palstan järkevin tyyppi

kykyihinsä viivalla vene

kuka se o

31

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr penis

      Meitsi

      • girl and 4everalone

        Nuorten palstan järkevin tyyppi on ehdottomasti jamesjh96!


      • ...
        girl and 4everalone kirjoitti:

        Nuorten palstan järkevin tyyppi on ehdottomasti jamesjh96!

        Samaa mieltä.
        -deathforsale (oon puhelimella enkä jaksa kirjautua)


    • jokutyyppi19 & ilkeää naurua ovat järkeviä tyyppejä!(:

      • #yolo guy

        Piece&love ja mr penis


      • piece&love
        #yolo guy kirjoitti:

        Piece&love ja mr penis

        Mä olenkin aina niin järkevä ;3 Sekoilen koko ajan, etkö ole huomannut sitä muru?¿? Mr penis suorastaan loistaa älynvalollaan, kiva kuulla että ollaan samalla tasolla^^ :3 Eikö sulla muru pieni ole silmälaseja, lue kommenttini tarkemmin niin tajuat että hyperventiloin^^..
        Sarkasmi.


      • #YoLo guy
        piece&love kirjoitti:

        Mä olenkin aina niin järkevä ;3 Sekoilen koko ajan, etkö ole huomannut sitä muru?¿? Mr penis suorastaan loistaa älynvalollaan, kiva kuulla että ollaan samalla tasolla^^ :3 Eikö sulla muru pieni ole silmälaseja, lue kommenttini tarkemmin niin tajuat että hyperventiloin^^..
        Sarkasmi.

        Kiva kuulla et oon sun muru♥♡


      • Jokutyyppi19 ilkeää naurua ja kettu98


    • atrytone on kans järkevä tyyppi!!(:

    • ilkeää naurua

      atrytone, ja joku muuki, en saa ny päähän et kuka soon, mut silti

    • Eräs trotskilainen.

      • Eräs trotskilainen

        Hei kiitti, jokutyyppi19, mie en tienny, että mie oon niin kuuluisa. Sie, piece, atrytone ja Ernugirl ootte ainaki järkeviä. Järkevyys riippuu vähän siitä, miten kukin järkevyyden määrittelee, mutta nuo miun listan henkilöt ei ainakaan oo mitään suoraa törkyä kirjottanu.


      • Eräs trotskilainen
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Hei kiitti, jokutyyppi19, mie en tienny, että mie oon niin kuuluisa. Sie, piece, atrytone ja Ernugirl ootte ainaki järkeviä. Järkevyys riippuu vähän siitä, miten kukin järkevyyden määrittelee, mutta nuo miun listan henkilöt ei ainakaan oo mitään suoraa törkyä kirjottanu.

        Yleensä ne järkevimmät on just niitä vakituisilla nimillä kirjottavia (paitsi trollit,) ja vakkarikäyttäjät huomataan ja muistetaan helpommin. Kuitenkin Nourison maahanmuuttogallup -keskustelussa (Sori, en voi linkata.) oli tosi järkevä ja hieno väittely nimimerkkien Notkea Maa ja Poliitikko 97:n välillä. Mie en ainakaan ole nähnyt heitä muilla palstoilla. Propsit heille, mie en ota kantaa kummankaan mielipiteeseen, mutta väittelyn taso oli hyvä, jos ottaa huomioon, että tää on nuorten palsta.


    • simo kurki

      simo kurki

    • Lifemocker, tietenkin.

    • joohee

      Mun mielestä tällä palstalla ei oo järkevintä tyyppiä, koska kaikki osaavat olla järkeviä yrittäessään. :)

      • Kalle Puumala

        "Kalle Puumala"
        -Kalle Puumala
        Viisaita sanoja


      • onions

        Harvoin kukaan kuitenkaan yrittää :D


      • joohee
        onions kirjoitti:

        Harvoin kukaan kuitenkaan yrittää :D

        Niimpä. :D Se olikin viestini pointti :)


    • korppi™

      piece&love on paras

      • korppi™

        jumavittupenis





        zeus


    • Yksinkert.tyttö

      Piece :)

      • fgggfhryumöacd8532

        piece&love, ihan paras tyyppi ikiin.
Ensinnäkin Sry vaan kaikki mutta aattelin todellakin jättää Suoliston... Emmä tee täällä enää mitn jne enkä viihdy täällä enää.
Joskus kun on tylsää saatan pistäytyä. Eli en katoa kokonaan... Nyt vastaan näihin tärkeimpiin keskusteluihin ja katoan. Jatkuvaa lapsellista paskanjauhantaa. Se. On. Totuus.
(sisältää mm jokaisen lapsellisen nickienpöllinnän)

Anteeksi vaan kaikki. Minusta tuntuu , että ripari veti lopun lapsuudelle. Olen vahva ja pystyn irtautumaan täältä. Tämä ei ole trolli. Voitte vaikka tarkastaa Pulinat ja .. Hyvästi! No käyn vielä joskus. Levittäkää tätä.


TheRealErNu




      • korppi™
        fgggfhryumöacd8532 kirjoitti:

        piece&love, ihan paras tyyppi ikiin.
Ensinnäkin Sry vaan kaikki mutta aattelin todellakin jättää Suoliston... Emmä tee täällä enää mitn jne enkä viihdy täällä enää.
Joskus kun on tylsää saatan pistäytyä. Eli en katoa kokonaan... Nyt vastaan näihin tärkeimpiin keskusteluihin ja katoan. Jatkuvaa lapsellista paskanjauhantaa. Se. On. Totuus.
(sisältää mm jokaisen lapsellisen nickienpöllinnän)

Anteeksi vaan kaikki. Minusta tuntuu , että ripari veti lopun lapsuudelle. Olen vahva ja pystyn irtautumaan täältä. Tämä ei ole trolli. Voitte vaikka tarkastaa Pulinat ja .. Hyvästi! No käyn vielä joskus. Levittäkää tätä.


TheRealErNu



        long live pesukarhu good


    • lolololollllloi

      simo kurki

    • Lifemocker tai jamesjh96

    • pinkiepie120

      simo kurki

      • korppi™

        hei eräs trotskilainen voisitko linkata please




        zeus:long live_pesukarhu good


    • Heipparallaa :)

      Minä. Kirjoitan vain niin monella nickillä ja tyylillä, ettette voi tunnistaa viestejäni. Valitan.

    • Tyyppi

      Mc paskajätkä

      • tuksunautti

        Se on lifemocker


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe