Kenestä Suomi24:n käyttäjästä et tykkää?

LintuJokaLaulaaHämärässä

Kenestä Suomi24:n käyttäjästä et tykkää? Oma inhokkini on Lifemocker! >:(

47

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ernuMinäkin(;

      En inhoa ketään!

      • Myös mulla :D

        Oikea asenne :D


      • ernuMinäkin(;
        Myös mulla :D kirjoitti:

        Oikea asenne :D

        Samoin!


    • Ernuuuuuuuuuuuuuuuuu

      Ernut

      • ernuMinäkin(;

        Etkö voisi perustella?


    • oon vitun tyhmä

      lifemocker uliuliuliuli

    • Tällainen on törkeää! Kaikki ihmiset ovat arvokkaita, (tai oikeastaan arvottomia) eikä ole mitään järkeä valita inhokkeja. Te jotka inhoatte lifemockeria, ernuja, atrytonea tai ketä tahansa, olette väärässä. Kaikilta ihmisiltä löytyy arvokkaita mielipiteitä. Jos ihminen on väärässä tai "väärässä" jossain asiassa, väitä vastaan, mutta älä ala heti inhoamaan häntä.

      • ernuMinäkin(;

        Asia puhetta!


      • ernuMinäkin(; kirjoitti:

        Asia puhetta!

        Asiaa jokutyyppi19!!


      • simo kurki
        kettu98 kirjoitti:

        Asiaa jokutyyppi19!!

        simo kurki


      • mukko

        älä jaksa


    • Simo Kurki

      • Simo Kurki on hyvä.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Simo Kurki on hyvä.

        Paska botti. Kaikista muista pidän.


      • 545664
        atrytone kirjoitti:

        Paska botti. Kaikista muista pidän.

        poista jo suomi24 tilisis vitun horo saatana perkele!!!


      • piece&love
        545664 kirjoitti:

        poista jo suomi24 tilisis vitun horo saatana perkele!!!

        Poista itsesi elämästämme, paskamuna :3


      • mr penis on homoseksuaal
        piece&love kirjoitti:

        Poista itsesi elämästämme, paskamuna :3

        Mr penis on paska. Piece & love on paras. Myös Ernugirl4ever on perseest.


    • mr penis

      Mul on pari fanii:P

    • mukava nuorimies

      No on nyt kyllä tääkin kans... NIIN TURHA AIHE! Jos ette joidenkin mielipiteistä ole samaa mieltä niin voitte aina niitä hyvässä hengessä kommentoida ja tuoda oman mielipiteenne esille, voitte myös painaa plus tai miinus. En ole täällä ainakaan hirveän paljon asiattomia tai mauttomia kommenteja nähnyt, kaikkein vähiten heiltä, jotka esiintyvät jollain vakinimimerkillä. Vaikka ette ole samaa mieltä, niin heille tulee antaa täysi oikeus olla sitä mieltä mitä haluavat. Se ei ole syy alkaa ketään dissaamaan. Ja Suomessa on sananvapaus, ja muutenkin hyvin suuret vapaudet tehdä kaikkea, kunhan ei vaan loukkaa käytöksellään muiden samoja oikeuksia. Herranjestas, me ei olla Venäjällä! Pakko sanoa että, MAUTON AIHE!

      • Samaa mieltä!


    • Tyhmä vierailia

      Tääl on liikaa feikkii

      • 4+15

        mut beibi sä oot salee ilman meikkii..


      • 4+15

        mut beibi sä oot salee upee ilman meikkii..


    • Apuatqrvitseva1

      Jyrki Katainen

      • muna jeesus

        Mukava valkku


    • MyLittlePen|s

      rainbowdash120, vittu mikä ponihomorunkkari, sais poistaa koko suomi24-käyttiksensä.

    • mukko

      Ei tääl ketää erikoisen hyvää tyyppii oo ellei nyt atrytonee lasketa :D

    • blizzardz

      Kaikki ne, jotka eivät kunnioita minua, aatteitani ja skyrimiä.

    • En inhoo ketään....?

    • tohtorisyker0

      En inhoa ketään, sillä kaikissa on hyviä ja huonoja puolia (:

    • abc0

      Jasmin5

    • MyLittlePen|s
      Hirveä urpo!

    • Jooh.

      Yksi semmoinen homo, jolla itkevä meetwursti profiilikuvana, nimeä en muista. :/

      • los.point

        Simo kurki ? ;)


      • laizalove
        los.point kirjoitti:

        Simo kurki ? ;)

        Jasmin5 on aika riesa, mutta muuten en inhoo oikein kettää :D ^^^^


      • onions

        Jooh: Oliskohan tuo tyyppi yläpuolellas :3


    • satunnainen kävijä

      Onko tohtori Jyyrgeniä näkyny?
      sillä hepulla oli kyllä ytimekäs vastaus joka vaivaan ja huoleen....

    • Dr.Jyyrgen

      Inhoan kaikkia jotka ovat inhottavia.

      Dr.Jyyrgen kuittaa

    • Kalle Puumala

      "Vihaan avoimesti kaikkia, sillä olen heitä parempi. Kunnioitan yrityksiänne, mutta ne eivät riitä. Aamen."
      -Kalle Puumala
      Viisaita sanoja

    • tietämätön

      vaikee sanoo

      • korppi™

        pieselifemockeriilkeäatrytone





        zeus


      • HarmaaSusi2000
        korppi™ kirjoitti:

        pieselifemockeriilkeäatrytone





        zeus

        GreenDragon98 ja piece&love sekä ErNuGirl ErNu on lähteny jos on spämmäreihi uskomist


      • bdnsndjskk
        HarmaaSusi2000 kirjoitti:

        GreenDragon98 ja piece&love sekä ErNuGirl ErNu on lähteny jos on spämmäreihi uskomist

        Mestarisikiusaaja, GreenDragon98, piece&love, Emotyttö_01, lifemocker ja ne ErNu pösilöt.

        Eniten vihaan Mestarisikiusaajaa, koska hän on vitun lapsellinen mulukku.


      • GreenDragon98
        bdnsndjskk kirjoitti:

        Mestarisikiusaaja, GreenDragon98, piece&love, Emotyttö_01, lifemocker ja ne ErNu pösilöt.

        Eniten vihaan Mestarisikiusaajaa, koska hän on vitun lapsellinen mulukku.

        mestarisikiusaaja onjust hyvä tyyppi. En oikee tiiä ketä inhoisin


    • mylovesfictive

      Itseäni?

      • korppi™

        we are vitu kids
        we are legion
        we dont forgive
        we dont forget
        expect us


    • MC paskajätkä

      MC paskajätkä

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe