ystäviä ja seurustelua!

yksinäinen nuori

heips!

Kiva olis löytää samankaltaista seuraa nuoreilta 17-22v poikamaisilta homo- tai bi- pojilta kavereiksi ja mahd. jotain enemmän :)

halusin siis oikeastaan löytää näitä kivoja kavereita tosielämässä eikä pelkästään netin kautta mutta se kynnys lähteä niihin homojen kohtaamispaikkoihin tai baareihin on aivan liian korkea koska en haluais lähtee yksin...eikä niitä yli 21v oo tervetulleita!!!

Itse olen 20 - vuotias nuori kundi! ja olen muuttamassa opiskelemaan etelä - suomen suunalle elokuun alussa! olen itse homoseksuaali ja hyvän näköinen katseen kestävä ja komea poikamainen kundi 179/ 65 / 14. tosi ulospäinsuuntava, positiivinen... mutta pääasia olis, että olis riittävästi paljon yhteistä, huumoria, kaikenlaista hauskaa eikä pelkästään seksijuttuja...

halusin siis oikeastaan löytää näitä kivoja kavereita tosielämässä eikä pelkästään netin kautta mutta se kynnys lähteä niihin homojen kohtaamispaikkoihin tai baareihin on aivan liian korkea koska en haluais lähtee yksin...eikä niitä yli 21v oo tervetulleita!!!ja jos alkais seurustelemaan niin tärkeetä on tietysti se, että olis vielä enemmänkin yhteistä tässä elämässä... että olis joku ihan mielenkiintoinen katseen kestävä komea, siisti ja kunnollinen (semmonen joka ei polta eikä alkoholia ota paljon eikä myöskään oo tukevahko vaan normi tai hoikka vaikka se ei tietenkään oo se tärkein vaan se ihmisluonne...) , ei-ujo tai "väittää olevansa ei-ujo", sosiaalinen, luotettava, tosi puhelias ym...en ite ainakaan oo mitenkään ujo tai rajautunut ja toivon ettet sinäkään oo (!!!) ettei oo semmoista sosiofobiaa tms sulla eikä mitään etäsuhdettakaan käy mulle! toivon että asuisit etelä tai länsi - suomen suunalla, että voitaisiin nähdä sitten ja käydä vaikka kahvilla tai leffassa yhdessä :D ja minulta löytyy kokemusta jonkun verran seurustelusta....

pistäkää viestiä kaikki kivoja 17-22-v samankaltaisia nuoreja jos uskallatte sanoa vähän enemmän kuin pari riviä koska minä oon sen verran ulospäinsuuntautunut että välillä kirjoitan ja puhun aika paljon :D oo kans valmis vaihtelemaan kuvia! Ja haluaisin ensiksi tutustua skypen kautta :)

pistäkää vaan rohkeasti viestiä tuelemaan, en pure ;)

heippa!

0

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
        Ikävä
        51
        3725
      2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
        Maailman menoa
        117
        2728
      3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
        Hindulaisuus
        619
        2387
      4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
        Ikävä
        20
        2077
      5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
        Kalajoki
        84
        1984
      6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
        Tunteet
        43
        1718
      7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
        Ikävä
        20
        1678
      8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        142
        1642
      9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
        Ikävä
        97
        1506
      10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
        Ikävä
        28
        1476
      Aihe