pillun nuoleminen??

tiedotonxxX

voiko pillun nuolemisesta seurata ongelmia? Vatsatautia tai jotain sen semmoista? Kuulin jostain sellaisia huhuja, joten ajattelin vain kysyä.

23

2769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halloweenkurpitsa

      Ei minun mielestä.

      • tiedotonxxX

        kaalimato.com mikset vastaa???!!!


      • betaaaww
        tiedotonxxX kirjoitti:

        kaalimato.com mikset vastaa???!!!

        ehkä kaalimadolla on kiire. Enkä osaa itekkää oikeen auttaa mutta luulisin että ei siitä mitään pitäisi seurata. Mutta en ole varma.


    • Saanut suutippurin

      Tippuri ja kuppa tarttuu suuhun, kieleen ja kurkkuun :-) Tietenkin myös AIDS tarttuu. Joo, ja C-hepatiitti.

    • kie limies

      Osa sukupuolitaudeista tarttuu myös suuseksissä. Riski vaihtelee eri sukupuolitaudeilla. Minun tiedossani ei ole yhtään pillun nuolemisesta saatua HIV-tartuntaa. Myöskin C-hepatiittitartunnan riski on olematon (on kuitenkin olemassa). Suosittelen kuitenkin välttämään suojaamatonta suuseksiä tuntemattoman kumppanin kanssa, sillä esimerkiksi tippuri tarttuu suuseksissä erittäin herkästi.

      Tässä tulee maallikon näkemys: Tavallisen infektion tartuntariski suuseksissä on samaa luokkaa kuin suulle suutelemisessa. Tosin tarvitaan rekkamiehen luonnetta pesemättömän pimpan nuolemiseen. Jos olen asettunut nenineni naisen jalkoväliin, ei vain paluuta ole, vaan on karaistava itsensä ja nuoltava pimppa puhtaaksi. Alle minuutissa paha maku häviää ja jäljelle jää vain pimpin oma makea maku.

    • ffgg

      Missä asut

    • tiedotonxxX

      Talossa

      • Pillugirlloveyou

        Ei mun poikkiksel tullu ainakaa mitää vaik se nuoli mun pilluu eikä mulkaa vaik imin sen munaa ja oon 11


      • tiedotonxxX
        Pillugirlloveyou kirjoitti:

        Ei mun poikkiksel tullu ainakaa mitää vaik se nuoli mun pilluu eikä mulkaa vaik imin sen munaa ja oon 11

        11!?? Et saisi olla näillä sivustoilla. Eikä noin pienen tarvitse vielä suuseksiä!


      • peeeeniiisss. Namm!
        tiedotonxxX kirjoitti:

        11!?? Et saisi olla näillä sivustoilla. Eikä noin pienen tarvitse vielä suuseksiä!

        noh!! Oon mäki 12 ja imeny poikkikseni muna ja KUNNOLLA. Namm Nammm!!! „ihannaaa”


      • Hfjhfhj
        tiedotonxxX kirjoitti:

        11!?? Et saisi olla näillä sivustoilla. Eikä noin pienen tarvitse vielä suuseksiä!

        Kyllä nyt vittu jokainen ihminen osaa valehdella oman ikänsä näillä sivuilla ainakin kun ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa kun kysytään oletko 18 vai et.
        Itsekkin olen vasta 12 vee ja olen harrastanut jo monta kertaa suuseksiä.
        Ja älkää puuttukko toisten ihmisten asioihin.
        Voiko sukupuolitaudit tarttua suuseksin kautta?


      • santiini
        Hfjhfhj kirjoitti:

        Kyllä nyt vittu jokainen ihminen osaa valehdella oman ikänsä näillä sivuilla ainakin kun ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa kun kysytään oletko 18 vai et.
        Itsekkin olen vasta 12 vee ja olen harrastanut jo monta kertaa suuseksiä.
        Ja älkää puuttukko toisten ihmisten asioihin.
        Voiko sukupuolitaudit tarttua suuseksin kautta?

        Kyllä voi,


      • wow toi tyttö on kuuma
        Pillugirlloveyou kirjoitti:

        Ei mun poikkiksel tullu ainakaa mitää vaik se nuoli mun pilluu eikä mulkaa vaik imin sen munaa ja oon 11

        Sul on seksikkät jutut! Haluutko nähä? Helsinki


    • kaalimato.com

      Hei,
      Tosiaan sukupuolitaudit voivat tarttua myös suuseksissä. Vatsatautia suuseksi ei kuitenkaan aiheuta. Alle 18-vuotiaat voivat lukea aiheeseen liittyvää tietoa ja kysyä kysymyksiä esimerkiksi Väestöliiton sivuilta: http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/

      Terveisin
      Kaalimato.com

    • tiedotonxxX

      kiitos!

    • jeesjees1

      Pillunnuoleminen on herrasmiehenvelvollisuu ja todella palkitsevaa.

    • santiini

      Aina kun harrastan seksiä,nuolen myös pillun jos partnerilla ei ole tauteja, niin ei siitä ongelmia tule.

    • pieninainen1

      Voikun minun mieheni ajattelisi noin myös.. En ole koskaan saanut orgasmia suhteessamme. Häntä ei kiinnosta kiihottaa minua millään tavalla.. Itse aina fantasioin omasta miehestä, joka hellästi suutelisi alakertaan. Pidän hygieniasta huolta ja parturoin aina siistiksi alapään.

      • alakerran mies

        missäs asut? tulen hoitelemaan alakertasi.


      • make456

        Mikä area oot?


      • Täyshoitaja

        Kyllä suuseksi ja varsinkin parterin orgasmista huolehtiminen tosiaankin kuuluu parisuhteeseen. Mun mielestä se on ollut tosi antavaa myös ihan satunnaisissa suhteissa ja olen tyydyttynyt suunnattomasti, kun saanut nautiskella kuumien kissojen kehräämisestä ja siitä, mihin se on johtanut ;)

        Otapa asia ukkos kanssa puheeks ja kerro, että jos ei kelpaa, ni maailma on täys miehiä, joille taatusti kelpaa. Itse lähdin aikanaan yhdestä parisuhteesta huonon seksielämän takia, eikä ole kaduttanut pätkääkään, toisin kun sitä pihtaria..


    • kaalіmato.com

      moi oon roope

      • tohtori tapsa

        tulkaas puuttessa olevat naiset tänne tapsan vastaanotolle karstulaan keskisuomeen :)

        tiedustelut sahkopostitse: [email protected]


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1520
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1267
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1237
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1034
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      833
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      772
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      765
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      738
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      123
      701
    Aihe