Halpa läppis photoshoppaukseen?

lomakäyttöön

Mikä on halvin mahdollinen läppäri, jolla onnistuu photoshoppaus ilman hampaankiristelyä? Muu käyttö : Netti, elokuvat ja musiikki.

4

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomakäyttöön

      Kiitos. X501A näyttää hyvältä. Verkkiksen 3 vuoden takuu ja 500Gt kovalevy auttaa päätöksessä.

      • Laillinen-huijaus!

        Tuo Verkkokauppa.com 3 vuoden takuu on muuten aika huono vitsi! Kannattaa lukea ne sitä koskevat ehdot, niin karu totuus selviää:

        "Kolmantena vuotena valmistajan takuun päätyttyä virheellinen tuote hyvitetään pääsääntöisesti lahjakortilla, missä huomioidaan tuotteen arvonalentuminen eli ikävähennys.

        Lisätakuussa tuotteen ikävähennys on 2 % per kuukausi eli kolmantena vuonna arvo on alentunut 50 % (25 kk) – 70 % (35 kk). "

        Esimerkkinä jos 500€ kannettava hajoaa vaikka 2,5 vuoden ikäisenä, saat siitä vastineeksi 200€ lahjakortin joka käy vain ja ainoastaan Verkkokauppa.comiin!

        Eihän tuolla ole takuun kanssa mitään tekemistä! Takuu tarkoittaa sitä, että kone huollettaisiin maksutta kuntoon jos se hajoaa. Tämä Verkkokauppa.comin "takuu" on pelkkä takaisinostoturva erittäin huonolla palautusprosentilla. Lisäksi jos myyt koneen eteenpäin, niin tämä Verkkokaupan "takuu" ei edes siirry seuraavalle omistajalle.


      • lomakäyttöön
        Laillinen-huijaus! kirjoitti:

        Tuo Verkkokauppa.com 3 vuoden takuu on muuten aika huono vitsi! Kannattaa lukea ne sitä koskevat ehdot, niin karu totuus selviää:

        "Kolmantena vuotena valmistajan takuun päätyttyä virheellinen tuote hyvitetään pääsääntöisesti lahjakortilla, missä huomioidaan tuotteen arvonalentuminen eli ikävähennys.

        Lisätakuussa tuotteen ikävähennys on 2 % per kuukausi eli kolmantena vuonna arvo on alentunut 50 % (25 kk) – 70 % (35 kk). "

        Esimerkkinä jos 500€ kannettava hajoaa vaikka 2,5 vuoden ikäisenä, saat siitä vastineeksi 200€ lahjakortin joka käy vain ja ainoastaan Verkkokauppa.comiin!

        Eihän tuolla ole takuun kanssa mitään tekemistä! Takuu tarkoittaa sitä, että kone huollettaisiin maksutta kuntoon jos se hajoaa. Tämä Verkkokauppa.comin "takuu" on pelkkä takaisinostoturva erittäin huonolla palautusprosentilla. Lisäksi jos myyt koneen eteenpäin, niin tämä Verkkokaupan "takuu" ei edes siirry seuraavalle omistajalle.

        Hyvä pointti. Mutta onhan se parempi kuin "Ei tehdä mitään, takuu ummessa". Et kuitenkaan maksa lisää tuosta lisävuodesta. Ja 500Gt tuossa läppärissä. Tässä tapauksessa mielestäni ihan hyvä diili, tapauskohtaisesti tietenkin kannattaa olla tarkka. Juu, "takuu" on ehkä väärä sana tälle sopimukselle. Kiitos infosta ja varoituksesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe