Olisiko kenelläkään kiinnostusta tälläiseen projektiin?
Tarkoitus olisi etsiä henkilöitä (1-5 henkilöä) joita tälläinen suunnittelemin, toteuttaminen, graafisen ilmeen suunnittelu & tekeminen kiinnostaisi.
Ideana olisi saada tehtyä ns. oikea lautapeli, oikeilla säännöillä ja loppuun asti toteuttettuna.
Sillä ei ole väliä että millainen olet ja mikä on osaamistaitosi. Graafinen osaaminen olisi erittäin hyvä juttu. Jos olet yli 16 vuotias ja tälläinen idea & projekti kiinnostaisi niin ota yhteyttä.
Ideoinnin ja tekemisen olisi tarkoitus tapahtua netin kautta, mutta mahdollisesti myös livetilannesuunnitteluakin jos tälläinen vain onnistuu etäisyyksien takia.
Laita kysymyksiä & viestiä jos idea kiinnostaa.
ideointia at outlook piste com
Kiinnostusta lautapelien rakentamiseen & suunnitteluun?
lautapeli-ideointia
1
605
Vastaukset 1
Hei !
Oon 36 v mies ja asun Parolassa Hattulassa, tarvitsen myös oman lautapeliprojektini kanssa apua, huomasin 5 v vanhan ilmoituksesi vasta nyt. Vieläkö tarvitset apua ja olisiko kiinnostusta auttaa myöskin. Laita viestiä !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107730
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.18642Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32619Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 34515
- 63491
- 68489