Viime kesänä innostuin itsekseni footbag-freestyle lajista ja olisi mukava löytää treenikaveri siihen. Lajin harrastajia on todella vähän Suomessa, joten ehkä tätä kautta voisi löytyä joku kiinnostunut? Lajia voi tähän aikaan vuodesta harrastaa missä vain ja välineeksi vain oikeanlainen footbag-pallo ja hyvät kengät. Ei ole kallista ja kunto nousee. Tasoltani olen ihan aloittelija, osaan joitakin kuoletuksia ja muutamat perus temput.
Jos kiinnostaa lähteä joku ilta reenailemaan, niin rohkeasti viestiä. Olen 31v mies, huumorintajuista ja mukavaa seuraa. Mulla on myös pallo lainata, jos sopivat kengät löydät...
Footbag freestyle treenikaveria, eteläinen Suomi?
5
216
Vastaukset
- 380g
Mä voin lähteä. Ite 27v mies helsingistä. Laita s.posti osoittees ni sovitaan tarkemmin. En oo temppuja paljoo vetänyt. Perus bägii ja netbagii.
Moro,
Perus bägiä, nettiä tai freestylea. Kaikki käy ihan hyvin, avoimin mielin aloittelijan uteliaisuudella. Voi laittaa sähköpostia: [email protected]
Eikö ketään kiinnostaisi footbagin nepittely. Ulkokautta vielä mukavasti jäljellä ja marraskuussa voidaan etsiä joku toimiva sisäpaikka. Anyone?
- 16+15
Onko ilmoitus vielä voimassa? Onko iällä väliä?
Moro,
Ilmoitus on voimassa. Viimeksi eilen kävin kikkailemassa footbagilla. Iällä, sukupuolella tai kulttuuritaustalla ei väliä. Plussaa jos noi freestyle hommat kiinnostaa tyyliin:
http://www.youtube.com/watch?v=M6T-UKQFIk8
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827