Oon 12v venäläinen tyttö.
Oon asunu Suomess 7 kuukautisesta asti ja puhun täydellisest suomee,opiskelen hyvin ja vanhemmat käy töissä ja ansaitsee kunnon palkkaa,eikä oo mitään maahanmuuttajii jotka elää valtion rahoilla(en ole rasisti,enkä halua loukata)
Mietin tässä vain jos itse tutustuisit mukavaan tyttöön (olit sitten tyttö tai poika) ja pitäisit häntä kivana kaverina ja sitten saisit kuulla että hän on venäläinen, mitä sinä ajattelisit?
Jos ulkonäkö kiinnostaa olen 160cm,paino50kg,silmät ruskeanvihreät,hiukset ulottuu olkapäille,kuppikoko70-75A ja pukeudun yleensä tiukkoihin farkkuihin ja käytän hienoja paitoja ja muuten pukeudun tyylikkäästi.
Todellinen asiani kuitenkin on,että haittaisiko sinua jos sinulla olisi mukava kaveri ja saisit myöhemmin tietää että hän on venäläinen?
Venäläinen?
54
134
Vastaukset
- wintub
ihan sama mistä on kotoisin
Ei haittaisi mitään. Itse asiassa mulla oli joskus pienenä venäläinen kaveri. Mistä päin olet kotoisin? Ettet vain olisi se?
- misukisu
En yleensä kerro kavereille mistä kaupungista olen kotoisin, mutta kun kerran kysyt niin Rostov on donista
- misukisu
misukisu kirjoitti:
En yleensä kerro kavereille mistä kaupungista olen kotoisin, mutta kun kerran kysyt niin Rostov on donista
Mielestäni on ihanaa kun maailmassa on ihmisiä jotka eivät välitä siitä mistä päin on kotoisin:)
misukisu kirjoitti:
Tarkoitin suomea. Missä asuit kun olit noin 5v?
- joohee
misukisu kirjoitti:
Mielestäni on ihanaa kun maailmassa on ihmisiä jotka eivät välitä siitä mistä päin on kotoisin:)
Mää oon opiskellu venäjää 2 vuotta. :)
- misukisu
atrytone kirjoitti:
Tarkoitin suomea. Missä asuit kun olit noin 5v?
Missä ite asuit atryone?
- ....---....
joohee kirjoitti:
Mää oon opiskellu venäjää 2 vuotta. :)
Mä oon opiskellu vuoden!:-) (Oli pakko laittaa, ku venäjänkieli on nii ihana)
- misukisu
atrytone kirjoitti:
Oulussa
Mitä päiväkotia sä kävit ku olit n.5v?
misukisu kirjoitti:
Mitä päiväkotia sä kävit ku olit n.5v?
En, muista :S mut ei me oltu samassa päiväkodissa. Asuitteko kaksi kerroksisessa luhtitalossa? Alkaako sun etunimi E:llä tai A:lla?
- misukisu
atrytone kirjoitti:
En, muista :S mut ei me oltu samassa päiväkodissa. Asuitteko kaksi kerroksisessa luhtitalossa? Alkaako sun etunimi E:llä tai A:lla?
Mä asuin silloin Tuirassa kerrostalossa.
Sori mut mä en oo se jota sä tarkotat:'( - misukisu
misukisu kirjoitti:
Mä asuin silloin Tuirassa kerrostalossa.
Sori mut mä en oo se jota sä tarkotat:'(Kysymyksiä sulle Atrytone
1.Oletko tyttö vai poika?
2.Minkä ikänen oot?
3.Kerro missä päin Oulua sä asut (ei tarvi kertoa talon paikkaa, vaan esimerkiksi Toppilassa,Heikinharjussa, Kaukovainiolla....yms.) (Mä en asu missään nuista jos sä oot joku pedarinappaaja) misukisu kirjoitti:
Kysymyksiä sulle Atrytone
1.Oletko tyttö vai poika?
2.Minkä ikänen oot?
3.Kerro missä päin Oulua sä asut (ei tarvi kertoa talon paikkaa, vaan esimerkiksi Toppilassa,Heikinharjussa, Kaukovainiolla....yms.) (Mä en asu missään nuista jos sä oot joku pedarinappaaja)Oon tyttö 14 v. en asu oulussa tällä hetkellä, mutta lähellä oulua. En halua kertoa koska minulle sattui yksi ikävä juttu sen takia vähän aikaa sitten.
Ei haittaisi, vaikka kaveri olisi Venäjältä, tai ihan mistä tahansa kotoisin. En ole rasisti.
- ryssätpois
''Ryssä on aina ryssä, vaikka voissa paistaisi''
Painu vittuun saatanan kullisilmä slaavipaska, suomenmaalla ei ryssiä kaivata.- 43564745646
5/5 hatin dem ruskies, vodka drinkin bastardos
- pööpöö;3
ei haittais ku et oo semmone joka puhuu huonoo suomee et tartteee tulkkii taluttaa mukana :D joo siis kävis mist päi oot? :)
- misukisu
Oulusta ja oon välillä myös Vantaalla
- pööpöö;3
ok :) onks sul kikkii? :)
- misukisu
Mistä päin ite oot ja mulla ei oo kikkii
- pööpöö;3
misukisu kirjoitti:
Mistä päin ite oot ja mulla ei oo kikkii
stadista ja noo skype? :)
- misukisu
pööpöö;3 kirjoitti:
stadista ja noo skype? :)
Sori ei oo:( Mistä mä voin tietää että sä oot joku mun ikänen,etkä pedari tai trolli?
- pööpöö;3
misukisu kirjoitti:
Sori ei oo:( Mistä mä voin tietää että sä oot joku mun ikänen,etkä pedari tai trolli?
:( noo onks sul joku? :D ja jos tarkotit mua ni en oo mikää pedari vaa oon 12v poika stadista
- misukisu
pööpöö;3 kirjoitti:
:( noo onks sul joku? :D ja jos tarkotit mua ni en oo mikää pedari vaa oon 12v poika stadista
Mul ei oo facee,kikkii tai skypee:(
Missä päin Hesaa sä asut? - misukisu
pööpöö;3 kirjoitti:
Onko sulla Twitteriä?
- pööpöö;3
misukisu kirjoitti:
Onko sulla Twitteriä?
länsi ja oon
- misukisu
pööpöö;3 kirjoitti:
länsi ja oon
Mitä koulua sä käyt?
- pööpöö;3
misukisu kirjoitti:
Mitä koulua sä käyt?
miks kysyt? D:
- misukisu
pööpöö;3 kirjoitti:
miks kysyt? D:
Koska haluun tietää ootko sö pedarinappaaja vai et?!
Ja musta alkaa hiljalleen tuntua siltä.....-.- - pööpöö
misukisu kirjoitti:
Koska haluun tietää ootko sö pedarinappaaja vai et?!
Ja musta alkaa hiljalleen tuntua siltä.....-.-en khyl oo iha 12vv ooon jos 28.5.2001 oon syntyny :D
- misukisu
pööpöö kirjoitti:
en khyl oo iha 12vv ooon jos 28.5.2001 oon syntyny :D
Tuu tänään klo 16.00 Simonkallionkoululle,niin nähään siellä:)
Mulla on päällä vaaleansininen Tpaita jossa on musta perhonen ja urheilukaprit. - oon huolissaan!!!!! :(
misukisu kirjoitti:
Tuu tänään klo 16.00 Simonkallionkoululle,niin nähään siellä:)
Mulla on päällä vaaleansininen Tpaita jossa on musta perhonen ja urheilukaprit.Älä hyvä ihminen tollasia ehottele! :( toivottavasti kukaan ei sua napannut
- misukisu
oon huolissaan!!!!! :( kirjoitti:
Älä hyvä ihminen tollasia ehottele! :( toivottavasti kukaan ei sua napannut
Oon istunu koko ton ajan kotona TV:n ääressä,joten älä huolehdi:)
- lifemocker
sillä ole mitään merkitystä
- Karjala takaisin
Riippuu, mitä mieltä hän on Karjalan palauttamisesta.
- lifemocker
karjalaa kukaan järkevä ihminen takaisin halua
- aivopséstypedari
lifemocker kirjoitti:
jahas sinut on näköjään aivopesty, olisihan se kiva jos ruotsalaiset valloittaisitvat sinun kotipaikkasi
- 2575368
aivopséstypedari kirjoitti:
jahas sinut on näköjään aivopesty, olisihan se kiva jos ruotsalaiset valloittaisitvat sinun kotipaikkasi
Siitä sodasta on jo monta kymmentä vuotta!
Miks kaikkien pitää jauhaa sitä samaa SuomiVenäjä paskaa! - lifemocker
aivopséstypedari kirjoitti:
suomen talous ei kestäisi karjana uudelleenrakennusta
- mockerlife
lifemocker kirjoitti:
Mikä on "järkevä ihminen"? Minkä takia kukaan "järkevä ihminen" ei haluaisi karjalaa takaisin? Vaikka periaattessahan karjalan pitäisi kuulua suomelle, mutta hullun murhamiehen itse aloittaman sodan takia ei kuulu.
- hitorioitsija
2575368 kirjoitti:
Siitä sodasta on jo monta kymmentä vuotta!
Miks kaikkien pitää jauhaa sitä samaa SuomiVenäjä paskaa!Koska se oli tuhoisa, ja verinen sota, joka vaikuttaa suomalaisiin vielä tänäkin päivänä. Koska NL itse aloitti sodan, sitten lavastaa suomen sodan aloittajaksi, NL pommitti siviilikohteita (Helsinkiä, ym.), vei 20% suomen teollisuudesta, 11% suomen pinta-alasta, ja Suomi, ja suomen kansa joutuivat vielä maksamaan isot sotakorvaukset NL:lle, ottaen vielä huomioon sortovuodet ennen suomen itsenäistymistä.
Kuulostaa muukalaisen puheelta tuollainen "siitä on jo monta vuotta aikaa". - lifemocker
mockerlife kirjoitti:
Mikä on "järkevä ihminen"? Minkä takia kukaan "järkevä ihminen" ei haluaisi karjalaa takaisin? Vaikka periaattessahan karjalan pitäisi kuulua suomelle, mutta hullun murhamiehen itse aloittaman sodan takia ei kuulu.
etkö osaa lukea? siihen kaatuisi koko maa, kun sieltä tulisi lisää elätettäviä ja sinne pitäisi infrastruktuuri rakentaa uudestaan - ei ole rahaa
- rahatonkreikassa
lifemocker kirjoitti:
etkö osaa lukea? siihen kaatuisi koko maa, kun sieltä tulisi lisää elätettäviä ja sinne pitäisi infrastruktuuri rakentaa uudestaan - ei ole rahaa
no ei lähetetä rahoja kreikkaan niin kyllä raha riittää
- lifemocker
rahatonkreikassa kirjoitti:
no ei lähetetä rahoja kreikkaan niin kyllä raha riittää
valtiolla on ihan helvetisti velkaa...ei ne taida riittää
- xfätdcfkjä
Mutta ois se kiva saada takas. Isovanhempien syntymäpaikka. Sitäpaitsi mun mielestä kansaa ei kannata tuomita sen maan historian takii. Ei kaikki venäläiset oo vastuussa Karjalan menetyksestä. Ihan ku sanois kaikkii saksalaisia natseiks ja suomalaisia niitten kavereiks.
- historioitsija
Historiallisesti, ja kulttuurisesti karjala kuuluu suomelle. NL itse aloitti verisen sodan, ja vei 11% suomen pinta-alasta, ja karjalassa oli 20% suomen teollisuudesta.
- lifemocker
historioitsija kirjoitti:
Historiallisesti, ja kulttuurisesti karjala kuuluu suomelle. NL itse aloitti verisen sodan, ja vei 11% suomen pinta-alasta, ja karjalassa oli 20% suomen teollisuudesta.
nykyisin siellä ei ole kuin mummoja ja huonokuntoisia hökkeleitä
Ei haittais, jos ois venäläinen kamu(: Jos ihminen on mukava jne.(; Mull on tällä hetkel yks ulkomaalainen kamu ja hän on tooosi mukava!
- ryssänmaa
meidän koulun kaikki venäläiset polttaa tupakkaa
- misukisu
ryssänmaa kirjoitti:
meidän koulun kaikki venäläiset polttaa tupakkaa
Ei se tarkota että suomalaiset olis jotenkin parempia. Tietenkin juntteja ja ääliöitä on joka maassa,enkä väitä että Venäjä olisi parempi kuin Suomi.
Molemmissa maissa on sekä hyviä että ääliömäisiä ihmisiä.
- mukko
Ihan sama ookko Venäläinen vai et jos oot kiva tyyppi :).Venäläiset naiset on sitä paitsi kauniimpia kuin Suomalaiset ;)
- misukisu
Voi kiitos:)!!!
Mitta kyllä Suomessakin on kauniita naisia.
- mukko
No joo mut tykkään enemmän Venäläisistä tytöistä :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386