Ihan mielenkiinnosta kysyn että vihaako joku muukin täällä kesää? Joo, lomalla on ihan kivaa, kun pääsee uimaan ja mökille ja juhannus on hauska juhla, (lähes ainoa, johon ei liity uskontojuttuja,) mutta mie silti vihaan kesää.
On niin saakelin kuuma että tuntuu kuin olisi saunassa. Ei voi käyttää parhaita talvi/syysvaatteita, kuten huppareita, takkeja, pipoja, villapaitoja, saappaita ja retkeilyhousuja, vaan pitää olla kesävaatteet päällä ja silti on kuuma. Kohta mie joudun autoon paistumaan. 2,5 tuntia kidutusta kuumassa autossa, jee. Mie oon monta kertaa uhannu muuttaa aikusena Siperiaan tai ainakin Lappiin.
Tai sitten liityn siihen etelämantereen tutkimusryhmään. Mie en tiedä, että miten ihmeessä päiväntasaajalla elävät pystyy kestämään tätä, vaikka kuinka olisivat tottuneet kuumuuteen...
Vihaako joku muukin kesää?
10
121
Vastaukset
- ou snap
Kesä on jotain niin paskaa. Varsinkin kun itellä on siitepöly allergiat niin ei ole mikään paras olo.
Mieki vihaan, kesäl on ihan liian kuuma. Miekin haluun muuttaa jonnekin mis on viileämpää... Rovaniemi ois ihan jees :3
Talvi on mun suosikki vuodenaika - sillo ei oo kuuma! Ainoa hyvä juttu kesäs on just tää loma (sekin ois paljo parempi, jos se olis talvel). En tajuu, miten jotkut viel _vapaaehtosest_ lähtee jonnee ulkomaille, mis on jotain 30 astetta ja sitte on siel vaik kuukauden?! En ite menis...- Eräs trotskilainen
Nää Thaimaan lomat on just yks juttu, mitä mie en tajua. Paljon mieluummin lähtisin vaikka Norjaan vaeltamaan tai Pietariin tai Tallinnaan. Ja tossa alemmassa kommentissa on myös asiaa, mulle tulee kanssa semmonen alaston olo kesävaatteissa. Talvi ja syksy on parhaat vuodenajat ja 'kesäloma' vois olla talviloma. Täällä sitä istutaan, autossa.
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Nää Thaimaan lomat on just yks juttu, mitä mie en tajua. Paljon mieluummin lähtisin vaikka Norjaan vaeltamaan tai Pietariin tai Tallinnaan. Ja tossa alemmassa kommentissa on myös asiaa, mulle tulee kanssa semmonen alaston olo kesävaatteissa. Talvi ja syksy on parhaat vuodenajat ja 'kesäloma' vois olla talviloma. Täällä sitä istutaan, autossa.
Niinpä. Norjast sais myös hienoi kuvii. On kyll nii "ihanaa" mennä semmosee autoo, joka on seissy auringos koko päivän...voi elämä se tunne :/ Tai sitte meijän autos ei kesäisin pelaa tuuletus = "ihanaa"...
- Raining4ever
Meitsi ei tykkää kesäst ku e voi pitää paljo vaatteit ku muute tulee kuuma ja sitku on vähän vaatteit nii tulee alaston olo.
Syksy on mun lemppari vuodenaika ku sataa vettä ja on semi kylmä ja kaikki on nii kivan näköstä - ErNuGirl
Upeeta, että osa ihmisistä ajattelee noin!!! kun tutuilla tuppaa olemaan hirveä halu läkähtyä auringossa 24/7 eli mm Etelään Jouluksi tai muuta yhtä lämmintä.
~Sitte kuiteskin kun on "kärsitty" (itse siis rakastan myös talvea) koko talvi ja koittaa odotettu kesä, niin ei. LIIAN KUUMA?!! Ja sitten käperrytään varjoisaan nurkkaan odottamaan sadepäiviä, ja niiden saapuessa kirotaan koko Suomi ja Suomen ilmasto ja suunnitellaan ensivuodeksi läkitys pläkitys matkaa vaikka Espanjaan...
IHMISET olkaa iloisia siitä, että meillä on koko skaala erilaisia vuodenaikoja!! Jokaiselle löytyy takuulla jotakin ja vaihtelu virkistää u know? Ikuiseen kesäänkin/ talveenkin kyllästyy ja ei Suomi ole todellakaan mikään paskamaa ilmastollisesti... Se on asennekysymys.
Mä rakastan sekä kesää että talvea.
Kiitos ja kumarrus vaan. Kuumuus ei haittaa minua, mutta kesällä on liikaa valoa ja silloin ruskettuu... Mutta kesä on silti paras, koska silloin saa olla erossa ihmisistä, kun ei tarvitse käydä koulua.
- ilkeää naurua
atrytone kirjoitti:
Anna mun syrjäytyy rauhasa! Eikse näy pääle päin että mää oon facebookissa?
E mie ny suoranaisesti vihhaa kessää, en vaan tykkää ku o nii kuuma välilä ha ötököjö älyttömästu ja mie rusketun nii pirun helposti mut toisaalta ihan kiva kuumana pöivönä hillua bikinit päällä pihalla..... En tykkää
- haha97
Täälläkin yks kesän vihaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429