Vanha mies, 2 naista ja koira pelastettiin merestä ja matkavene upposi.
Lehtikuvassa keulassa näkyi 30x30 cm aukko ilmeisesti vanerivene.
Vielä väylällä, joten reikä on tullut ajopuusta tms.
Vaarallista veneillä laholla veneellä merellä.
Osuiko kuitenkin kiveen ?
Ahvenanmaa-Naantali onnettomuus ..
5
386
Vastaukset
- Jdjxjddjxxbbx
Veikkaan että tukin päähän osunut, sen verran nätti reikä oli. Tuskinpa muovivenekään olisi iskua kestänyt. Ja kyllä puuveneet kestäviä ovat oikealla hoidolla, tutulla fiskari vuodelta 1964, kaikki rungon laudat alkuperäisiä eikä kuidutettu. Lähes jokapäiväisessä ajossa saaren ja mantereen väliä. Kone vaihdettu uuteen 90-luvun alussa. Moniko tämän päivän muoviveneistä liikenteessä 50 vuoden päästä?
- ww09fhdpfdsffdsa
En muuten näe mitään syytä epäillä, etteikö iso osa tuon saman kokoluokan lujitemuoviveneistä olisi ajossa silloinkin.
Tuli nyt heti lennosta mieleen Coronet, luulenpa, ettei niistä ole montaakaan romutettu ja niitä on tehty jo 50-luvulla.
- 45+65
Lehtikuvassa reiästä kuvan ottanut kertoi, että reiän reunoista vaneri tuntui pehmeältä tai laholta.
Laituriparlamentin hevosmiesten tieto-osasto oli nähnyt kyseisen veneen. Kysessä oli ollut kuidutettu puuvene ja joku patenttipaikka sieltä oli pettänyt. Itse en asiaa voinut todentaa.
- isä+2tytärtä
" patenttipaikka sieltä oli pettänyt.."
Ei se itsestään 30x30 cm reikää tee, vaikka pettäisi edes aallon voimasta.
Jokin siihen on osunut, mutta reikä on aika ylhäällä ja vene oli väylällä.
Kummastusta herättää, ettei vaan ollut sukellusvene made in Russian ?
Hevosmiehet ei ole taaskaan huomanneet mitään, vaikka pussihousut ja saappaat olisivat tahriintuneet siihen itteensä, niin laituriparlamentti taivastelisi Terhi perämoottorin katkua ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568