Fb timelineltä eli etusivulta katoaa kuvia ja postia ja linkkejä ilman että itse olisin poistanut niitä. Mistä se voi johtua.?
On kadonnut n 15 juttua kaikenlaista mitä olen sinne laittanut. Onko ongelma fb ssä vai olisiko joku virus?
Onkohan keneltäkään muulta kadonnut sieltä postauksia?
Fb stä katoaa timelineltä kuvia ja postia? Mistä mahtaa johtua?
7
1558
Vastaukset
Ongelma näyttää olevan Fb:ssä. Muiltakin on kadonnut postauksia.
http://www.facebook.com/help/408451259195141- Kysymys!!!
Jos nyt sitten unlog ja sitten taas login niin pysyykö kaikki siellä sivulla kuitenkin?
Se oli ohje ja refresh page mutta sitä en tajua mistä se tehdään?
Kiitos avusta ! Muutenkin sinne ilmestyi vuosiuku jostain tyhjästä 1978 timelinelle, vähäksi aikaa ja katos sitten sekin,? - Kysymys!!!
Nyt on kirjauduttu uudestaan pariin kertaan ja näen vanhat postaukset avtivity log ssa mutta edellenkään ne eivät näy timelinellä? Mistä nappulasta pitäs painaa?
Tuo "refresh page" tarkoittaa selaimen "päivitä sivu" toimintoa, yleensä näppäimestä [F5]
- Kysymys!!!
Vielä pähkään. Mikähän toi F5 on iPadissä? ( joo, kyllä harmittaa oma osaamattomuuteni näiden laitteiden kanssa) elikkä miten päivitän timelinen iPadissä?
Siis edelleen iPadin fb n timelinessä näkyy vain osa sinne laitetuista postauksista. Mutta näkyvät kyllä activity logissa.Paina osoiterivillä olevaa ympyrän muotoista nuoli kuviota.
(En ole käyttänyt iPad'iä, tämä löytyi iPad Forums'ista.)- Kysymys!!!
ksenom_o kirjoitti:
Paina osoiterivillä olevaa ympyrän muotoista nuoli kuviota.
(En ole käyttänyt iPad'iä, tämä löytyi iPad Forums'ista.)No joo, ei vaan tapahdu mitään. Kaikki temput olen koittanut tehdä. Näen ne jutut actiivity logissa my post issa mutta en saa niitä timelinenlle muuten kuin highligt ne.
Eli sieltä puuttuu joku laskin 25 juttua ja kakki katos samana päivänä eiä ole ilmestynyt takas.
No jatkan ja kyselen ja mietin... Ja olen kysynyt fb stä pari kertaa mutta eiätän ne voi kaikille vastata. Enkö löydä yleisistä ohjeistakaan mutta menee tavallaan harrastuksen piikkiin . Onneksi ovat kuitenkin säilyneet, eivätkä kadonneet kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256510Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604112Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503366Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902924Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2831916Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341606- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141413Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741399Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386