin pahoin tietysti,niin mä tekisin. Mut onpa sulla viisaat vertailut,se kerran kakkinu koiranpentu,ja jatkuvasti pierevä vanhus,oisko vähän eri asioita? Nyt mä varmaan kuulostan puusilmätosikolta,mut ketjun alottajakaan ei varmaan ryppyotsasesti tarkottanu et koko kekkerit olis ollu aivan kertakaikkiaan pilalla eikä ikinä mitään enää tehtävissä ja joulukorttilistaltakin poistettu kamalan maailmaakaatavan koirankakan takia. Ni miks sä hyökit pierumummoesimerkeilläs ja nikilläs? Hanki elämä,mene vaikka AJANVIETE -sivulle viettämään aikaa.

        Miks, kerrotsää mulle?

        Ihan hyvinhän mä voin täälläkin zättäillä sun kanssas.

        Et mees sä kuules vetää narua vaan katiskan päästä niih, etsä mitään saa kuitenkaan ku jalmari vei sun saaliin jo, pirauta ja kysele mitä kuuluu.

        Ehkäpä kukaties voit saada jalmarin jaguarin, ja original "i am german i say achtung"-lakun mukaasi.

        Oi sitä onnen päivää kun jalmarilta saat anustapin kaupanpäälle.


      • nikitön nillittäjä
        Karvainen AnuSaukko kirjoitti:

        Miks, kerrotsää mulle?

        Ihan hyvinhän mä voin täälläkin zättäillä sun kanssas.

        Et mees sä kuules vetää narua vaan katiskan päästä niih, etsä mitään saa kuitenkaan ku jalmari vei sun saaliin jo, pirauta ja kysele mitä kuuluu.

        Ehkäpä kukaties voit saada jalmarin jaguarin, ja original "i am german i say achtung"-lakun mukaasi.

        Oi sitä onnen päivää kun jalmarilta saat anustapin kaupanpäälle.

        K.A.S.,ei Jalmarilla ollu mulle nyt aikaa,lähetti sulle kyllä terveisiä,kiitokset viimeisestä ja pyysi kysymään joko sä löysit anustapistas sen napin mistä sen saa tasolle katujyrä. Jaguaria en mä halua,mulla on Nissan. Katiskanveto kuulostaa kivalta,mut mulla on jo harrastus,täytän apteekin ilmaislehden ristisanatehtäviä,joka päivä sen saman. Ja nyt toinen,zättäily sun kanssa. Hei,mullahan on elämä! Keskustelu oli koiranpennun kakasta,ohjeiden mukasesti siinä pysyttäköön. Ihan hirveetä kun meni sillä tavalla muistuttaan että sulamaton ruoka tulee pois. Aika moni älynny olleensa vauvana vaipoissa ja kakanneensa sinne,sitte pottaan,ja joku ne nyrpistellen siivonnu. Sen häpeen määrän vallan haistaa. Vai olikohan se se naapurin vanha muori ku päästi pierun? Kysyn huomenna ja onnittelen myös.


      • hajupommien kuningatar
        .... kirjoitti:

        No tuskin kukaan vie vanhusta ulos tai toiseen huoneeseen haisemaan. Muttei siitä muiden oo kovin kiva olla kun vanhus piereskelee ja haisee, ihan kokemuksesta voin sanoa.

        Nikki ....,mun muorilla oli paha laktoosi-intoleranssi,joi maitoo valtavat määrät,ja ikää kun 80 ,ni paikat falskas... Valtavia pieruja,tuhnuja,pörinöitä,enemmän ääniä kun kukaan poliitikko ikinä. Ja joka päivä oli vahinko-pikkuhousuja ämpärissä likoomassa. Kylppärissä,yhden kerran olohuoneessa... Viikonloppusin vaan terroristimuoria näin,mut siinäkin riittävästi. Yhestä tai kymmenestäkään koiranpennun kakasta en nyrpistä,koska kokemusta täälläkin. Koira oppii,muori tunkiollansa ei piitannu kakan vertaa,että olis ees vaihtanu hylaan.


    • meidän koti

      Meillä oli juhlat, koiran ollessa pieni, kaikki vieraat olivat innoissaan, pentua ei viety toiseen huoneeseen, sai olla meidän kanssa.

    • pandisioona

      V,,,ttu!! Mitä vajakkeja!!

      • Fork in ass sideways

        äläs pilkkaa penaalin terävimpiä kyniä.

        Laatikon kirkkaimmat lamput vauhdissa, ja ai että ku häikäsee.


    • gghjkhg534656867867

      Ei se koira niitä juhlia pilannut vaan ne, jotka vaivaantuivat siitä koirasta.

    • Söpöliini asialla

      Otsikosta "pilasi juhlat" voisi päätellä että pentu loikki juhlapöydässä, nuoli kermat kakusta, kiskoi pöytäliinan alas tai vähintään kakkasi pöydän alle.

    • kes kus telua

      Niin jos juuri aletaan syömään ja pa.ka haisee helkutisti niin kyllä siinä kenen tahansa nokka nyrpistyy jos jonkilainen hajuaisti on tallella. Mutta ei se nyt koko juhlia varmaan pilannut, vaikka otsikko niin antoi ymmärtää.
      Mikä keskustelunaihe tämäkin nyt oikeasti on?Ihmiset saa haukkua toisiaan. Onko se nyt sit fiksua niiltä jotka tykkää pa.kan hajusta? ;)

      • vieläkin jauhetaan?

        Kes kus telua,joo varmasti,mut nyrpistely on tulkittavissa niinkin että joku hienohelma draamaa ne juhlat pilalle,ei ymmärrä että koirakaan ei oo heti valmis ja sisäsiisti paketti. En mäkään paskanhajusta nauti,mut ohan meilläkin kaikilla ollu vaipat,uskoks? Oliko sun eka sana "potalle!",mun oli "äti",mikä tarkotti kun mutsia eikä akuuttia paskahätää. Monet asiat voi ottaa ihan läpällä. Totisuutta muuten jo riittävästi.


    • järkipaapomisessakin

      Kaikki eivät ole koiraihmisiä, eikä kenenkään lemmikin paskanhajua tarvitse haistella juhlissa. Se on epäkohteliasta isäntäväeltä tai vieraalta joka tuo koiran juhliin. Myös itselläni on koiranpentu, mutta ei tulisi mieleenkään viedä pentua juhliin. Varsinkaan, jos ei ole sisäsiisti.

    • pierupirkko

      siskosi ja sinä olette niin saatanan tyhmiä ettette tajunneet, että teidän tulevat elämänne ovat: tyhmyytenne takia tyhmiä ei-toivottuja kakaroita ja heillekin olematon sivistys kuten emoilla.
      pitkään eri palveluskoiria kouluttaneena voin vain sanoa: voi voiv voi

      kaikki elukat pois näiltä "toistaitoisilta"

      ja jos tämä oli suoli24 provo niin toisi heikoilla ootte laitan tämän viestin el suojeluviesteihin.

      • Pirkon pahat pierut

        Pierupirkko,mä ilmotin susta supolle, FBI:lle,joulupukille ja lähimarketin kassaneidille,huomenna tulevat rynnäköllä kuulusteleen et mitäs se ihmeen pieruja sen Pirkon näppäimistöstä taas lähti!!!!


    • aaaaaa123

      Koiranpaska on pahin haju mitä on.Nenä niskaan koirilta.

    • Oi aikoja, oi tapoja

      Ajatella, että koiranpentu teki kakat. On se suorastaan järkyttävää. Ja se kakka mokoma vielä haisi. Yhä vain hirveämpää. Ja tämä kaikki kauheus tapahtui toisessa huoneessa kuin missä vieraat olivat. Voi turkasen tuhat rihmarullaa, kyllä meni juhlat piloille sadaksi vuodeksi. Pentu teki sen taatusti vallan tahallaan. Ja naureskeli päälle oikein mehevästi.

      • kuka kakkaa???

        Nikki oi aikoja oi tapoja,loistawa heitto!!!! Hei tietteks mitä mä tein... Pilasin omat ristiäiseni!!! Ensin nukuin,ja mikä sen moukkamaisempaa,omissa juhlissani! Sitte huusin ku sisävesihinaaja,kaikki vieraat varmaan hävenny mua,ja naapuritkin varmaan kuuli,ja ohikulkijat!!! Mutta kaiken huippu,nöyryytin vieraani vääntämällä kurat vaippaan... Kuinka ei 2-kuisella oo vielä käytöstapoja!?!?!? Tällasta taakkaa oon kantanut 36 vuotta,enkä yhtään enää ihmettele miks mun isomummu kuoli pian ristiäisten jälkeen eikä muut sukulaiset lähetä synttärikortteja. Vähintäänkin yhtä kamala oon ihmisenä kun se kakkinut pentu koirana. Painan pääni alas häpeästä ja lupaan elää loppuelämäni moitteettomasti ja ulkomaailmasta eristyksissä.


    • KALLE KELLO

      Kylläpä oli lapsellinen aloitus, joka ei nyt oikein mennyt kaaliin.
      Jos pentu oli "omassa" huoneessaan vieraiden ja ruokailun ajan ja oletan että ovi oli myös kiinni (muutenhan se olisi pyörinyt jaloissa), niin miten ihmeessä sen sonnan haju tulvehti ympäri kämppää???? Tietenkin, jos siellä huoneessa ramppasi siskosi tai sinä jatkuvasti, niin sittenhän se leviää. Miksi et sinä tai siskosi antanut olla sen rauhassa siellä? Vai onko tässä nyt perimmäinen viesti se, että vieraitasi ei kiinnostanut koko koira, ettekä saaneet asianmukaisia ylenpalttisia kehuja "kuinka ihana, "kuinka söpö" jne?

    • 2koiraa&3lasta

      Kyllä se vaan on hienoa kun koira kakkaa. Siitä sitten isännän kanssa keskustellaan oliko kakka tänään minkä näköistä ja kokoista ja hajuista. Kerätään lenkillä jopa se kakkakasa pussiin ja näytellään naapureillekin,että katsokaas kuinka hienot jöötit koiramme tänään teki...heh. Ja sama pätee vauvoihinkin,onko vatsa toiminut,minkälaista oli koostumukseltaan ja hajultaan yms.mukavaa. Elämä on välillä yhtä kakkaa...

    • koiratoinen

      Hyvät naurut saa kun vähän sohaset koiranpa.kaa. Eli suomeks koiraihmisillä ei huumoria riitä kun vähän provoa pistät.
      maailmassa on muutakin kun koirat kannattaisi vähän katsoa ympärilleen, ja ottaa muutkin asiat huomioon kun se pas.ka, näyttäisi vähän paremmalta eikä tarvitse heti ottaa nokkiinsa kun joku vähän katsoo päinkin.
      Niinkuin tämä aloittajakin, on heti tulkinnut jonkun nyrpistelyn kauheana vihana ja juhlatkin pilalla, ja voivoi taas koiravihaajat kävi kimppuun.
      Taitaa olla huono itsetunto, kannattaa pitää hurtistaan huoli niin ei ihmisetkään ole kiukkusia.
      Ei kaikista tarvi tykätä, muttei silti ole vihaaja. Niinkun koiraihmiset tuntuu vihaavan sellaisista ketkä ei rakasta heidän haisevia ja haukkuvia koiriaan. Ei kakki ole sellaisia kuin te tunnutte olevan. Sama pätee lapsiin.

      • toirakoinen

        Koiratoinen,olit paikalla kun noin tarkkaan tiedät?


    • kissat on parhaita

      Mulla on onneksi kissa kotona, jolloin nautin siitä, että sukulaiset/tuttavat eivät tuo rakkejaan meille! aah, huoks.

    • Pöpökammoinen

      Parempi että se putsattiin heti pois kuin että ois jätetty sinne, se kakka.

    • aamutorttu

      Just katselin parvekkeelta kesäaamua kun koirantaluttaja
      parkkeerasi karvaturrinsa väkertämään torttua keskelle meidän pihaa.
      Päätutisi molemmilla p.askattajalla ja p.askantajalla pitkän aikaa, siihen myös jätös jäi, synnyinsijoilleen.
      Matka jatkui kuin ei mitään olisi tapahtunut.

      Eikö se k.usetus ja p.askannus onnistu omiin portinpieliin?

      • 16218

        Varaa seuraavaa kertaa varten parvekkeelle valmiiksi kasa tiiliskiviä.

        Kun sama tapahtuu uudestaan, voit kivittää kävelyttäjän jolloin viesti menee varmasti kerrasta perille, jos epäilet viestin voimaa, voit varmuudeksi vääntää tortut ämpäriin, kieräyttää tiiliskiven siinä liejussa ja sen jälkeen nakata kakattajaa sillä.

        Näin meilläpäin toimitaan.

        Maassa maan tavalla ja hangossa vielä hullumpaa.


      • parvekep*ska

        Hyvä Heikki, olisi sun pitänyt huutaa perään, että jotain unohtu.

        Älä syytä muuta tässä.

        Kysyä vielä, että vointko tuoda perässä, ja mihin osoitteeseen?


    • Antaa kukkia

      Alkoipa kakka-keskustelu jännältä kantilta. Johan sitä odottelin, mutta että pentu-koiran kakka. On koira-ihmisiä, kissa-ihmisiä, yleensä vaan eläin-ihmisiä ja sitten eläin vihaajia. Tiedetään, että eläimet tekee tarpeensa, kuten ihmiset. Vauva-koira ei vielä tiedä, että ulos tehdään. Ajan kanssa oppii. MInullakin oli juhlat kun koirani oli vauva. Eipä onneksi kukaan nyrpistellyt, ihastelivat vaan. Jos minulla moisia vieraita, saisivat vieraiksi jäädäkin. Ja huomio, ulkona koiran jätös maatuu.

    • menkää hoitoon

      Kyllä on tämänkin viestin aloittajalla suuri ongelma.jos ei kavereilla ole muita ongelmia kuin koiran pennun kakka lattialla niin vetäkää ittenne hirteen.tollasia ihmisiä pitäis kunnolla vetää turpaan.

    • gagga1

      Ei se ole nyt noin paha! Oma koiraa teki pentuna paskat SUORAAN MEKOLLE!

    • waataaaaa

      Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi. Huom! Osa operaattoreista käyttää jaettuja ip-osoitteita (esimerkiksi Saunalahden mobiililaajakaistat) ja ip-osoitteesi on voinut joutua estolistalle sen takia.
      LÄHETÄ Peruuta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe