Voisitteko auttaa sellaisessa asiassa kuin, miten luodaan varmuuskopiointi-tominto kuvakkeeksi työpöydälle. Minulla on pöytäkone, jossa Windows 7. Haluaisin tehdä ”ohjelmanpätkän”, joka varmuuskopioisi määrätyissä kansioissa olevat tiedostot. Koneella on pääkansio TYÖTIEDOSTOT ja sillä useita alikansioita, jotka kaikki haluan varmuuskopioida. Nykyisin teen sen niin, että käyn ”käsin” kopioimassa tuon pääkansion alikansioineen muistitikulle. Käyhän se noinkin eikä ole iso vaiva, mutta olisi kiva jos homma hoituisi yhdellä klikkauksella. Nythän ”kone” aina kysyy, että tämän niminen kansio ja tiedostot on jo olemassa, korvaataanko, minulla kun on useampi muistitikku kierrossa noissa varmistuksissa ja siellähän sitten aina on jo olemassa noita kansioita ja tiedostoja. Kiitos kovasti jos ehditte auttamaan
Varmuuskopiointi
Mummu 62v
2
141
Vastaukset
- Joku synkronointi
Ota käyttöön joku synkronointi ohjelma esim. ilmainen SyncToy niin ei tarvitse pähkäillä tuollaisia.
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=15155 SyncBack on myös oikein hyvä ja helppo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838