miksi mies ei halua?

antaisitmulle

Olen suhteessa, rakastan miestäni ja hän minua. Mutta, minua haluttaa ja hänelle ei mikään taukoväli tunnu olevan liikaa: aloitetta ei tuea jos käyn kimppuun tai lähestyn hellemmin niin olen aina tunkeileva, on väärä aika tai paikka. En käsitä siis ollenkaan. Onneksi suihkuissa on nykysin hyvät paineet.

Ja joo, perheessä on lapsia, joten aina ei muutenkaan onnistu ni sitä suuremmal syyllä aina kun mahis ni ekis mieli! ja ymmärrän et voi väsyttää, mut ei se ny nii kauan kestä ja miten oikeesti oivalita unet seksinsijaan? Ehkä joskus, mut tää on enempi sääntö.

En oikeesti käsitä et miten nainen miestä viriilimpi ja miten ei seksi maistu ku sais? Olen kuullut valituksia lähinnä vain toisinpäin. Ja ei, vika ei ole ulkonäössä. Saan osakseni kyllä katseita ja kutsuja, toistaiseksi kuitenkin valinnut yksiavioisen polun.

Oliskos jotain halunherättäjävinkkejä....?

1

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harpp

      Taitaa miehelläsi työ tai sen puute painaa. Tai sitten on jotain muuta mieltä vaivaavaa. Ehkä se ei kuitenkaan ole uusi tuttavuus, mutta jotain kuitenkin.
      Itse en pidä hyökkäävästä lähestymisestä, mutta hellä houkuttelu saa heräämään. Innostun myös jos kumppani on pukeutunut kiihottavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      86
      1637
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1287
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1074
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      883
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      386
      803
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      802
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      795
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      766
    Aihe