Tegnologia on kehittynyt paljon vuodesta 2000 mutta ei lasten ohjelmat. lasten ohjelmista on tullut edellistä huononpia ja huolimattomasti tehtyjä otetaanpa esimerkki vuonna 2003 tmnt teini mutanti ninja kilpikonnat siihen aikaan osattiin tehdä parhaat ohjelmat nykyään jotkut ohjelmat on ihan suoraan sanotusti perseestä revitty verratkaa präkähiiriä ennen ne näytti coolilta mutta nyt joltain pikseli mössöltä. tulevaisuudessa ei koskaan tule olemaan hyviä lasten ohjelmia vanhoja ei vaan voi korvata luvulla 1987 tuli ensimmäinen tmnt jakso ja sekin on parempi kuin mikään 2013 lasten ohjelmista
nykyään tehdään pask.ja lastenohjelmia
5
794
Vastaukset
- korppi™
totta prätkähiiristä on muuttunu typerän näkösii
Totta vanhat Turtlesit olivat paljon parempia. Samoin Prätkähiiretkin. Nyky Prätkähiiret on huonosti piiretty, ovat tönkön näkösiä ja huumori on tosi kuivaa. Vanhat Prätkähiiret olivat huippuja sekä piirtotyyli taidokasta verrattuna nykyisiin. Vanhoissa oli kivasti toimintaa ja taistot jännittäviä. Se miksi tykkäsin paljon vanhoista niiden hyvä huumori joka sai todellakin naurattamaan :)
- samasta suolesta
MIksi ne on täynnä pelkkää kiljumista ja rääkymistä? Olisko vaikeaa muuten tehdä 30 min jaksoa alle 10 min aineksista. Älyttömillä äännähtely-osioilla saadaan jaksoon pituutta?
- boyyy97foreveryoung
Niimpä! Vanhat tmnt jaksot ovat mahtavia ja nämä 2003 alkavista kaudet 1-4 mutta siitä eteenpäin paskaa. Samoin ennen oli muumit joka on varmaankin paras lastenohjelma mikä tulee ikinä tulemaan tveestä. Lisäksi vanhat disney leffat olivat loistavia mutta nykyään tehdään pelkkää kuraa esim Itse ilkimys yms.
- Anonyymi
Lastenohjelmien taso on todellakin pudonnu. Puolet tehdään nykyään tietokoneella, äänitykset on surkeita ja aiheet on esimerkiksi jotain sellaisia missä eläimet vaan asuu metsässä? Tiedoksi siis kaikille jotka kaipaisivat hyvien aikojen ohjelmia takaisin: adressit.comissa monia adresseja joilla yritetään saada vanhoja ohjelmia takaisin, mukaan lukien 80-luvun sekä 2000-luvun Turtlesit ja Prätkähiiret. Siellä on lisäksi useampi adressi muumien vanhojen äänitysten palauttamiseksi joko telkkariin tai kauppoihin
Toinen vaihtoehto on myös että laittaa ohjelmatoiveita. Ite oon tehnyt kumpaakin koska myös ”aikuisten ohjelmien” taso on laskenu minkä vuoksi oon alkanu kaivata lapsuusvuosien lempiohjelmii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35314949- 2575923
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113438- 1912536
- 1372179
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142062Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101580Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481359Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891160