missä parhaat hillasuot? langalla

hyvejääkö ollenkaan?

siellä teillä ylä-kaenuus?
ku oes aoto lasti tulossa savosta päen....
lakkoja kerreemään heinäkuussa
myydäänkö missän lakkasuokarttoja?
valamiit paekat..

28

3380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpä

      Oon poeminu 10 l hilloja aena saman suon laijalta. näöttää nytkin tulevan. ei pakkanen ehtiny purasta. vaan sille suolle elekee tuleko. oon miinottanu suon ympäriinsä. astutta paskaan joka iikka jos sinne tuutta.on se varma se...

    • raakileet

      minä myön pystyyn sinulle kaikki hillat puolangan soilta,,

    • paljo oes kiloh pyst

      soapiko vähejää ilimansuuntie?
      puokio-voalo suunnalle
      utajärvelle päen
      vae kohti kolomenpitäjän rajjoa?

      • oespaljonkii

        puokijon suunnalla, tätä voaloa en tiiä, enkä tunne... utajärvelle päen löytyy lähes varmaanni. pohojosen suunta on toattu, varmasti löytyypi jotaki...!


    • R-kiokin

      luokse kun tulette heinäkuussa,lupaan kautta kiven kannoon viedä teidät Puolangan parhaalle hillasuolle.

    • Van luulooko

      se Ap jotta myö sulle niitä kerrotaan, mää ja kattele ite, mie poemin sillävälin lakkoja enkä mittää hillua....pölijä..

      • pessimisti1

        Puolangalla ei kasva lakkoja,van oikeita hilloja.


      • hillakkajoo

        hillat on poimittu ja lakkaliköörissä....:)


    • vihjeet oes poekoo

      taijanpa mennä jo kioskin sissään niin soapi hymy sammaan rahhaan
      peälle

    • lante pöpöpö

      meen ukkiohallan kuppeeseen korkeelle voaralle

      jos se kuuljuisa lante-nante olsi sielläkin
      tae sitten hymy-hasse

    • hillua vai pill..

      Parraammat löytyy pitkäripasesta nestemäisessä muodossa, lakkalikööriä sun muuta.

      Van jos hillua, tai siis pill.. haluat, mee kiireesti torille. Siellä käy just nyt hytke ja jytke.

    • kullanhikka

      Kinkelin tien varressa hyviä paikkoja, kukki ainakin kovasti.

    • lakkapeä

      Rieskasuo, kirkonkylältä Ouluun päen on välillä antanut palijonkin ja sitten Potkunsuo on Puokiolta Vaalaan päen näeltä soelta voepi alakoa löytyö van pakkanen taesi panna hillan .

    • hyvveäämään

      missäpäen kinkeli on
      ja onko siellä joku laettanna ihan issoa harsoo
      koko alalle jos sattus

    • Ois harsotettu parhaimmat. jos ois hoksattu hakkea Eu-tukkea. ens vuonna yrittettään saada rahotusta. luonnonvaraisista.

    • Per Saus

      Langoilla ollaan. mihi pitäisi suunnistaa hillan peräs?

      • Kokkeileppa

        jos vaekka suolta löytys.


    • herbalikör ? oes

      pohjospuolen waaroehin työnnin viimeseksi

      jos oes millä kulkea kylältä
      eihän vaen thailand uskalla tulla minun paekolle?
      tijanpa teomie oppaana
      elä puhu mummollle mittää
      soa herparahat tuolla hommaqlla

    • latvan poekie

      minä meen plajakan huipulle ja sieltä närreen kuueesta rämettä etin
      jossa ei oo kuusenkasvut lerpulla

      • Saat katella

        mahtanetko montaakaan litraa saaha, varsinnii jos et tiiä korpisoita...


    • thaenland best 1

      ei ku minäpä laskenkii tänä vuonna ne kapplae meärissä
      voen myyvä hyvvään hintaan pystykaoppanakin

    • lakastaja.

      kävin kattelemassa. hyvin oli tupella. karhukin oli mättäetä penkonu..

    • mitähänlie

      "lakastaja" katellu, karhun paskoja vissiin... hillojakin löytyy.

    • phuket 72

      taijanpa mennä sittenkin kohti utsjokkea nii soapi lohta samalla reissulla
      vaekka bensakulut ovattii
      aeka mahottomat

    • zanuzzi

      pakastin on paras viime vuojen soalis on sielllä oottamsssa

    • taelantti

      minä taijan mennää venäjän kemmiin

    • ei oo

      Pakkanen vei hillat kainuusta

    • haklvalla

      oesko marketin vanahat hillot eeroshopperit hyvä ostos?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe