siellä teillä ylä-kaenuus?
ku oes aoto lasti tulossa savosta päen....
lakkoja kerreemään heinäkuussa
myydäänkö missän lakkasuokarttoja?
valamiit paekat..
missä parhaat hillasuot? langalla
28
3380
Vastaukset
- minäpä
Oon poeminu 10 l hilloja aena saman suon laijalta. näöttää nytkin tulevan. ei pakkanen ehtiny purasta. vaan sille suolle elekee tuleko. oon miinottanu suon ympäriinsä. astutta paskaan joka iikka jos sinne tuutta.on se varma se...
- raakileet
minä myön pystyyn sinulle kaikki hillat puolangan soilta,,
- paljo oes kiloh pyst
soapiko vähejää ilimansuuntie?
puokio-voalo suunnalle
utajärvelle päen
vae kohti kolomenpitäjän rajjoa?- oespaljonkii
puokijon suunnalla, tätä voaloa en tiiä, enkä tunne... utajärvelle päen löytyy lähes varmaanni. pohojosen suunta on toattu, varmasti löytyypi jotaki...!
- R-kiokin
luokse kun tulette heinäkuussa,lupaan kautta kiven kannoon viedä teidät Puolangan parhaalle hillasuolle.
- Van luulooko
se Ap jotta myö sulle niitä kerrotaan, mää ja kattele ite, mie poemin sillävälin lakkoja enkä mittää hillua....pölijä..
- pessimisti1
Puolangalla ei kasva lakkoja,van oikeita hilloja.
- hillakkajoo
hillat on poimittu ja lakkaliköörissä....:)
- vihjeet oes poekoo
taijanpa mennä jo kioskin sissään niin soapi hymy sammaan rahhaan
peälle - lante pöpöpö
meen ukkiohallan kuppeeseen korkeelle voaralle
jos se kuuljuisa lante-nante olsi sielläkin
tae sitten hymy-hasse - hillua vai pill..
Parraammat löytyy pitkäripasesta nestemäisessä muodossa, lakkalikööriä sun muuta.
Van jos hillua, tai siis pill.. haluat, mee kiireesti torille. Siellä käy just nyt hytke ja jytke. - kullanhikka
Kinkelin tien varressa hyviä paikkoja, kukki ainakin kovasti.
- lakkapeä
Rieskasuo, kirkonkylältä Ouluun päen on välillä antanut palijonkin ja sitten Potkunsuo on Puokiolta Vaalaan päen näeltä soelta voepi alakoa löytyö van pakkanen taesi panna hillan .
- hyvveäämään
missäpäen kinkeli on
ja onko siellä joku laettanna ihan issoa harsoo
koko alalle jos sattus Ois harsotettu parhaimmat. jos ois hoksattu hakkea Eu-tukkea. ens vuonna yrittettään saada rahotusta. luonnonvaraisista.
- Per Saus
Langoilla ollaan. mihi pitäisi suunnistaa hillan peräs?
- Kokkeileppa
jos vaekka suolta löytys.
- herbalikör ? oes
pohjospuolen waaroehin työnnin viimeseksi
jos oes millä kulkea kylältä
eihän vaen thailand uskalla tulla minun paekolle?
tijanpa teomie oppaana
elä puhu mummollle mittää
soa herparahat tuolla hommaqlla - latvan poekie
minä meen plajakan huipulle ja sieltä närreen kuueesta rämettä etin
jossa ei oo kuusenkasvut lerpulla- Saat katella
mahtanetko montaakaan litraa saaha, varsinnii jos et tiiä korpisoita...
- thaenland best 1
ei ku minäpä laskenkii tänä vuonna ne kapplae meärissä
voen myyvä hyvvään hintaan pystykaoppanakin - lakastaja.
kävin kattelemassa. hyvin oli tupella. karhukin oli mättäetä penkonu..
- mitähänlie
"lakastaja" katellu, karhun paskoja vissiin... hillojakin löytyy.
- phuket 72
taijanpa mennä sittenkin kohti utsjokkea nii soapi lohta samalla reissulla
vaekka bensakulut ovattii
aeka mahottomat - zanuzzi
pakastin on paras viime vuojen soalis on sielllä oottamsssa
- taelantti
minä taijan mennää venäjän kemmiin
- ei oo
Pakkanen vei hillat kainuusta
- haklvalla
oesko marketin vanahat hillot eeroshopperit hyvä ostos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504