Fb timelineltä eli etusivulta katoaa kuvia ja postia ja linkkejä ilman että itse olisin poistanut niitä. Mistä se voi johtua.?
On kadonnut n 15 juttua kaikenlaista mitä olen sinne laittanut. Onko ongelma fb ssä vai olisiko joku virus?
Onkohan keneltäkään muulta kadonnut sieltä postauksia?
Fb stä katoaa timelineltä kuvia ja postia? Mistä mahtaa johtua?
7
2063
Vastaukset
Ongelma näyttää olevan Fb:ssä. Muiltakin on kadonnut postauksia.
http://www.facebook.com/help/408451259195141- Kysymys!!!
Jos nyt sitten unlog ja sitten taas login niin pysyykö kaikki siellä sivulla kuitenkin?
Se oli ohje ja refresh page mutta sitä en tajua mistä se tehdään?
Kiitos avusta ! Muutenkin sinne ilmestyi vuosiuku jostain tyhjästä 1978 timelinelle, vähäksi aikaa ja katos sitten sekin,? - Kysymys!!!
Nyt on kirjauduttu uudestaan pariin kertaan ja näen vanhat postaukset avtivity log ssa mutta edellenkään ne eivät näy timelinellä? Mistä nappulasta pitäs painaa?
Tuo "refresh page" tarkoittaa selaimen "päivitä sivu" toimintoa, yleensä näppäimestä [F5]
- Kysymys!!!
Vielä pähkään. Mikähän toi F5 on iPadissä? ( joo, kyllä harmittaa oma osaamattomuuteni näiden laitteiden kanssa) elikkä miten päivitän timelinen iPadissä?
Siis edelleen iPadin fb n timelinessä näkyy vain osa sinne laitetuista postauksista. Mutta näkyvät kyllä activity logissa.Paina osoiterivillä olevaa ympyrän muotoista nuoli kuviota.
(En ole käyttänyt iPad'iä, tämä löytyi iPad Forums'ista.)- Kysymys!!!
ksenom_o kirjoitti:
Paina osoiterivillä olevaa ympyrän muotoista nuoli kuviota.
(En ole käyttänyt iPad'iä, tämä löytyi iPad Forums'ista.)No joo, ei vaan tapahdu mitään. Kaikki temput olen koittanut tehdä. Näen ne jutut actiivity logissa my post issa mutta en saa niitä timelinenlle muuten kuin highligt ne.
Eli sieltä puuttuu joku laskin 25 juttua ja kakki katos samana päivänä eiä ole ilmestynyt takas.
No jatkan ja kyselen ja mietin... Ja olen kysynyt fb stä pari kertaa mutta eiätän ne voi kaikille vastata. Enkö löydä yleisistä ohjeistakaan mutta menee tavallaan harrastuksen piikkiin . Onneksi ovat kuitenkin säilyneet, eivätkä kadonneet kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644