Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee).
Tavoitteena on se, et sinkut tapaisivat toisensa reaalimaailmassa - jotta pariutuminen alkaisi olla mahdollista
Avoimin siis mielin etiäppäin :)
Treffi-ilmoituksia!
204
843
Vastaukset 204
- Anonyymi00001
Olen
-M39, 187/103/20
-Hyvin toimeentuleva
-Voittajaluonne
-Koulutettu ja kouluttautunut
-Mukava, rauhallisella tavalla intensiivinen
-Intohimoinen
-Pilkettä silmäkulmassa
-Urheilustakin pitävä
Haen
-Kokonaista, syvällistä 25-45v Naista- Anonyymi00017
Miksi sinä täältä haet seuraa?
Kun olet kertonut, että sitä riittää muutenkin, eikä kukaan täyspäinen täältä mukaasi lähtisi, jos kerran toimit yhteiskäyttöisenä kaupunkipyöränä vähintään koko Uusimaan kevytkenkäisille. Siis olet kerännyt itsellesi kaikki mahdolliset sukupuoliteitse tarttuvat ym. pöpöt. - Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kun olet kertonut, että sitä riittää muutenkin, eikä kukaan täyspäinen täältä mukaasi lähtisi, jos kerran toimit yhteiskäyttöisenä kaupunkipyöränä vähintään koko Uusimaan kevytkenkäisille. Siis olet kerännyt itsellesi kaikki mahdolliset sukupuoliteitse tarttuvat ym. pöpöt.Lisäksi huomionarvoista on se, että hän on kirjoituksissaa toistuvasti pyrkynyt rikkomaan ja testaamaan kanssakirjoittajiensa rajoja. Tämä on yleensä hyvin varma uhreja etsivän hyväksikäyttäjän merkki. He eivät etsi heikkoja, vaan myöntyväisiä, sellaisia jotka eivät puolusta omia rajojaan. Hyvin aikein liikkeellä olevat eivät oikeastaan koskaan käyttäydy kuten hän näissä viesteissään on käyttäytynyt. Ihan vinkkinä vaan kaikille.
- Anonyymi00034
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kun olet kertonut, että sitä riittää muutenkin, eikä kukaan täyspäinen täältä mukaasi lähtisi, jos kerran toimit yhteiskäyttöisenä kaupunkipyöränä vähintään koko Uusimaan kevytkenkäisille. Siis olet kerännyt itsellesi kaikki mahdolliset sukupuoliteitse tarttuvat ym. pöpöt.Sinäsi on ihan tavallinen kymppi. Tunnen työ/ystävä/kaveriporukoissani lukuisia kaltaisiani.
Ja. Koska olihan täällä 16/16 listankin laatijakin joka minusta piti, salaa. Ja sinkut vs pariutuneet avauksessa oli 1 kiinnostunut ja kymmeniä uteliaitakin. Niin tsekataan josko joku tahtoisi muutoksen arkeensa eli treffit tai miksei toki parit; eri hlöitten kans tai mieluusti saman hlön kanssa.
Seuraa löytyy kyllä. Josko sitten täältä sitä syvällisyyttä?
Ei minulla ole kuin viisi ERITTÄIN lojaalia vakkaria. Myöhäisteineinä sisäänajetut eivät ole olleet pöpöisiä.
Mielikuvasi ovat villejä; olen valit. pettymykseksesi taudittomia.
Täysipäistä en kaipaa, niitä minulla on jo. Syvällisyys tosin jaksaa innostaa
Ikävää ettet minusta pidä, mutta olisi kohteliasta edes sen verran peruskäytöstapoja löytyä että antaisit kuitenkin meille muille edes mahdollisuutemme onnistua - Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Lisäksi huomionarvoista on se, että hän on kirjoituksissaa toistuvasti pyrkynyt rikkomaan ja testaamaan kanssakirjoittajiensa rajoja. Tämä on yleensä hyvin varma uhreja etsivän hyväksikäyttäjän merkki. He eivät etsi heikkoja, vaan myöntyväisiä, sellaisia jotka eivät puolusta omia rajojaan. Hyvin aikein liikkeellä olevat eivät oikeastaan koskaan käyttäydy kuten hän näissä viesteissään on käyttäytynyt. Ihan vinkkinä vaan kaikille.
Ja poikkeuksetta sitä myös jatkan. Lumihiutaleet löytäkööt lumihiutaleensa.
Saat puolustaa omia rajojasi töysin vapaasti, minulla ei tosin fiksaatioitasi ole, enkä sellaisia myöskään muissa kaipaa. Päinvastoin, nuo limitaatiosi pilaavat aidon emotionaslisen yhteyden, jk tarkoittaa sitä, että suhde jää pintaliitotasoiseksi kertakäytyövessapaperiksi. Kaltaisiasi riittää. Ja hyvä niin. Toivottavasti laitat ilmosi ja joku omanöaises siihen vastaapi vielä.
Emme ole samanlaisia.
Mutta. Mukavaa jatkoa siitäkin huolimatta ja kiitos kun kävit jakamassa betamielipiteesi
;) - Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sinäsi on ihan tavallinen kymppi. Tunnen työ/ystävä/kaveriporukoissani lukuisia kaltaisiani.
Ja. Koska olihan täällä 16/16 listankin laatijakin joka minusta piti, salaa. Ja sinkut vs pariutuneet avauksessa oli 1 kiinnostunut ja kymmeniä uteliaitakin. Niin tsekataan josko joku tahtoisi muutoksen arkeensa eli treffit tai miksei toki parit; eri hlöitten kans tai mieluusti saman hlön kanssa.
Ei minulla ole kuin viisi ERITTÄIN lojaalia vakkaria. Myöhäisteineinä sisäänajetut eivät ole olleet pöpöisiä.
Ikävää ettet minusta pidä, mutta olisi kohteliasta edes sen verran peruskäytöstapoja löytyä että antaisit kuitenkin meille muille edes mahdollisuutemme onnistuaMiksi kuvittelit minun pitäneen sinusta? En uskoisi noin suuresta suosittuudestaan kertovan henkilön olevan niin herkillä, että normaali neutraali keskustelu aiheuttaa noin suuria värinoitä. Miksihän teissä miehissä on niin paljon sellaisia, jotka kuvittelevat sen, että nainen edes vastaa teillä (kirjallisesti tai puhuen) osoittavan kiinnostusta tai pitämistä?
Ihan vinkkinä, että en ole ikinä pitänyt ihmisistä, jotka jo heti alkuunsa osoittavat, etteivät ole fiksuja. - Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Saat puolustaa omia rajojasi töysin vapaasti, minulla ei tosin fiksaatioitasi ole, enkä sellaisia myöskään muissa kaipaa. Päinvastoin, nuo limitaatiosi pilaavat aidon emotionaslisen yhteyden, jk tarkoittaa sitä, että suhde jää pintaliitotasoiseksi kertakäytyövessapaperiksi. Kaltaisiasi riittää. Ja hyvä niin. Toivottavasti laitat ilmosi ja joku omanöaises siihen vastaapi vielä.
Emme ole samanlaisia.
Mutta. Mukavaa jatkoa siitäkin huolimatta ja kiitos kun kävit jakamassa betamielipiteesi
;)Sehän on ihan hienoa, että tunnustat itsekin olevasi hyväksikäyttäjä ja heikkoja ja manipuloitaviss olevia saalistava yksilö. Tässäpä palstalaisille esimerkki siitä miten helppoa teikäläiset on tunnistaa, jo parista viestistä. Jatkosi sitten tietenkin vain alleviivasi sitä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
Emme ole samanlaisia.
;)Sinullahan nimeomaan on suorastaan koomisen tason fiksaatio ihmiseen, joka yhdessä ketjussa kirjoitti sinulle kymmenkunta viestiä. 🤣
- Anonyymi00044
Anonyymi00037 kirjoitti:
Miksi kuvittelit minun pitäneen sinusta? En uskoisi noin suuresta suosittuudestaan kertovan henkilön olevan niin herkillä, että normaali neutraali keskustelu aiheuttaa noin suuria värinoitä. Miksihän teissä miehissä on niin paljon sellaisia, jotka kuvittelevat sen, että nainen edes vastaa teillä (kirjallisesti tai puhuen) osoittavan kiinnostusta tai pitämistä?
Ihan vinkkinä, että en ole ikinä pitänyt ihmisistä, jotka jo heti alkuunsa osoittavat, etteivät ole fiksuja.Jokin täky-ansa tämäkin? Vai tahdot huviksesi olla sööttejä?
Mitä kumman värinöitä, selkeytin tuossa kohteliaasti tuohon ilmoitukseeni kahdesti vastanneelle että kuutio on kuutio eikä mikään pallo.
Se 16/16 listan laatija joka joko olet tai et ole köytti myöhemmin sanontojani ja jopa sanojani. Tuosta tiedostamattomasta peilaamisestaan tiedän varmaksi sen että hän pitää minusta, salaa. Ja olisi kai vähän edes outiakin jossen höntä kiinnostaisi kun kuitenkin sain listastaan töydet ja se listansa oli AINUT syy sille miksi keskuutenne edes haaksirikkouduin.
Juu. Minun luknteellani ynnä austallani parun ja hypin tasajalkaa jo jst jnk olen unohtanutkin jo, koska mierin tös just minne pitää viedä matkailuauton mustikkaiset tailorfit matit pesuun, vaiko pyydänkö assaria viemään ne jonnekin matonpesupaikoille rantasn ynnä rassaamaan nää tosta hiton mustikasta puhtaiksi. Eli, niin.. mitä taas sanoitkaan?
Juu. Minä olen epäfiksuin. Tyhmempi kuiin ameeba jnw. Jokohan onko teitä täs 2 nyt sit jo, lähinnä huvittavat testailunne riittääis täs jo?
Vai viäköhä pukkais muiltakin vie näit flirttejänne.. - Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Jokin täky-ansa tämäkin? Vai tahdot huviksesi olla sööttejä?
Mitä kumman värinöitä, selkeytin tuossa kohteliaasti tuohon ilmoitukseeni kahdesti vastanneelle että kuutio on kuutio eikä mikään pallo.
Se 16/16 listan laatija joka joko olet tai et ole köytti myöhemmin sanontojani ja jopa sanojani. Tuosta tiedostamattomasta peilaamisestaan tiedän varmaksi sen että hän pitää minusta, salaa. Ja olisi kai vähän edes outiakin jossen höntä kiinnostaisi kun kuitenkin sain listastaan töydet ja se listansa oli AINUT syy sille miksi keskuutenne edes haaksirikkouduin.
Juu. Minun luknteellani ynnä austallani parun ja hypin tasajalkaa jo jst jnk olen unohtanutkin jo, koska mierin tös just minne pitää viedä matkailuauton mustikkaiset tailorfit matit pesuun, vaiko pyydänkö assaria viemään ne jonnekin matonpesupaikoille rantasn ynnä rassaamaan nää tosta hiton mustikasta puhtaiksi. Eli, niin.. mitä taas sanoitkaan?
Juu. Minä olen epäfiksuin. Tyhmempi kuiin ameeba jnw. Jokohan onko teitä täs 2 nyt sit jo, lähinnä huvittavat testailunne riittääis täs jo?
Vai viäköhä pukkais muiltakin vie näit flirttejänne..Oi helemii, mis sie oot 😥. Mie tääl kaipaan ja räydyn, oi helemii😭😭😭
- Anonyymi00046
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sehän on ihan hienoa, että tunnustat itsekin olevasi hyväksikäyttäjä ja heikkoja ja manipuloitaviss olevia saalistava yksilö. Tässäpä palstalaisille esimerkki siitä miten helppoa teikäläiset on tunnistaa, jo parista viestistä. Jatkosi sitten tietenkin vain alleviivasi sitä.
Kirjoitin mitä ajattelen ja se pitää. Jos aidon emotionaalisen yhteyden kaipuu tekee minusta joittenkin mielissä jtk tuollaista, niin fine.
Heikkoja olen elämässäni poikkeukswtta pyrkinyt tsemaamaan. Mainipuloitavis olevia taas olen varoittanut narsisteista.
Teikäläiset meni sinulta tälerää ohi. Kuulostat muutenkin jltk pätemisen tarvetta töynnä olevalta ikävältä räkänokkakersalta
Olisi hienoa jos sivistäisit itseäsi edes swn verran kuinka köyttöyttyä toisten avauksessa ja toisten treffi-ilmojen suhteen. Ei siis mikään pakko tietenkään ole, mutta suotavaa kyllä.
Niin et tee enää itsestäsi näin totaalisen naurettavaa.
Voit koittaa mustamaalata minua vaikka koko lopun elämääsi; se ei siltikään tee minusta tuota sairasta mitä täällä intät
Olen vain ihan tavallinen kymppi. Sekoilut ja asiallisuudet ml
Oikein paljon rauhaa, kypsyyttä ja rakkautra siulleki - Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Jokin täky-ansa tämäkin? Vai tahdot huviksesi olla sööttejä?
Vai viäköhä pukkais muiltakin vie näit flirttejänne..En ole ikinä käyttänyt sinun sanontojasi. Sinulla ei ole mitään patentoituja sanontoja. Käytän ihan vain omia sanojani ja sanontojani. Jonkun kanssa keskustellessani toki peilaan usein, sillä pääsee usein samalla aaltopituudelle ja tulee helpommin ymmärretyksi. Varsinkin vähän vähempiälyisten kanssa se on helppo tapa keskustella ja sinusta tuli hieman ... sanotaanko ykinkertaisempi vaikutelma. Ensivaikutelma myös selvästi osui kohdilleen.
Edelleen hyvin outoa, että jäit noin kuuppajumiin ihmiseen, joka ei osoittanut sinulle vähäisintäkään kiinnostusta. Kuvittelit näkeväsi kuutioita, vaikkei misään ollut ainoatakaan. Olen tietysti pahoillani siitä, että olet noin yksinäinen ja ilmeisen syrjitty, että muutama asiallinen viestikin saa sinut noin suunniltasi. Se on surullista .On kuitenkin syytä olla rehellinen, eikä lainkaan ruokkia harhojasi. Minulle sinä olet 6/16. Tämäkin on hyvin avokätinen arvio, joka toki riippuu myös siitä oletko ollut rehellinen niistä muutamasta kohdilleen osuneesta asiasta (kuten ikäsi). Se, että sinä kuvittelet olevasi jotain muuta, ei tee sinusta sellaista. Sinä saat tietysti itse pitää itseäsi minä haluat, mutta ikävä kyllä et täällä todellisessa maailmassa täytä edes puolta "vaatimuksistani", joista jokainen on ehdoton minimi. Tietysti oleellista on myös se, että en etsi seuraa, koska minulla ei ole sellaiselle tarvetta. Tämäkin jo osalta tekee sen, etten koskaan pitänyt sinusta. Minä pidän ihan toisenlaisista miehistä kuin sinä. Sellaisista, jotka täyttävät nuo minimivaatimukset. - Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kirjoitin mitä ajattelen ja se pitää. Jos aidon emotionaalisen yhteyden kaipuu tekee minusta joittenkin mielissä jtk tuollaista, niin fine.
Heikkoja olen elämässäni poikkeukswtta pyrkinyt tsemaamaan. Mainipuloitavis olevia taas olen varoittanut narsisteista.
Teikäläiset meni sinulta tälerää ohi. Kuulostat muutenkin jltk pätemisen tarvetta töynnä olevalta ikävältä räkänokkakersalta
Olisi hienoa jos sivistäisit itseäsi edes swn verran kuinka köyttöyttyä toisten avauksessa ja toisten treffi-ilmojen suhteen. Ei siis mikään pakko tietenkään ole, mutta suotavaa kyllä.
Niin et tee enää itsestäsi näin totaalisen naurettavaa.
Voit koittaa mustamaalata minua vaikka koko lopun elämääsi; se ei siltikään tee minusta tuota sairasta mitä täällä intät
Olen vain ihan tavallinen kymppi. Sekoilut ja asiallisuudet ml
Oikein paljon rauhaa, kypsyyttä ja rakkautra siullekiSe on varmasti totta. Sinä aivan varmasti kirjoitit juuri mitä ajattelitkin. Sinähän olet heikkoja ja manipuloitavissa olevia saalistava hyväksikäyttäjä.
- Anonyymi00049
Anonyymi00040 kirjoitti:
Sinullahan nimeomaan on suorastaan koomisen tason fiksaatio ihmiseen, joka yhdessä ketjussa kirjoitti sinulle kymmenkunta viestiä. 🤣
Ja taas. Onko teitä nyt 3kin jo, vai yksi sotakiimaisempi, jk jankuttaa kuin päälle jäönyt LP-levy.
Jos olisi jokinnfiksaatio, niin tuskinpa olisin tehnyt tämön avaujsen ja laittanut treffi-ilmonkin vielä tähän KAIKKIA uteliaita varten
Olette ihan lapsia
Sitäpaitsi. Tuolla slempana on 2.nkin ilmo, menkää sinne (asiattomuuksianne) kirjoittelemaan(/riemuhasn). Josko yuleepi kanssaan samaistumisen kautta sitä kenties kaipasmaanne yhteenkuukuvuudentunnette.
Itse etsin valit. autenttisuutta - Anonyymi00053
Anonyymi00045 kirjoitti:
Oi helemii, mis sie oot 😥. Mie tääl kaipaan ja räydyn, oi helemii😭😭😭
Psykopaatti-ilmoittautuu täkyansan sählääjäksi?
Laitahan nyt hyvä mies ilmoituksesi tänne treffi-sivulle, josko sinutkin nyt sit kuitenkin jk edes huolisi.
.. <3 - Anonyymi00058
Anonyymi00053 kirjoitti:
Psykopaatti-ilmoittautuu täkyansan sählääjäksi?
Laitahan nyt hyvä mies ilmoituksesi tänne treffi-sivulle, josko sinutkin nyt sit kuitenkin jk edes huolisi.
.. <3Voi helemii 😭😭😭
- Anonyymi00059
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ja taas. Onko teitä nyt 3kin jo, vai yksi sotakiimaisempi, jk jankuttaa kuin päälle jäönyt LP-levy.
Jos olisi jokinnfiksaatio, niin tuskinpa olisin tehnyt tämön avaujsen ja laittanut treffi-ilmonkin vielä tähän KAIKKIA uteliaita varten
Olette ihan lapsia
Sitäpaitsi. Tuolla slempana on 2.nkin ilmo, menkää sinne (asiattomuuksianne) kirjoittelemaan(/riemuhasn). Josko yuleepi kanssaan samaistumisen kautta sitä kenties kaipasmaanne yhteenkuukuvuudentunnette.
Itse etsin valit. autenttisuuttaItsehän sinä olet koomisesti fiksoitunut minuun. Kehotan sinua hakemaan apua noihin mielenterveysongelmiisi. Tuollainen jumittaminen henkilöön, joka vastasi sinulle hyvin neutraalisti yleisellä keskustelupalstalla, ei ole normaalin ihmisen käytöstä. Et sinä ensimmäinen ole, joka on minua täällä treffeille kanssaan pyytänyt, mutta kukaan heistä ei ole noin seonnut, kun olen sanonut, etten etsi täältä seuraa.
- Anonyymi00060
Anonyymi00049 kirjoitti:
Olette ihan lapsia
Itse etsin valit. autenttisuuttaSe, että kysyn miksi kuvittelet minun olleen sinusta kiinnostunut, ei ole lainkaan asiatonta. Se on hyvinkin asiallista, semminkin kun jatkat edelleen perässäni roikkumista ja häiriköintiä.
- Anonyymi00061
Anonyymi00047 kirjoitti:
En ole ikinä käyttänyt sinun sanontojasi. Sinulla ei ole mitään patentoituja sanontoja. Käytän ihan vain omia sanojani ja sanontojani. Jonkun kanssa keskustellessani toki peilaan usein, sillä pääsee usein samalla aaltopituudelle ja tulee helpommin ymmärretyksi. Varsinkin vähän vähempiälyisten kanssa se on helppo tapa keskustella ja sinusta tuli hieman ... sanotaanko ykinkertaisempi vaikutelma. Ensivaikutelma myös selvästi osui kohdilleen.
Edelleen hyvin outoa, että jäit noin kuuppajumiin ihmiseen, joka ei osoittanut sinulle vähäisintäkään kiinnostusta. Kuvittelit näkeväsi kuutioita, vaikkei misään ollut ainoatakaan. Olen tietysti pahoillani siitä, että olet noin yksinäinen ja ilmeisen syrjitty, että muutama asiallinen viestikin saa sinut noin suunniltasi. Se on surullista .On kuitenkin syytä olla rehellinen, eikä lainkaan ruokkia harhojasi. Minulle sinä olet 6/16. Tämäkin on hyvin avokätinen arvio, joka toki riippuu myös siitä oletko ollut rehellinen niistä muutamasta kohdilleen osuneesta asiasta (kuten ikäsi). Se, että sinä kuvittelet olevasi jotain muuta, ei tee sinusta sellaista. Sinä saat tietysti itse pitää itseäsi minä haluat, mutta ikävä kyllä et täällä todellisessa maailmassa täytä edes puolta "vaatimuksistani", joista jokainen on ehdoton minimi. Tietysti oleellista on myös se, että en etsi seuraa, koska minulla ei ole sellaiselle tarvetta. Tämäkin jo osalta tekee sen, etten koskaan pitänyt sinusta. Minä pidän ihan toisenlaisista miehistä kuin sinä. Sellaisista, jotka täyttävät nuo minimivaatimukset.Voi hyvä Luoja että jaksat.. tarmokkuudestas ei voi valittaa eikä sisukkuudestasikaan.
Mutta miksi säntäsit ilmooni omiaksesi minut toisilta noin mustamaalaten? Onhan täällä muitakin kirjoittajia. Tai voit laittaa omankin ilmosi tänne ja katsoa vastaako siihen kukasn, jos rohkeutta piisaa, siis
Minä laitoin ilmotukseni kaikille, enkä jankatakseni kanssasi jo vanhentuneita epäsopujamme. Et pidä minusta. Ok. Pidä sitten vaikka ihan kaikista muista paitsi minusta.
Alan kokea sinut jo rasittavana; rasitteena - Anonyymi00062
Joku osaa kehua itseään mutta kun totuutta haetaan niin taitaa jäädä yksiin treffeihin ja kun 20 centtiä onkin se perus 15.
Kun on tuuman lyhyempi mutta onneksi vyötäröllä 15 kg ylimäärää.
Hyvin toimeen tuleva pitää olla 100 000€
Vituttaa hävitä.
Hetken jaksaa hymyillä toisen epäonnelle koska se satakuntalainen vittumaisuus löytyy.
Kostonhimoinen lähinnä.
Lähinnä keskiolutta kassisa.
Ihan sata varmaan tapparaa kannattava niin ei tule pettymystä - Anonyymi00063
Anonyymi00048 kirjoitti:
Se on varmasti totta. Sinä aivan varmasti kirjoitit juuri mitä ajattelitkin. Sinähän olet heikkoja ja manipuloitavissa olevia saalistava hyväksikäyttäjä.
Just joo..
Olet outo. Voisitkohan jo mennä kirjoittelemaan vaikka muillekin miehille, vaihterksi
He olisivat varmasti kiitollisemoia seurastasi kuin selkeästikin jnk luuserina pitämäsi - Anonyymi00064
Anonyymi00061 kirjoitti:
Voi hyvä Luoja että jaksat.. tarmokkuudestas ei voi valittaa eikä sisukkuudestasikaan.
Mutta miksi säntäsit ilmooni omiaksesi minut toisilta noin mustamaalaten? Onhan täällä muitakin kirjoittajia. Tai voit laittaa omankin ilmosi tänne ja katsoa vastaako siihen kukasn, jos rohkeutta piisaa, siis
Minä laitoin ilmotukseni kaikille, enkä jankatakseni kanssasi jo vanhentuneita epäsopujamme. Et pidä minusta. Ok. Pidä sitten vaikka ihan kaikista muista paitsi minusta.
Alan kokea sinut jo rasittavana; rasitteenaTietysti jaksan, kun nyt tuli eteen se juuri oikea paikka käydä tämä keskustelu. Olethan etsimässä tässä seuraa (uhria?). On täysin asiallista tuoda juuri tässä kohtaa esille käytöksesi minua kohtaan ja kysyä miten selität sen. Tässä ei ole myöskään mitään mustamaalaavaa, vaan jokainen voi täysin vapaasti käydä tuolla muutamassakin ketjussa lukemassa miten roikut perässäni kirjoitellen tökeryyksiäsi.
Se on mainiota, että koet minut rasitteeksi. Silloin olen toiminut tässä kohtaa juuri oikein. - Anonyymi00065
Anonyymi00058 kirjoitti:
Voi helemii 😭😭😭
No tässäpä se Helmi nyt angstaa inhoavansa minua, vaihteeksi..
Minne tahansa menenkin, niin hupsistakeikkaa, viereltäni löytyy aina (vähintään) yksi Helmi.
On tää suosittuna olokin välillä kyllä rankkaa.
Helmet voisivat edes välillä olla kompastelematra siihen sinunko sit mainitsemaan jumal-viittaani ja nähdä todellisen henkilön noitten mustien aurinkolasiensa alta
Huoh nöitä joitain naisia.
Ota sinä tuo Helmi puolestani, niin minä pääsen hänestä eroon ja sinäkin saat onnesi - Anonyymi00067
Anonyymi00062 kirjoitti:
Joku osaa kehua itseään mutta kun totuutta haetaan niin taitaa jäädä yksiin treffeihin ja kun 20 centtiä onkin se perus 15.
Kun on tuuman lyhyempi mutta onneksi vyötäröllä 15 kg ylimäärää.
Hyvin toimeen tuleva pitää olla 100 000€
Vituttaa hävitä.
Hetken jaksaa hymyillä toisen epäonnelle koska se satakuntalainen vittumaisuus löytyy.
Kostonhimoinen lähinnä.
Lähinnä keskiolutta kassisa.
Ihan sata varmaan tapparaa kannattava niin ei tule pettymystäSen kun kehut. Se, että osaa kehua itseään on ihan hyvä ominaisuus. Tietysti olettaen, että ne kehut ovat rehellisiä. Aiemmin mainitsemasi saattavat pitää paikkaansa, siihen en ota kantaa, sillä se ei minua kiinnosta. Minua kiinnostaa vain sinun typerä roikkumisesi perässäni ketjusta toiseen laukomassa idioottimaisuuksia. En tarvitse moista stalkkeria perääni vinkumaan.
- Anonyymi00068
Anonyymi00063 kirjoitti:
Just joo..
Olet outo. Voisitkohan jo mennä kirjoittelemaan vaikka muillekin miehille, vaihterksi
He olisivat varmasti kiitollisemoia seurastasi kuin selkeästikin jnk luuserina pitämäsiHyväksikäyttäjä, saalistaja ja kiusaaja ansaitsee toiminnalleen avoimen näkyvyyden.
- Anonyymi00069
Anonyymi00065 kirjoitti:
Minne tahansa menenkin, niin hupsistakeikkaa, viereltäni löytyy aina (vähintään) yksi Helmi.
Helmet voisivat edes välillä olla kompastelematra siihen sinunko sit mainitsemaan jumal-viittaani ja nähdä todellisen henkilön noitten mustien aurinkolasiensa alta
Ota sinä tuo Helmi puolestani, niin minä pääsen hänestä eroon ja sinäkin saat onnesiOi helemiiiiii 😭😭😭
- Anonyymi00070
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ota sinä tuo Helmi puolestani, niin minä pääsen hänestä eroon ja sinäkin saat onnesi"Ota sinä tuo Helmi puolestani, niin minä pääsen hänestä eroon ja sinäkin saat onnesi"
Sinä pääset minusta eroon hyvin yksinkertaisesti. Lakaa lässyttämästä typeryyksiäsi minulle joka ketjussa ja kuvittelemasta likipitäen kaikkia muitakin ketjuissa kirjoittelevia minuksi. Fiksoitumisesi minuun on jo sairasta. - Anonyymi00071
Anonyymi00059 kirjoitti:
Itsehän sinä olet koomisesti fiksoitunut minuun. Kehotan sinua hakemaan apua noihin mielenterveysongelmiisi. Tuollainen jumittaminen henkilöön, joka vastasi sinulle hyvin neutraalisti yleisellä keskustelupalstalla, ei ole normaalin ihmisen käytöstä. Et sinä ensimmäinen ole, joka on minua täällä treffeille kanssaan pyytänyt, mutta kukaan heistä ei ole noin seonnut, kun olen sanonut, etten etsi täältä seuraa.
Rehdistisanottuna en ole.
Laitoin tämän avauksen kaikkia vartrn pystyyn, en sinun yhden naisen showta varten
Ja laitoin oman treffi-ilmoni, josko joku pitäisi minusta ihan huonoin ja paras versioni ml.
Ja nyt sinä rikoit tämän viimekädessä vaivalla tehdyn yritykseni löytää syvällinen, mukva ihminen elämääni, nykytilanteestani itseni nostaakseni. En halua nöitä 5ttä hupisuhdetta. Vaan yhden rauhoittavan ja rauhallisen selkaisen. Täytän tos muutaman vkon päästä 40, ja olen elänyt erittäin ERITTÄIN rajun elämän. En kaipaa riitojasi enkä tyyppistäs emotionaalisesti turbulenttia tapausta. Vaan rauhaa ja syvyyttä
Lupaan olla pyytämätyä sinua enää koskasn tregfeille. Voisitkohan siis nyt ystäcällisesti jötyää minut pysyvästikin rauhaan ja mennä kirjoittelemnaan kaikille muille
Kiitos - Anonyymi00073
Anonyymi00071 kirjoitti:
Rehdistisanottuna en ole.
Laitoin tämän avauksen kaikkia vartrn pystyyn, en sinun yhden naisen showta varten
Ja laitoin oman treffi-ilmoni, josko joku pitäisi minusta ihan huonoin ja paras versioni ml.
Ja nyt sinä rikoit tämän viimekädessä vaivalla tehdyn yritykseni löytää syvällinen, mukva ihminen elämääni, nykytilanteestani itseni nostaakseni. En halua nöitä 5ttä hupisuhdetta. Vaan yhden rauhoittavan ja rauhallisen selkaisen. Täytän tos muutaman vkon päästä 40, ja olen elänyt erittäin ERITTÄIN rajun elämän. En kaipaa riitojasi enkä tyyppistäs emotionaalisesti turbulenttia tapausta. Vaan rauhaa ja syvyyttä
Lupaan olla pyytämätyä sinua enää koskasn tregfeille. Voisitkohan siis nyt ystäcällisesti jötyää minut pysyvästikin rauhaan ja mennä kirjoittelemnaan kaikille muille
KiitosErinomaista. Et siis tule jatkossa enää seuramaan minua joka ketjuun perääni vinkuen ja lässyttäen, etkä myöskään ilmaise kuvittelevasi jatkuvasti näkeväsi minua kaikkialla. Tämä sopii hyvin. Katsotaan miten käy ja palataan asiaan, jos lässytyksesi ja vinkunasi perässäni edelleen jatkuu.
Ja ole hyvä, sait ketjullesi samalla näkyvyyttä 😁. - Anonyymi00075
Eiköhän hän mennyt jo. Toisissa on tyyliä. 👍
- Anonyymi00076
Anonyymi00064 kirjoitti:
Tietysti jaksan, kun nyt tuli eteen se juuri oikea paikka käydä tämä keskustelu. Olethan etsimässä tässä seuraa (uhria?). On täysin asiallista tuoda juuri tässä kohtaa esille käytöksesi minua kohtaan ja kysyä miten selität sen. Tässä ei ole myöskään mitään mustamaalaavaa, vaan jokainen voi täysin vapaasti käydä tuolla muutamassakin ketjussa lukemassa miten roikut perässäni kirjoitellen tökeryyksiäsi.
Se on mainiota, että koet minut rasitteeksi. Silloin olen toiminut tässä kohtaa juuri oikein.Onnittelut. Olet nyt pätenyt ihan yartpeeksi jo. Kaikki pitävät minua epätoivottavana ja epäviehätyävänä. Mission accomplished.
Osaatko nyt kutenkin toimintasi lopettaa ja tehdä ajallasi muutakin kuin spedeillä avauksessani ja ilmossani näin?
Ts. Kykebetkö edes ylipäänsä lopettaa tätä mieletöntä kiusaamisyritystäsi?
Arvostaisin jopa paljon jos kirjoittelisit kuitenkin muitten kans just nyt - Anonyymi00077
Anonyymi00067 kirjoitti:
Sen kun kehut. Se, että osaa kehua itseään on ihan hyvä ominaisuus. Tietysti olettaen, että ne kehut ovat rehellisiä. Aiemmin mainitsemasi saattavat pitää paikkaansa, siihen en ota kantaa, sillä se ei minua kiinnosta. Minua kiinnostaa vain sinun typerä roikkumisesi perässäni ketjusta toiseen laukomassa idioottimaisuuksia. En tarvitse moista stalkkeria perääni vinkumaan.
Sait asiasi nyt sanottua ja sille kaioaamasi vaöokeilankin. Jankattuakin ihkasamaa asiaasi. Saat olla nyt tyytyvöinen itseesi.
Voisitko nyt ystävällisesti poistua mieluusti jo ihan koko avauksestani - Anonyymi00078
Anonyymi00068 kirjoitti:
Hyväksikäyttäjä, saalistaja ja kiusaaja ansaitsee toiminnalleen avoimen näkyvyyden.
Juu. Samaa mieltä. Voitko nyt kuitenkin poistua
- Anonyymi00079
Anonyymi00069 kirjoitti:
Oi helemiiiiii 😭😭😭
Karsee tapaus. Kuinka hitossa meninkään moiseen vahingosakaan edes ihastumaan; ollut varmaan liian hyvä pörssipäivä perjantaina lafkassa alla ja jssk hetken mielenhöiriöissä ja em.un liittyvis euforioissani seireeniä hetken (alastomana) sit vilkaisin.
Osoittautuikin, aamuyön kosteina tunteina kotiin palatessamme, et ko. seirenillä olikin mikrokikuli!
;DD
ROFL
Hyi tyhmyyttäni - Anonyymi00080
Anonyymi00070 kirjoitti:
"Ota sinä tuo Helmi puolestani, niin minä pääsen hänestä eroon ja sinäkin saat onnesi"
Sinä pääset minusta eroon hyvin yksinkertaisesti. Lakaa lässyttämästä typeryyksiäsi minulle joka ketjussa ja kuvittelemasta likipitäen kaikkia muitakin ketjuissa kirjoittelevia minuksi. Fiksoitumisesi minuun on jo sairasta.Ja kuitenkin vieläkin jaksat jatkaa/jankata. Vaikka olen toistuvasti oyytänyt sinua jöttämään minut onassa avauksesssani ja omassa trrefgi-ilmossani, rauhaan.
Olet 'niitä' naisia jtk eivät vaan osaa lopettaa
Käytätkö kolmiolääkkeitä? Jos käytät, niin ole hyvä ja ota lääkkees - Anonyymi00081
Anonyymi00073 kirjoitti:
Erinomaista. Et siis tule jatkossa enää seuramaan minua joka ketjuun perääni vinkuen ja lässyttäen, etkä myöskään ilmaise kuvittelevasi jatkuvasti näkeväsi minua kaikkialla. Tämä sopii hyvin. Katsotaan miten käy ja palataan asiaan, jos lässytyksesi ja vinkunasi perässäni edelleen jatkuu.
Ja ole hyvä, sait ketjullesi samalla näkyvyyttä 😁.Onnitteluni. Tajusit. Avauksessa oli muitakin kirjoittajia. Emme kaivanneet emotionaalisia turbulenssejasi.
En ole palaamassa kanssasi mitenkään, missään, ikinä mihinkään asiaan.
Mielestäni toimit muita palstalaisia kohtaan väärin yrittessäsi (töysillä) rikkoa hienon yritykseni tsempata väki reaalielämätreffeilleen.
Mutta kiitän iöman muuta, jos vihdoinkim tajuat lähteä - ja olla enää koskasn palaamatra takaisin - Anonyymi00098
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sinäsi on ihan tavallinen kymppi. Tunnen työ/ystävä/kaveriporukoissani lukuisia kaltaisiani.
Ikävää ettet minusta pidä, mutta olisi kohteliasta edes sen verran peruskäytöstapoja löytyä että antaisit kuitenkin meille muille edes mahdollisuutemme onnistuaEn tiedä mitä sitten tarkoitat syvällisellä (syväkurkku?), mutta ymmärtämäni syvälliset ihmiset omaavat toimivat aivot. Ja jokainen nainen, jolla toimivat aivot on, tietää että
Mies, joka on kertomansa mukaan kaatanut tuhansiakin naisia, vehtaa useamman kanssa samaan aikaan ja sanoo olevansa sukupuoIitaudeista vapaa, VALEHTELEE.
Todennäköisesti et ole edes koskaan sukupuoIitautitesteissä käynyt, ja sinun tahdillasi siellä pitäisi ravata päivittäin, että pysyisi kärryillä, ja ko. testeissäkään ei testata kuin muutama yleisin tautityyppi. Joten et yksinkertaisesti voi tietää.
Samalla kun yleisessä tiedossa on, että kyseiset taudit voivat olla sinulla vaikka läpi koko elämän piilevänä, kuten sukueIinherpes ja sadat eri papilloomavirusvariaatiot (esim. syöpää ja kondyIoomia aiheuttavat), mutta saattavat aiheuttaa naiselle tappavan taudin mikäli ne heille tartutat, niin ei kukaan järjissään oleva kaltaistesi kyytiin lähtisi, vaikka ne kyydit saisi siellä Ferrarissa tms. - Anonyymi00099
Anonyymi00075 kirjoitti:
Eiköhän hän mennyt jo. Toisissa on tyyliä. 👍
Tätäpäs huomannutkaan, aiemmin. Onneksesi.
On narsistista, että kirjoitat itsestäsi kolmannessa persoonassa.
Tässä vielä lisää persoonallisuushäiriöstäsi, arvon Helmi:
https://kohokohta.com/uutiset/terveys-hyvinvointi/maligni-narsisti/ - Anonyymi00104
Anonyymi00098 kirjoitti:
En tiedä mitä sitten tarkoitat syvällisellä (syväkurkku?), mutta ymmärtämäni syvälliset ihmiset omaavat toimivat aivot. Ja jokainen nainen, jolla toimivat aivot on, tietää että
Mies, joka on kertomansa mukaan kaatanut tuhansiakin naisia, vehtaa useamman kanssa samaan aikaan ja sanoo olevansa sukupuoIitaudeista vapaa, VALEHTELEE.
Todennäköisesti et ole edes koskaan sukupuoIitautitesteissä käynyt, ja sinun tahdillasi siellä pitäisi ravata päivittäin, että pysyisi kärryillä, ja ko. testeissäkään ei testata kuin muutama yleisin tautityyppi. Joten et yksinkertaisesti voi tietää.
Samalla kun yleisessä tiedossa on, että kyseiset taudit voivat olla sinulla vaikka läpi koko elämän piilevänä, kuten sukueIinherpes ja sadat eri papilloomavirusvariaatiot (esim. syöpää ja kondyIoomia aiheuttavat), mutta saattavat aiheuttaa naiselle tappavan taudin mikäli ne heille tartutat, niin ei kukaan järjissään oleva kaltaistesi kyytiin lähtisi, vaikka ne kyydit saisi siellä Ferrarissa tms.En ymmärrä mikä tässä nyt on, ettet vaan voi antaa minun mennä menojani..
vaiko ..taas näitä turhia muitten täkyjä..
Mutta jos jtk kloussausta vielä muka jk kaipaa niin.
Kaikella kunnioituksella showsi jälkeen.. eh, olet kuin ex-hoito joka vinkuu ja vonkuu että pitäisi aivan välttis päästä takas orbitille.
Siis onko meillä ollut jssk kohtaa suhde IRL ja jotenkin muistit/tunnistit minut tms? Siis ihan oikeastikin nyt jo. Jostain noin kova vimma saada yhtä - tiettyä - melaa mekkoon väkisinkin syntyy. Aivan pakostikin. Ja jollei aiemmista huippukyydeistä, niin mistä ihmeestä sitten?
Mut sinä oletat väärin. Ihan siis +- kaiken suhteen ja koko ajan. Intuitiosi vie sinua kuin litran mittaan jollei ÄOta ja viisautta ole sitä aistitodellisuuteenkin ankkuroiden SUITSIA. Ymmärrätköhän edes mitä sinulle tällä kielellä kirjoitan, vai onkohan jokin toinen kieli vähemmän neurolinguististen ohjelmointiesi kognitiivisii dissonanssei aktivoivii..? Kun sinähän olet pelkkää defenssimekanismia koko likka ihan koko ajan. Hengitä välillä - ja syvään.
https://www.kaypahoito.fi/nix02488
Syvällinen on mm. sellainen, joka pysyy messissä hyvinä ja huonoina hetkinä elämässä. Sinä taas kitiset jopa hyvinä hetkinäni! :D
Pidin naisista ja he pitävät ilokseni myös minusta. Nyt koitan päästä eteenpäin tästä huoraamisestani, koska yritän Kristillistyä. Entäs sitten? En minä heitä kaatanut kosken ole niitä kiinnostavii ainoastaan esittävii pelimiehiäsi.
Minä olen ollut PANOmies.
Eli se AINUT miestyyppi jota te naisette iskette missä tahansa tilaisuudessa kilvan. Toisiannehan jopa teloen. Siis sellainen, jota sinä et ole koskaan elämässäsi edes kohdannut kun näinkin kiimaisesti jo jopa kohtaamattakin TAAS käyttäydyt. Minä olen, kirjaimellisesti SE 16/16 Jupiteriin-tapauksesi. Angstasitpa sitä vastaan vast´ees koko loppuelämäsi taikka et. Yks hailee. Koska noin kävi jo.
Ja miksi edes tahdot tietää jonkun minun intiimimpiä viimekädessä terveystietoja? Koska tahdot varmistua ettet saa itse minulta sukupuolitauteja. Siksi.
Olen käynyt sukupuolitautiVERItesteissä(s) - ja nollaa näyttää. Voit tulla kanssani vastaanotolle niin pissitään purkit ristiin ja vaihdetaan verinäyteplastiquen nimitarrat väärin päin. Tuolloin sinä saat testini ja minä taas omasi. No prob.
Vehtaan ainoastaan 5den kanssa. Heitä eivät muut tapaukset kiinnosta koska haluavat jokainen tehdä minusta sen oman miehensä. Tahtovat kanssani naimisiin - ovat rakastuneita/rakastavat. Vähän mustasukkaisia ajoittain keskenään, mutta toipuvat kyllä ollessamme kuusistaan. Autoista puheen tullen sisäänajoin upouusista alkaen = ei mainitsemaasi riskiä. Taas tyhjä arpa, teikäläisellä. Eri maailmat, kato.
Kyllä lähtevät. Ja hauskaa on. Oma autoni on muuten VW Passat, sain sen lahjaksi edesmenneeltä isäpuoleltani ja sillä ajan loppuuni asti (en ole uutta rahaa). Mersut ovat firman/-ojen, Ferrarit ja Porschet ym Astonit, Ariel Atomit, McLarenit jne taas löytyy osakkailta minulla on vain se Passatti, johon minulla on tämäem. tunnesiteeni.
Jos 16/16 tapaus taas tahtoo opetella vaihtaamaan keppivaihteisella vaihteitani, niin sekoiluittensa tähden lähinnä aktin aikana päällemme semisortuvan ladon saakoot
Nyt lienet kiitollinen toisen esittämisestä, eli täkyilyistäsi toisten dialogiin. Onnittelut - Anonyymi00107
Anonyymi00104 kirjoitti:
En ymmärrä mikä tässä nyt on, ettet vaan voi antaa minun mennä menojani..
Kaikella kunnioituksella showsi jälkeen.. eh, olet kuin ex-hoito joka vinkuu ja vonkuu että pitäisi aivan välttis päästä takas orbitille.
Siis onko meillä ollut jssk kohtaa suhde IRL ja jotenkin muistit/tunnistit minut tms? Siis ihan oikeastikin nyt jo. Jostain noin kova vimma saada yhtä - tiettyä - melaa mekkoon väkisinkin syntyy. Aivan pakostikin. Ja jollei aiemmista huippukyydeistä, niin mistä ihmeestä sitten?
Mut sinä oletat väärin. Ihan siis - kaiken suhteen ja koko ajan. Intuitiosi vie sinua kuin litran mittaan jollei ÄOta ja viisautta ole sitä aistitodellisuuteenkin ankkuroiden SUITSIA. Ymmärrätköhän edes mitä sinulle tällä kielellä kirjoitan, vai onkohan jokin toinen kieli vähemmän neurolinguististen ohjelmointiesi kognitiivisii dissonanssei aktivoivii..? Kun sinähän olet pelkkää defenssimekanismia koko likka ihan koko ajan. Hengitä välillä - ja syvään.
Syvällinen on mm. sellainen, joka pysyy messissä hyvinä ja huonoina hetkinä elämässä. Sinä taas kitiset jopa hyvinä hetkinäni! :D
Pidin naisista ja he pitävät ilokseni myös minusta. Nyt koitan päästä eteenpäin tästä huoraamisestani, koska yritän Kristillistyä. Entäs sitten? En minä heitä kaatanut kosken ole niitä kiinnostavii ainoastaan esittävii pelimiehiäsi.
Eli se AINUT miestyyppi jota te naisette iskette missä tahansa tilaisuudessa kilvan. Toisiannehan jopa teloen. Siis sellainen, jota sinä et ole koskaan elämässäsi edes kohdannut kun näinkin kiimaisesti jo jopa kohtaamattakin TAAS käyttäydyt. Minä olen, kirjaimellisesti SE 16/16 Jupiteriin-tapauksesi. Angstasitpa sitä vastaan vast´ees koko loppuelämäsi taikka et. Yks hailee. Koska noin kävi jo.
Ja miksi edes tahdot tietää jonkun minun intiimimpiä viimekädessä terveystietoja? Koska tahdot varmistua ettet saa itse minulta sukupuolitauteja. Siksi.
Olen käynyt sukupuolitautiVERItesteissä(s) - ja nollaa näyttää. Voit tulla kanssani vastaanotolle niin pissitään purkit ristiin ja vaihdetaan verinäyteplastiquen nimitarrat väärin päin. Tuolloin sinä saat testini ja minä taas omasi. No prob.
Vehtaan ainoastaan 5den kanssa. Heitä eivät muut tapaukset kiinnosta koska haluavat jokainen tehdä minusta sen oman miehensä. Tahtovat kanssani naimisiin - ovat rakastuneita/rakastavat. Vähän mustasukkaisia ajoittain keskenään, mutta toipuvat kyllä ollessamme kuusistaan. Autoista puheen tullen sisäänajoin upouusista alkaen = ei mainitsemaasi riskiä. Taas tyhjä arpa, teikäläisellä. Eri maailmat, kato.
Kyllä lähtevät. Ja hauskaa on. Oma autoni on muuten VW Passat, sain sen lahjaksi edesmenneeltä isäpuoleltani ja sillä ajan loppuuni asti (en ole uutta rahaa). Mersut ovat firman/-ojen, Ferrarit ja Porschet ym Astonit, Ariel Atomit, McLarenit jne taas löytyy osakkailta minulla on vain se Passatti, johon minulla on tämäem. tunnesiteeni.
Jos 16/16 tapaus taas tahtoo opetella vaihtaamaan keppivaihteisella vaihteitani, niin sekoiluittensa tähden lähinnä aktin aikana päällemme semisortuvan ladon saakoot
Nyt lienet kiitollinen toisen esittämisestä, eli täkyilyistäsi toisten dialogiin. OnnittelutKoomista, että kuvittelet sen Helemisi enää täällä olevan.
- Anonyymi00108
Anonyymi00104 kirjoitti:
En ymmärrä mikä tässä nyt on, ettet vaan voi antaa minun mennä menojani..
Mut sinä oletat väärin. Ihan siis - kaiken suhteen ja koko ajan. Intuitiosi vie sinua kuin litran mittaan jollei ÄOta ja viisautta ole sitä aistitodellisuuteenkin ankkuroiden SUITSIA. Ymmärrätköhän edes mitä sinulle tällä kielellä kirjoitan, vai onkohan jokin toinen kieli vähemmän neurolinguististen ohjelmointiesi kognitiivisii dissonanssei aktivoivii..? Kun sinähän olet pelkkää defenssimekanismia koko likka ihan koko ajan. Hengitä välillä - ja syvään.
Nyt lienet kiitollinen toisen esittämisestä, eli täkyilyistäsi toisten dialogiin. OnnittelutSuoraan sanottuna sinun suomen kielen oikeinkirjoitustaitosi on niin heikoissa kantimissa, että parempi olisi jos koittaisit jotain muuta, minulle käy liki mikä vain.
Tosin sepustuksesi ovat niin sekavaa huttua, ettei niistä todennäköisesti selkoa saisi Erkkikään, oli kieli mikä hyvänsä.
Kuten sanottu, kaikki sukupuoIitaudit eivät testeissä näy; tuossa on sopivasti sinulle helppolukuinen artikkeli aiheesta:
https://www.iltalehti.fi/keho/a/68892470-59da-4b71-a1f4-86b65ddc30ea
Teillä uskovaisilla on omituinen taipumus uskoa, että kaikki hölmöilynne annetaan anteeksi. Sekö on syy kääntyä syntisen elämän jälkeen uskoon? Jotta ne synnit pestään pois? Jos Jeesus eläisi, hän vetelisi teitä pönttöjä ympäri korvia.
En ole sinusta kiinnostunut, en ole Helmesi, mutta koen tarpeelliseksi varoittaa nuoria, joiden aivot eivät ole vielä täysin kehittyneet, että kaltaistesi yksilöiden kanssa huseeraamisella voi olla todella ikävät ja kauaskantoiset seuraukset. - Anonyymi00109
Anonyymi00107 kirjoitti:
Koomista, että kuvittelet sen Helemisi enää täällä olevan.
Ei hän ole. Tajusi lähteä menemään. Hän tehnee niitä avauksiaan ja hölöttöö niissä maailman tappiin saakka erinomaisuutta. Pitkästyttävä ja pisemmän päälle erityisenkin rasittava tapaus. Muistuttaa minua eräästä pisempiaikaisesta lukioheilastani joka osasi ainoastaan riidellä. Ja vaatia pantavaksi tuloa. Täyslahna. Silloin tajusin, että naisen pelkällä huipputason ulkonäöllä ei tee MITÄÄN.
Joku muu inttää nyt taas jotain testejään täällä.
En millään jaksais. NYSE on onneks vielä auki niin saan vähän tasapainoa mukavista töistä näitten erinäisten puutteessa olevien tapausten riekkumisiin täs ilmossani.
LOL - Anonyymi00110
Anonyymi00108 kirjoitti:
Suoraan sanottuna sinun suomen kielen oikeinkirjoitustaitosi on niin heikoissa kantimissa, että parempi olisi jos koittaisit jotain muuta, minulle käy liki mikä vain.
Tosin sepustuksesi ovat niin sekavaa huttua, ettei niistä todennäköisesti selkoa saisi Erkkikään, oli kieli mikä hyvänsä.
Kuten sanottu, kaikki sukupuoIitaudit eivät testeissä näy; tuossa on sopivasti sinulle helppolukuinen artikkeli aiheesta:
https://www.iltalehti.fi/keho/a/68892470-59da-4b71-a1f4-86b65ddc30ea
Teillä uskovaisilla on omituinen taipumus uskoa, että kaikki hölmöilynne annetaan anteeksi. Sekö on syy kääntyä syntisen elämän jälkeen uskoon? Jotta ne synnit pestään pois? Jos Jeesus eläisi, hän vetelisi teitä pönttöjä ympäri korvia.
En ole sinusta kiinnostunut, en ole Helmesi, mutta koen tarpeelliseksi varoittaa nuoria, joiden aivot eivät ole vielä täysin kehittyneet, että kaltaistesi yksilöiden kanssa huseeraamisella voi olla todella ikävät ja kauaskantoiset seuraukset.Hienoa kun osaat itse liki mitä kieltä vaan. Minä osaa tätä ja viittä muuta yhtä huonosti.
Erkkisi on nostettava 100p äotään, uudelleensyntymällä toisista vanhemmista.
Nyt lukutaidottomuuteni lisäksi olen sukupuolitautinen ja toistekin päin. Reteetä, muuta?
En minä anteeksiantoa ansaitse. Minun Hänen tuntemisen jälkeiset tekoni mitataan eri vaakakupissa kuin teidän mieliltänne täysin sokeitten. Teillä ne ovat höyheniä. Minulla tismalleen samat tekonne, vuoria. Olet kretiini.
Mutta olet kuitenkin avauksessani. Ja treffi-ilmossani. Ja tukemassa narsistisen persoonallisuushäiriön omaavan narsistin kosto -toimintaa.
Onnitteluni. Olet aito idiootti.
Enkä minäkään, oivalluskyvyttömyytesi seurauksena ole luonnollisestikaan kiinnostunut sinusta.
Nyt voit mennä menojasi. Sinäkin, joka sitä Helmeäs salakavalasti ja kierosti koitit epäonnistuneesti esittää. - Anonyymi00115
Anonyymi00110 kirjoitti:
Hienoa kun osaat itse liki mitä kieltä vaan. Minä osaa tätä ja viittä muuta yhtä huonosti.
Erkkisi on nostettava 100p äotään, uudelleensyntymällä toisista vanhemmista.
Nyt lukutaidottomuuteni lisäksi olen sukupuolitautinen ja toistekin päin. Reteetä, muuta?
En minä anteeksiantoa ansaitse. Minun Hänen tuntemisen jälkeiset tekoni mitataan eri vaakakupissa kuin teidän mieliltänne täysin sokeitten. Teillä ne ovat höyheniä. Minulla tismalleen samat tekonne, vuoria. Olet kretiini.
Mutta olet kuitenkin avauksessani. Ja treffi-ilmossani. Ja tukemassa narsistisen persoonallisuushäiriön omaavan narsistin kosto -toimintaa.
Onnitteluni. Olet aito idiootti.
Enkä minäkään, oivalluskyvyttömyytesi seurauksena ole luonnollisestikaan kiinnostunut sinusta.
Nyt voit mennä menojasi. Sinäkin, joka sitä Helmeäs salakavalasti ja kierosti koitit epäonnistuneesti esittää.No hyvä, että terapeuttisi on saanut sinut ymmärtämään sinun sairastavan narsistista persoonallisuushäiriötä.
Nähtävillä on tosiaan osuva oireiden kirjo; suuruuskuvitelmat, epärealistiset kuvitelmat omista kyvyistä, vahva ihailun tarve, kokee olevansa oikeutettu erityiskohteluun, kateellinen, ylimielinen, käyttää muita hyväkseen, empatian puute, jne. vaikuttaa osuvan ja uppoavan tosiaan. - Anonyymi00142
Anonyymi00115 kirjoitti:
No hyvä, että terapeuttisi on saanut sinut ymmärtämään sinun sairastavan narsistista persoonallisuushäiriötä.
Nähtävillä on tosiaan osuva oireiden kirjo; suuruuskuvitelmat, epärealistiset kuvitelmat omista kyvyistä, vahva ihailun tarve, kokee olevansa oikeutettu erityiskohteluun, kateellinen, ylimielinen, käyttää muita hyväkseen, empatian puute, jne. vaikuttaa osuvan ja uppoavan tosiaan.Eivätpä ole asiat nyt noin.
Mutta sen kertoi et 80% suomalaisista yleensä ovat/olette narsisteja. Ml. Likettäjäsi.
<3
Nähtävillä on tosiaan osuva oireiden kirjo;
suuruuskuvitelmat.
Asemaa on, ihan kuvittelemattakin. Väki kuulee ja tekee
epärealistiset kuvitelmat omista kyvyistä,
Mitä sinä niistä tietäisit, et mitään. Yein aloituksen johon moni vastasi. Olen kiitollinen jos löytävöt toisensa pikkuavustuksellni. Tämä oma ilmoitukseni täyttyikin pelkästä kritiikistä, so what?
vahva ihailun tarve
Ai niin kun flick offaten sinitkin tässä somaliaasi, vai kui? Pärjään täydellisesti ilmankin; asia, jt te aidot (projisoivat) narkut ette tajua.
kokee olevansa oikeutettu erityiskohteluun,
En ole. Enkä koe. Päinvastoin. Koen itswni syntisenä. Mikä toki olenkin, pöivittöin toivonmukaan tosin vähöiswmlissä.määrin. toisin kuin te jumlasta heti seuraava (ylöspäin) turhat femakot.
kateellinen,
Mistä, anaaliseksistäsi? Angsteistanne? Kyvyttömyydestänne pariutua edes 1dwn hlön kanssa? Älä viitsi naurattaa..
ylimielinen,
Ansaitsetteko te perslävet muka muuta?
käyttää muita hyväkseen,
Sinuako jtk vierasta jolla ei ole mitään muuta elämää kuin lojua netissä, käytin, vai heitä joittenka perheet firmani ruokkivat, vai ketä, KELApummeja jtk sponssataan varakkaitten yritys / pääomatulosta? Tyttöystäviäni? Reiteitä lapsuudenystäviöni? Steissin ees kerjäävii joille jk jsk vie hotelliin syihkuun ja pareanajoon/hiusteleikkuunseen ja muutta elömönsä? Vittu sä et tie mistään mitään senkin turha roska.
empatian puute,
Löytyy kyllä. Rutkasti.
jne. vaikuttaa osuvan ja uppoavan tosiaan.
Noup.
Ja. Jos tahdot,voit jättää myös treffi-ilmon muita miehiö varten - sivistettyäsi sekä päästyäsi minuun projisoimastasi luonneviastas, jk sinut täällä pitää, eka, eroon. Jos pääset.. siis.
Kaikkea hyvää elämääsi töstäkin huolimatta.
Pidä hauskaa Tukholman Profetiassa
- Anonyymi00002
Onkohan tämä email-kehotus ihan lainmukainen.
Onko juristit paikalla? (Pyrspyrsk)
Vilma
Leikkiä saa.- Anonyymi00003
Niille juristeille lie tähdellisempääkin kuin tämä. Sivu
- Anonyymi00004
Mut ei toisten sähkökaapeilla. 4 x 25, 10v. -sivu
- Anonyymi00005
Burneri-emaileja = kertakäyttöemaileja
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Burneri-emaileja = kertakäyttöemaileja
Ei Loviisassa semmosii tunneta. Vilman possujuna-kouluvihossa vaa. Näköjää.
-pushplayerupdontaccept - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niille juristeille lie tähdellisempääkin kuin tämä. Sivu
Juristeilla voisi olla tekemistäkin.
Uhkailua. Mustamaalaamista. Nimittelyä.
Vilma
Heppoja ne oli. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juristeilla voisi olla tekemistäkin.
Uhkailua. Mustamaalaamista. Nimittelyä.
Vilma
Heppoja ne oli.Niinhän tuota kaikkea on tapahtunut ja tehty. Tänne suuntaan enemmän kuin laki sallii. Vuosien ajan peräti. Ei edes jää palstalle ne jutut. Tekemistä on, sano.
- Anonyymi00030
Ei laki kiellä kenenkään mailin pyytämistä.
- Anonyymi00050
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei laki kiellä kenenkään mailin pyytämistä.
13:58
Mietihän nyt, mitä kirjoitat.
Joku yksi kertainen julkaisudi täällä, etkä sinä tietenkään ottaisi mitään vastuuta.
Dilledong. Fyi fan.
Vilma - Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Joku yksi kertainen julkaisudi täällä, etkä sinä tietenkään ottaisi mitään vastuuta.
Dilledong. Fyi fan.
VilmaMinä nimenomaan mietinkin. Sinunkin "Vilma" kannattaisi joskus tehdä niin. Mikään laki ei todellakaan kiellä mailin pyytämistä. Pyytää saa, ihan niin paljon kun sielu sietää.
- Anonyymi00055
Anonyymi00050 kirjoitti:
Dilledong. Fyi fan.
VilmaTässä sinulle tekoälytiivistelmä asiasta:
"Toisen henkilön sähköpostiosoitteen (kuten Gmail-osoitteen) pyytäminen keskustelupalstalla ei ole lähtökohtaisesti laitonta.
Sähköpostiosoite on yhteystieto, eikä pelkkä osoitteen pyytäminen tai antaminen riko lakia, ellei siihen liity rikollista tarkoitusta.
Milloin se voi olla laitonta tai ongelmallista?
Tietojenkalastelu ja petos: Jos sähköpostia pyydetään valehtelemalla henkilöllisyys tai aikomuksena varastaa toisen tili tai rahaa, kyseessä voi olla petos tai tietojenkalastelu.
Häirintä tai kiusaaminen: Jos osoitetta pyydetään tai käytetään toisen häirintään, se voi täyttää laittoman uhkauksen tai ahdistelun tunnusmerkit.
Sivuston säännöt: Vaikka laki ei kiellä osoitteen pyytämistä, keskustelupalstojen omilla säännöillä saatetaan kieltää yhteystietojen jakelu tai kyseleminen yksityisyyden suojan ja roskapostin ehkäisemiseksi." - Anonyymi00056
Juristit tuskin tulee tavalliselle täällä kävijälle ekana mieleen. Ai mutta tuo sinun kommenttihan kertoo, ettet olekaan.
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Tässä sinulle tekoälytiivistelmä asiasta:
"Toisen henkilön sähköpostiosoitteen (kuten Gmail-osoitteen) pyytäminen keskustelupalstalla ei ole lähtökohtaisesti laitonta.
Sähköpostiosoite on yhteystieto, eikä pelkkä osoitteen pyytäminen tai antaminen riko lakia, ellei siihen liity rikollista tarkoitusta.
Tietojenkalastelu ja petos: Jos sähköpostia pyydetään valehtelemalla henkilöllisyys tai aikomuksena varastaa toisen tili tai rahaa, kyseessä voi olla petos tai tietojenkalastelu.
Häirintä tai kiusaaminen: Jos osoitetta pyydetään tai käytetään toisen häirintään, se voi täyttää laittoman uhkauksen tai ahdistelun tunnusmerkit.
Sivuston säännöt: Vaikka laki ei kiellä osoitteen pyytämistä, keskustelupalstojen omilla säännöillä saatetaan kieltää yhteystietojen jakelu tai kyseleminen yksityisyyden suojan ja roskapostin ehkäisemiseksi."Oma loppukaneettini ... emailin pyytäminen itsessään ei siis ole laitonta. Siitä voi tulla laitonta vain silloin, jos kyseistä emailin jatkossa käytetään johokin rikokseksi laskettavaan.
- Anonyymi00085
Anonyymi00054 kirjoitti:
Minä nimenomaan mietinkin. Sinunkin "Vilma" kannattaisi joskus tehdä niin. Mikään laki ei todellakaan kiellä mailin pyytämistä. Pyytää saa, ihan niin paljon kun sielu sietää.
Mieti nyt seuraamuksia äläkä papata kuin kirkonkylän eukko.
Vilma - Anonyymi00086
Anonyymi00055 kirjoitti:
Tässä sinulle tekoälytiivistelmä asiasta:
Sivuston säännöt: Vaikka laki ei kiellä osoitteen pyytämistä, keskustelupalstojen omilla säännöillä saatetaan kieltää yhteystietojen jakelu tai kyseleminen yksityisyyden suojan ja roskapostin ehkäisemiseksi."Voitaisko täällä myös yltää tasolle, mikä on korrektia ja maksimoida turvallisuus.
Vilma
Onko tämä palsta putoamassa noin alas.
Huorahtavaa! - Anonyymi00088
Anonyymi00086 kirjoitti:
Voitaisko täällä myös yltää tasolle, mikä on korrektia ja maksimoida turvallisuus.
Vilma
Onko tämä palsta putoamassa noin alas.
Huorahtavaa!Ei ole vain putoamassa vaan on jo pudonnut. Sivuhuomio
- Anonyymi00090
Anonyymi00085 kirjoitti:
Mieti nyt seuraamuksia äläkä papata kuin kirkonkylän eukko.
VilmaNiitähän mietittiin jo. Mailien pyytäminen ei itsessään ole laitonta, eikä siitä ole mitään seuraamuksia. Palstan sääntöjen mukaan niitä ei tänne saa postailla, mutta siitäkin on seurauksena vain poisto.
- Anonyymi00097
Anonyymi00090 kirjoitti:
Niitähän mietittiin jo. Mailien pyytäminen ei itsessään ole laitonta, eikä siitä ole mitään seuraamuksia. Palstan sääntöjen mukaan niitä ei tänne saa postailla, mutta siitäkin on seurauksena vain poisto.
Aloittajalta.
Ehkä ihan hyväkin niin, huomioiden kuinka villiintyneitä ihmiset nykypäivänä TAHTOVAT olla. Minäkin olen degeneroitunut salettiin kymmenintuhansin eri tavoin, mutta kyllä kehittyminen ihmisenä kiinnostaa. Vaan monihan näkee ja kokee itsensä täydellisenä. Ja nämä sit voivat mm. laittaa muitten emaileja S24seen ihan pahuuttaan vaan.
Kysymys. Jos väki tahtoo vaikkapa järkätä pyöräilytapahtuman S24stä käsin, niin eihän heillä ole mahd vaihtaa yhteystietojaan normaalisti lainkaan, vaan on vaan sovittava sit aika ja paikka, ja ne jtk myöhästyy tai jtk ei pääsekä paikan niin se on sit ce est la vie, eiks vaan? Vai onko näil rekisteröityneillä jokin sisäinen emaili tms? Anonyymi00097 kirjoitti:
Aloittajalta.
Ehkä ihan hyväkin niin, huomioiden kuinka villiintyneitä ihmiset nykypäivänä TAHTOVAT olla. Minäkin olen degeneroitunut salettiin kymmenintuhansin eri tavoin, mutta kyllä kehittyminen ihmisenä kiinnostaa. Vaan monihan näkee ja kokee itsensä täydellisenä. Ja nämä sit voivat mm. laittaa muitten emaileja S24seen ihan pahuuttaan vaan.
Kysymys. Jos väki tahtoo vaikkapa järkätä pyöräilytapahtuman S24stä käsin, niin eihän heillä ole mahd vaihtaa yhteystietojaan normaalisti lainkaan, vaan on vaan sovittava sit aika ja paikka, ja ne jtk myöhästyy tai jtk ei pääsekä paikan niin se on sit ce est la vie, eiks vaan? Vai onko näil rekisteröityneillä jokin sisäinen emaili tms?Rekkautunut voi laittaa profiiliinsa maililisoitteen.
- Anonyymi00100
Anonyymi00090 kirjoitti:
Niitähän mietittiin jo. Mailien pyytäminen ei itsessään ole laitonta, eikä siitä ole mitään seuraamuksia. Palstan sääntöjen mukaan niitä ei tänne saa postailla, mutta siitäkin on seurauksena vain poisto.
Dementiaa tähän mennessä 3 x, yllytätkö?
- Anonyymi00103
Pikku-pirpana kirjoitti:
Rekkautunut voi laittaa profiiliinsa maililisoitteen.
Kiitti tiedosta.
Tuohon vapaakuvaus kohtaan, ajattelisin..
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Liittynyt 6v sitten
128 aloitusta · 16363 kommenttia - Anonyymi00189
Pikku-pirpana kirjoitti:
Rekkautunut voi laittaa profiiliinsa maililisoitteen.
Miks,ajopiirturihan on jo täynnä.
- Anonyymi00009
En nyt haluaisi olla ilonpilaaja, mutta pariutumiseen ei todellakaan riitä vain "tapaaminen". 🤭
Muussa tapauksessa minä olisin pariutunut jo kymmeniä kertoja.
No, ihan mukava keskustelu kuitenkin. 🍿🍿🍿
🦄- Anonyymi00012
Joo ei. Sulta se vaatii vähintääki taaraamisen. Kuulemma.
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joo ei. Sulta se vaatii vähintääki taaraamisen. Kuulemma.
Brutto ./. Netto = taara.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Brutto ./. Netto = taara.
Vaaka ilman mamboa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vaaka ilman mamboa.
Horisontti
- Anonyymi00083
No worries. Tykkään ykssarvisestasi edelleen.
Jos tahdot, voit toki laittaa treffi-ilmon vaikkapa ihan huviksesikin vaan
Mutta tervetuloa, poppareinesi :))
- Anonyymi00013
En tiiä mihin ja kelle for Wardina toisten alotuksii lähettelet, mut nalkkiin jäit jo!
- Anonyymi00084
Eli?
- Anonyymi00014
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Suomi on ihanan kommunistinen.- Anonyymi00015
Joku kopioi ne perustoimeentulohakemukseensa.
- Anonyymi00016
Oli väärät hakukriteerit, liian nuoria naisia 20v
- Anonyymi00018
Etkö voi alkaa laskemaan jäsenkirjojen pääsääntöisesti. Jossain arkistossa on yhdistysrekisteri, joten kaivaudu sinne kommunismipainajaisines.
Vilma - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Etkö voi alkaa laskemaan jäsenkirjojen pääsääntöisesti. Jossain arkistossa on yhdistysrekisteri, joten kaivaudu sinne kommunismipainajaisines.
VilmaMontako päällekkäistä sulta jo löytyy?
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Montako päällekkäistä sulta jo löytyy?
1+3
Työnhaku ilmo samaan?
Työnhaku: viiskymppinen naaman veivaaja ja välkkyilijä vailla mallin hommia. Pitää riittää, että on keho ja elossa. 🤣
- Anonyymi00023
Tökstöksnöö kirjoitti:
Työnhaku: viiskymppinen naaman veivaaja ja välkkyilijä vailla mallin hommia. Pitää riittää, että on keho ja elossa. 🤣
Eihän mallinuketka eläviltä näytä. Sukkahousujaki mainostettiin pelkillä irtojaloilla, ja hattuja päillä. ;)
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eihän mallinuketka eläviltä näytä. Sukkahousujaki mainostettiin pelkillä irtojaloilla, ja hattuja päillä. ;)
Enhän mäkään näytä, mutta elän sen verran että voin asentoa ja ilmettä vaihtaa ihan ite. 😉
- Anonyymi00028
Tökstöksnöö kirjoitti:
Enhän mäkään näytä, mutta elän sen verran että voin asentoa ja ilmettä vaihtaa ihan ite. 😉
Panoksen bikineissä varmasti arvostavat osaamistasi. :D
Anonyymi00028 kirjoitti:
Panoksen bikineissä varmasti arvostavat osaamistasi. :D
Saatan olla liian lihava bikineihin. Eikö olisi sukeltajan kokopukua? 😝
Tökstöksnöö kirjoitti:
Victorias Secret catwalkille tämän säestyksellä. 🤣👍
https://youtu.be/dOK_YBO6JN4?is=MTl0EJIvzkPFVUiU
Ja seuraavana lavalle astelee Jasu tai ups, kierii ja pyörii. Oho, kieri lavalta ohi ja alas. Juontaja kuiskaa, menkää nyt vittu joku nostaa se sieltä takas tohon lavalle! Äkkii nyt!- Anonyymi00031
Tökstöksnöö kirjoitti:
Victorias Secret catwalkille tämän säestyksellä. 🤣👍
https://youtu.be/dOK_YBO6JN4?is=MTl0EJIvzkPFVUiU
Ja seuraavana lavalle astelee Jasu tai ups, kierii ja pyörii. Oho, kieri lavalta ohi ja alas. Juontaja kuiskaa, menkää nyt vittu joku nostaa se sieltä takas tohon lavalle! Äkkii nyt!Sivusta.
Parhautta!! - Anonyymi00043
Tökstöksnöö kirjoitti:
Jos sä mahdut niihin piksuihin, niin et oo liian lihava niihin. 😁
- Anonyymi00095
Miksei?
Jos vakanssei piisaa, niin mopoa käyntiin vaan, sillä uuteen duuniin ja eikun perheelle muutakin kuin ylähuulta näkkileipänsä päälle
:)
((Muistutan sinua taas SIITÄ yhdestä viestistä, koitan jaksaa muistaa muistuttaa)) - Anonyymi00096
Tökstöksnöö kirjoitti:
Hahhaa.
Saisikos olla okeido, sukisuki, namnam vaiko leveämpään kuljetukseen tarkoitettua dureksi XL -merkkistä?
Nonnih TTN, ilmoa peliin niin saadaan katsos seksuaalisesti tyydyttymättömät sinkku-naiset raivohulluina sen kimppuun
Oöo voi tosi olla sinullakin ko hunajamutapainin jölkeen sekkainen kun tahtoisi seistä sen jälkeen kokonaisen päivän suihkussa Anonyymi00043 kirjoitti:
Jos sä mahdut niihin piksuihin, niin et oo liian lihava niihin. 😁
Mahdun, mutta mahtuuko mun vatta!? Ei välttämättä, vaan jää siihen eteen röllöttämään. 😝
Maalataan se uimarenkaaksi.- Anonyymi00111
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mahdun, mutta mahtuuko mun vatta!? Ei välttämättä, vaan jää siihen eteen röllöttämään. 😝
Maalataan se uimarenkaaksi.Ei kai sen piksuihin ole tarkotuskaan mahtua. Sen voi tosiaan maalata vaikka uimarenkaaksi. Kiinnitetäänkö siihen myös vaikka joku kuminen ankan pää vai tykkäätkö jostakin muusta elikosta enemmän?
Anonyymi00111 kirjoitti:
Ei kai sen piksuihin ole tarkotuskaan mahtua. Sen voi tosiaan maalata vaikka uimarenkaaksi. Kiinnitetäänkö siihen myös vaikka joku kuminen ankan pää vai tykkäätkö jostakin muusta elikosta enemmän?
Jos ihan vaan maalia ja hileitä, vähän bling bling. 😊
- Anonyymi00117
Tökstöksnöö kirjoitti:
Jos ihan vaan maalia ja hileitä, vähän bling bling. 😊
Jos ei sitä voi piilottaa, niin korosta sitä. Tuo kuulostaa suorastaan muotiluomukselta.
- Anonyymi00022
Häpeän kaljua ja omaan arvottoman elämän. Juon kipuun ja tuskaan. Jotai 3 teini lasta onnjoista en niivälitä. En kestä kritiikkii vaan minä olen se joka sanoo. Minä en alistu naiselle. Etsin seuraa ja helppoa panoa.
Tmies- Anonyymi00026
Ja se kipu ja tuska johtuu mistä?
- Anonyymi00032
Nonni. Ilmoituksia alkaapi syntyä
Anonyymi00032 kirjoitti:
Nonni. Ilmoituksia alkaapi syntyä
Treffi ilmoa en saanut aikaisejsi, pahoitteluni. En usko, että kumppanini pitäisi tilanteesta, jossa huikkaan" Moi mä lähen nyt treffeille! "
Ja toisaalta taas en usko, että nykyaikana tällä habituksella olisi vientiä saati kysyntää. Voisi jäädä meiliboxi tyhjäksi. 😂- Anonyymi00038
Tökstöksnöö kirjoitti:
Treffi ilmoa en saanut aikaisejsi, pahoitteluni. En usko, että kumppanini pitäisi tilanteesta, jossa huikkaan" Moi mä lähen nyt treffeille! "
Ja toisaalta taas en usko, että nykyaikana tällä habituksella olisi vientiä saati kysyntää. Voisi jäädä meiliboxi tyhjäksi. 😂Tee kuinka tahdot.
Tällä hetkellä on 2 ilmoitusta.
Omani tuolla 1.senä.
Johon joku egonaarmutettu tulikin jo tuplaviesti-selittämään minulle olemattomista seksitaudeistani. Ja into piukeena varoittamaan muita ¿syöväni kaikki eläviltä¿ tms
Sekä tämäkin ilmo, joltain kuitenkin eded rehelliseltä vaikuttavalta:
"Häpeän kaljua ja omaan arvottoman elämän. Juon kipuun ja tuskaan. Jotai 3 teini lasta onnjoista en niivälitä. En kestä kritiikkii vaan minä olen se joka sanoo. Minä en alistu naiselle. Etsin seuraa ja helppoa panoa.
Tmies"
Parempi alku kuin ei mtn, eikö? ;))
Ynnä.
Naiset ovat olleet ujostelevia
Ehkä rohkaistuvat tuos iltaa kohti, vielä
Jännittävää!
Aika näyttää - Anonyymi00156
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ja se kipu ja tuska johtuu mistä?
Omasta tyhmyydestä
- Anonyymi00036
Miksi yksinäiset incelit eivät kerro itsestään mitään.
Nyt olis tilaisuus löytää saman tyyppistä seuraa.- Anonyymi00042
Miksi ne haluaisivat seuraa? Ja mitä seuraa, toisistaanko??
- Anonyymi00052
Ootko hölmö
- Anonyymi00066
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ootko hölmö
Tämä oli->ootko hölmö -> 15:00
- Anonyymi00072
Anonyymi00042 kirjoitti:
Miksi ne haluaisivat seuraa? Ja mitä seuraa, toisistaanko??
Aina kauhea valitus ettei kilttimies kelpaa ja jännämiehet vaan panee. Aina jos noilla olis joku väylä saada seuraa niin kukaan ei edes tee asioille mitään.
Nyt vaan joku asiallinen profiilikuva ja juttelemaan naisille. Jos ei edes sitä pysty tekemään niin miksi sitten ulista vuodesta toiseen. - Anonyymi00093
Niinpä. Kyllä palstalla incel-tyyppisiä naisiakin löytyy.
Eikä ihan vähääkään, itsrasiassa - Anonyymi00094
Anonyymi00072 kirjoitti:
Aina kauhea valitus ettei kilttimies kelpaa ja jännämiehet vaan panee. Aina jos noilla olis joku väylä saada seuraa niin kukaan ei edes tee asioille mitään.
Nyt vaan joku asiallinen profiilikuva ja juttelemaan naisille. Jos ei edes sitä pysty tekemään niin miksi sitten ulista vuodesta toiseen.Tismalleen
- Anonyymi00041
Miksi ihmeessä sinä täältä seuraa etsit? 🤔
- Anonyymi00082
Koska pyrin tällä omalla wsimerkilöäni muitakin onnistumaan.
Olen itse körsinyt masennuksesta, varattomuudesta, raiskaimnan sarjan menetyksistä, sodista, burn outeista, sanoinkuvasmattomasya pahuudesta, yms ja minun köy sääliksi näitä ihmisiä jotka sutivat mm. täs parisuhdekontekstissa, vaikka voisivat vaan mennä niiöle treffeillensä, tutystua toisiknsa ja unohtas vammauttavan digimaailmsselämisen.
Mikset itse laittaisi kuitenkin sinkut palstalla treffi-ilmoa josko joku siihen jtk positiivista vastaisi, vielä - Anonyymi00089
Anonyymi00082 kirjoitti:
Koska pyrin tällä omalla wsimerkilöäni muitakin onnistumaan.
Olen itse körsinyt masennuksesta, varattomuudesta, raiskaimnan sarjan menetyksistä, sodista, burn outeista, sanoinkuvasmattomasya pahuudesta, yms ja minun köy sääliksi näitä ihmisiä jotka sutivat mm. täs parisuhdekontekstissa, vaikka voisivat vaan mennä niiöle treffeillensä, tutystua toisiknsa ja unohtas vammauttavan digimaailmsselämisen.
Mikset itse laittaisi kuitenkin sinkut palstalla treffi-ilmoa josko joku siihen jtk positiivista vastaisi, vieläEihän tämä oikein edes ole mikään seuranetsimispaikka. Onnea yritykseei nyt kuitenkin.
- Anonyymi00091
Anonyymi00089 kirjoitti:
Eihän tämä oikein edes ole mikään seuranetsimispaikka. Onnea yritykseei nyt kuitenkin.
Onko vaiko eikö ole on heidän päätettävissään, joilla on nyt tämä avaus treffi-ilmojaan varten.
Tähän mennessä avaukseen on tullut 50/60nä pelkkiä perseilyjä, sairas kansanluonne? Mutta on siellä omani lisäksi 1 toinenkin mies laittanut rohkeasti oman erittäin suiraviivaisen panostuksensa peliin, joten 2 rohkeaa onpi nyt löytynyt jo.
Kiitos tsemeistäsi - Anonyymi00124
Anonyymi00089 kirjoitti:
Eihän tämä oikein edes ole mikään seuranetsimispaikka. Onnea yritykseei nyt kuitenkin.
Ai miksei. Kyllä täältä ovat monet löytäneet toisensa vuosien aikana. Jos haluaa seuraa niin kaikki verkot veteen.
- Anonyymi00127
Anonyymi00124 kirjoitti:
Ai miksei. Kyllä täältä ovat monet löytäneet toisensa vuosien aikana. Jos haluaa seuraa niin kaikki verkot veteen.
Ihmiset voivat lyötää toisensa vaikka marjametsästä, vaikkei sekään mikään yleinen seuranhakupaikka ole.
- Anonyymi00087
Rivoa touhua täällä.
- Anonyymi00092
No ole sinä sitten ryhdikkäämpi ja laita treffi-ilmoitus - jsk jk vastaisi siihen jtk hyvää
:)
Hypoteettinen treffi-ilmoni..
"Pieni ja pyöreä Vaasan näkkileipä etsii miestä joka ei ota itseään liian vakavasti kevyeeseen tapailusuhteeseen. Suhteeseen jonka odotan tyydyttävän fyysiset tarpeeni ilman sen vakavampaa tarkoitusta.
Mieheltä odotan vain sitä, että on oma itsensä ja takaan, että vastavuoroisesti on saatavilla ehtaa ja rehellistä aitoutta. Ja pippelin pitää toimia :) eli suhteen laatu olisi fyysinen.
Tarjoan suhteeseen aistillisuutta ja lempeyttä. Minulla on hyvin paljon rakkautta jaettavana ja osaan olla sitoutumatta tai vaatimatta. Minulle riittää se, että osaat ja uskallat olla oma itsesi rehellisesti. "
Vaan kun mulla on jo tuollainen mies elämässäni, ja lukuisia muita hyviä ihmisiä, niimpä täysin hypoteettinen ilmo.
Mutta kivahan se on laittaa vettä myllyyn. :)- Anonyymi00105
Supersiisti. Taitavasti kirjoitettukin.
Kiitos kontribuutioistasi. Näkee SELKEÄSTI sen että olet terve yksilö, joka suhteensa ilman muuta ansaitsee.
-T10/Avaaja
- Anonyymi00102
Aikuisia?
Täysin degeneroituneita.
En todellakaan haluaisi tavata tällaisia.- Anonyymi00149
Niin. Mutta loinkin avauksen heitä varten, jotka toisensa nimenmaan tahtoisivatkin kohdata.
Ja. Lieneehön Sinkut palstalla epä-degeneroitujakin. Laita ilmo ja kts kuinka kät.
Minäkin laitoin omani, se on tuo 1. johon degeneroituneesi sitten skitsosivat, odotusteni mukaisestikin, omiaan
- Anonyymi00112
Olipa sekopäinen ketju.
Tee treffi-ilmoitus ja sitten joku hyökkää kimppuun kuin sika limppuun.Ihan normaalia täällä. Asialliset keskustelut ovat keväästä asti olleet vähenemään päin - valitettavasti.
- Anonyymi00147
Pärjään narsistienkin kanssa tarvittaessa yllä. Mutta olis tietysti ollut hienoa nähdä treffi-ilmoituksessani muutakin kuin turhautuneita
Avaaja/1.ilmo - Anonyymi00148
Mu5tasydän kirjoitti:
Ihan normaalia täällä. Asialliset keskustelut ovat keväästä asti olleet vähenemään päin - valitettavasti.
Suomi kokemassa ennenaikaisen masilmanloppunsa, ja sielut tuntwvat tuin sisimmisdään siksi
Kakistokraatti-ydinaseleikkeinee - Anonyymi00150
Voistko sitten tehdä johtopäätöksen?
Älä tee, niin kukaan ei hyökkää. - Anonyymi00160
Anonyymi00150 kirjoitti:
Voistko sitten tehdä johtopäätöksen?
Älä tee, niin kukaan ei hyökkää.Luulit viestin kirjoittajaa avaajaksi. Muttei ollutkaan.
Oih voih
- Anonyymi00113
Haarniskani on kuin kymmenkertainen kilpi, hampaani ovat miekkoja, kynteni keihäitä, pyrstöni isku kuin salama, siipeni kuin hurrikaani ja hengitykseni kuin kuolema!
- Anonyymi00146
Hieno treffi-ilmoitus. Tuohon hengityksern vielä sen verran että voit aina pestä hampaasi, käyttää hamm lankaa, suuvettä - ja köydä kerran kuussa hamm. lääk. tsekkauksws alkavan karieksen siustimässä
YT, Avaaja
- Anonyymi00114
En minä mitään seuranhakuimoitusta osaa laatia. Kai sitä sitten on jäätävä sinkuksi 🤷♀️
Aletheias- Anonyymi00144
Tottakai osaat.
Ota avauksen ekaviestistä suurpiirteistä mallia.
Esimerkkiä vartenhan sen avaukseen laitoinkin
Paljon onnea ja oikein rutkasti menestystä
Tuotetaan toistuvia lyhytaikaisia pettymyksiä
jatkuvaa hämmennystä
suklaavaraston vajausta
keksinmuruja sängyssä
kehnoa huumoria
typeriä juttuja
kammottavaa pukeutumista
epäjärjestystä
jne.
(pysykää kaukana)- Anonyymi00116
Muusta pääsisi yli, mutta tuo suklaavaraston vajaus on liian suuri miinus. Eihän sitä nyt ilman suklaata pysy edes sopu parisuhteessa 😁
Aletheias Anonyymi00116 kirjoitti:
Muusta pääsisi yli, mutta tuo suklaavaraston vajaus on liian suuri miinus. Eihän sitä nyt ilman suklaata pysy edes sopu parisuhteessa 😁
AletheiasOn siihen aina se ratkaisi, että hankkii vain pahaa suklaata.
:)- Anonyymi00118
buddy-love kirjoitti:
On siihen aina se ratkaisi, että hankkii vain pahaa suklaata.
:)Ei missään nimessä! Suklaa on yksi parhaista nautinnoista ja maun pitää olla suklaan arvolle sopivaa 😄
Aletheias Anonyymi00118 kirjoitti:
Ei missään nimessä! Suklaa on yksi parhaista nautinnoista ja maun pitää olla suklaan arvolle sopivaa 😄
AletheiasYksi näitä lymyilee keittiön laatikossa, enkä kykene syömään sitä, sillä se on aivan liian suolainen:
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku?haku=kismet&tuote=fazer-kismet-patukka-41g-salted-caramel-6416453020061
(mikä ihmeen muoti muutoinkaan on tunkea suklaaseen suolaa)- Anonyymi00119
buddy-love kirjoitti:
Yksi näitä lymyilee keittiön laatikossa, enkä kykene syömään sitä, sillä se on aivan liian suolainen:
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku?haku=kismet&tuote=fazer-kismet-patukka-41g-salted-caramel-6416453020061
(mikä ihmeen muoti muutoinkaan on tunkea suklaaseen suolaa)Mutta tuohan voisi olla hyvää! Vaikka pidän kyllä itse enemmän suklaasta ihan pelkästään makeana. Sellainen suussasulava käsintehty konvehti on parasta 😍
Aletheias Anonyymi00119 kirjoitti:
Mutta tuohan voisi olla hyvää! Vaikka pidän kyllä itse enemmän suklaasta ihan pelkästään makeana. Sellainen suussasulava käsintehty konvehti on parasta 😍
AletheiasItse kaipaan Anthon Bergin konvehtirasioita.
Anonyymi00119 kirjoitti:
Mutta tuohan voisi olla hyvää! Vaikka pidän kyllä itse enemmän suklaasta ihan pelkästään makeana. Sellainen suussasulava käsintehty konvehti on parasta 😍
AletheiasChocosomnialla on aika hyvät käsintehdyt konvehdit. :)
Mu5tasydän kirjoitti:
Chocosomnialla on aika hyvät käsintehdyt konvehdit. :)
En ole törmännyt noihin, mutta testiin jos tulevat vastaan.
(ja itseasiassa minulla on konvehtimuotit, eli pitäisi joskus tehdä omia versioita)- Anonyymi00120
buddy-love kirjoitti:
Itse kaipaan Anthon Bergin konvehtirasioita.
Olen joskus jouluksi ja muina juhlapyhinä ostanut käsintehtyä suklaata ihan suklaalaupasta. Syntisen hyviä 😍
Ja joskus sain hollantilaiselta esimieheltäni joulutervehdykseksi jättimäisen suklaakalenterin, jossa oli muistaakseni sveitsiläisiä suklaita. Vieläkin himoitsen tuota kalenteria 😄
Aletheias - Anonyymi00121
Mu5tasydän kirjoitti:
Chocosomnialla on aika hyvät käsintehdyt konvehdit. :)
Oi, kiitos vinkistä! Täytyypä laittaa korvan taakse 🤗
Aletheias Anonyymi00120 kirjoitti:
Olen joskus jouluksi ja muina juhlapyhinä ostanut käsintehtyä suklaata ihan suklaalaupasta. Syntisen hyviä 😍
Ja joskus sain hollantilaiselta esimieheltäni joulutervehdykseksi jättimäisen suklaakalenterin, jossa oli muistaakseni sveitsiläisiä suklaita. Vieläkin himoitsen tuota kalenteria 😄
AletheiasMinulla on myös selvää hinkua Niedereggerin marsipaaneja kohtaan.
buddy-love kirjoitti:
Minulla on myös selvää hinkua Niedereggerin marsipaaneja kohtaan.
(ja olen käynyt muutaman kerran niiden tehtaanmyymälässä)
- Anonyymi00122
buddy-love kirjoitti:
(ja olen käynyt muutaman kerran niiden tehtaanmyymälässä)
Tehtaanmyymälät ovat kivoja paikkoja. Kävin jokin aika sitten Pandan tehtaanmyymälässä Vaajakoskella lomareissun ohessa. Siellähän oli ihanan isoja pakkauskokoja 😄
Aletheias Anonyymi00122 kirjoitti:
Tehtaanmyymälät ovat kivoja paikkoja. Kävin jokin aika sitten Pandan tehtaanmyymälässä Vaajakoskella lomareissun ohessa. Siellähän oli ihanan isoja pakkauskokoja 😄
AletheiasMeidän piti ala-asteella käydä siellä luokkaretkellä ja kävimmekin, mutta vain pihassa, sillä niilä oli silloin joku isompi juttu kesken ja saimme vain karkkipussit bussiin mukaamme.
Hiukan edelleen harmittaa, sillä tehdaskierros olisi ollut mielenkiintoinen.- Anonyymi00123
buddy-love kirjoitti:
Meidän piti ala-asteella käydä siellä luokkaretkellä ja kävimmekin, mutta vain pihassa, sillä niilä oli silloin joku isompi juttu kesken ja saimme vain karkkipussit bussiin mukaamme.
Hiukan edelleen harmittaa, sillä tehdaskierros olisi ollut mielenkiintoinen.No voi harmi. Lapsena tuollainen harmittaa vielä tuplasti. Nythän voit tehdä syysretken Vaajakoskelle ja korjata lapsuuden kokemus paremmaksi 😊
Aletheias Anonyymi00123 kirjoitti:
No voi harmi. Lapsena tuollainen harmittaa vielä tuplasti. Nythän voit tehdä syysretken Vaajakoskelle ja korjata lapsuuden kokemus paremmaksi 😊
AletheiasTehdaskierroksia taitaa olla vain ryhmille.
Tosin nyt olisi pian viimeinen tilaisuus, sillä siirtävät suklaat Viroon ja sinne jää muuta tuotantoa.
(ja nyt on pakko nukkua, sillä huomenna on aikainen herätys)- Anonyymi00126
buddy-love kirjoitti:
Tehdaskierroksia taitaa olla vain ryhmille.
Tosin nyt olisi pian viimeinen tilaisuus, sillä siirtävät suklaat Viroon ja sinne jää muuta tuotantoa.
(ja nyt on pakko nukkua, sillä huomenna on aikainen herätys)Tehdaskierroksille tosiaan pääsee yleensä vain ryhminä. Siellä on niin paljon tarkemmat säännöt, niin sinne ei niin vain kävelläkään. Ja hyvä niin, en haluaisi suklaisiini kenenkään huolimattoman vierailijan partakarvoja 😄
Aletheias
- Anonyymi00125
Peris taitaa olla ainoa joka asuu Turun suunnalla.
- Anonyymi00139
Eipä ole toimivia systeemejä mistä kopioitu vastaukset kuinka monelle lähetetty samat vastaukset ja si taas saalistaja ssalistaa taukoamatta "haku on päällä on ain tilanteesta riippumatta" tarkoittaa sitä että olivat parisuhteessa tai eivät naisten naurattajat on oma lukunsa löytyy ääripäät tästäkin ryhmästä silti hyvä miettiä osaavatko suhtautua mihinkään vakavasti
- Anonyymi00140
No pistetäämpäs.
Hei sinä nainen 40-50 vuotias, iloinen ja rempseä ikinuori.
Täällä olisi 48 vuotias mies, joka on ylityöllistetty niin varsinaisilta töiltään, kuin vapaa-ajallisesti. Minut löytää työpaikalta parhaiten ja sen jälkeen jonkun halkohomman ääreltä. Muuten minusta näkyy lähinnä perävalot. Nukkumisen ja työntekemisen välillä vapaahetket pyrin olemaan "suojakännissä", ettei vaan tarvitse mihinkään muualle lähteä.
Kommunikointi sujuu, mutta käytäthän Whatsappia, koska niin minuun saa parhaiten yhteyden ja voin vaikka yövuorossa ollessa vastailla. Myös sähköposti käy. Puhun ja pussaan kyllä, mutta ajankäytöllisesti nekin hoitunee hymiöillä. Osaan muuten vilkuttaa jarruvaloillakin heippaheit, jos satut jäämään rannalle vilkuttamaan.
Positiivisena katson jos: osaat pinota puita, leikata nurmikkoa/pensasaitaa, lämmittää kattilaa, lingota lumia pihalta, remontoida taloa, korjailla autoa, kärrejä, traktoria, osaat sahata moottorisahalla, kaataa puita, istuttaa puita, mätästää, öljyjen vaihdot tuttua puuhaa ja renkaidenvaihto/jarruremontti on tuttua touhua.
Vastaukset palstan toimitukseen.- Anonyymi00141
Paljonko teillä on työtunnit ja palkka? Tuolla ylempänä oli jo Jasun työnhakuilmoitus, jos meni ohi silmien. Uskoisin hänen olevan pätevä.
- Anonyymi00143
Anonyymi00141 kirjoitti:
Paljonko teillä on työtunnit ja palkka? Tuolla ylempänä oli jo Jasun työnhakuilmoitus, jos meni ohi silmien. Uskoisin hänen olevan pätevä.
Työtunteja löytyy 24h vuorokauteen...saa tehdä ihan kuin paljon vaan. Sitten ylläpito palkkana... se kyllä välillä on kehnohkoa, kun ei ole näihin taloudellisesti nihkeisiin aikoihin ollut varaa Jamesiin.
Jasulla on liikaa hommia kotonaan ja sieltä mun työkohteisiin liian pitkä matka... - Anonyymi00145
Anonyymi00143 kirjoitti:
Työtunteja löytyy 24h vuorokauteen...saa tehdä ihan kuin paljon vaan. Sitten ylläpito palkkana... se kyllä välillä on kehnohkoa, kun ei ole näihin taloudellisesti nihkeisiin aikoihin ollut varaa Jamesiin.
Jasulla on liikaa hommia kotonaan ja sieltä mun työkohteisiin liian pitkä matka...Mutta siis plussana ois, jos osais tehdä yllämainittuja juttuja. Muuten saa toki katsella sivusta kun mä teen...ei siinä. 😁
Anonyymi00145 kirjoitti:
Mutta siis plussana ois, jos osais tehdä yllämainittuja juttuja. Muuten saa toki katsella sivusta kun mä teen...ei siinä. 😁
Osaan noista aika montaa asiaa, toisia paremmin ja toisia alkeellisemmin, opin kyllä loputkin jos saan hyvät neuvot. Silleen ne on kaikki opittu mitä ylipäänsä osaan, opettelemalla.
Luulen, että treffi-ilmossa noi asiat järkyttää suurinta osaa naisväkeä. 😅- Anonyymi00154
Tökstöksnöö kirjoitti:
Osaan noista aika montaa asiaa, toisia paremmin ja toisia alkeellisemmin, opin kyllä loputkin jos saan hyvät neuvot. Silleen ne on kaikki opittu mitä ylipäänsä osaan, opettelemalla.
Luulen, että treffi-ilmossa noi asiat järkyttää suurinta osaa naisväkeä. 😅Eikös näissä rehvi-ilmoissa pitäis olla rehellinen? :oD
Siis mullehan olis ihan se ja sama, osaisko lyyli noita hommia, mutta saattais olla tylsää vaan pojottaa vieressä ja katsella, noin niinkuin jos aikoo yhteistä aikaa vietellä. :oD
Täällä töissä nyt kyllä ei jäis kun ihmettely, kun ei näitä hommia muut saa tehdä. :oD
Mutta hyvät näköalat ja kahvetta saa. Ja seurahan on mitä huikeinta. :oD - Anonyymi00164
Nyt oli niin hurja lista, että me uusavuttomat voidaan vaan vierestä seurata kun pätevimmät vie kaikki miehet 😅
Aletheias - Anonyymi00165
Anonyymi00164 kirjoitti:
Nyt oli niin hurja lista, että me uusavuttomat voidaan vaan vierestä seurata kun pätevimmät vie kaikki miehet 😅
AletheiasTehdessä oppii. Pikkuisen vaan tarvitaan seikkailumieltä ja ei saa pelätä rasvaa, likaa ja tikkuja näpeissä.
Siis noihan oli vaan plussalistaa, jos niihin osaamista löytyy.... ei tartte hanskat suorina vaan sivusta katsella, vaan voi osallistua. :oD Ja siten saa sitä "yhteista aikaa".
Sinäänsä tää oli protestilistaus, mitä joskus jossain tinderissä katselin. Harrastaa sitä tätä tuota, on koiraa, kissaa, hevosta ja muksuja liuta, käy vapaapalokunnassa, martoissa, sypin lukuringissä, opiskelee espanjaa, saksaa ja unkaria, sekä käy töissä ulkomaan kirjeenvaihtajana pitkin maailmaa. Mihin tuossa listauksessakin joku miehen köntsikäs saa aikaa? :oD - Anonyymi00167
Anonyymi00165 kirjoitti:
Tehdessä oppii. Pikkuisen vaan tarvitaan seikkailumieltä ja ei saa pelätä rasvaa, likaa ja tikkuja näpeissä.
Siis noihan oli vaan plussalistaa, jos niihin osaamista löytyy.... ei tartte hanskat suorina vaan sivusta katsella, vaan voi osallistua. :oD Ja siten saa sitä "yhteista aikaa".
Sinäänsä tää oli protestilistaus, mitä joskus jossain tinderissä katselin. Harrastaa sitä tätä tuota, on koiraa, kissaa, hevosta ja muksuja liuta, käy vapaapalokunnassa, martoissa, sypin lukuringissä, opiskelee espanjaa, saksaa ja unkaria, sekä käy töissä ulkomaan kirjeenvaihtajana pitkin maailmaa. Mihin tuossa listauksessakin joku miehen köntsikäs saa aikaa? :oDOppiipa hyvinkin 😊 Moni asiahan on enemmänkin vain siltä kiinni, että ottaa ja ryhtyy. Mikä onkin isoin ongelma itselläni asioissa, jotka ovat mukavuusalueeni ulkopuolella. Kuten tiedätkin 😁
No pitäähän naisella sisältöä elämässään olla 😅 En tiedä onko tuollaiset vain yritys antaa kuva siitä, että elää mielenkiintoista elämää ja toivoo näin herättävän miehen kiinnostuksen vai mitä 🤔
Aletheias - Anonyymi00169
Anonyymi00167 kirjoitti:
Oppiipa hyvinkin 😊 Moni asiahan on enemmänkin vain siltä kiinni, että ottaa ja ryhtyy. Mikä onkin isoin ongelma itselläni asioissa, jotka ovat mukavuusalueeni ulkopuolella. Kuten tiedätkin 😁
No pitäähän naisella sisältöä elämässään olla 😅 En tiedä onko tuollaiset vain yritys antaa kuva siitä, että elää mielenkiintoista elämää ja toivoo näin herättävän miehen kiinnostuksen vai mitä 🤔
AletheiasNo jos laitetaan nää naisen ja mun treffi-ilmoitukset ristiin, niin ei mullekaan mitkään hevostelut tai koira-agilityt olis niitä mukavuusalueen hommia. Luultavasti saisin noista mainituista lisäksi anafylaktisen erekt...reaktion...
No svaippasin vahvasti vasuriin.... Mutta nykyään itsellä myös hiukkasen liikaa sisältöä, niin eipä oikeesti tartte miettiä mitään suhdesuhinoita...
Mutta miten mulla joskus oli aikaa??? Varmaan jätin jotain retuperälle..... :oD - Anonyymi00171
Anonyymi00169 kirjoitti:
No jos laitetaan nää naisen ja mun treffi-ilmoitukset ristiin, niin ei mullekaan mitkään hevostelut tai koira-agilityt olis niitä mukavuusalueen hommia. Luultavasti saisin noista mainituista lisäksi anafylaktisen erekt...reaktion...
No svaippasin vahvasti vasuriin.... Mutta nykyään itsellä myös hiukkasen liikaa sisältöä, niin eipä oikeesti tartte miettiä mitään suhdesuhinoita...
Mutta miten mulla joskus oli aikaa??? Varmaan jätin jotain retuperälle..... :oDMun mielestä on myös ehdottomasti plussaa, että kumppanin myötä elämään voi tulla paljon kaikenlaista uutta, vaikka se olisi itselle jotain, mikä menee epämukavuusalueelle. Mulle sellainen voisi olla vaikka purjehtiminen. Mulle tulee herkästi huono olo, jos keikkuu paljon, mutta kokeilisin ehdottomasti, jos kumppani harrastaisi sitä. Tai vaikka pinoaisin sitten niitä puita 😄 Mutta allergiat kannattaa toki huomioida. Ja nuo muunkinlaiset reaktiot 😁
Mulla olisi kyllä aikaa parisuhteelle, vaikka paljon kaikenlaista puuhaankin, mutta kun lapsi alkaa olla sen ikäinen, että hoitaa koko ajan enemmän omia asioitaan, minkä lisäksi on isällään melkein puolet ajasta, niin kyllähän tähän mies mahtuisi. Tai laittaisin mahtumaan 😊 Ja ainahan miehen voi ottaa mukaan vaikka porrastreeneihin, mikäs sen mukavampaa yhdessä tekemistä 😅
Aletheias - Anonyymi00173
Anonyymi00171 kirjoitti:
Mun mielestä on myös ehdottomasti plussaa, että kumppanin myötä elämään voi tulla paljon kaikenlaista uutta, vaikka se olisi itselle jotain, mikä menee epämukavuusalueelle. Mulle sellainen voisi olla vaikka purjehtiminen. Mulle tulee herkästi huono olo, jos keikkuu paljon, mutta kokeilisin ehdottomasti, jos kumppani harrastaisi sitä. Tai vaikka pinoaisin sitten niitä puita 😄 Mutta allergiat kannattaa toki huomioida. Ja nuo muunkinlaiset reaktiot 😁
Mulla olisi kyllä aikaa parisuhteelle, vaikka paljon kaikenlaista puuhaankin, mutta kun lapsi alkaa olla sen ikäinen, että hoitaa koko ajan enemmän omia asioitaan, minkä lisäksi on isällään melkein puolet ajasta, niin kyllähän tähän mies mahtuisi. Tai laittaisin mahtumaan 😊 Ja ainahan miehen voi ottaa mukaan vaikka porrastreeneihin, mikäs sen mukavampaa yhdessä tekemistä 😅
AletheiasNo kyllä minäkin olin tuossa junnujen jääkiekkopelejä katselee aikoinaan, kun naisen pojat harrasti. Ihan jees... ja toisen kanssa olin tiskaamassa astioita, kun sillä oli ravintola...ja tein lihapullia ja rypytin karjalanpiirakoitakin. :oD Ihan sama mitä sitä duunaisi, kun on toisen kanssa...oikeestaan kun ainakin sitä ravintolamimmiä jeesin, niin pääsin nopeemmin sen kanssa olee ihan kahdestaan.
Porrastreeniä voisin ainakin alhaaltapäin katsella....hmmmmm... että pysyykö se tekniikka kasassa. :oP nam....-slurps- Oho!
No en tiedä miksk tää mun eläminen on tälläseks hurahtanut, että kokoajan jotain.... :o/ Pitäis muutenkin höllätä-.. - Anonyymi00175
Anonyymi00173 kirjoitti:
No kyllä minäkin olin tuossa junnujen jääkiekkopelejä katselee aikoinaan, kun naisen pojat harrasti. Ihan jees... ja toisen kanssa olin tiskaamassa astioita, kun sillä oli ravintola...ja tein lihapullia ja rypytin karjalanpiirakoitakin. :oD Ihan sama mitä sitä duunaisi, kun on toisen kanssa...oikeestaan kun ainakin sitä ravintolamimmiä jeesin, niin pääsin nopeemmin sen kanssa olee ihan kahdestaan.
Porrastreeniä voisin ainakin alhaaltapäin katsella....hmmmmm... että pysyykö se tekniikka kasassa. :oP nam....-slurps- Oho!
No en tiedä miksk tää mun eläminen on tälläseks hurahtanut, että kokoajan jotain.... :o/ Pitäis muutenkin höllätä-..Juuri tuota tarkoitin. Kun tulee toistensa elämään, voi molemmat tulla toisen elämään "sisään". Tietysti saa ja pitää olla omiakin juttuja eikä missään nimessä tarvitse olla 24/7 yhdessä, mutta you get the pointti. Heh, automaattinen korjaus korjasi point -> pointti. Sopii hyvin noinkin 😊
Sä voisit Jasun kanssa yhdessä istuskella penkillä portaiden alapäässä ja nauttia näkymistä, sekin on peppuihmisiä 😅 Mutta pitää muistaa, että treenaajaa ei saa häiriköidä 😁
Höllääminen tekisi monelle hyvää. Aivan liian monen arki on niin täynnä kaikkea, ettei ehdi pysähtyä ja nauttia elämästä.
Aletheias - Anonyymi00177
Anonyymi00175 kirjoitti:
Juuri tuota tarkoitin. Kun tulee toistensa elämään, voi molemmat tulla toisen elämään "sisään". Tietysti saa ja pitää olla omiakin juttuja eikä missään nimessä tarvitse olla 24/7 yhdessä, mutta you get the pointti. Heh, automaattinen korjaus korjasi point -> pointti. Sopii hyvin noinkin 😊
Sä voisit Jasun kanssa yhdessä istuskella penkillä portaiden alapäässä ja nauttia näkymistä, sekin on peppuihmisiä 😅 Mutta pitää muistaa, että treenaajaa ei saa häiriköidä 😁
Höllääminen tekisi monelle hyvää. Aivan liian monen arki on niin täynnä kaikkea, ettei ehdi pysähtyä ja nauttia elämästä.
AletheiasNo ei tietenkään mitään paitapeppujuttua... Mutta noikin oli etäjuttuja, niin enpä mä siellä toisen kämpälläkään mitään kummoista ois tehnyt. Sama oli hilautuu messiin ja touhuta yhdessä.
Ei tietenkään häiriköidä saa... Muuten saattaa tulla sekoaminen tekniikassa ja pylly..eikun siis pakarat...eikun askellus sekoaa....
No pitää odotella, että jotain saa valmiiks, niin sitten ei ottais enää niin paljoa uutta tilalle. :oD - Anonyymi00179
Anonyymi00177 kirjoitti:
No ei tietenkään mitään paitapeppujuttua... Mutta noikin oli etäjuttuja, niin enpä mä siellä toisen kämpälläkään mitään kummoista ois tehnyt. Sama oli hilautuu messiin ja touhuta yhdessä.
Ei tietenkään häiriköidä saa... Muuten saattaa tulla sekoaminen tekniikassa ja pylly..eikun siis pakarat...eikun askellus sekoaa....
No pitää odotella, että jotain saa valmiiks, niin sitten ei ottais enää niin paljoa uutta tilalle. :oDJokainen pari tietysti määrittelee itse, miten paljon ollaan yhdessä. Toisilla on etäsuhde, jossa tavataan muutama kerta vuodessa, toiset näkevät joka toinen viikko, jotkut taas haluavat päivittäin yhdessä. Kaikki ihan yhtä oikein, kunhan se molemmille osapuolille sopii.
Pylly voi tosiaan seota, ei kannata häiriköidä 😅 En tiedä mitä sekaisin mennyt pylly voi tehdä, mutta kuulostaa liian arveluttavalta, joten ei kannata ottaa riskiä 😁
Hmm.. aivan kuin olisin kuullut tuon lauseen ennenkin 😄
Aletheias - Anonyymi00180
Anonyymi00179 kirjoitti:
Jokainen pari tietysti määrittelee itse, miten paljon ollaan yhdessä. Toisilla on etäsuhde, jossa tavataan muutama kerta vuodessa, toiset näkevät joka toinen viikko, jotkut taas haluavat päivittäin yhdessä. Kaikki ihan yhtä oikein, kunhan se molemmille osapuolille sopii.
Pylly voi tosiaan seota, ei kannata häiriköidä 😅 En tiedä mitä sekaisin mennyt pylly voi tehdä, mutta kuulostaa liian arveluttavalta, joten ei kannata ottaa riskiä 😁
Hmm.. aivan kuin olisin kuullut tuon lauseen ennenkin 😄
AletheiasNo tuohon kun löytyiskin aina konsensus kaikilla.
Äityiskö se tverkkaamaan? Kun lentokone sakkaa, niin kai pylly sit tverkkaa....sitten kyllä häiriölle vois olla mahkuja? :oD
Elä? :oD - Anonyymi00183
Anonyymi00180 kirjoitti:
No tuohon kun löytyiskin aina konsensus kaikilla.
Äityiskö se tverkkaamaan? Kun lentokone sakkaa, niin kai pylly sit tverkkaa....sitten kyllä häiriölle vois olla mahkuja? :oD
Elä? :oDTuo oli hyvä, tietysti pylly lähtis twerkkaamaam 😂
Jep, Herra "tarttis tehdä vähemmän" samalla kun tekee entistä enemmän 😁
Aletheias - Anonyymi00184
Anonyymi00183 kirjoitti:
Tuo oli hyvä, tietysti pylly lähtis twerkkaamaam 😂
Jep, Herra "tarttis tehdä vähemmän" samalla kun tekee entistä enemmän 😁
AletheiasNiin, se tietysti alkaa silleen keikkumaan ja pakarat heiluu, kuten sydämmeenkinhän voi tulla se kammiotäky....tärisee vaan. Varmaan ovat tuon keksineetkin porrastreeneissä... No johan se selvis... :oD
No..no... noinhan se taitaa olla mennyt...mutkumutku... :oD - Anonyymi00185
Anonyymi00184 kirjoitti:
Niin, se tietysti alkaa silleen keikkumaan ja pakarat heiluu, kuten sydämmeenkinhän voi tulla se kammiotäky....tärisee vaan. Varmaan ovat tuon keksineetkin porrastreeneissä... No johan se selvis... :oD
No..no... noinhan se taitaa olla mennyt...mutkumutku... :oDSaattaahan se olla, että twerkkaus on syntynyt juuri noin 😁 On muuten melkoisia taitureita ne parhaimmat twerkkaajat. Aivan kuin peppu olisi jokun irrallinen osa muusta kehosta, niin villisti he saavat sen tärisemään 🤗
Ei muuta kuin twerkkaustreenit kehiin..
Aletheias - Anonyymi00186
Anonyymi00185 kirjoitti:
Saattaahan se olla, että twerkkaus on syntynyt juuri noin 😁 On muuten melkoisia taitureita ne parhaimmat twerkkaajat. Aivan kuin peppu olisi jokun irrallinen osa muusta kehosta, niin villisti he saavat sen tärisemään 🤗
Ei muuta kuin twerkkaustreenit kehiin..
AletheiasItsehän olen täräyttänyt noin 40 km/h;ssa vihreään poijuun, kun luin naiseni viestiä, missä lupaili tverkkausta...jotenkin huomioni unohtui viestiin ja poks.... :oD Metrin repes kansi pohjasta ja meni tavarat sekaisin veneessä....aika paukku. :oD
Kyllä noi pyllyhommat on kyllä vaarallisia, nyt kun alan miettii tarkemmin... <o/ - Anonyymi00191
Anonyymi00186 kirjoitti:
Itsehän olen täräyttänyt noin 40 km/h;ssa vihreään poijuun, kun luin naiseni viestiä, missä lupaili tverkkausta...jotenkin huomioni unohtui viestiin ja poks.... :oD Metrin repes kansi pohjasta ja meni tavarat sekaisin veneessä....aika paukku. :oD
Kyllä noi pyllyhommat on kyllä vaarallisia, nyt kun alan miettii tarkemmin... <o/Onneksi selvisit tuosta päätellen materiaalivahingoilla. Ei saisi nauraa, mutta silti vähän naurattaa ajatus siitä, miten helposti miehen pasmat voikaan saada sekaisin 😅
Ole nyt jatkossa varovaisempi! Ei pyllyjuttuja minkään liikkuvan objektin läheisyydessä 😁
Aletheias - Anonyymi00193
Anonyymi00191 kirjoitti:
Onneksi selvisit tuosta päätellen materiaalivahingoilla. Ei saisi nauraa, mutta silti vähän naurattaa ajatus siitä, miten helposti miehen pasmat voikaan saada sekaisin 😅
Ole nyt jatkossa varovaisempi! Ei pyllyjuttuja minkään liikkuvan objektin läheisyydessä 😁
AletheiasSiis kyllä tuli. Veneen kansi ja pohja repesivät irti metrin matkalta. :oD Sain korjattua kyllä.
Noi pyllyjutut kun tulee kyselemättä... Minä hetkenä hyväänsä saattaa tulla joku pyllyjuttu. :o/ - Anonyymi00194
Anonyymi00193 kirjoitti:
Siis kyllä tuli. Veneen kansi ja pohja repesivät irti metrin matkalta. :oD Sain korjattua kyllä.
Noi pyllyjutut kun tulee kyselemättä... Minä hetkenä hyväänsä saattaa tulla joku pyllyjuttu. :o/No sinä jos kuka saa tuollaiset korjattua. Minä olisin kiukuissani heittänyt koko veneen lepikköön 😁
Himpskatin pyllyjutut, kun tuolla tavalla hyppii silmille ilmoittamatta. Tuohon en kyllä osaa antaa mitään vinkkiä, miten voisit varautua paremmin, kun selkeästi kyse on jostain alkukantaista reaktiosta kohdallasi 😅
Aletheias - Anonyymi00195
Anonyymi00194 kirjoitti:
No sinä jos kuka saa tuollaiset korjattua. Minä olisin kiukuissani heittänyt koko veneen lepikköön 😁
Himpskatin pyllyjutut, kun tuolla tavalla hyppii silmille ilmoittamatta. Tuohon en kyllä osaa antaa mitään vinkkiä, miten voisit varautua paremmin, kun selkeästi kyse on jostain alkukantaista reaktiosta kohdallasi 😅
AletheiasNo ehkä mä nykyään jo osaisin olla hillitympi... Pysähtyisin ja katsoisin sitten vasta viestin. :o)
Mutta kyllä silti saa olla kuin kauris ajovaloissa yleisillä paikoilla ja varsinkin jossain urkkatalossa....siellä voi olla naisten lentopallotreenit.... :oO
Hitsi jos tulee joku sydäninfrakti vielä vanhemmiten... - Anonyymi00196
Anonyymi00195 kirjoitti:
No ehkä mä nykyään jo osaisin olla hillitympi... Pysähtyisin ja katsoisin sitten vasta viestin. :o)
Mutta kyllä silti saa olla kuin kauris ajovaloissa yleisillä paikoilla ja varsinkin jossain urkkatalossa....siellä voi olla naisten lentopallotreenit.... :oO
Hitsi jos tulee joku sydäninfrakti vielä vanhemmiten...Älä kuvittele liikoja, että ikä toisi hillintää 😁 Itsellä ainakin tuntuu melkein vaan pahemmaksi menevän, ainakin noin teoriassa. Käytännössähän minä olen liiankin hillitty ja hallittu.
Voi sentään, yritä nyt edes rajoittaa tilanteita, joissa tuollaiselle näylle voisi altistua. Halonhakkuu on siitä turvallinen aktiviteetti, ei olw häiriötekijöitä 😄
Aletheias
- Anonyymi00151
Uutta matoa koukkuun ;))
Olen
-M39, 187/103/20
-Yrittäjä
-Voittajaluonne
-Intohimoinen
-Pilkettä silmäkulmassa omaava
-Urheilustakin päivittäin pitävä
-Purjelentämistä, matkailuautoilua ja purjehtimista harrastava
-Kristillisyyttä arvostava
Haen
-Kokonaista, syvällistä 25-35v Naista
Lisäys.
Toivon - mahdollista - vastausta ainoastaan
Kokonaisilta
Syvällisiltä
25-35v naisilta
Joilla ei ole mt-potilas tyyppisiä/tasoisia luonnevikoja
Pakkohan ei ole suinkaan kenenkään tähän tietenkään vastata, jossei ilmoitukseni herättänyt aitoa mielenkiintoa- Anonyymi00155
Onko lapsia?
- Anonyymi00157
Anonyymi00155 kirjoitti:
Onko lapsia?
Onko mt-potilas tyyppisiä/tasoisia -luonneviattomuutta aloittaa kuulustelusi itseäsi vähäisimmissäkään määrin edws esittelemättä?
Toivoisin lukihäiriöttömyyttäkin, vaikken keksinytkään sitä tähän 2. Ilmooni laittaakaaan - Anonyymi00168
Anonyymi00157 kirjoitti:
Onko mt-potilas tyyppisiä/tasoisia -luonneviattomuutta aloittaa kuulustelusi itseäsi vähäisimmissäkään määrin edws esittelemättä?
Toivoisin lukihäiriöttömyyttäkin, vaikken keksinytkään sitä tähän 2. Ilmooni laittaakaaanOlen varattu. Tuo lapsiasia on se oleellisin asia, mitä nainen 39v miehen kohdalla ajattelee. Tämä vaan vinkiksi.
Ei sitä voi jättää pois. Koskee miehiä ja naisia.
Jos profiili on puutteellinen, se on next. Valikoimaa on niin paljon. - Anonyymi00176
Anonyymi00168 kirjoitti:
Olen varattu. Tuo lapsiasia on se oleellisin asia, mitä nainen 39v miehen kohdalla ajattelee. Tämä vaan vinkiksi.
Ei sitä voi jättää pois. Koskee miehiä ja naisia.
Jos profiili on puutteellinen, se on next. Valikoimaa on niin paljon.Ilmoni on oikein jees sellaiselle joka siitä tykkää, sopii pyyydettyihin spekseihin eikä tule aitoa kiinnostusta vaille pätemään. Tyrkytettyjä vinkkejä en tuossa pyytänyt, eikä ne edws kiinnosts.
Olet asiaton, halpamainen ynnä törkeä.
Ja narsisti.
Teitä huonosti kasvatettujahan tosin junttilassa riittää.
Tuosta huolimatta, toivon sinulle luinnollisesti menestystä suhteisiisi. Vaikkakin tiedän kokemuksesta mitä vastapuolesi köyvät kanssadi tuolla luonteellas läpi.. cringe.
-T10 - Anonyymi00181
Anonyymi00176 kirjoitti:
Ilmoni on oikein jees sellaiselle joka siitä tykkää, sopii pyyydettyihin spekseihin eikä tule aitoa kiinnostusta vaille pätemään. Tyrkytettyjä vinkkejä en tuossa pyytänyt, eikä ne edws kiinnosts.
Olet asiaton, halpamainen ynnä törkeä.
Ja narsisti.
Teitä huonosti kasvatettujahan tosin junttilassa riittää.
Tuosta huolimatta, toivon sinulle luinnollisesti menestystä suhteisiisi. Vaikkakin tiedän kokemuksesta mitä vastapuolesi köyvät kanssadi tuolla luonteellas läpi.. cringe.
-T10No voi vitun tyhmä paska.
Turpa kiinni.
Annoin vinkin tuolle älykääpiölle, miksi hän ei saa yhtään vastausta.
Noita ihan samanlaisia on treffipalstat ja tinderit täynnä. Ei ymmärretä, mitä tietoja nainen niistä etsii.
Sitten itketään kun ei ketään kiinnosta.
- Anonyymi00152
Piukkaa pimua olis saatava ja pikaseen. Löytyskös?
- Anonyymi00153
Aikanani sain niiden makuun päästä useita kertoja eikä se maku siitä miksikään muutu vaikka ikää itselle tulee lisää. Kyllä ne parhaimmat värinät saa aikaan ne hoikat, sileä ihoiset, pirtsakat ja terhakat pikku muodot omaavat 17-25 pimut.
Kunhan tässä nyt saa oman homman rullaamaan kunnolla talouden ym. puolesta niin katsellaan josko sieltä vielä jotain kostuisi, jos ei muutoin niin kai se on hyväksyttävä se sokerisedän rooli sitten, taikka vierailtava maissa joissa homma on helpompaa. - Anonyymi00159
Nonniiiin. Jätköt ryhtyneet täällä treffi-ilmoittelu intoisiksi.
Hyvää toimintaa
-Aloittajä
- Anonyymi00161
Otetaanpa haaste vastaan, kun onhan tämä ollut ajatuksissa, että jonnekin vois treffi-ilmon laittaa ja miksipä en juuri tähän väliin sitä survoisi.
Miestä tässä haeskelen. Ihan ensiksi haluan kuitenkin kertoa, että läskikammoisten on turha vaivautua, voit lopettaa lukemisen tähän paikkaan. Se on monelle kynnyskysymys, enkä moiti yhtään. Minulle ulkonäkö on kuitenkin samantekevää. Sinä voit olla ihan mitä vain.
Ai jaa, joku jatkaa vielä lukemista? No, minäpä jatkan kirjoittamista.
Rakkauttahan tässä haetaan. Mutta mitä se oikein on? En ole edes varma, olenko koskaan sitä oikeasti kohdannutkaan. Eikö se ole sitä, kun toisesta välittää oikein kovasti ja haluaa hyvää toiselle. Yhdessä olisi molemmilla mukava olla.
Aivan mahdotontahan se kuitenkin on - rakkauden löytäminen. Kun on tullut ikää lisää ja enemmän yksinelettyjä vuosia, niin unelmat ovat alkaneet jotenkin haalistamaan, ellei jopa murentumaan. Rapisevat rinnuksille kuin keksinmurut. En pidä pessimismistä itsessäni. Olisi niin paljon kivempaa olla iloinen optimisti tässä suhdeasiassa. Että kyllä minäkin vielä jonkun mukavan löydän... ja katin kontit!
Unelmia vielä kuitenkin on. On tämä miesunelmakin, vaikka en siihen uskokaan. Haaveilla aina voi. Sitten pieni rantamökki pitäisi tässä rakentaa vaikka. Valokuvia vois alkaa taas napsimaan. Tai vaikka järjestellä vanhoja. Skannailla dioja. Ottaa niistä vedoksia. Tehdä ne videot, jotka on olleet mielessä jo vuosia. Vai joko tekoäly tekee ne puolestani, sekin pitäisi ottaa haltuun. Droneakin pitäisi opetella lennättämään. Niin, ja miesystävä pitäis hankkia jostain kivenkolosta...
Harrastuksista voisin vielä mainita elokuvat. Viime kuukausina olen käynyt kolme elokuvaa katsomassa ihan teatterissa, joten lasketaan harrastukseksi, eikä pelkäksi aikomukseksi.
Aivojumppaakin harrastan! Tyhmääkin tyhmempiä numero- ja sanapelejä. Tämä jopa vähän hävettääkin. En uskalla katsoa sitä äppiä puhelimessani, joka näyttää kuinka pitkän ajan ja minkä ohjelman parissa olen kännykässäni aikaa viettänyt.
Greippimehu on hyvää, myös korianteri, ja valkosipuli vasta maukasta onkin. Jokupa voi tällaisistakin pistää ruksin nimeni päälle. Tervemenoa. Mutta ruuanlaitosta tykkään ihan oikeasti. Tietenkin myös syömisestäkin, herkuttelusta. Joskus vielä haluaisin mennä syömään johonkin todella hienoon paikkaan. Onko siellä ruoka todellakin paljon paremman makuista, sen haluaisin tietää.
Mihen pitäisi olla mukava. Jokuhan täällä joskus paheksui, että ei ihmistä saa sanoa mukavaksi, tuoli voi olla mukava, mutta ei ihminen. Mutta minä haluan mukavan miehen, minkäs minä sille voin. Se määritelmä pitää sisällään sitten yhtä sun toista. Joskus mietin, että miehen pitäisi olla myös fiksu, mutta siinä kohtaa toiveeni menevät liiallisuuksiin.
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. Hitsi, kun sitä pitäisi tavata ihmisiä, jotta voisi edes olla jonkinlainen mahdollisuus löytää joku passeli tyyppi.
Ikäkriisiä pukkaa. Tämä voi olla sitäkin. Jotain tarttis tapahtua, että tuntisi elävänsä. Edes jollain tapaa. Sanotaan vaikka, että vielä olen työelämässä kuitenkin. Sinun ei kuitenkaan tarvi olla, olipa syy siihen mikä vain.
Lapset maailmalla, omakotitalo, tylsää työssäkäyntiä, tylsää elämää, telkkarintöllöttämistä. Mitäs kaikkea sitä onkaan näitä vakiospeksejä kerrottavaksi. Kissakin on kuollut.
C'est la vie, tottavie, vaikka Anna Puun kipalekin. Tykkään. Se pistää miettimään / Kun jotain yrittää / Ja silti ulos jää yhtenään... Asioita tapahtuu. Ihan paskojakin asioita. Asioita, joille ei vain voi mitään. Asiat voivat kuitenkin joskus muuttua. Elämääni voisi ilmestyä erityinen ystävä. Mies, jota voisin kumppaniksikin kutsua. Toivossa on hyvä elää, mutta nimellä ei niin väliä kuitenkaan.
Olen täällä jossain päin Suomea. Mutta hei, junat on keksitty! Ja onhan minulla autokin, jolla huristella. Tosin voin kyllä myöntää, että isoissa kaupungeissa en tykkää ajella. Siellä mieluummin lenkkareilla. Tai tyylikkäästi kaupunkipyörällä baanaa pitkin. Sähköskootterit jätän muille.
Minulle saat laittaa sähköpostia. Siitäpä se sitten lähtee, jos on lähteäkseen.- Anonyymi00162
Tälläinen on kyllä omalta kohdaltani aikas hyvä ilmoitus. Oli ihan pakko lukea loppuun asti. Mutta mun oma ilmoitus on tuolla ylempänä. Se kuulemma vaikuttaa työpaikkailmoitukselle?? Ei ollut näin myyvä...
Mutta mä laitan sähköpostia tulemaan. Oli tää niin hyvä. :o) - Anonyymi00163
Upea treffi-ilmoitus.
Kertakaikkisen uniikki.
"Joskus mietin, että miehen pitäisi olla myös fiksu, mutta siinä kohtaa toiveeni menevät liiallisuuksiin"
Tässä kohtaa nauroin niin, että kyyneleetkin oikein tirskahtivat silmiini. Mahtavaa totuutta.
Ansaitset tulevan onnesi. Ilman muuta <3
-T10/aloittaja - Anonyymi00166
Anonyymi00162 kirjoitti:
Tälläinen on kyllä omalta kohdaltani aikas hyvä ilmoitus. Oli ihan pakko lukea loppuun asti. Mutta mun oma ilmoitus on tuolla ylempänä. Se kuulemma vaikuttaa työpaikkailmoitukselle?? Ei ollut näin myyvä...
Mutta mä laitan sähköpostia tulemaan. Oli tää niin hyvä. :o)Aloittajalta:
Jes! Hyvät te!
Kansa tahtoo lisää treffi-ilmo-lotossa voittavia
-T10 - Anonyymi00170
Anonyymi00166 kirjoitti:
Aloittajalta:
Jes! Hyvät te!
Kansa tahtoo lisää treffi-ilmo-lotossa voittavia
-T10Et taida olla penaalin terävin kynä....
- Anonyymi00174
Anonyymi00170 kirjoitti:
Et taida olla penaalin terävin kynä....
Ei minun tarvitse; pinkkaa nääs riittää. Älyä voi ostaa aina itseä älykkäämiltä. Heitä riittää kyllä.
Esitäthän itsekin yhtä!
Tuolla on eräs toinenkin match jo näemmä; voittajia, voittajia! Rakastan voittajia. ;))
Ja pwrustaja naaaaattiiiiiii, just kuten IRL puolellakin.
Vittu minä olen sit taitava. Ja tehokas
-T10
- Anonyymi00172
Pitäs kaivaa se ketju niistä rehellisistä treffi-ilomotuksita, niin voisin kopioda omani sieltä. Uutta en jaksa kirjottaa, ku ei se sielläkään osumia tuottanu.
- Anonyymi00178
3tta matoa koukkuun, kun kerta aiemmat treffi-ilmoni spämmättiin kateellisten ja onnettomien vähämielisten luonnevikaisten johdosta:
Olen
-M39, 187/103/20
-Yrittäjä
-Voittajaluonne
-Huumorintajuinen
-Intohimoinen
-Pilkettä silmäkulmassa omaava
-Urheilustakin päivittäin pitävä
-Purjelentämistä, matkailuautoilua ja purjehtimista harrastava
-Kristillisyyttä arvostava
Toivon - mahdollista - vastausta ainoastaan
1. Kokonaisilta(kaikki raajat on hyvä olla)
2. Syvällisiltä
3. 25-35v naisilta
4. Joilla ei ole mt-potilas tyyppisiä/tasoisia luonnevikoja
5. Ja joilla on ollut edes perussivistynyt kotikasvatus
Pakkohan ei ole suinkaan kenenkään tähän tietenkään vastata, jossei ilmoitukseni herättänyt aitoa mielenkiintoa
Mikäli vastauksia saan, etkä kiinnosta, en vastaa treffi-ilmokommenttiisi- Anonyymi00182
Tarkoittaako tuo 187/103/20 niinkuin painoa/pituutta/äo:tä?
- Anonyymi00187
Jaahas. Onpas ollut näemmä menojalkaa vipattanut avaus, tämäkin
-T10 Kirjoitin leikkimielisen yhteen Pirppiksen avaukseen. Valitettavasti ei ole tapana säilyttää omia kirjoituksia, joten jos se ketju nousee myöhemmin, niin voin copypastettaa sen kirjoituksen tähän.
- Anonyymi00188
Hei sinä kahvihaukka, joka tykkäät nauttia naisesi vaaleana, mutta kahvisi tummana.
Tarjolla olisi molempia.
Tuoko?
Nautit hitaista viikonloppuaamuista kanssani brunssilla. Taustalla soi saksofonilla ryyditettyä jazzia.
Brunssia on hyvä sulatella rauhallisella käsikkäin kävelyllä luonnonkauniissa puistossa.
Keskustelumme ovat syvällisiä.
Maailmasi on joskus tuskaisa. Osaat kuitenkin heittäytyä ja ratkasta elämän mutkia.
Olet mies suomalainen, eloisa. Näet pintaa syvemmälle ja katseessani kaihon. Olet kuin kallio, turva. Pikku-pirpana kirjoitti:
Oli se kahvialoitus.. nostanko sen sulle ylös?
Kiitos, mutta joku olikin kopsannut sen tuohon ylös. :)
- Anonyymi00190
Simpsakalle sutturalle tarjoan hyvän ylläpidon ? Kelpaako ??
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466