Millä pidentää siemensyöksyä ?

Kiitos1

Jos toivoo pidennystä,ettei "heti tule", niin mitä keinoja on olemassa. Näitä pillereitä on aia laaja kirjo ja ihan toimivia, mutta aiheuttavat jotkut ainakin aika tiukkaa päänsärkyä.

4

847

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestävyyttä

      Tyhjentää pussit useammin.

    • eipikapanollatyttöä

      Aikanaan olin kokeilussa jossa kokeiltiin mielialalääkkeitä. Niistä jotkut aiheuttivat siemensyöksyn viivästymistä ja isolla annoksella en saanut orgasmia ollenkaan - seisoi ja seisoi ja aina oli lähellä, mutten lauennut.
      Kiusallista.
      Professori joka tästä vastasi niin myönsi mielilalalääkkeillä olevan tuon sivuvaikutuksen.
      Rohkeasti lääkärille kertomaan ja kysymään

    • kaalimato.com

      Hei,
      Yksi keino on sooloseksi ennen mahdollista yhdyntää. Toisia auttavat puuduttavat voiteet ja toiset hyötyvät penisrenkaasta. Yksi keino on opetella hallitsemaan herkkää siemensyöksyä lantionpohjalihaksia harjoittamalla sekä Puristustekniikan avulla. Linkit em. artikkeleihin: http://klubi.kaalimato.com/fi/Miesten lantionpohjalihakset_i_page_level3_yleis_1207896423006_95 ja http://klubi.kaalimato.com/fi/Puristustekniikka-Herkän siemensyöksyn säätelyyn_i_page_level3_yleis_1221807418894_34

      Terveisin
      Kaalimato.com

    • Näin se menee

      Toki on noita Kaalimadon mainitsemia keinoja olemassa, kai ne joillain voi auttaakin? Mutta itse neuvon kuitenkin menemään lääkäriin. "Eipikapanollatyttöä" kertoikin jo mielialalääkkeistä, niitä lääkärit määräävät pieneninä annoksina päivittäin otettavaksi. Niiden pohjalta on kehitetty myös suoraan tämän vaiva hoitoon lääke nimeltä Priligy. Lääkkeet voivat auttaa, mutta mitään varmaa ei voi kukaan tietenkään luvata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe