Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001UUSI
Ihan miten haluat
- Anonyymi00004UUSI
Ettei olisi jatkuvasti huono omatunto siitä, että ei ehdi enempää tai tarvitse jatkuvasti selittää..
- Anonyymi00002UUSI
Riittäisi se mulle. Olisi se parempi kuin se että ei nähtäis ollenkaa.
- Anonyymi00003UUSI
Unohda.
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä riittäisi
- Anonyymi00006UUSI
Voi olla hyväkin, että näkee vain viikonloppuisin niin ei kuormittuisi liikaa.
Mieheltä - Anonyymi00007UUSI
Sori mutta silloin olen perheen kanssa.
- Anonyymi00008UUSI
Ja minulle on hankala viikko…
- Anonyymi00009UUSI
Sanoisin: okay then bye bye then 👋
- Anonyymi00019UUSI
kun ulkopuoliset paineet käy ylivoimaisiksi ja yrität pitää pakan niin sanotusti kasassa
https://youtu.be/g2XgOzjidaY?t=29
- Anonyymi00010UUSI
Voi että riittää kyllä jos olet eräs nuorempi, koska onhan se paljon enemmän tähän nykytilanteeseen nähden. m>n
- Anonyymi00011UUSI
Ei riittäisi.
- Anonyymi00020UUSI
Jos ei osaa olla edes vähään tyytyväinen niin kohta ei välttämättä enää mikään riitä. -sivu
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos ei osaa olla edes vähään tyytyväinen niin kohta ei välttämättä enää mikään riitä. -sivu
Ei minun tarvitse kai vähään tyytyäkään, olen enemmän arvoinen ja siksi jätän sellaiset jotka eivät ole samaa mieltä.
- Anonyymi00013UUSI
Riittäisi näin alkuun...
- Anonyymi00014UUSI
Aloittajalla jotain vikaa korvien välissä?
- Anonyymi00021UUSI
Parempi sekin kuin ei ollenkaan🤷♂️😘❤️ Toki suunnittelin jo sinun luo muuttoa
😊❤️ - Anonyymi00022UUSI
Periaatteessa kyllä mutta mahdanko olla lauantaina krapulassa kovinkaan mieluisaa seuraa... Kaljaa juon perjantai iltana omissa oloissani.
- Anonyymi00023UUSI
No miksi ei?
- Anonyymi00024UUSI
Voi kuule.
- Anonyymi00025UUSI
Sun aloitteet eivät toimineet, miten oli turha kertoa.....
Tsemppiä!
T.siinähän utelet, hyvästi.
Ikuisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=hfmxO-HQ5rU - Anonyymi00026UUSI
No ei riitä.
- Anonyymi00028UUSI
Hyvä! Samaa mieltä.
- Anonyymi00027UUSI
Hyvä että turhat ei minulta viestit lähtee poistoon. Jos ei ole sinulta olet muutenkin väärässä ketjussa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta602747- 951156
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3041073Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3401029Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O58969Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77873- 72760
- 90725
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63708- 33663