Minulla on nokian n8-mallia oleva puhelin symbian käyttiksellä, liittymä on saunalahden. Ongelmaa on jatkunut jo yli puoli vuotta. Kun lähetän viestin, vastaanottaja saa sen usein 2 kertaa, joskus useamminkin. Itse en nää sitä, että viestini on lähtenyt useampaan kertaan, joskus tosin viestin alareunaan tulee "uudelleen lähetys" ja viesti menee lähtevät kansioon. Joskus viestin kohdalle tulee myös "epäonnistunut", vaikka viesti on lähtenyt ja vastaanottaja sen saanut. Kännykässäni on takuuta vielä puoli vuotta voimassa ja liittymän olen hiljattain uusinut. En tiedä pitäisikö asiasta reklamoida operaattorille vai nokialle?
Kännykkä lähettää samat viestit useaan kertaan
3
301
Vastaukset
Kannattaa nyt ensiksi tarkistaa että onko laitteen päivitykset ajantasalla. MYös tehdasasetuksiin palautus voisi auttaa.
- Mitä tehdä?
Viimeisin symbian, en nyt muista nimeä, on kyllä asennettu.
Moi!
Jos vikaa ei tunnu saavan puhelimesta käsin korjattua, kannattaa mahdollisuuksien mukaan kokeilla myös liittymän toimintaa toisella puhelimella niin saat rajattua jääkö vika sitten nimenomaan puhelimeen vai liittymään, ja sitten voit tarvittaessa toimittaa puhelimen huoltoon / laitevaihtoon tai olla yhteydessä asiakaspalveluumme häiriöilmoituksen tiimoilta :)
Häiriöilmoituksen voit jättää puhelimitse numeroon (09) 4243 0456, netissä lomakkeella https://www.elisa.fi/saunalahti/toimintahairio/.
Janne / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746