Onko kysymyksessä väärinkäsitys?
Itseltäni on viina kielletty, koska jotkut haluavat asenteellisesti tukea sellaista esim. seurailemalla. Näin he ilmeisesti voivat olla ajatuksessa ostaa turvallisuutta, joka ei ole mahdollista, luomatta sitä itse muille.
Viinattomuus ei ole ongelmani, pikemminkin päinvastoin.
-Onhan se ihan hieno se vaate, raittius ja v-kauluaukkoinen Ragazzan alunperin Beige-villaneule värjättynä mustaksi, vanhan puun vihreällä sävyllä, ihan vanhalla valkoisella, jo läpikuultavaksi kuluneella kauluspuserolla. Kts. sairaalloisuus, persoonallisuus, ihannoiminen
Omaa aikaa kuluu helposti hukkaan muiden ihmisten seurassa esim. alkoholin kanssa aivan turhaan ja usein taloudellisissa ongelmissa läträten. "Sellaista ei ole, mitä ei ole mahdollista hankkia." Siten ihmistä ei saa kiristää seuraillen. Oman statuksen pönkittäminen alkoholilla, ja siten oman egoismin, ihan kehon, ja sen seurauksena oman itsen, narsismin ihannoiminen kovin ulkoisesti läheisille, on ärsyttävää. Se ei ole kulttuurimme tapa. Alkoholi vahingoittaa.
Onko viinan kieltäminen laillista?
Ei onnistu:Sinde
1
68
Vastaukset 1
Saahan viinaa keittää. Sitä ei ole koskaan kielletty minkäänlaisella lailla. Olen kuitenkin sitä mieltä että keitettäessä alkoholi haihtuu pois, joka on kaiketi alkoholin väärinkäyttöä, ja taasen, mikäli valmistaa viinasta vaikka kalakeiton, ei mielestäni, ymmärtääkseni keitosta ehkä tule kaikkein maittavinta ja itse teenkin kalakeiton maitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501089
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.281014Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s44893- 41765
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49727- 61681
- 37599
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67588- 76587
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585