En tiedä että onko täällä jo kyselty tälläistä, mutta kumpaan kiinnittäisitte enemmän huomiota jos tietäisitte kummankin olevan lesbo, poika- vai naismaiseen? Jos luonteella ei olisi osuutta asiaan, kumman luokse menisitte?
Kumpi siis vetää enemmän sinua puoleesi? Oletko itse poikamainen vai et?
Poikamainen vai naismainen nainen?
52
1813
Vastaukset
- juu-uus
Miesmäinen , miehiä on ympärillä vaikka minkä näköistä.
Se niin riippuu nassusta. c:
- butchit kolahtaa
hyvä kysymys! pani miettimään että mun rakkaudet ja ihastumiset on aina olleet butcheja. sellaiaia ritarillisia ja komeita naisia. kohdelleet kuin kukkaa kämmenellä mutta loput on ollut outoja. lähteneet muiden naisten mukaan ja siis tavallaan heillä se rakkaus on loppunut yllättäen ja - suruahan minulle on heistä loppujen lopuksi jäänyt. ei voi mitään. naiselliset naiset ei kolahda kun olen itse sellainen ; )
- mer3made
Poikamaiset kiinnostaa enemmän ja olen itsekin sellainen :)
- lesbiaani
täällä kans yks
- Onhan_meitä
Jono!
- Kirjettä tulemaan (;
Androgyynimmät. Ei kovin naiselliset ulkoisesti. Mutta jos ajatusmaailma on yhtä simppeli kuin perusäijän, autoa ja panojuttua, niin valitettavasti en sellaista jaksa kuunnella.
Naisessa viehättää naisen aivot ja kyky ajatella maailmaa ja elämää vähän muultakin kantilta kuin sillä perusmeiningillä.
Ulkoisesti saa olla vaikka kuinka punk.
Ja mielellään yli 40v. - f4ck
perusnätti ei käännä päätä. Harvemmin kiinnitän juurikaan ulkonäköön huomiota, jos ihminen näyttää istuvan itseensä hyvin, se viehättää. Kysymykseesi kumma luo menisit, sanoisin että itsevarmemman.
- ????
Eikö lesbot ihastu naiseen on se sitten nais- tai miesmäinen, miksi pitää hakea miesmäistä naista.
- f4ck
???? kirjoitti:
Eikö lesbot ihastu naiseen on se sitten nais- tai miesmäinen, miksi pitää hakea miesmäistä naista.
kyllä. lesbot on naisia jotka tuntevat vetoa naisiin. Seksuaalisesti ja romanttisessa mielessä. -mäisyys ei määrittele sukupuolta, sun kandee ehkä vielä miettiä asioita jos sä luulet ett ulkonäkö määrittelee sukupuolen.
Jos sä katsot heteronaisia niin se on aika suurin osa ei täytä sun pukeutumiskriteereitä. Sanoksä niille ett koittaako ne olla miehiä vai koittaako ne olla lesboja? Kumpaan sä niiden kohdalla käännät vaakakuppisi?
- Kukkuruuruu
Kyllä sellaset naiselliset tytöt kääntää mun pään ja sen saa myös parhaiten sekaisin. Toki poikatytöistä useemmin voi arvata että ne on lesboja. Olen itse ainakin muiden mielestä "poikamainen".. En haluaisi olla. Mulla on kyllä lyhyt tukka, muttakun pitkä ei sovi mun kasvonpiirteisiin niin hyvin. Ja no oon yrittäny ostaa enemmän tyttömäisiä vaatteita muta tuntuu että näytän hölmöltä niissä.
- Hepi
;) sä kuulostat mukalta henkilöltä :)
- Kukkuruuruu
Hepi kirjoitti:
;) sä kuulostat mukalta henkilöltä :)
Kuis?:-)
- j+4
Uij. Jos pelkkä ulkonäkö ois kriteeri niin poikamainen^^ muijassa on hyvä olla asennetta:P en sano etteikö naisellisessa naisessa vois olla asennetta, mut Kyl silti äijemmät vie voiton:) ite olen poikamainen..
- pawnee
Hoikka, timmi tyttö, liehuva ja vähän kiharainen, tumma, kanelin tuoksuinen tukka. Kirkkaat silmät ja pitkät ripset, kiiltävät huulet, kapea kaula, lämpimät kädet, ohuet sääret, pienet jalat, korkeimmat korkokengät. Kimmeltävä paita, jossa on ommeltunu pieniä jalokiviä. Hän tanssii kaiken aikaa ja vilauttaa nättiä hymyään aina kun katsoo minuun päin. Tulen hulluksi uudestaan ja uudestaan
- jannu-
Poikamaisesta toki huomaa lesbouden. Mutta ite näytän naamasta ja hiuksista enemmän tytöltä mutta vaatteet on poikamaisia. :)
- sorry, ei pysty
En oo ikinä mennyt kenenkään "luo" sen takia että se on lesbo, eikä se vielä herätä minkäänlaista kiinnostusta että tiedän jonkun olevan lesbo.
Eli voi olla etten menis kummankaan luo jos ei tee mitään vaikutusta, ja hyvin harvoin pelkällä ulkonäöllä saa tehtyä vaikutusta. - sulkiavain
Porhjallan joustavan kameleontin luo! Eli en kummankaan selkeästi määriteltävissä olevan. :)
- Kumpi vain
Ihan mielenkiintoinen kysymys, ajatella asiaa tältäkin kantilta. Enimmäkseen olen ihastunut naisellisiin, mutta myös maskuliinisempiin.
Vastaisin, että naisellisuus / maskuliinisuus sinänsä ei ratkaise. Enemmän ratkaisee kokonaisolemus ja se, viehättääkö nainen silmää tavalla tai toisella. Sellainen nainen, joka on itsevarma ja urheilullisen oloinen ja kantaa itsensä hyvin, saa kiinnostukseni heräämään. Myös pukeutumisella ja muulla olemuksella on melkolailla merkitystä, kun ensisilmäyksestä on kyse. Esimerkiksi liian paljastava tai muutoin mauton pukeutuminen on totaalinen turn off. - stadista1
Minuun vetoaa naisellinen tyyli.
Nuoret pojan näköiset tytöt ovat kyllä suloisia,
mutta vanhemmat miehekkäät naiset eivät vetoa minuun. - Girly Girl
NAISMAISEEN ehdottomasti, koska naisen kuuluu näyttää naiselta EIKÄ mieheltä.
- Millainen on nainen?
"Naisen kuuluu näyttää naiselta."
Eli millaiselta naiselta? Miltä nainen näyttää? Kuka määrittelee sen, millaiselta naisten kuuluu näyttää, miten he voivat ilmaista itseään, miten he saavat pukeutua ja miten he voivat käyttäytyä?
Määritteletkö sen sinä itse, ympäristö, yhteiskunta, kulttuuri - vai kuka? Joidenkin ulkomaalaisten silmissä suurin osa suomalaisista naisista näyttää miehekkäiltä, koska heidän kulttuurissaan naiset käyttävät esimerkiksi paljon hameita, korkokenkiä ja meikkiä. Toisaalta tietyissä kulttuureissa miehet pukeutuvat hameita ja mekkoja muistuttaviin kaapuihin tai vastaaviin asuihin. Joissakin kulttuureissa on tavallista, että naisilla on siilitukka, kun taas joissakin kulttuureissa miesten pitkät hiukset ovat tavallisia.
Millainen on oikeanlainen nainen? Aina sidoksissa ympäristönsä määrittelemiin kategorioihin, eikö niin? Minä ajattelen, että minulla on oikeus olla juuri sellainen nainen kuin olen ja oikeus näyttää juuri sellaiselta naiselta kuin olen. Olla nainen omalla tavallani suomalaisessa yhteiskunnassa.
Kuka vetää rajan sille, milloin nainen näyttää riittävästi naiselta ja milloin hän puolestaan näyttää liikaa mieheltä? Toiset ihmiset sanovat, etteivät he voisi koskaan erehtyä luulemaan minua mieheksi, kun taas toiset luulevat minua mieheksi koko ajan. Kenellä on oikeus määritellä, näytänkö riittävästi naiselta vaiko liikaa mieheltä, sinullako? Onko kysymys katseesta, kategorioista, opituista ajattelumalleista, ajattelumaailman suppeudesta? Onko toisilla parempi kyky katsoa pintaa syvemmälle ja kyseenalaistaa asioita, kuin toisilla?
Etelä-Euroopassa minua pidetään maskuliinisena naisena, Afrikassa kukaan ei luule minua mieheksi ja Suomessa tilastot jakautuvat puoliksi. Mikä osa maailmaa on oikeassa?
- Femmet sulattaa
Ehdottomasti naiselliset. Olen itsekin suht naisellinen ja tykkään mahdollisimman naisellisista naisista. Pitkät hiukset, huolellinen meikki, kopisevat korot, ihana tuoksu, hameet... huh. Naiset on aivan ihania.
Kaikenlainen poikamaisuus/miesmäisyys on siinä mielessä total turn off. Hyi.- Femmehaluaafemmen
Täysin sama minulla. Itsekin olen naisellinen, poikamasiin en tunne mitään vetoa.
- narnialainen
Naismainen? Hyvin erikoinen sanavalinta. Mun mielestä nainen on naisellinen ja miestä, joka on naisellinen sanotaan naismaiseksi kuten miehekästä naista miesmäiseksi.
- kumpi tämä on?
Minulla on erikoinen yhdistelmä. kiinnostun aina naisista joilla on pitkät hiukset, kauniit kasvot mutta treenattu kroppa.
Luonteelta saa olla hieman räväkkä, mutta tarvittaessa syvällinen.- Siinäpä se
Niinpä. Tekevätkö kauniit kasvot naisesta välttämättä naisellista? Tekevätkö pitkät hiukset naisesta naisellisen - tai miehestä naisellisen? Tekeekö treenattu kroppa naisesta miehekkään - tai treenaamaton kroppa miehestä naisellisen?
- -reddari-
Kyllä minun pääni kääntää nämä niin sanotut femmet, eli "naismaiset" lesbot. Butchien kanssa on kiva hengailla kun itsekin aika poikamainen tapaus olen. :)
Mutta voi niitä ihania, kauniita naisia. Meikä on ihan sulaa vahaa sellaisten seurassa.- tiian83
Ei yhtään haittais jos laittaisit viestiä ;)
- banshee1
Naiselliset naiset saavat yleensä pääni kääntymään. Sellaiset naiset viehättää, jotka avatuttavat ovet itselleen, vaatii huomionosoituksia, ovat hieman koppaviakin, osaavat flirttailla katseella sellaiset vaan on niin minun makuuni. Olen itse semisti maskuliininen, viihdyn rennoissa kauluspaidoissa, lyhyt tukka huolitellun sekaisin . Saan itsekin yleensä piiiiiiitkiä katseita useimmin naisellisilta naisilta :)
- Naisellineenn
Uih, kuulostat hyvältä :p
- Ihanaiset aina
Vaikea sanoa,mutta vetoan yleensä poikamaiseen ja naismaiseen.Olen itse kai fifty fifty poikamainen kun mulla lyhyt tukka luonnonkihara.En sovi olla 100% naisellinen,että esimerkiksi naisten t-paita ei käy aina.Kyllä minulla välillä sekaisin joko pitkähiuksinen tai lyhythiuksinen naisesta ;).Kyllä on joskus naismainen että lesbo tai poikamainen lesbo.
- nebularis
Välimuoto on paras. Ulkoinen tyyli saa olla reipas ja vähän maskuliininenkin, ja pidän myös lyhyistä hiuksista. Mutta kun vaatteet kuorii, toivon että alta paljastuu pehmeä naisellinen vartalo :)
- 45677
Minäkin pidän välimuodosta. Puolipitkät (värjäämättömät) hiukset, meikitön nassu, rennot vaatteet ja sopivan muheva vartalo niiden alla = täydellinen.
- hui, kamalaa
Mahtaa olla shokki,jos värjäämättömän näköiset hiukset paljastuvatkin värjätyiksi, luonnollista luonnollisempi meikki paljastuukin meikiksi ja rentojen vaatteiden alla oleva vartalo erilaiseksi kun oli kuvitellut...
- 45677
hmm. no, luonnollisesti värjätyt hiukset ja todella kevyt meikki on sama kuin ei mitään ja rennot vaatteet ei ole välttämättä löysät (minusta esim. maastonhousut musta perustoppi on rento asu, vaikka yläosa onkin vartalonmyötäinen). pointtini oli, että pidän luonnolliselta näyttävistä naisista. ei noi mitään kriteerejä ole, vaan pelkkä ihanne. problem? :D
- maiskis vaan sulle
Poikamainen vetää enemmän puoleensa. En ole itse poikamainen.
- Eräs vaan
Nuorempana poikamaisiin, itsevarmuuden lisääntyessä enemmän naisellisiin.
En ole itse poikamainen, enemmän naisellinen, mutta en super naisellinen, sellainen tavallinen. - tiian83
Ite olen sellanen "naapurintyttömäinen" tapaus. Muhun vetoaa poikamaisemmat naiset. Ei välttämättä tarvi olla poikatyttö, mutta haluan, että naiseni saa mut tuntemaan itseni välillä vähän prisessaksi ;)
- Rekkalesbo75
Minä pidän kummistakin. Poikamaiset ovat todella ihania sekä vähän "jätkämäisempää" seuraa. Naisellisiin taas kiinnittää huomion kun ovat niin kauniita. Minulle kelpaisi kyllä kumpivaan kunhan sisältä kultaa :)
Itse olen hyvin naisellinen, ehkä sisimmässä kuitenkin poikamainen. Molemmat vetoaa :), nuorempana olin ihan sekona poikamaisiin, mutta edelleen hiukka enemmän vetoo semmoiset hieman poikamaiset, ei niinkään ulkonäössä vaan käytöksessä jne. Siinä on vaan se jokin joka vetää puoleensa.
Itse olen enemmän naisellisempi, mutta en ihan hirveesti aika tavallinen :).- nainen 23v
Naiselliset naiset ovat aina olleet heikkouteni. Punaiset hiukset vielä niin oho! Itse olen ehkä enemmän tyttömäinen kuin poikatyttö, vähän välimaastossa pyörin.
- Nainen xxx
Olen aika vahva persoona, naisellinen.
Ulkonäöllisesti itseäni kiinnostaa molemmat, mutta olen huomannut että ainakin omalle kohdallani on ne naisellisemmat naiset olleet henkisesti paljon vahvempia (sekä suhteessa että ystävissäni). Pidän henkisesti vahvoista persoonista.
En tiedä miksi näin, ehkä vähemmistönä vähemmistön joukossa tekee sen. On paljon helpompaa leikata letti lyhyeksi ja näytellä "äijää" kuin taistella kaikkia hetero-oletuksia vastaan. - suppusuu2
Sanoisin, että naismainen. Ihana ja hento, silti sopivasti muodokas. Pitkät vähän lainehtivat hiukset ja suloinen naama. Ai että
- uuuhlala
Riippuu ihmisestä, itse rakastan itsevarmuutta. Pidän naisista jotka tietävät mitä haluavat ja uskaltavat olla oma itsensä. Urheilulliset kuumat hikiset rugbynpelaajat tai hameessa päitä kääntävät ehostavat jumalattaret, ihanaa. Nainen
- Bigi1rl111
Ehkä vähä myöhäs vastailen mut itseeni viehättää naiselliset ja poikamaiset ja itse poikamainen
- Sopivastimunaa
Naisen näköinen, hillitysti itsevarmuutta huokuva (osaa pukeutua, huoliteltu habitus, tyttömäisistä piirteistä uloskasvanut, normi kroppanen) ihanuus krakalla on kyllä sellaista hunajaa mun silmille et ai ai. Mut tuskin oon ainut. Vapaita ei tunnu itseni lisäksi olevan:D
- yhavapaa
Enemmän naiselliset tai lähimaastossa olevat.
Tykkään, että nainen vähän samanlainen kuin itse tai naisellisempi.
Itse koen olevani jostain välimaastosta.
Pukeudun klassisen rennosti. Käytän paljon kauluspaitoja, tykkään niiden maskuliinisuudesta, mutta en kuitenkaan tykkää pukeutua liian poikamaisesti, vaan suosin sellaisia naisten muotoonleikattuja malleja, naisellisia värejä ja kankaita.
En käytä korkokenkiä, voisin hankkia kyllä joskus kengät, joissa vähän enemmän korkoa, kunhan ne myös helpot kävellä.
En käytä paljon meikkiä. Laitan meikkiä aina kun lähden kotoa, mutten ole kovin hyvä meikkaamaan ja käytän meikkiä pääasiassa virheiden peittämiseen, kuin ulkonäön korostamiseen. Haluaisin oppia vähän paremmaksi meikkaajaksi. Minut on meikattu kerran viimeisen päälle, muttei minulle mielestäni sopineet ainakaan ne tummat silmänympärys-viivat tai muutenkaan tumma silmämeikki.
Hiukseni ovat pitkät luonnollisen väriset, en juuri laita niitä, enkä ole opetellut laittamaan. Haluaisin oppia sitäkin. Harmittaa joskus, kun olisi kiva kokeilla hiuksiini erilaisia kampauksia, esim joku rento nutturakampaus sopisi minulle, mutta olen niin kömpelö hiusteni käsittelyn kanssa.. Voin värjätä hiuksiani joskus, mutta nykyään harvoin tulee värjättyä. Tykkään omasta hiusten väristä.- Kokeilemisenkautta
Voin suositella sinulle, että kävisit vaikkapa jollakin ammattilaistyyli&meikkikonsultilla. Toki se on maksullista, mutta kannattaa siihen satsata rahaa jos haluaa kunnon meikki&tyylineuvoja pukeutumiseen, kampauksiin ja meikkaamiseen liittyyen. Ei kannata ruinata ja yrittää tehdä jostain epäammattilaisesta itselleen ilmaista meikki/tyyli/kampausneuvojaa. Kukaan tuskin haluaa olla kenenkään ilmainen konsultti.
Netissä on myös todella paljon videoita ja artikkeleita muodista, sopivista tyyleistä tietyille ihmisille ja lisäksi voit itse kokeilla ja harjoitella kotonasi itsellesi erilaisia tyylejä, kampauksia ja meikkaamisia. Muotilehdistä voi paljon oppia ja saada ideoita. Voit myös opetella värjäämään ja leikkaamaan itse hiuksiasi. Netissä on rajattomasti tietoa ja ideoita. Vain kokeilemisen ja tekemisen kautta oppii. Vaatii siis paljon viitseliäisyyttä, aikaa ja vaivaa, mutta hyvin paljon se myös antaa olit sitten aito nainen ja lesbo, trans tai tv. - SopivastiMunaa
Itse en missään nimessä ikinä lähtis muuttamaan oman Kultani lookia,
mut jos oikeesti pyydetään ja vielä haluaa korostaa jo niitä olemassa olevia kauniita piirteitä niin rakastan tuottaa mielihyvää sekä varsinkin kosketella ja olla lähellä...tuntuu aivan ihanalta kun toinen pesee hiukset, värjää, harjaa ja loihtii jonkun kivan kampauksen plus tilanteeseen sopivan meikin.
Mitä pidempi prosessi aina vaan parempi:)
Kylläpä siitä on kiva lähtee radalle tai vaikkapa Andiamoon...Mä tietenkin entistäkin ylpeempänä, rinda rottingilla, ja ehkä Honey iloisesti yllättyneenä poiketessaan tavanomaisesta:D
-It's My Pleasure
- NaisellinenButch
Kakspiippunen juttu. Toisaalta naisellisuus vetoaa mut ei sais olla liian naisellinen. Toisaalta poikamaisuus viehättää mut ei kuitenkaan butch-tyyppinen.
Ihminen, joka pitää itsestään huolta ulkoisesti, viehättää aina ja sisäinen tasapaino on kaunista. Ihan tavallinen nainen, mieluiten kuitenkin enemän femme :) Itsekin olen sellainen (vanhempi). Jokin vaan pelottaa nämä putsit. Muistuttavat liikaa miehiä (joista huonoja kokemuksia). En muutenkaan välitä kovista jutuista ja otteista. Ssllaista mukavaa, pehmeää, naisten kesken ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783