olisi kysymys jos ensikertalaiselle tuomitan ehdollista tuleeko yleensä ensikertalaiselle nilkka panta? mihin tarkotuksiin ne on
Vastaukset 5
- 6+20
Kyse on jalkapannasta, ei nilkkapannasta. Sen voi saada sellainen, joka tuomitaan enintään kuuden kuukauden ehdottomaan vankeuteen.
Jalkapanta vastaa lähinnä kotiarestia. Jalkapannan saanut joutuu vankilaan suorittamaan rangaistustaan, jos hän rikkoo määräyksiä, eli poistuu pannan valvontasäteen ulkopuolelle.
Jalkapantatuomioita annetaan lähinnä rattijuopoille, totaalikieltäytyjille ja varkaille. Vakaviin rikoksiin syyllistyneet samoin kuin rikoksenuusijat eivät voi saada valvontarangaistusta - Onnea matkaan!
Elämä on sellaista, että pitää noudattaa lakia, jos meinaa pärjätä.
On muutenkin hyvä noudattaa lakia.
Kun on nuori, niin on kaikenmaailman murrosikää ja ei tiedä miten pitäisi toimia. Saattaa olla vaikea lapsuus, traumoja, huonoja kavereita, huonoja neuvoja.
Siinä sitten vaan kasvaa ja yrittää pärjätä.
Tässä vanhan neuvo: noudata lakia, niin ei tuu ongelmia!
Jos sinulla on ollut vaikeeta, niin mee juttelemaan jonkun kanssa, - ei oo mitään häpeemistä!
Toivon sinulle kaikkea hyvää, kyllä se siitä!
MUTTA NOUDATA LAKIA! moi tuleeko normi ehdonalaisessa ehdonalais valvoja?
- wootwootwoot
Tarkennus kysymykseen: tarkoitetaanko ehdollista vankeusrangaistusta vai ehdonalaista vapautta? Ovat kaksi eri asiaa.
Kommentoi keskusteluun ehdollinen: moi tuleeko normi ehdonalaisessa ehdonalais valvoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5092350Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35948SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht464885Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39854- 71828
- 55751
- 44705
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40660Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40646- 63573