Onko kysymyksessä väärinkäsitys?
Itseltäni on viina kielletty, koska jotkut haluavat asenteellisesti tukea sellaista esim. seurailemalla. Näin he ilmeisesti voivat olla ajatuksessa ostaa turvallisuutta, joka ei ole mahdollista, luomatta sitä itse muille.
Viinattomuus ei ole ongelmani, pikemminkin päinvastoin.
-Onhan se ihan hieno se vaate, raittius ja v-kauluaukkoinen Ragazzan alunperin Beige-villaneule värjättynä mustaksi, vanhan puun vihreällä sävyllä, ihan vanhalla valkoisella, jo läpikuultavaksi kuluneella kauluspuserolla. Kts. sairaalloisuus, persoonallisuus, ihannoiminen
Omaa aikaa kuluu helposti hukkaan muiden ihmisten seurassa esim. alkoholin kanssa aivan turhaan ja usein taloudellisissa ongelmissa läträten. "Sellaista ei ole, mitä ei ole mahdollista hankkia." Siten ihmistä ei saa kiristää seuraillen. Oman statuksen pönkittäminen alkoholilla, ja siten oman egoismin, ihan kehon, ja sen seurauksena oman itsen, narsismin ihannoiminen kovin ulkoisesti läheisille, on ärsyttävää. Se ei ole kulttuurimme tapa. Alkoholi vahingoittaa.
Onko viinan kieltäminen laillista?
Ei onnistu:Sinde
1
<50
Vastaukset
Saahan viinaa keittää. Sitä ei ole koskaan kielletty minkäänlaisella lailla. Olen kuitenkin sitä mieltä että keitettäessä alkoholi haihtuu pois, joka on kaiketi alkoholin väärinkäyttöä, ja taasen, mikäli valmistaa viinasta vaikka kalakeiton, ei mielestäni, ymmärtääkseni keitosta ehkä tule kaikkein maittavinta ja itse teenkin kalakeiton maitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326737- 394182
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843410- 173356
- 122417
- 302415
- 251952
- 1621946
- 301803
- 1051402